Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΗ ΓΝΩΣΗ
 
 
 
   
 
koinoniologia kai sxoliki gnosi photo
koinoniologia kai sxoliki gnosi photo


ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΗ ΓΝΩΣΗ

BKS.0885004          
ΚατηγορίαΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
ΓΟΥΑΙΤΙ ΤΖΕΦ στην κατηγορία ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από33.59 €
μόνο30.23 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-6647-39-0
Συγγραφέας: ΓΟΥΑΙΤΙ ΤΖΕΦ
Εκδοτικός οίκος: ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ
Σελίδες: 495
Ημερομηνία Έκδοσης: 2006

ΘΕΩΡΙΑ-ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Το βιβλίο αυτό εξετάζει τη σχέση ανάμεσα στην κοινωνιολογία της εκπαίδευσης και τις διαδικασίες των αναλυτικών σχολικών προγραμμάτων.
Ο καθηγητής Geoff Whitty υποστηρίζει, όπως σημειώνει στον πρόλογό του για την ελληνική έκδοση, την ιδέα ότι η κοινωνιολογική μελέτη του προγράμματος σπουδών θα μπορούσε να οδηγήσει σε νέες ιδέες για ευκαιρίες ριζοσπαστικής πράξης τόσο εντός, όσο και γύρω από τον εκπαιδευτικό χώρο.

Το πρώτο μέρος του βιβλίου εξετάζει κάποιες από τις θεωρητικές και εμπειρικές προσεγγίσεις που διατυπώθηκαν από τη νέα κοινωνιολογία της εκπαίδευσης στη Βρετανία, στις ΗΠΑ και την Αυστραλία. Παράλληλα εντοπίζει εκείνα τα σημεία αυτών των απόψεων που έχουν σημαντικές επιπτώσεις στη σύγχρονη θεωρία και πράξη του αναλυτικού προγράμματος.

Στο δεύτερο μέρος η έρευνά του επεκτείνεται στα αναλυτικά προγράμματα και τις εξετάσεις διερευνώντας τρία πεδία που εκφράστηκαν οι διαμάχες για το αναλυτικό πρόγραμμα κατά τις τελευταίες δεκαετίες: Τη «Μεγάλη Αντιπαράθεση» στα τέλη της δεκαετίας του 1970, τις διαβουλεύσεις για το μέλλον των δημόσιων εξετάσεων και το ρόλο της κοινωνικής και πολιτικής εκπαίδευσης στο σχολικό αναλυτικό πρόγραμμα.

Εξετάζοντας τις διαδικασίες που ενθαρρύνουν ή παρεμποδίζουν την αλλαγή του αναλυτικού προγράμματος ο συγγραφέας εντοπίζει τόσο θετικές όσο και αρνητικές συνέπειες στις πρόσφατες προσπάθειες εμπλουτισμού του αναλυτικού προγράμματος έτσι ώστε να ανταποκρίνεται καλύτερα στις ανάγκες της βιομηχανίας.

Συμπερασματικά υποστηρίζει ότι ένα σημαντικό τμήμα από τη ριζοσπαστική υπόσχεση της νέας κοινωνιολογίας της εκπαίδευσης μπορεί να αποκτήσει πραγματική υπόσταση με την προϋπόθεση ότι κοινωνιολόγοι, εκπαιδευτικοί και πολιτικά κινήματα θα συνεργαστούν στενότερα.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Last viewed
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΗ ΓΝΩΣΗ (BKS.0885004)
koinoniologia kai sxoliki gnosi photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
33.59 € -10% = 30.23
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 960-6647-39-0
Συγγραφέας: ΓΟΥΑΙΤΙ ΤΖΕΦ
Εκδοτικός οίκος: ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ
Σελίδες: 495
Ημερομηνία Έκδοσης: 2006

ΘΕΩΡΙΑ-ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Το βιβλίο αυτό εξετάζει τη σχέση ανάμεσα στην κοινωνιολογία της εκπαίδευσης και τις διαδικασίες των αναλυτικών σχολικών προγραμμάτων.
Ο καθηγητής Geoff Whitty υποστηρίζει, όπως σημειώνει στον πρόλογό του για την ελληνική έκδοση, την ιδέα ότι η κοινωνιολογική μελέτη του προγράμματος σπουδών θα μπορούσε να οδηγήσει σε νέες ιδέες για ευκαιρίες ριζοσπαστικής πράξης τόσο εντός, όσο και γύρω από τον εκπαιδευτικό χώρο.

Το πρώτο μέρος του βιβλίου εξετάζει κάποιες από τις θεωρητικές και εμπειρικές προσεγγίσεις που διατυπώθηκαν από τη νέα κοινωνιολογία της εκπαίδευσης στη Βρετανία, στις ΗΠΑ και την Αυστραλία. Παράλληλα εντοπίζει εκείνα τα σημεία αυτών των απόψεων που έχουν σημαντικές επιπτώσεις στη σύγχρονη θεωρία και πράξη του αναλυτικού προγράμματος.

Στο δεύτερο μέρος η έρευνά του επεκτείνεται στα αναλυτικά προγράμματα και τις εξετάσεις διερευνώντας τρία πεδία που εκφράστηκαν οι διαμάχες για το αναλυτικό πρόγραμμα κατά τις τελευταίες δεκαετίες: Τη «Μεγάλη Αντιπαράθεση» στα τέλη της δεκαετίας του 1970, τις διαβουλεύσεις για το μέλλον των δημόσιων εξετάσεων και το ρόλο της κοινωνικής και πολιτικής εκπαίδευσης στο σχολικό αναλυτικό πρόγραμμα.

Εξετάζοντας τις διαδικασίες που ενθαρρύνουν ή παρεμποδίζουν την αλλαγή του αναλυτικού προγράμματος ο συγγραφέας εντοπίζει τόσο θετικές όσο και αρνητικές συνέπειες στις πρόσφατες προσπάθειες εμπλουτισμού του αναλυτικού προγράμματος έτσι ώστε να ανταποκρίνεται καλύτερα στις ανάγκες της βιομηχανίας.

Συμπερασματικά υποστηρίζει ότι ένα σημαντικό τμήμα από τη ριζοσπαστική υπόσχεση της νέας κοινωνιολογίας της εκπαίδευσης μπορεί να αποκτήσει πραγματική υπόσταση με την προϋπόθεση ότι κοινωνιολόγοι, εκπαιδευτικοί και πολιτικά κινήματα θα συνεργαστούν στενότερα.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΗ ΓΝΩΣΗ BKS.0885004 ΓΟΥΑΙΤΙ ΤΖΕΦ ΓΟΥΑΙΤΙ ΤΖΕΦ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
27.21 ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials