Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ Μ.Μ.Ε
 
 
 
   
 
koinoniki psyxologia ton mme photo

koinoniki psyxologia ton mme photo


ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ Μ.Μ.Ε

BKS.0954503          
ΚατηγορίαΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
ΜΑΡΤΣΑΝΤ ΠΑΣΚΑΛ στην κατηγορία ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
ΥποκατηγορίαΚΟΙΝΩΝΙΚΗ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από22.10 €
μόνο16.58 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-98744-9-6
Συγγραφέας: ΜΑΡΤΣΑΝΤ ΠΑΣΚΑΛ
Εκδοτικός οίκος: ΠΕΔΙΟ
Σελίδες: 286
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούνιος 2009

Μια σειρά ενδιαφέρουσες μελέτες, οι οποίες κατά κανόνα ακολουθούν την πειραματική μεθοδολογία και φιλοδοξούν να συμβάλουν στην οικοδόμηση της κοινωνικής ψυχολογίας των Μ.Μ.Ε. εξετάζοντας αναλυτικά και συστηματικά το είδος, τη μορφή, την ένταση και τον τρόπο με τον οποίο τα μέσα μαζικής επικοινωνίας επιχειρούν να ασκήσουν επιρροή πάνω στο κοινωνικό υποκείμενο.

Οι συγγραφείς ερευνητές του βιβλίου, εκτός της συμβολής τους στην εκτίμηση, αξιολόγηση και απομυθοποίηση των ορίων της εξουσίας που διεκδικούν, σφετερίζονται και εντέλει ασκούν τα μέσα μαζικής επικοινωνίας, καταδεικνύουν τον τρόπο λειτουργίας των Μ.Μ.Ε. ως μέσου επηρεασμού στις σύγχρονες κοινωνίες και ταυτόχρονα επιχειρούν να επιτύχουν την παραγωγή νέας κοινωνιοψυχολογικής γνώσης.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

Last viewed
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ Μ.Μ.Ε (BKS.0954503)
koinoniki psyxologia ton mme photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
22.10 € -25% = 16.58
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 978-960-98744-9-6
Συγγραφέας: ΜΑΡΤΣΑΝΤ ΠΑΣΚΑΛ
Εκδοτικός οίκος: ΠΕΔΙΟ
Σελίδες: 286
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούνιος 2009

Μια σειρά ενδιαφέρουσες μελέτες, οι οποίες κατά κανόνα ακολουθούν την πειραματική μεθοδολογία και φιλοδοξούν να συμβάλουν στην οικοδόμηση της κοινωνικής ψυχολογίας των Μ.Μ.Ε. εξετάζοντας αναλυτικά και συστηματικά το είδος, τη μορφή, την ένταση και τον τρόπο με τον οποίο τα μέσα μαζικής επικοινωνίας επιχειρούν να ασκήσουν επιρροή πάνω στο κοινωνικό υποκείμενο.

Οι συγγραφείς ερευνητές του βιβλίου, εκτός της συμβολής τους στην εκτίμηση, αξιολόγηση και απομυθοποίηση των ορίων της εξουσίας που διεκδικούν, σφετερίζονται και εντέλει ασκούν τα μέσα μαζικής επικοινωνίας, καταδεικνύουν τον τρόπο λειτουργίας των Μ.Μ.Ε. ως μέσου επηρεασμού στις σύγχρονες κοινωνίες και ταυτόχρονα επιχειρούν να επιτύχουν την παραγωγή νέας κοινωνιοψυχολογικής γνώσης.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ Μ.Μ.Ε BKS.0954503 ΜΑΡΤΣΑΝΤ ΠΑΣΚΑΛ ΜΑΡΤΣΑΝΤ ΠΑΣΚΑΛ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
12.44 ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials