Το βιβλίο μέσα από συνδυασμό θεωρίας, εργαλείων και πρακτικών παραδειγμάτων, εισάγει τον αναγνώστη στο συναρπαστικό κόσμο της κοινωνικής επιχειρηματικότητας. Συγκεκριμένα, μυεί τον αναγνώστη στην τέχνη του κοινωνικού επιχειρείν προσεγγίζοντας ποικίλα θέματα κοινωνικής επιχειρηματικότητας, σκιαγραφώντας προφίλ κοινωνικής ηγεσίας και αναλύοντας πρακτικές κοινωνικών επιχειρήσεων στο ελληνικό και διεθνές επιχειρηματικό περιβάλλον μέσα από πλήθος case studies προκειμένου να συνδυαστεί η θεωρία με την πράξη, το καλό με το βιώσιμο.
Το βιβλίο είναι δομημένο σε πέντε περιεκτικά κεφάλαια:
Η έννοια της Κοινωνικής Επιχειρηματικότητας
έννοια, βασικές διαστάσεις και αιτίες ανάπτυξης κοινωνικής επιχειρηματικότητας, διαφορές από συναφείς έννοιες
Σχεδιάζοντας τη Νέα Κοινωνική Επιχείρηση γέννηση και αξιολόγηση ιδεών, επιχειρηματικό σχέδιο, επιχειρηματικό μοντέλο, στυλ κοινωνικών ηγετών
Στρατηγικές ανάπτυξης στην Κοινωνική Επιχειρηματικότητα. στρατηγικές ανάπτυξης, αξιολόγηση δυνατοτήτων ανάπτυξης, αντιμετώπιση εμποδίων, χαρακτηριστικά εθελοντών, διαστάσεις κοινωνικού αντίκτυπου, μέτρηση κοινωνικής απόδοσης
Κοινωνικοί Επιχειρηματίες: Πρακτικές εφαρμογές στο Διεθνές Περιβάλλον School (Βέλγιο), Trashy Bags (Γκάνα), TROSA (Αμερική), International Network of Street Papers (INSP) (Ηνωμένο Βασίλειο), Sole Rebels (Αιθιοπία), City of Thousand Welcomes (Ιρλανδία), CoderDojo (Ιρλανδία)
Κοινωνικοί Επιχειρηματίες: Πρακτικές εφαρμογές στην Ελλάδα Μπορούμε!, Αέλια, Σχεδία, Μύρτιλλο, Impact Hub Athens
Κάθε κεφάλαιο του βιβλίου περιέχει στόχους μάθησης, παραδείγματα, σχήματα, πίνακες, σύνοψη, θέματα για συζήτηση, αναφορές. Στο τέλος του βιβλίου περιέχεται αναλυτικό παράρτημα, το οποίο αποδίδει όλους τους αγγλικούς όρους του βιβλίου, αλφαβητικά και ανά κεφάλαιο, στην ελληνική γλώσσα.
Η «Κοινωνική Επιχειρηματικότητα» απευθύνεται σε φοιτητές και σπουδαστές, επιχειρηματίες και νέους επιχειρηματίες, στελέχη επιχειρήσεων και γενικά "σε όσους ονειρεύονται τον κόσμο καλύτερο".
Το βιβλίο μέσα από συνδυασμό θεωρίας, εργαλείων και πρακτικών παραδειγμάτων, εισάγει τον αναγνώστη στο συναρπαστικό κόσμο της κοινωνικής επιχειρηματικότητας. Συγκεκριμένα, μυεί τον αναγνώστη στην τέχνη του κοινωνικού επιχειρείν προσεγγίζοντας ποικίλα θέματα κοινωνικής επιχειρηματικότητας, σκιαγραφώντας προφίλ κοινωνικής ηγεσίας και αναλύοντας πρακτικές κοινωνικών επιχειρήσεων στο ελληνικό και διεθνές επιχειρηματικό περιβάλλον μέσα από πλήθος case studies προκειμένου να συνδυαστεί η θεωρία με την πράξη, το καλό με το βιώσιμο.
Το βιβλίο είναι δομημένο σε πέντε περιεκτικά κεφάλαια:
• Η έννοια της Κοινωνικής Επιχειρηματικότητας
έννοια, βασικές διαστάσεις και αιτίες ανάπτυξης κοινωνικής επιχειρηματικότητας, διαφορές από συναφείς έννοιες • Σχεδιάζοντας τη Νέα Κοινωνική Επιχείρηση γέννηση και αξιολόγηση ιδεών, επιχειρηματικό σχέδιο, επιχειρηματικό μοντέλο, στυλ κοινωνικών ηγετών • Στρατηγικές ανάπτυξης στην Κοινωνική Επιχειρηματικότητα. στρατηγικές ανάπτυξης, αξιολόγηση δυνατοτήτων ανάπτυξης, αντιμετώπιση εμποδίων, χαρακτηριστικά εθελοντών, διαστάσεις κοινωνικού αντίκτυπου, μέτρηση κοινωνικής απόδοσης • Κοινωνικοί Επιχειρηματίες: Πρακτικές εφαρμογές στο Διεθνές Περιβάλλον School (Βέλγιο), Trashy Bags (Γκάνα), TROSA (Αμερική), International Network of Street Papers (INSP) (Ηνωμένο Βασίλειο), Sole Rebels (Αιθιοπία), City of Thousand Welcomes (Ιρλανδία), CoderDojo (Ιρλανδία) • Κοινωνικοί Επιχειρηματίες: Πρακτικές εφαρμογές στην Ελλάδα Μπορούμε!, Αέλια, Σχεδία, Μύρτιλλο, Impact Hub Athens
Κάθε κεφάλαιο του βιβλίου περιέχει στόχους μάθησης, παραδείγματα, σχήματα, πίνακες, σύνοψη, θέματα για συζήτηση, αναφορές. Στο τέλος του βιβλίου περιέχεται αναλυτικό παράρτημα, το οποίο αποδίδει όλους τους αγγλικούς όρους του βιβλίου, αλφαβητικά και ανά κεφάλαιο, στην ελληνική γλώσσα.
Η «Κοινωνική Επιχειρηματικότητα» απευθύνεται σε φοιτητές και σπουδαστές, επιχειρηματίες και νέους επιχειρηματίες, στελέχη επιχειρήσεων και γενικά "σε όσους ονειρεύονται τον κόσμο καλύτερο".
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑBKS.0673041BKS.0673041ΚΥΡΙΑΚΙΔΟΥ ΟΛΙΒΙΑ, ΣΑΛΑΒΟΥ ΕΛΕΝΗΚΥΡΙΑΚΙΔΟΥ ΟΛΙΒΙΑ, ΣΑΛΑΒΟΥ ΕΛΕΝΗMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑΚατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΚΥΡΙΑΚΙΔΟΥ ΟΛΙΒΙΑ, ΣΑΛΑΒΟΥ ΕΛΕΝΗ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 978-960-7745-36-1 Συγγραφέας: ΚΥΡΙΑΚΙΔΟΥ ΟΛΙΒΙΑ, ΣΑΛΑΒΟΥ ΕΛΕΝΗ Εκδοτικός οίκος: ROSILI Σειρά: ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ Σελίδες: 208 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Σεπτέμβριος 2014 Το βιβλίο μέσα από συνδυασμό θεωρίας, εργαλείων και πρακτικών παραδειγμάτων, εισάγει τον αναγνώστη στο συναρπαστικό κόσμο της κοινωνικής επιχειρηματικότητας. Συγκεκριμένα, μυεί τον αναγνώστη στην τέχνη του κοινωνικού επιχειρείν προσεγγίζοντας ποικίλα θέματα κοινωνικής επιχειρηματικότητας, σκιαγραφώντας προφίλ κοινωνικής ηγεσίας και αναλύοντας πρακτικές κοινωνικών επιχειρήσεων στο ελληνικό και διεθνές επιχειρηματικό περιβάλλον μέσα από πλήθος case studies προκειμένου να συνδυαστεί η θεωρία με την πράξη, το καλό με το βιώσιμο. Το βιβλίο είναι δομημένο σε πέντε περιεκτικά κεφάλαια: • Η έννοια της Κοινωνικής Επιχειρηματικότητας
έννοια, βασικές διαστάσεις και αιτίες ανάπτυξης κοινωνικής επιχειρηματικότητας, διαφορές από συναφείς έννοιες• Σχεδιάζοντας τη Νέα Κοινωνική Επιχείρηση γέννηση και αξιολόγηση ιδεών, επιχειρηματικό σχέδιο, επιχειρηματικό μοντέλο, στυλ κοινωνικών ηγετών• Στρατηγικές ανάπτυξης στην Κοινωνική Επιχειρηματικότητα. στρατηγικές ανάπτυξης, αξιολόγηση δυνατοτήτων ανάπτυξης, αντιμετώπιση εμποδίων, χαρακτηριστικά εθελοντών, διαστάσεις κοινωνικού αντίκτυπου, μέτρηση κοινωνικής απόδοσης• Κοινωνικοί Επιχειρηματίες: Πρακτικές εφαρμογές στο Διεθνές Περιβάλλον School (Βέλγιο), Trashy Bags (Γκάνα), TROSA (Αμερική), International Network of Street Papers (INSP) (Ηνωμένο Βασίλειο), Sole Rebels (Αιθιοπία), City of Thousand Welcomes (Ιρλανδία), CoderDojo (Ιρλανδία)• Κοινωνικοί Επιχειρηματίες: Πρακτικές εφαρμογές στην Ελλάδα Μπορούμε!, Αέλια, Σχεδία, Μύρτιλλο, Impact Hub Athens Κάθε κεφάλαιο του βιβλίου περιέχει στόχους μάθησης, παραδείγματα, σχήματα, πίνακες, σύνοψη, θέματα για συζήτηση, αναφορές. Στο τέλος του βιβλίου περιέχεται αναλυτικό παράρτημα, το οποίο αποδίδει όλους τους αγγλικούς όρους του βιβλίου, αλφαβητικά και ανά κεφάλαιο, στην ελληνική γλώσσα. Η «Κοινωνική Επιχειρηματικότητα» απευθύνεται σε φοιτητές και σπουδαστές, επιχειρηματίες και νέους επιχειρηματίες, στελέχη επιχειρήσεων και γενικά "σε όσους ονειρεύονται τον κόσμο καλύτερο". ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση