To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Εκπαίδευση • Παιδαγωγική > ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΟΨΕΙΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ - ΝΟΜΙΜΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ
 
 
 
   
 
koinonikes opseis tis mathisis nomimi perifereiaki symmetoxi photo

koinonikes opseis tis mathisis nomimi perifereiaki symmetoxi photo


ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΟΨΕΙΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ - ΝΟΜΙΜΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ

BKS.0037713      
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΕΝΙΚΑ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.7.73 €
μόνο6.57 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-423-786-1
Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
Εκδοτικός οίκος: ΣΑΒΒΑΛΑΣ
Σειρά: ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ
Σελίδες: 112
Ημερομηνία Έκδοσης: 2005

Στο βιβλίο αυτό οι συγγραφείς έχουν αναλάβει το σημαντικό και ριζοσπαστικό έργο να αναθεωρήσουν και να εκφράσουν εκ νέου την αντίληψη που έχουμε για τη διδασκαλία της μάθησης.

Δίνοντας έμφαση στο άτομο ως συνολική οντότητα και θεωρώντας ότι δράστης, δραστηριότητα και κόσμος αλληλεπιδρούν, μας παρέχουν τη δυνατότητα να στραφούμε πέρα από την τυραννία της υπόθεσης ότι η μάθηση αποτελεί αποδοχή πραγματολογικών γνώσεων ή πληροφοριών.

Οι συγγραφείς του βιβλίου υποστηρίζουν ότι οι περισσότερες θεωρίες της μάθησης αγνοούν το θεμελιώδη κοινωνικό χαρακτήρα της. Απέχοντας από μια καθαρά επιστημολογική περιγραφή του ατόμου, υποστηρίζουν ότι η μάθηση αποτελεί μια διαδικασία συμμετοχής σε κοινότητες πρακτικής εργασίας, συμμετοχή που στα πρώτα ουσιαστικά στάδια θεωρείται περιφερειακή, αλλά αυξάνεται σταδιακά ως προς την ανάληψη υποχρεώσεων και την περιπλοκότητα που τη χαρακτηρίζει.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΟΨΕΙΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ - ΝΟΜΙΜΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ (BKS.0037713)
koinonikes opseis tis mathisis nomimi perifereiaki symmetoxi photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 7.73 € μόνο 6.57
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ISBN: 960-423-786-1
Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
Εκδοτικός οίκος: ΣΑΒΒΑΛΑΣ
Σειρά: ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ
Σελίδες: 112
Ημερομηνία Έκδοσης: 2005

Στο βιβλίο αυτό οι συγγραφείς έχουν αναλάβει το σημαντικό και ριζοσπαστικό έργο να αναθεωρήσουν και να εκφράσουν εκ νέου την αντίληψη που έχουμε για τη διδασκαλία της μάθησης.

Δίνοντας έμφαση στο άτομο ως συνολική οντότητα και θεωρώντας ότι δράστης, δραστηριότητα και κόσμος αλληλεπιδρούν, μας παρέχουν τη δυνατότητα να στραφούμε πέρα από την τυραννία της υπόθεσης ότι η μάθηση αποτελεί αποδοχή πραγματολογικών γνώσεων ή πληροφοριών.

Οι συγγραφείς του βιβλίου υποστηρίζουν ότι οι περισσότερες θεωρίες της μάθησης αγνοούν το θεμελιώδη κοινωνικό χαρακτήρα της. Απέχοντας από μια καθαρά επιστημολογική περιγραφή του ατόμου, υποστηρίζουν ότι η μάθηση αποτελεί μια διαδικασία συμμετοχής σε κοινότητες πρακτικής εργασίας, συμμετοχή που στα πρώτα ουσιαστικά στάδια θεωρείται περιφερειακή, αλλά αυξάνεται σταδιακά ως προς την ανάληψη υποχρεώσεων και την περιπλοκότητα που τη χαρακτηρίζει.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΟΨΕΙΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ - ΝΟΜΙΜΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ BKS.0037713 BKS.0037713 ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 960-423-786-1 Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ Εκδοτικός οίκος: ΣΑΒΒΑΛΑΣ Σειρά: ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ Σελίδες: 112 Ημερομηνία Έκδοσης: 2005 Στο βιβλίο αυτό οι συγγραφείς έχουν αναλάβει το σημαντικό και ριζοσπαστικό έργο να αναθεωρήσουν και να εκφράσουν εκ νέου την αντίληψη που έχουμε για τη διδασκαλία της μάθησης. Δίνοντας έμφαση στο άτομο ως συνολική οντότητα και θεωρώντας ότι δράστης, δραστηριότητα και κόσμος αλληλεπιδρούν, μας παρέχουν τη δυνατότητα να στραφούμε πέρα από την τυραννία της υπόθεσης ότι η μάθηση αποτελεί αποδοχή πραγματολογικών γνώσεων ή πληροφοριών. Οι συγγραφείς του βιβλίου υποστηρίζουν ότι οι περισσότερες θεωρίες της μάθησης αγνοούν το θεμελιώδη κοινωνικό χαρακτήρα της. Απέχοντας από μια καθαρά επιστημολογική περιγραφή του ατόμου, υποστηρίζουν ότι η μάθηση αποτελεί μια διαδικασία συμμετοχής σε κοινότητες πρακτικής εργασίας, συμμετοχή που στα πρώτα ουσιαστικά στάδια θεωρείται περιφερειακή, αλλά αυξάνεται σταδιακά ως προς την ανάληψη υποχρεώσεων και την περιπλοκότητα που τη χαρακτηρίζει.
5.58
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή