Τα Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας είναι ένα μάθημα ευχάριστο, συναρπαστικό και εξόχως μαγευτικό. ωστόσο ιδιαιτέρως απαιτητικό. Στο παρόν βιβλίο, λοιπόν, προσπαθήσαμε να μεθοδεύσουμε και να οργανώσουμε τον τρόπο με τον οποίο μπορεί να προσεγγίσει ο/η μαθητής/-τρια ένα λογοτεχνικό έργο:
να αντλήσει γνώση και ευχαρίστηση
να αποκτήσει πλούσιες αισθητικές εμπειρίες
να αντιληφθεί τον τρόπο με τον οποίο οι συγγραφείς αναπτύσσουν το έργο τους
να κατανοήσει τη διαφορετικότητα των εποχών ακόμα και στη λογοτεχνία
να προβληματιστεί για τα κοινωνικά, ιστορικά, πολιτικά θέματα κάθε εποχής
να εξελιχθεί σε έναν επαρκή αναγνώστη λογοτεχνικών έργων
Προσπαθήσαμε να οργανώσουμε, λοιπόν, την προσέγγιση των κειμένων με έναν τέτοιο τρόπο, ώστε ο/η μαθητής/-τρια και να αντιληφθεί κάθε κείμενο του συγκεκριμένου βιβλίου, αλλά και να κατανοήσει γενικότερα τον τρόπο προσέγγισης οποιουδήποτε λογοτεχνικού έργου. Γι' αυτό δόθηκε η εξής μορφή στο βιβλίο:
σύντομο βιογραφικό σημείωμα του δημιουργού
ένταξη του έργου μέσα στο κοινωνικό-ιστορικό γίγνεσθαι της εποχής
στοιχεία για τις λογοτεχνικές σχολές, τις αφηγηματικές τεχνικές, τα αφηγηματικά είδη
χωρισμός ενοτήτων και πλαγιότιτλοι
τα εκφραστικά μέσα που χρησιμοποιεί ο δημιουργός (γλώσσα, ύφος, αφηγηματικές τεχνικές ή στιχουργική επεξεργασία εφόσον πρόκειται για ποιητικό έργο, σχήματα λόγου)
ολοκληρωμένες απαντήσεις στις ερωτήσεις του σχολικού βιβλίου
παράλληλα κείμενα
συμπληρωματικές ερωτήσεις
Είναι ευνόητο, ασφαλώς, ότι κάθε αναγνώστης έχει τη δική του προσέγγιση στα λογοτεχνικά κείμενα και ότι δεν μπορεί να υπάρξει κανένας «μπούσουλας» στα συναισθήματα και στις σκέψεις του. Μια «ταπεινή» προσπάθεια να εκφράσουμε τις δικές μας «ανησυχίες» πάνω στο μεγάλο θέμα της κατανόησης της λογοτεχνίας είναι το παρόν πόνημα. Καλό ταξίδι στα μονοπάτια της.
Τα Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας είναι ένα μάθημα ευχάριστο, συναρπαστικό και εξόχως μαγευτικό. ωστόσο ιδιαιτέρως απαιτητικό. Στο παρόν βιβλίο, λοιπόν, προσπαθήσαμε να μεθοδεύσουμε και να οργανώσουμε τον τρόπο με τον οποίο μπορεί να προσεγγίσει ο/η μαθητής/-τρια ένα λογοτεχνικό έργο:
• να αντλήσει γνώση και ευχαρίστηση • να αποκτήσει πλούσιες αισθητικές εμπειρίες • να αντιληφθεί τον τρόπο με τον οποίο οι συγγραφείς αναπτύσσουν το έργο τους • να κατανοήσει τη διαφορετικότητα των εποχών ακόμα και στη λογοτεχνία • να προβληματιστεί για τα κοινωνικά, ιστορικά, πολιτικά θέματα κάθε εποχής • να εξελιχθεί σε έναν επαρκή αναγνώστη λογοτεχνικών έργων
Προσπαθήσαμε να οργανώσουμε, λοιπόν, την προσέγγιση των κειμένων με έναν τέτοιο τρόπο, ώστε ο/η μαθητής/-τρια και να αντιληφθεί κάθε κείμενο του συγκεκριμένου βιβλίου, αλλά και να κατανοήσει γενικότερα τον τρόπο προσέγγισης οποιουδήποτε λογοτεχνικού έργου. Γι' αυτό δόθηκε η εξής μορφή στο βιβλίο:
• σύντομο βιογραφικό σημείωμα του δημιουργού • ένταξη του έργου μέσα στο κοινωνικό-ιστορικό γίγνεσθαι της εποχής • στοιχεία για τις λογοτεχνικές σχολές, τις αφηγηματικές τεχνικές, τα αφηγηματικά είδη • χωρισμός ενοτήτων και πλαγιότιτλοι • τα εκφραστικά μέσα που χρησιμοποιεί ο δημιουργός (γλώσσα, ύφος, αφηγηματικές τεχνικές ή στιχουργική επεξεργασία εφόσον πρόκειται για ποιητικό έργο, σχήματα λόγου) • ολοκληρωμένες απαντήσεις στις ερωτήσεις του σχολικού βιβλίου • παράλληλα κείμενα • συμπληρωματικές ερωτήσεις
Είναι ευνόητο, ασφαλώς, ότι κάθε αναγνώστης έχει τη δική του προσέγγιση στα λογοτεχνικά κείμενα και ότι δεν μπορεί να υπάρξει κανένας «μπούσουλας» στα συναισθήματα και στις σκέψεις του. Μια «ταπεινή» προσπάθεια να εκφράσουμε τις δικές μας «ανησυχίες» πάνω στο μεγάλο θέμα της κατανόησης της λογοτεχνίας είναι το παρόν πόνημα. Καλό ταξίδι στα μονοπάτια της.
ΚΕΙΜΕΝΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥBKS.0410254BKS.0410254ΖΑΤΖΗΑΣΤΕΡΙΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΖΑΤΖΗΑΣΤΕΡΙΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥΚατηγορία: ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ •ΖΑΤΖΗΑΣΤΕΡΙΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ στην κατηγορία ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ISBN: 978-960-456-109-4 Συγγραφέας: ΖΑΤΖΗΑΣΤΕΡΙΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Εκδοτικός οίκος: ΖΗΤΗ Σελίδες: 360 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούλιος 2008 Τα Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας είναι ένα μάθημα ευχάριστο, συναρπαστικό και εξόχως μαγευτικό. ωστόσο ιδιαιτέρως απαιτητικό. Στο παρόν βιβλίο, λοιπόν, προσπαθήσαμε να μεθοδεύσουμε και να οργανώσουμε τον τρόπο με τον οποίο μπορεί να προσεγγίσει ο/η μαθητής/-τρια ένα λογοτεχνικό έργο: • να αντλήσει γνώση και ευχαρίστηση• να αποκτήσει πλούσιες αισθητικές εμπειρίες• να αντιληφθεί τον τρόπο με τον οποίο οι συγγραφείς αναπτύσσουν το έργο τους• να κατανοήσει τη διαφορετικότητα των εποχών ακόμα και στη λογοτεχνία• να προβληματιστεί για τα κοινωνικά, ιστορικά, πολιτικά θέματα κάθε εποχής• να εξελιχθεί σε έναν επαρκή αναγνώστη λογοτεχνικών έργων Προσπαθήσαμε να οργανώσουμε, λοιπόν, την προσέγγιση των κειμένων με έναν τέτοιο τρόπο, ώστε ο/η μαθητής/-τρια και να αντιληφθεί κάθε κείμενο του συγκεκριμένου βιβλίου, αλλά και να κατανοήσει γενικότερα τον τρόπο προσέγγισης οποιουδήποτε λογοτεχνικού έργου. Γι' αυτό δόθηκε η εξής μορφή στο βιβλίο: • σύντομο βιογραφικό σημείωμα του δημιουργού• ένταξη του έργου μέσα στο κοινωνικό-ιστορικό γίγνεσθαι της εποχής• στοιχεία για τις λογοτεχνικές σχολές, τις αφηγηματικές τεχνικές, τα αφηγηματικά είδη• χωρισμός ενοτήτων και πλαγιότιτλοι• τα εκφραστικά μέσα που χρησιμοποιεί ο δημιουργός (γλώσσα, ύφος, αφηγηματικές τεχνικές ή στιχουργική επεξεργασία εφόσον πρόκειται για ποιητικό έργο, σχήματα λόγου)• ολοκληρωμένες απαντήσεις στις ερωτήσεις του σχολικού βιβλίου• παράλληλα κείμενα• συμπληρωματικές ερωτήσεις Είναι ευνόητο, ασφαλώς, ότι κάθε αναγνώστης έχει τη δική του προσέγγιση στα λογοτεχνικά κείμενα και ότι δεν μπορεί να υπάρξει κανένας «μπούσουλας» στα συναισθήματα και στις σκέψεις του. Μια «ταπεινή» προσπάθεια να εκφράσουμε τις δικές μας «ανησυχίες» πάνω στο μεγάλο θέμα της κατανόησης της λογοτεχνίας είναι το παρόν πόνημα. Καλό ταξίδι στα μονοπάτια της. ΚΕΙΜΕΝΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση