Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΚΑΤΑΝΟΩΝΤΑΣ ΤΙΣ 100 ΓΛΩΣΣΕΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
 
 
 
   
 
katanoontas tis 100 glosses toy paidioy photo

katanoontas tis 100 glosses toy paidioy photo


ΚΑΤΑΝΟΩΝΤΑΣ ΤΙΣ 100 ΓΛΩΣΣΕΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ

BKS.0800041          
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΚΑΠΟΥΛΙΤΣΑ ΤΡΟΥΛΟΥ ΘΩΜΑΙΣ, ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ-ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από14.91 €
μόνο13.42 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-6865-57-2
Συγγραφέας: ΚΑΠΟΥΛΙΤΣΑ ΤΡΟΥΛΟΥ ΘΩΜΑΙΣ, ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
Εκδοτικός οίκος: ΓΡΑΦΗΜΑ
Σελίδες: 160
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2012

ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

...Θα θέλαμε λοιπόν να μοιραστούμε με τους αναγνώστες αυτού του βιβλίου, εκπαιδευτικούς, φοιτητές, γονείς, αλλά και τον κάθε ενδιαφερόμενο τα στοιχεία εκείνα που θα τους οδηγήσουν:

  • Να παρατηρήσουν τους τρόπους με τους οποίους τα κέντρα αγωγής συνδέονται με την ιστορία και το κοινωνικό πλαίσιο.
  • Να εντοπίσουν τα θεωρητικά «δάνεια» στην προσέγγιση του Reggio Emilia και το πώς αυτά ενσωματώνονται και εκφράζονται μέσα από συγκεκριμένες επιλογές και πρακτικές στα δημοτικά κέντρα βρεφικής και νηπιακής αγωγής.
  • Να στοχαστούν πώς τα ονόματα των κέντρων αγωγής μπορούν να μετατραπούν σε οδηγούς για τη δημιουργία ενός εναλλακτικού προτύπου ζωής.
  • Να δουν το πώς οι συνεργασίες οδηγούν σε μια παιδαγωγική του διαλόγου για όλη την κοινότητα και να προβληματιστούν αναφορικά με το αντίστοιχο πλαίσιο στον ελληνικό χώρο και πάνω σε πιθανές παιδαγωγικές προτάσεις σε σχέση με αυτό.
  • Να κατανοήσουν το πώς εκφράζονται οι παιδαγωγικές αρχές στην αρχιτεκτονική και την οργάνωση του χώρου και ότι ο χώρος υποστηρίζει τις παιδαγωγικές πρακτικές. «Η αισθητική ομορφιά θεωρείται στα προσχολικά κέντρα του Reggio Emilia ως ένα σημαντικό μέρος του σεβασμού προς το παιδί και του μαθησιακού περιβάλλοντος»
  • Να αναζητήσουν την ιδέα για περισσότερα ανακυκλώσιμα υλικά κατά το πρότυπο του ReMida ή την εξάπλωση του «αγγίγματος του Μίδα», διότι τα υλικά είναι οι δίαυλοι και οι φορείς των εκατό γλωσσών.
  • Να πιστέψουν πως «Οι εκατό γλώσσες των παιδιών», αποτελούν στην πραγματικότητα μια μεταφορά, με σκοπό να δηλωθεί η πληθώρα των εκφραστικών μέσων, με τα οποία ένα παιδί αναπαριστά και εκφράζει ιδέες και συναισθήματα, οι πολλαπλοί τρόποι με τους οποίους κατανοεί τον κόσμο (Bennett, 2001).


  • Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
    Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

    Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

    Last viewed
    ΚΑΤΑΝΟΩΝΤΑΣ ΤΙΣ 100 ΓΛΩΣΣΕΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ (BKS.0800041)
    katanoontas tis 100 glosses toy paidioy photo
    Κατόπιν παραγγελίας
    Wishlist
    Share
    14.91 € -10% = 13.42
    Περιγραφή
    Αξιολόγηση
    Σχετικά
    ISBN: 978-960-6865-57-2
    Συγγραφέας: ΚΑΠΟΥΛΙΤΣΑ ΤΡΟΥΛΟΥ ΘΩΜΑΙΣ, ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
    Εκδοτικός οίκος: ΓΡΑΦΗΜΑ
    Σελίδες: 160
    Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2012

    ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

    ...Θα θέλαμε λοιπόν να μοιραστούμε με τους αναγνώστες αυτού του βιβλίου, εκπαιδευτικούς, φοιτητές, γονείς, αλλά και τον κάθε ενδιαφερόμενο τα στοιχεία εκείνα που θα τους οδηγήσουν:
    • Να παρατηρήσουν τους τρόπους με τους οποίους τα κέντρα αγωγής συνδέονται με την ιστορία και το κοινωνικό πλαίσιο.
    • Να εντοπίσουν τα θεωρητικά «δάνεια» στην προσέγγιση του Reggio Emilia και το πώς αυτά ενσωματώνονται και εκφράζονται μέσα από συγκεκριμένες επιλογές και πρακτικές στα δημοτικά κέντρα βρεφικής και νηπιακής αγωγής.
    • Να στοχαστούν πώς τα ονόματα των κέντρων αγωγής μπορούν να μετατραπούν σε οδηγούς για τη δημιουργία ενός εναλλακτικού προτύπου ζωής.
    • Να δουν το πώς οι συνεργασίες οδηγούν σε μια παιδαγωγική του διαλόγου για όλη την κοινότητα και να προβληματιστούν αναφορικά με το αντίστοιχο πλαίσιο στον ελληνικό χώρο και πάνω σε πιθανές παιδαγωγικές προτάσεις σε σχέση με αυτό.
    • Να κατανοήσουν το πώς εκφράζονται οι παιδαγωγικές αρχές στην αρχιτεκτονική και την οργάνωση του χώρου και ότι ο χώρος υποστηρίζει τις παιδαγωγικές πρακτικές. «Η αισθητική ομορφιά θεωρείται στα προσχολικά κέντρα του Reggio Emilia ως ένα σημαντικό μέρος του σεβασμού προς το παιδί και του μαθησιακού περιβάλλοντος»
    • Να αναζητήσουν την ιδέα για περισσότερα ανακυκλώσιμα υλικά κατά το πρότυπο του ReMida ή την εξάπλωση του «αγγίγματος του Μίδα», διότι τα υλικά είναι οι δίαυλοι και οι φορείς των εκατό γλωσσών.
    • Να πιστέψουν πως «Οι εκατό γλώσσες των παιδιών», αποτελούν στην πραγματικότητα μια μεταφορά, με σκοπό να δηλωθεί η πληθώρα των εκφραστικών μέσων, με τα οποία ένα παιδί αναπαριστά και εκφράζει ιδέες και συναισθήματα, οι πολλαπλοί τρόποι με τους οποίους κατανοεί τον κόσμο (Bennett, 2001).

    Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
    Βαθμολογία    
    email    
    Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
    Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
    ΚΑΤΑΝΟΩΝΤΑΣ ΤΙΣ 100 ΓΛΩΣΣΕΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ BKS.0800041 ΚΑΠΟΥΛΙΤΣΑ ΤΡΟΥΛΟΥ ΘΩΜΑΙΣ, ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΚΑΠΟΥΛΙΤΣΑ ΤΡΟΥΛΟΥ ΘΩΜΑΙΣ, ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    12.08 ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ


    Υπολογιστές
    Ήχος - Εικόνα
    Τηλεπικοινωνίες
    Λευκές συσκευές
    Ηλεκτρικές συσκευές
    Εργαλεία
    Μουσικά όργανα
    Security
    Ηλεκτρονικά παιχνίδια
    Gadgets & Παιχνίδια
    Είδη γραφείου
    Βιβλία
    Ταινίες DVD - Blu Ray
        Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials