To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Κοινωνικές Επιστήμες > ΗΘΗ ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΑ ΗΘΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ. ΓΙΑ ΤΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΕΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
 
 
 
   
 
ithi ermineytika ithi didaktika gia ti logotexnia stin elliniki mesi ekpaideysi photo

ithi ermineytika ithi didaktika gia ti logotexnia stin elliniki mesi ekpaideysi photo


ΗΘΗ ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΑ ΗΘΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ. ΓΙΑ ΤΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΕΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

BKS.0056009      
ΚατηγορίαΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΠΤΟΛΕΜΑΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ στην κατηγορία ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΥποκατηγορίαΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Εξαντλημένο. Αποστολή ενημέρωσης με email μόλις ξαναγίνει διαθέσιμο
Περιγραφή
ISBN: 960-17-0075-7
Συγγραφέας: ΠΤΟΛΕΜΑΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΥΨΙΛΟΝ
Σελίδες: 110
Διαστάσεις: 14x21
Ημερομηνία Έκδοσης: 2002

Οι διδακτικές στάσεις και οι ερμηνευτικές κατευθύνσεις, οι πολιτικές επιλογές και η παιδαγωγική ευθύνη, οι προσωπικές προτιμήσεις και ο δημόσιος ρόλος: συναρτήσεις που διέπουν το Μάθημα της Λογοτεχνίας, νοούμενο ως συνισταμένη των ανθρωπιστικών σπουδών, και που απασχολούν λίγο-πολύ το σύνολο όσων παρακολουθούν με ενδιαφέρον και προσδοκίες την υπόθεση της νεοελληνικής παιδείας, πέρα από τους διδάσκοντες των φιλολογικών μαθημάτων.

Η σκοπιά θεώρησής τους εδώ δεν είναι άλλη από εκείνη ενός δασκάλου των ανθρωπιστικών γραμμάτων που προσπαθεί να συνθέσει τις παρατηρήσεις και τις εμπειρίες του σε μια συνεκτική εξήγηση για την κακοδαιμονία και τα αδιέξοδα της σχολικής πράξης στην εκπαίδευσή μας.

Προσδιορίζει στενά το τοπίο και το χρόνο, λαμβάνοντας υπόψη κυρίαρχες πρακτικές κα πεποιθήσεις, προβαίνει σε εικασίες αιτιολόγησης και σκιαγραφεί πιθανότητες διορθωτικών κινήσεων. Αυτή η προσέγγιση, βασικά πολιτική, εισηγείται την εκδοχή της προς έλεγχο βεβαίως, αλλά και προς αναμέτρηση με τις «αθώες» υπεκφυγές μας.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Last viewed
ΗΘΗ ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΑ ΗΘΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ. ΓΙΑ ΤΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΕΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (BKS.0056009)
ithi ermineytika ithi didaktika gia ti logotexnia stin elliniki mesi ekpaideysi photo
Wishlist
Share
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΠΤΟΛΕΜΑΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ στην κατηγορία ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΑΓΩΓΗΣ

ISBN: 960-17-0075-7
Συγγραφέας: ΠΤΟΛΕΜΑΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΥΨΙΛΟΝ
Σελίδες: 110
Διαστάσεις: 14x21
Ημερομηνία Έκδοσης: 2002

Οι διδακτικές στάσεις και οι ερμηνευτικές κατευθύνσεις, οι πολιτικές επιλογές και η παιδαγωγική ευθύνη, οι προσωπικές προτιμήσεις και ο δημόσιος ρόλος: συναρτήσεις που διέπουν το Μάθημα της Λογοτεχνίας, νοούμενο ως συνισταμένη των ανθρωπιστικών σπουδών, και που απασχολούν λίγο-πολύ το σύνολο όσων παρακολουθούν με ενδιαφέρον και προσδοκίες την υπόθεση της νεοελληνικής παιδείας, πέρα από τους διδάσκοντες των φιλολογικών μαθημάτων.

Η σκοπιά θεώρησής τους εδώ δεν είναι άλλη από εκείνη ενός δασκάλου των ανθρωπιστικών γραμμάτων που προσπαθεί να συνθέσει τις παρατηρήσεις και τις εμπειρίες του σε μια συνεκτική εξήγηση για την κακοδαιμονία και τα αδιέξοδα της σχολικής πράξης στην εκπαίδευσή μας.

Προσδιορίζει στενά το τοπίο και το χρόνο, λαμβάνοντας υπόψη κυρίαρχες πρακτικές κα πεποιθήσεις, προβαίνει σε εικασίες αιτιολόγησης και σκιαγραφεί πιθανότητες διορθωτικών κινήσεων. Αυτή η προσέγγιση, βασικά πολιτική, εισηγείται την εκδοχή της προς έλεγχο βεβαίως, αλλά και προς αναμέτρηση με τις «αθώες» υπεκφυγές μας.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΗΘΗ ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΑ ΗΘΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ. ΓΙΑ ΤΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΕΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ BKS.0056009 BKS.0056009 ΠΤΟΛΕΜΑΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΤΟΛΕΜΑΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΑΓΩΓΗΣ Κατηγορία: ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΑΓΩΓΗΣ •ΠΤΟΛΕΜΑΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ στην κατηγορία ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΑΓΩΓΗΣ ISBN: 960-17-0075-7 Συγγραφέας: ΠΤΟΛΕΜΑΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ Εκδοτικός οίκος: ΥΨΙΛΟΝ Σελίδες: 110 Διαστάσεις: 14x21 Ημερομηνία Έκδοσης: 2002 Οι διδακτικές στάσεις και οι ερμηνευτικές κατευθύνσεις, οι πολιτικές επιλογές και η παιδαγωγική ευθύνη, οι προσωπικές προτιμήσεις και ο δημόσιος ρόλος: συναρτήσεις που διέπουν το Μάθημα της Λογοτεχνίας, νοούμενο ως συνισταμένη των ανθρωπιστικών σπουδών, και που απασχολούν λίγο-πολύ το σύνολο όσων παρακολουθούν με ενδιαφέρον και προσδοκίες την υπόθεση της νεοελληνικής παιδείας, πέρα από τους διδάσκοντες των φιλολογικών μαθημάτων. Η σκοπιά θεώρησής τους εδώ δεν είναι άλλη από εκείνη ενός δασκάλου των ανθρωπιστικών γραμμάτων που προσπαθεί να συνθέσει τις παρατηρήσεις και τις εμπειρίες του σε μια συνεκτική εξήγηση για την κακοδαιμονία και τα αδιέξοδα της σχολικής πράξης στην εκπαίδευσή μας. Προσδιορίζει στενά το τοπίο και το χρόνο, λαμβάνοντας υπόψη κυρίαρχες πρακτικές κα πεποιθήσεις, προβαίνει σε εικασίες αιτιολόγησης και σκιαγραφεί πιθανότητες διορθωτικών κινήσεων. Αυτή η προσέγγιση, βασικά πολιτική, εισηγείται την εκδοχή της προς έλεγχο βεβαίως, αλλά και προς αναμέτρηση με τις «αθώες» υπεκφυγές μας.
0
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή