ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΤΑΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ
Το παρόν βιβλίο είναι προϊόν ιστορικής έρευνας και μελέτης. Ο συγγραφέας επιχειρεί να ενημερώσει τους αναγνώστες για την πορεία και την εξέλιξη του Θεάτρου για παιδιά στην Ελλάδα (1871-1949) και την Κύπρο (1932-1949), και ιδιαίτερα της Δραματουργίας για παιδιά, κυρίως για το Σχολικό Θέατρο. Την περίοδο που ερευνά στην Ελλάδα δεν έχει ακόμη εμφανιστεί συστηματικά το Ελεύθερο - Επαγγελματικό Θέατρο, το οποίο θα μελετηθεί σε επόμενη εργασία του και αρχικά για την περίοδο 1950-1966. Εδώ, όσον αφορά την έρευνα και τη μελέτη, το συγγραφέα απασχολεί ιδιαίτερα η θεματολογία, η ιδεολογία και η παιδαγωγική προσέγγιση των θεατρικών κειμένων, αλλά και ως ένα βαθμό η παραστασιογραφία τους. Στο Α' Κεφάλαιο δίνονται 21 ορισμοί για θέματα Θεατρικής Αγωγής και Δραματικής Τέχνης στην Εκπαίδευση, ώστε να διασαφηνιστούν ως ένα βαθμό ορισμένες έννοιες. Στο Β' Κεφάλαιο επιχειρείται μια γενική Εισαγωγή στην Ιστορία της Δραματουργίας για παιδιά στην Ελλάδα, ήτοι ένα συνοπτικό σχεδίασμα. Στο Γ' Κεφάλαιο, το οποίο είναι το πλέον σημαντικό, γι' αυτό και πολυσέλιδο, ο συγγραφέας ανατρέχει στις βιβλιογραφικές πηγές (βιβλία με θεατρικά κείμενα για τις Σχολικές Γιορτές), ώστε να μελετήσει τα θέματα, που επιλέγουν οι θεατρικοί συγγραφείς και τις ιδέες με τις οποίες διαπαιδαγωγούν τα παιδιά/θεατές της κάθε θεατρικής σχολικής ή μη παράστασης. Η παιδαγωγική προσέγγιση κρίνεται απαραίτητη από το συγγραφέα, διότι το θέατρο επιδρά (κοινωνικά και αισθητικά) σημαντικά στη διαμόρφωση της προσωπικότητας του παιδιού. Στο Δ' Κεφάλαιο, παρατίθενται έργο-βιογραφίες 22 Ελλήνων Δραματουργών, κυρίως του Σχολικού Θεάτρου και ενμέρει του Ελεύθερου - Επαγγελματικού. Ακολουθούν ορισμένα "Συμπεράσματα", που αφορούν την ενλόγω ιστορική έρευνα στην Ελλάδα, και "Ενδεικτική Βιβλιογραφία". Στο Ε' Κεφάλαιο, επιχειρείται παρόμοια ενμέρει ιστορική έρευνα στην Κύπρο. Ανιχνεύονται τα κείμενα του Σχολικού Θεάτρου της περιόδου 1932-1949. Ο συγγραφέας στηρίζεται περισσότερο σε σχετικά δημοσιευμένα θεωρητικά και ιστορικά κείμενα, αλλά και ως ένα βαθμό στα ίδια τα θεατρικά κείμενα για παιδιά.
ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΤΑΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ
Το παρόν βιβλίο είναι προϊόν ιστορικής έρευνας και μελέτης. Ο συγγραφέας επιχειρεί να ενημερώσει τους αναγνώστες για την πορεία και την εξέλιξη του Θεάτρου για παιδιά στην Ελλάδα (1871-1949) και την Κύπρο (1932-1949), και ιδιαίτερα της Δραματουργίας για παιδιά, κυρίως για το Σχολικό Θέατρο. Την περίοδο που ερευνά στην Ελλάδα δεν έχει ακόμη εμφανιστεί συστηματικά το Ελεύθερο - Επαγγελματικό Θέατρο, το οποίο θα μελετηθεί σε επόμενη εργασία του και αρχικά για την περίοδο 1950-1966. Εδώ, όσον αφορά την έρευνα και τη μελέτη, το συγγραφέα απασχολεί ιδιαίτερα η θεματολογία, η ιδεολογία και η παιδαγωγική προσέγγιση των θεατρικών κειμένων, αλλά και ως ένα βαθμό η παραστασιογραφία τους. Στο Α' Κεφάλαιο δίνονται 21 ορισμοί για θέματα Θεατρικής Αγωγής και Δραματικής Τέχνης στην Εκπαίδευση, ώστε να διασαφηνιστούν ως ένα βαθμό ορισμένες έννοιες. Στο Β' Κεφάλαιο επιχειρείται μια γενική Εισαγωγή στην Ιστορία της Δραματουργίας για παιδιά στην Ελλάδα, ήτοι ένα συνοπτικό σχεδίασμα. Στο Γ' Κεφάλαιο, το οποίο είναι το πλέον σημαντικό, γι' αυτό και πολυσέλιδο, ο συγγραφέας ανατρέχει στις βιβλιογραφικές πηγές (βιβλία με θεατρικά κείμενα για τις Σχολικές Γιορτές), ώστε να μελετήσει τα θέματα, που επιλέγουν οι θεατρικοί συγγραφείς και τις ιδέες με τις οποίες διαπαιδαγωγούν τα παιδιά/θεατές της κάθε θεατρικής σχολικής ή μη παράστασης. Η παιδαγωγική προσέγγιση κρίνεται απαραίτητη από το συγγραφέα, διότι το θέατρο επιδρά (κοινωνικά και αισθητικά) σημαντικά στη διαμόρφωση της προσωπικότητας του παιδιού. Στο Δ' Κεφάλαιο, παρατίθενται έργο-βιογραφίες 22 Ελλήνων Δραματουργών, κυρίως του Σχολικού Θεάτρου και ενμέρει του Ελεύθερου - Επαγγελματικού. Ακολουθούν ορισμένα "Συμπεράσματα", που αφορούν την ενλόγω ιστορική έρευνα στην Ελλάδα, και "Ενδεικτική Βιβλιογραφία". Στο Ε' Κεφάλαιο, επιχειρείται παρόμοια ενμέρει ιστορική έρευνα στην Κύπρο. Ανιχνεύονται τα κείμενα του Σχολικού Θεάτρου της περιόδου 1932-1949. Ο συγγραφέας στηρίζεται περισσότερο σε σχετικά δημοσιευμένα θεωρητικά και ιστορικά κείμενα, αλλά και ως ένα βαθμό στα ίδια τα θεατρικά κείμενα για παιδιά.
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΔΡΑΜΑΤΟΥΡΓΙΑΣ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ (1871-1949) ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ (1932-1949)BKS.1038048BKS.1038048ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣΘΕΑΤΡΟΚατηγορία: ΘΕΑΤΡΟ •ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ στην κατηγορία ΘΕΑΤΡΟ ISBN: 978-960-9533-28-7 Συγγραφέας: ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ Εκδοτικός οίκος: ΕΚΔΟΤΙΚΟΣ ΟΙΚΟΣ ΑΝΤ.ΣΤΑΜΟΥΛΗ Σελίδες: 560 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Ιανουάριος 2013 ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΤΑΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ Το παρόν βιβλίο είναι προϊόν ιστορικής έρευνας και μελέτης. Ο συγγραφέας επιχειρεί να ενημερώσει τους αναγνώστες για την πορεία και την εξέλιξη του Θεάτρου για παιδιά στην Ελλάδα (1871-1949) και την Κύπρο (1932-1949), και ιδιαίτερα της Δραματουργίας για παιδιά, κυρίως για το Σχολικό Θέατρο. Την περίοδο που ερευνά στην Ελλάδα δεν έχει ακόμη εμφανιστεί συστηματικά το Ελεύθερο - Επαγγελματικό Θέατρο, το οποίο θα μελετηθεί σε επόμενη εργασία του και αρχικά για την περίοδο 1950-1966. Εδώ, όσον αφορά την έρευνα και τη μελέτη, το συγγραφέα απασχολεί ιδιαίτερα η θεματολογία, η ιδεολογία και η παιδαγωγική προσέγγιση των θεατρικών κειμένων, αλλά και ως ένα βαθμό η παραστασιογραφία τους. Στο Α' Κεφάλαιο δίνονται 21 ορισμοί για θέματα Θεατρικής Αγωγής και Δραματικής Τέχνης στην Εκπαίδευση, ώστε να διασαφηνιστούν ως ένα βαθμό ορισμένες έννοιες. Στο Β' Κεφάλαιο επιχειρείται μια γενική Εισαγωγή στην Ιστορία της Δραματουργίας για παιδιά στην Ελλάδα, ήτοι ένα συνοπτικό σχεδίασμα. Στο Γ' Κεφάλαιο, το οποίο είναι το πλέον σημαντικό, γι' αυτό και πολυσέλιδο, ο συγγραφέας ανατρέχει στις βιβλιογραφικές πηγές (βιβλία με θεατρικά κείμενα για τις Σχολικές Γιορτές), ώστε να μελετήσει τα θέματα, που επιλέγουν οι θεατρικοί συγγραφείς και τις ιδέες με τις οποίες διαπαιδαγωγούν τα παιδιά/θεατές της κάθε θεατρικής σχολικής ή μη παράστασης. Η παιδαγωγική προσέγγιση κρίνεται απαραίτητη από το συγγραφέα, διότι το θέατρο επιδρά (κοινωνικά και αισθητικά) σημαντικά στη διαμόρφωση της προσωπικότητας του παιδιού. Στο Δ' Κεφάλαιο, παρατίθενται έργο-βιογραφίες 22 Ελλήνων Δραματουργών, κυρίως του Σχολικού Θεάτρου και ενμέρει του Ελεύθερου - Επαγγελματικού. Ακολουθούν ορισμένα "Συμπεράσματα", που αφορούν την ενλόγω ιστορική έρευνα στην Ελλάδα, και "Ενδεικτική Βιβλιογραφία". Στο Ε' Κεφάλαιο, επιχειρείται παρόμοια ενμέρει ιστορική έρευνα στην Κύπρο. Ανιχνεύονται τα κείμενα του Σχολικού Θεάτρου της περιόδου 1932-1949. Ο συγγραφέας στηρίζεται περισσότερο σε σχετικά δημοσιευμένα θεωρητικά και ιστορικά κείμενα, αλλά και ως ένα βαθμό στα ίδια τα θεατρικά κείμενα για παιδιά.
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΔΡΑΜΑΤΟΥΡΓΙΑΣ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ (1871-1949) ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ (1932-1949)
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση