To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Υπολογιστές > Κεντρικοί επεξεργαστές > INTEL CORE I7-980X EXTREME EDITION 3.33 GHZ LGA1366 - BOX
 
 
 
   
 
intel core i7 980x extreme edition 333 ghz lga1366 box photo

intel core i7 980x extreme edition 333 ghz lga1366 box photo


INTEL CORE I7-980X EXTREME EDITION 3.33 GHZ LGA1366 - BOX

PER.558316      
ΚατηγορίαΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗΣ - CPU
INTEL στην κατηγορία ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗΣ - CPU
ΥποκατηγορίαSOCKET LGA1366
Δείτε περισσότερα στην Κεντρική σελίδα Επεξεργαστών
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Εξαντλημένο. Αποστολή ενημέρωσης με email μόλις ξαναγίνει διαθέσιμο
Περιγραφή     

Βασισμένη στην επαναστατική μικροαρχιτεκτονική στα 32nm, η Intel κάνει ένα μεγάλο βήμα μπροστά με την κυκλοφορία των πρώτων επεξεργαστών με 6 πυρήνες! Η νέα σειρά είναι σχεδιασμένη για να παρέχει άφθονη επεξεργαστική ισχύ για να κάνετε περισσότερα χωρίς να καθυστερείτε. Τώρα μπορείτε να τρέχετε ταυτόχρονα antivirus προγράμματα, απαιτητικές εφαρμογές και λειτουργίες multimedia με μεγάλη άνεση.

  • Τεχνολογία Κατασκευής: 32 nm.
  • Front Side Bus (fsb): 6.4 GT/s.
  • Χρονισμός: 3.33 GHz.
  • Τοποθέτηση: LGA 1366.
  • L3 Cache Size: 12 MB.
  • L3 Cache Speed: 3.33 GHz.
  • Thermal Design Power: 130W.
  • VID Voltage Range: 0.80V-1.375V.
  • Υποστηριζόμενοι Χρονισμοί Μνήμης: DDR3-800/1066.
  • Υποστηριζόμενες δυνατότητες: 6 Cores / Enhanced Intel Speedstep Technology / Hyper-Threading Technology / Intel EM64T / Intel Virtualization Technology / Enhanced Halt State (C1E) / Execute Disable Bit / Intel Thermal Monitor 2.
  • Συσκευασία: Box.
  • Εγγύηση: 3 χρόνια. DOA 7 ημερών

    Η συσκευασία ΒΟΧ των επεξεργαστών περιλαμβάνει κατάλληλο ανεμιστηράκι και έρχεται σε πλαστικό κουτί λιανικής πώλησης από την Intel. Έχει επίσης μεγαλύτερη εγγύηση τριών ετών από τις αντίστοιχες 'ΤRΑΥ' εκδόσεις που έχουν ένα έτος εγγύηση.
    Σημειώστε επίσης ότι σε περίπτωση προβλήματος στην χρήση του επεξεργαστή είναι απαραίτητο να επιστρέφεται και το σύστημα ψύξης.


  • Σχετικά προϊόντα

    Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος   (73 σχόλια)    |<    >|
    Βαθμολογία 8
    Σύνολο ψήφων: 73 Σχολιάστε και ψηφίστε
    Από χρήστη ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ - Βαθμολογία 10 στις 08-11-2012
    Επειδη ασχολουμε με υπολογιστες ο επεξεργαστης ειναι πολυ καλος για βαριεσ εφαρμογες και ΟΧΙ για Gaming.
    Εγω εχω εναν Amd Phenom τετραπυρινο 3.4Ghz (Overclocked στα 4.2 Ghz )(Με υδροψυξη Corsair H70) και δεν κολλαει πουθενα τον εχω περισσοτερο για Gaming αλλα πολλες φορες χρησιμοπιω και αφανταστα βαριες εφαρμογες κια με εχει βγαλει ασπροπροσωπο !!!
    Αμα ξερετε να κρινετε θα πρεπει να κρινετε με βαση την δυναμη και οχι με βαση την τιμη !! Βαζω 10 λογω επιδοσεων !!
    Ομως θα ηθελα να ηξερα μεχρι ποσο μπορουμε να τον κλοκαρουμε !!(Παρακαλω απαδιστε οσοι τον εχετε μεχρι ποσο μπορουμε να τον κλοκαρουμε και μια απλη ψυκτρα !!!)
    Από χρήστη ΣΟΦΟΥΛΑΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ - Βαθμολογία 10 στις 12-07-2012
    Το απόλυτο εργαλείο για δουλειά στο γραφείο που θέλεις multitasking και δεν έχεις την πολυτέλεια να πίνεις καφέ μέχρι να σου γίνει η δουλειά (2 εφαρμογές σχεδίασης αρχιτεκτονικών 3D, 2 υπολογιστικά εργαλεία Η/Μ, και Photoshop CS6 - χωρίς να αναφέρω Youtube να παίζει από πίσω και όλα τα υπόλοιπα "καλούδια", όλα ταυτόχρονα με άμεση απόκριση σε όλα χωρίς καθυστέρηση δευτερολέπτου)
    Σε σύγκριση με 4πύρηνο AMD που έχω στο σπίτι εδώ μιλάμε για τουλάχιστον 10 φορές ταχύτερη επεξεργασία.
    Τα 1000 € μπορεί να φαίνονται αρκετά αλλά σε αποζημιώνει σε χρόνο (επαγγελματικό και μη)
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 6 στις 10-06-2012
    δεν θελω να χαλασω χαριρι σε κανεναν αλλα συμφονω οτι η τιμη ειναι οντωσ πολυ υπερβολικη, εχουν βγει επεξεργαστες 8core κ κ κοστιζουν μονο 200-300 και απο προδιαγραφες πεταει...... εγω δν θα τ επερνα να και δεν θα με χαλαγε αν μ τ κανανε δωρο. :)
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 7 στις 24-05-2012
    Δεν είναι "κος ανώνυμος χρήστης", είναι ΚΥΡΙΟΙ ΑΝΩΝΥΜΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ. Αν έμπαινες στο κόπο να διαβάσεις τα σχόλια θα το καταλάβαινες. Αν, επίσης, γνώριζες από Η/Υ θα ήξερες ότι ακόμα και σήμερα (2 σχεδόν χρόνια μετά την παραγωγή του) μόνο οι 6πύρηνοι της Intel τον ξεπερνάνε σε επιδόσεις σε multithreated εφαρμογές... Για AMD ούτε λόγος... Οι Bulldozer είναι ακόμα πίσω από αυτόν παρότι μεταγενέστεροι... Μόνο ένας AMD Fanboy τον κρίνει μόνο από την τιμή του (γιατί έτσι τους συμφέρει στην παρούσα φάση, ξεχνώντας τις εξωφρενικές τιμές των FX του παρελθόντος, δηλ. 1000+ ευρώ οι FX 57 και 60) ή κάποιος που δεν γνωρίζει τις επιδόσεις του, όσοι θέλουν να είναι αντικειμενικοί μετράνε και το γεγονός ότι παραμένει ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΟΥ (δεν ξέρω αν γίνομαι σαφής...) ένας από τους καλύτερους επεξεργαστές που κυκλοφορουν στην μαζική παραγωγή. Θα συμφωνήσω ότι η τιμή του είναι υψηλή, γι αυτό και δεν παίρνει 10 από μένα...
    Από χρήστη ΦΙΛΙΠΠΟΥ ΜΙΧΑΗΛ - Βαθμολογία 1 στις 19-05-2012
    ο κος ανώνυμος χρήστης είναι πωλητής της intel ? κάθεται και υπερασπίζεται την εταιρεία αυτή σαν να είναι η οικογένειά του....1000 euros είναι απαράδεκτη τιμή οπότε ΑΣΟΣ !!!!

    Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗΣ - CPU

    Last viewed
    INTEL CORE I7-980X EXTREME EDITION 3.33 GHZ LGA1366 - BOX (PER.558316)
    intel core i7 980x extreme edition 333 ghz lga1366 box photo
    Wishlist
    Share
    Περιγραφή
    Αξιολόγηση
    Σχετικά
    Κατηγορία: ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗΣ - CPU
    INTEL στην κατηγορία ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗΣ - CPU

    Βασισμένη στην επαναστατική μικροαρχιτεκτονική στα 32nm, η Intel κάνει ένα μεγάλο βήμα μπροστά με την κυκλοφορία των πρώτων επεξεργαστών με 6 πυρήνες! Η νέα σειρά είναι σχεδιασμένη για να παρέχει άφθονη επεξεργαστική ισχύ για να κάνετε περισσότερα χωρίς να καθυστερείτε. Τώρα μπορείτε να τρέχετε ταυτόχρονα antivirus προγράμματα, απαιτητικές εφαρμογές και λειτουργίες multimedia με μεγάλη άνεση.


    Τεχνολογία Κατασκευής: 32 nm.
    Front Side Bus (fsb): 6.4 GT/s.
    Χρονισμός: 3.33 GHz.
    Τοποθέτηση: LGA 1366.
    L3 Cache Size: 12 MB.
    L3 Cache Speed: 3.33 GHz.
    Thermal Design Power: 130W.
    VID Voltage Range: 0.80V-1.375V.
    Υποστηριζόμενοι Χρονισμοί Μνήμης: DDR3-800/1066.
    Υποστηριζόμενες δυνατότητες: 6 Cores / Enhanced Intel Speedstep Technology / Hyper-Threading Technology / Intel EM64T / Intel Virtualization Technology / Enhanced Halt State (C1E) / Execute Disable Bit / Intel Thermal Monitor 2.
    Συσκευασία: Box.
    Εγγύηση: 3 χρόνια. DOA 7 ημερών

    Η συσκευασία ΒΟΧ των επεξεργαστών περιλαμβάνει κατάλληλο ανεμιστηράκι και έρχεται σε πλαστικό κουτί λιανικής πώλησης από την Intel. Έχει επίσης μεγαλύτερη εγγύηση τριών ετών από τις αντίστοιχες 'ΤRΑΥ' εκδόσεις που έχουν ένα έτος εγγύηση.
    Σημειώστε επίσης ότι σε περίπτωση προβλήματος στην χρήση του επεξεργαστή είναι απαραίτητο να επιστρέφεται και το σύστημα ψύξης.

    8/10 από 73 χρήστες
    Από χρήστη ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ - Βαθμολογία 10 - 08-11-2012
    Επειδη ασχολουμε με υπολογιστες ο επεξεργαστης ειναι πολυ καλος για βαριεσ εφαρμογες και ΟΧΙ για Gaming.
    Εγω εχω εναν Amd Phenom τετραπυρινο 3.4Ghz (Overclocked στα 4.2 Ghz )(Με υδροψυξη Corsair H70) και δεν κολλαει πουθενα τον εχω περισσοτερο για Gaming αλλα πολλες φορες χρησιμοπιω και αφανταστα βαριες εφαρμογες κια με εχει βγαλει ασπροπροσωπο !!!
    Αμα ξερετε να κρινετε θα πρεπει να κρινετε με βαση την δυναμη και οχι με βαση την τιμη !! Βαζω 10 λογω επιδοσεων !!
    Ομως θα ηθελα να ηξερα μεχρι ποσο μπορουμε να τον κλοκαρουμε !!(Παρακαλω απαδιστε οσοι τον εχετε μεχρι ποσο μπορουμε να τον κλοκαρουμε και μια απλη ψυκτρα !!!)
    Από χρήστη ΣΟΦΟΥΛΑΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ - Βαθμολογία 10 - 12-07-2012
    Το απόλυτο εργαλείο για δουλειά στο γραφείο που θέλεις multitasking και δεν έχεις την πολυτέλεια να πίνεις καφέ μέχρι να σου γίνει η δουλειά (2 εφαρμογές σχεδίασης αρχιτεκτονικών 3D, 2 υπολογιστικά εργαλεία Η/Μ, και Photoshop CS6 - χωρίς να αναφέρω Youtube να παίζει από πίσω και όλα τα υπόλοιπα "καλούδια", όλα ταυτόχρονα με άμεση απόκριση σε όλα χωρίς καθυστέρηση δευτερολέπτου)
    Σε σύγκριση με 4πύρηνο AMD που έχω στο σπίτι εδώ μιλάμε για τουλάχιστον 10 φορές ταχύτερη επεξεργασία.
    Τα 1000 € μπορεί να φαίνονται αρκετά αλλά σε αποζημιώνει σε χρόνο (επαγγελματικό και μη)
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 6 - 10-06-2012
    δεν θελω να χαλασω χαριρι σε κανεναν αλλα συμφονω οτι η τιμη ειναι οντωσ πολυ υπερβολικη, εχουν βγει επεξεργαστες 8core κ κ κοστιζουν μονο 200-300 και απο προδιαγραφες πεταει...... εγω δν θα τ επερνα να και δεν θα με χαλαγε αν μ τ κανανε δωρο. :)
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 7 - 24-05-2012
    Δεν είναι "κος ανώνυμος χρήστης", είναι ΚΥΡΙΟΙ ΑΝΩΝΥΜΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ. Αν έμπαινες στο κόπο να διαβάσεις τα σχόλια θα το καταλάβαινες. Αν, επίσης, γνώριζες από Η/Υ θα ήξερες ότι ακόμα και σήμερα (2 σχεδόν χρόνια μετά την παραγωγή του) μόνο οι 6πύρηνοι της Intel τον ξεπερνάνε σε επιδόσεις σε multithreated εφαρμογές... Για AMD ούτε λόγος... Οι Bulldozer είναι ακόμα πίσω από αυτόν παρότι μεταγενέστεροι... Μόνο ένας AMD Fanboy τον κρίνει μόνο από την τιμή του (γιατί έτσι τους συμφέρει στην παρούσα φάση, ξεχνώντας τις εξωφρενικές τιμές των FX του παρελθόντος, δηλ. 1000+ ευρώ οι FX 57 και 60) ή κάποιος που δεν γνωρίζει τις επιδόσεις του, όσοι θέλουν να είναι αντικειμενικοί μετράνε και το γεγονός ότι παραμένει ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΟΥ (δεν ξέρω αν γίνομαι σαφής...) ένας από τους καλύτερους επεξεργαστές που κυκλοφορουν στην μαζική παραγωγή. Θα συμφωνήσω ότι η τιμή του είναι υψηλή, γι αυτό και δεν παίρνει 10 από μένα...
    Από χρήστη ΦΙΛΙΠΠΟΥ ΜΙΧΑΗΛ - Βαθμολογία 1 - 19-05-2012
    ο κος ανώνυμος χρήστης είναι πωλητής της intel ? κάθεται και υπερασπίζεται την εταιρεία αυτή σαν να είναι η οικογένειά του....1000 euros είναι απαράδεκτη τιμή οπότε ΑΣΟΣ !!!!
    Από χρήστη ΓΕΩΡΓΟΥΛΙΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ - Βαθμολογία 9 - 06-02-2011
    Ο επεξεργατής είναι πάρα πολυ καλός και για όσους θέλουν να μάθουν τι συστήματα χρησιμοποιούν οι επαγγελματίες στο δήμο που δουλευω χρησιμοποιούμε XEON επεξεργαστές και στους server και στα workstations που δουλεύουμε οι τεχνικοί.
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 15-01-2011
    Κοιτάχτε.Εγώ πιστεώ ότι ο 980x αξίζει τα λεφτά του. Είναι απαραίτητο στοιχείο για όποιον θέλει extreme gaming και multitasking για αυτό και τον αγοράζουν πιο πολύ οι gamers. Προσφέρει τεράστιες δυνατότητες overclocking μέχρι και τα 4 Ghz χρησιμοποιώντας το Stock cooler και μέχρι τα 5.1 Ghz με καλύτερο cooler. Επίσης αξίζει να τον αγοράσετε διότι θα έχει παρόμοια ισχύ με τον 995x και μάλιστα με αρκετά μεγάλη διαφορά στα χρήματα. Τέλος ο intel core i7 980x είναι ο επεξεραστής που θα κρατήσει για πολλά χρόνια,ενώ οι παραπλήσιοί του AMD θα θεωρούνται παλιάς τεχνολογίας.
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 08-12-2010
    Προς τον κ. ΔΗΜΗΤΡΗ ΝΤΟΥΣΗ :
    Τα ερωτήματα που θέτεις έχουν απαντηθεί εδώ και αρκετό καιρό... Διάβασε τα παλιότερα σχόλια του 980Χ... Αν και δεν θυμάμαι κανένα fan της AMD να γράφει τα ίδια σχόλια για τους FX 57 και 60 που κόστιζαν 1000€+ έκαστος... Προφανώς έχετε επιλεκτική μνήμη... Κρίνετε με εμπάθεια τους Intel και υπερβολικά καλοπροαίρετα τους AMD…
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 04-12-2010
    Εμ ναι με την λογικη αυτη κανεις δεν αγοραζει τιποτα.Οταν αλλαξεις GPU δεν ειναι υποχρεωτικο να αλλαξεις και CPU με την καμια.Εγω αλλαξα GPU τον πρωτο χρονο που τον αγορασα και ακομα ειμαι με τον INTEL CORE 2 DUO sta 1.8 me GPU 8800 GT.Η καρτα τραβα ακομα μεχρι και το black ops και ο επεξεργαστης αλλαζει μετα απο 5 χρονια η μπορει να τον κρατησς αλλα 2.Εχω δει και τους AMD και δεν εχοθν σχεση με τους INTEL.Εγω παντα θα προτιμουσα INTEL.Σε σχεση με την τιμη ειναι για server που κρατα βαρια παιχνιδια.Και ο καλυτερος της AMD και να εχει 300 ευρω δεν συγκρινεται με αυτον.Δες αποτελεσματα στο tube η στο google.
    Από χρήστη ΝΤΟΥΣΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ - Βαθμολογία 7 - 29-11-2010
    Θελω να μου εξηγήσει κάποιος τι εννοεί οταν λέει οτι αυτός ο επεξεργαστής για παράδειγμα απευθύνεται σε επαγγελματίες... Ποιοι είναι αυτοί οι επαγγελματίες? Ποια η δουλειά τους? Ποιος επαγγελματίας θα πάει να πάρει έναν γενικό επεξεργαστή που κάνει 1000 τόσα ευρώ όταν υπάρχουν εξειδικευμένοι επεξεργαστές για συγκεκριμένες δουλειές που είναι κατα πολύ ανώτεροι απο αυτόν εδώ στον τομέα τους?? Κ φυσικά δεν πωλούνται σε καταστήματα όπως το e-shop γιατι είναι ειδικής χρήσης. Πολύ απλά αυτός ο επεξεργαστής απευθύνεται σε ανθρώπους που έχουν λεφτά κ θέλουν μέσω του υπολογιστή τους να κάνουν επίδειξη ισχύος κ καλα κάνει λοιπόν η intel να τους πουλάει ένα τυποποιημένο βιομηχανικό προιόν με κόστος παραγωγής μηδαμινό σε τιμή κοσμήματος πολλών καρατίων αφού προκειμένου να ικανοποιήσουν τη φιλοδοξία τους θα το αγοράσουν. Εργαλείο λέγεται ενα προιον το οποίο θα κάνει τη δουλειά σου σωστά κ γρήγορα χωρίς να σε κάνει να δώσεις μια περιουσία σε λειτουργικά έξοδα γιατι για να λειτουργήσει αυτό το πραγματακι θέλει κ παρελκόμενα βάλε καμιά 1000 ευρώ ακόμα σε λοιπό εξοπλισμο του κουτιού κ σε 1 χρόνο θα έχεις χάσει τα μισά λεφτά που έδωσες κ αυτό το τελευταίο είναι ότι χειρότερο για επαγγελματική επένδυση... 7 βάζω μόνο και μόνο επειδή είναι ότι ισχυρότερο υπάρχει σε cpu γενικής χρήσης..
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 24-11-2010
    Όλα τα υλικά αγαθά απαξιώνονται με το καιρό και το hardware των Η/Υ μόνο εξαίρεση δεν αποτελεί στον κανόνα. Αν και σου έγραψα τη γνώμη μου… Πιστεύω ότι το σύστημα cpu+gpu μόνο καλό δεν είναι για το χρήστη. Αν δηλ. η ενσωματωμένη gpu ξεπεραστεί αναγκαστικά θα πετάς και τη cpu, ακόμα κι αν η τελευταία είναι μια χαρά. Αυτό, ανάλογα και με ποιο τρόπο θα εφαρμοστεί, είναι και ένας τρόπος να δεσμεύει ακόμα περισσότερο τον αγοραστή. Του δίνει ένα ακόμα λόγο να μην αλλάξει εταιρεία (μεγάλο κόστος αναβάθμισης), ταυτόχρονα ανεβάζει και τις πωλήσεις των gpu και δημιουργεί ακόμα περισσοτέρους φανατισμένους χρήστες. Ωραίο κόλπο marketing….
    Από χρήστη ΣΤΑΥΡΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ - Βαθμολογία 8 - 23-11-2010
    δεν διαφωνω. δεν γνωριζω πως θα εξελιχθει αυτο με το cpu+gpu σε 1. i7 εχω και εγω και δεν εχω κανενα παραπονο. ισως η amd παει να κανει ενα βημα μπροστα μετα απο τοσο καιρο. δεν ξερω αν θα πετυχει αλλα καπου διαβασα οτι θα κυκλοφορησει τελικα αυτο. ισως και να σημαινει οτι αλλαζουμε εποχη και στο hardware. Ισως και να αποτυχει. και σιγουρα το πρωτο μοντελο δεν θα ειναι ουτε τελειο ουτε μεγαλων επιδοσεων (για ευνοητους λογους) οπως ο 980x δεν βγηκε πρωτος στην αγορα στην σειρα των ι7. θελω να καταληξω οτι ο συγκεκριμενος επεξεργαστης αξιζει σιγουρα απλα δεν μπορεις να επενδυσεις σε αγορα μακρυπροθεσμα στο hardware γτ παντα μετα απο μερικους μηνες εισαι πισω. σιγουρα αν μου περισευαν θα τον επαιρνα. απλα οταν βγει ο 990 που ακουγεται σιγουρα θα χω χασει 200-300 ευρω. *θα πει καποιος μ αυτη τη λογικη δεν αγοραζεις τιποτα... απλα αυτη ειναι η γνωμη μου.
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 17-11-2010
    Την ενσωμάτωση cpu-gpu δεν τη θεωρώ και τόσο καλή ιδέα. Δες τις gpu των i3. Για VRAM τι θα χρησιμοποιεί; Τη RAM; Η καλύτερη τρέχει στα 2133ΜΗz, ενώ των καρτών γραφικών, που κυκλοφορούν, στα 4800MHz… Με τόση πολυπλοκότητα τι θερμοκρασίες θα έχει; Θεωρητικά θα είναι χαμηλών επιδόσεων gpu…
    Δεν νομίζω να το μετανιώσει κανείς, γιατί θα κάνει τη δουλειά του γρήγορα και εύκολα για 11 μήνες… Με τη φιλοσοφία αυτή και μετά από 2 χρόνια θα μετανιώσει αν αγοράσει cpu σε 11 μήνες. Αν και η σειρά Extreme της Intel δεν μπορεί να ξεπεραστεί εύκολα. Ο 9770 βγήκε πριν 2+ χρόνια και σήμερα ακόμα θεωρείται αξιοπρεπέστατος…
    Από χρήστη ΣΤΑΥΡΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ - Βαθμολογία 8 - 11-11-2010
    καλα και τα 12 mb cache καλοι και 6 πυρηνες... αλλα με τετοια τιμη και κανενα ανταγωνισμο δεν.. και φυσικα ποτε δεν παιρνεις το 100% των δυνατοτητων. κακα τα ψεματα ετσι παει τo hardware και οι τιμες εδω και πολλα χρονια. δεν εκπλησομαι ουτε απ την τιμη ουτε απ τα χαρακτηριστικα βεβαια. θα ηθελα πολυ να τον δοκιμασω σε ενα rendering αλλα οκ...
    ps.1: η amd δοκιμαζει αυτο το APU cpu+gpu σε ενα τσιπακι και μαλλον θα κυκλοφορησει το 11 καποια στιγμη. ενδεχεται να αλλαξουν πολλα οταν συμβει αυτο...
    ps2. αναμενετε και μεχρι τον επομενο οκτωβρη του 11 περιπου που θα πεσει το καινουριο harwdare στην αγορα να δουμε... κα8ε 18 μηνες κατι καινουριο βγαινει. τοτε να δουμε την τιμη του 980x και ποσοι θα την εχουν πατησει...
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 09-11-2010
    Συμφωνώ απόλυτα. Η AMD στοχεύει σε Home users, που χρειάζονται cpu που κοστίζει από 35-150€. Σε αυτή τη κατηγορία είναι από ελαφρώς έως αρκετά καλύτερη από την Intel. Τα 2000 και 2500€ είναι πολλά, αλλά απευθύνονται σε servers. Δεν έχω ασχοληθεί με τους Opteron και τους Xeon, μπορεί να έχεις δίκιο, μπορεί και όχι. Οι cpu για server είναι άλλης φιλοσοφίας, ως προς τη λειτουργία τους…Μπορεί να έχει και δίκιο η AMD που τους χρεώνει τόσο υψηλά… Για να είμαι ειλικρινής μαζί σου, θα σου πω ότι δεν το γνωρίζω και δε θέλω να γράφω για πράγματα που δεν γνωρίζω και να παραπλανήσω, άθελά μου, οποιονδήποτε διαβάσει το σχόλιό μου…Θεωρώ όμως ότι ο βαθμός (4) που βάζεις στον 980 είναι λίγο άδικος. Είναι δικαίωμά σου να τον βαθμολογήσεις με ότι βαθμό θέλεις, αλλά όχι και 4… Είναι κάτι σαν την F1 στα αυτοκίνητα : αποτελεί τη βάση για φθηνότερους, μελλοντικούς, επεξεργαστές και από τις 2 εταιρίες…
    Από χρήστη ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΑΓΚΑΡΗΣ - Βαθμολογία 4 - 08-11-2010
    Νομίζω η Bugatti Veyron έχει ανταγωνιστή (έστω και λίγο κατώτερο) την Koenigsegg CCX! Χε χε... Στο θέμα μας τώρα... Πιστεύω πως η AMD "στοχεύει" περισσότερο στους Home Users παρά σε επαγγελματίες... Αλλά βρήκα στο Skroutz κάτι 6πύρηνους AMD Opteron με 2000 και 2500 Ευρώ και είναι χειρότεροι (απ ότι φαίνεται) από τον 980Χ!!! Έλεος...
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 08-11-2010
    Γι αυτό γράφω (και ξαναγράφω) ότι απευθύνεται σε επαγγελματίες και όχι σε Home users, που έτσι κι αλλιώς δε χρειάζονται 6πύρηνο σε καμία περίπτωση… Ακόμα κι να είχες αυτά τα χρήματα θα ήταν καλύτερα να πας σε i7 950 και να του κάνεις overclocking. Είναι καλύτερος από ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ AMD ακόμα και overclocked (συμπεριλαμβανομένων και των 6πύρηνων πχ 1090Τ, δες benchmarks και θα καταλάβεις). Οι επαγγελματίες δε μπορούν να κάνουν overclocking, για λόγους που θα μου πάρουν καμιά σελίδα να σου αναλύσω. Συνοπτικά : η overclocked cpu κάνει λάθη κατά τη λειτουργία της, τα οποία, κάποια επαγγελματικά προγράμματα που ζητούν απόλυτη ακρίβεια υπολογισμών, δε τα δέχονται. Αντίθετα τα περισσότερα προγράμματα, που χρησιμοποιούν οι Home users, δείχνουν μεγάλη ανοχή στα λάθη αυτά. Ακόμα κι να το σύστημα δείχνει να είναι ΑΠΟΛΥΤΑ σταθερό, τα λάθη αυτά ΠΑΝΤΑ γίνονται.
    Για τον 990Χ θα περιμένω να δω σε ποια τιμή θα πωλείται στο e-shop και θα γράψω το αντίστοιχο σχόλιο. Σε υποθετικά ζητήματα δε μπορώ να σου απαντήσω… Θα δούμε, αν και σίγουρα θα είναι ακριβότερος από τον i7 980X, δε νομίζω να έχει αυτή τη τιμή που γράφεις. Στην πραγματικότητα κανένας δεν ξέρει την πραγματική του τιμή και όλοι στο internet γράφουν, κυριολεκτικά, ότι τους κατέβει. Κάθε τι καινούριο, ειδικά αν είναι καρυφαίο και χωρίς ανταγωνιστή, κοστίζει. Πχ θεωρείς η καινούρια Bugatti, που κοστίζει 1.600.000€ (!), αξίζει αυτά τα χρήματα;.. Απλά είναι το γρηγορότερο αυτοκίνητο του πλανήτη με τελική 413 Km/h(!) και δεν έχει ανταγωνιστή… Γιατί οι cpu να αποτελούν εξαίρεση στον κανόνα της αγοράς (προσφορά-ζήτηση); Από τη στιγμή που θα υπάρξει προσφορά πχ ίδιων επιδόσεων από την AMD (με χαμηλότερη τιμή) θα πέσει και η τιμή των 980Χ ή 990Χ αναγκαστικά.
    Από χρήστη ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΑΓΚΑΡΗΣ - Βαθμολογία 4 - 07-11-2010
    Αυτό με την επιδότηση δεν το ήξερα... Αν τον πάρεις έχοντας δώσει από την τσέπη σου μόνο 500 Ευρώ, τότε είναι φοβερό!!! Εγώ όμως δεν είμαι επαγγελματίας (ακόμα), αλλά Home User. Αν ήθελα High End PC και είχα και 3000-4000 Ευρώ για να δώσω για gaming και για άλλες βαριές εφαρμογές υπολογιστή, θα πήγαινα σίγουρα για 6πύρηνο Intel! Δε θα σκεφτόμουν καν για AMD... Αλλά ο Core i7 990, πόση μελέτη παραπάνω χρειάστηκε απ τον 980Χ, για να κάνει (όπως λένε) 1700+ Ευρώ, όταν βγει;
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 03-11-2010
    Ακριβώς για αυτόν που ανάφερες είναι : για τον 1 στους 10.000. Αυτός ο ένας θα είναι επιχειρηματίας και θα τον χρειάζεται για τη δουλειά του. Το κόστος της cpu γι’ αυτόν θα είναι το 50% από αυτό που βλέπεις. Στις επιχειρήσεις η αναβάθμιση Η/Υ επιδοτείται με ποσοστό (κατά 50% περίπου) τα τελευταία 10-12 χρόνια. Άρα θα τον αγοράσει περίπου 500€. Όχι και τόσο κακή τιμή για τέτοια cpu…Μου γράφεις για το 2009, που η Intel έκλεψε την AMD (όπως αναφέρεις) και εγώ θα σου γράψω για το 1994 μέχρι σήμερα : από το 1994-2001 η AMD δεν έκλεβε μόνο τις τεχνολογίες της Intel (πράγμα εντελώς απαράδεκτο, αφού αποτελούν το κόπο κάποιων ανθρώπων, εργαζομένων της Intel), αλλά και τα socket, αφού δεν είχε δικό της. Πάντα με χειρότερες επιδόσεις από την Intel…Το 2001-5 έκανε μια καλή προσπάθεια, ξεπερνώντας προσωρινά την Intel (καθ’όλα αξιόλογη και αξιέπαινη, τότε αγόρασα 2 cpu της AMD, τους 3800+ και 3800x2 για να την ενισχύσω να συνεχίσει) και μετά…Τίποτα! Άρχισε να εφαρμόζει πάλι την παλιά τεχνική της, του «κλέβειν και βασίλευε»! Η Intel παράγει τεχνολογία, γι αυτό έχει και λόγο ύπαρξης σαν εταιρία. Η AMD δικαιολόγησε την ύπαρξή της μόνο την 4ετία 2001-5. Τα δικαστήρια πάντα την ευνοούσαν και την ευνοούν για να μην γίνει η Itel μονοπώλιο (και καλά κάνουν). Αυτό που αναφέρεις θα μπορούσε να το κάνει και η AMD και δε μου προκαλεί καμία έκπληξη ή αγανάκτηση, αφού η AMD έχει σχεδόν παρατήσει τους cpu για laptop. Άρα, ακόμα κι αν δεν το έκανε, πάλι Intel cpu’s θα έβαζαν στα laptop. Το πρόβλημά της όμως, θεωρώ, ότι δεν είναι αυτό…Πρέπει να βρει κεφάλαια για έρευνα, αλλιώς είναι καταδικασμένη, όσο αντιγράφει τις cpu της προηγούμενης γενιάς της Intel, να είναι πάντα δεύτερη. Δε θέλω να κλείσει, θέλω να γίνει πιο ανταγωνιστική, όχι μόνο σε τιμές, αλλά και σε τεχνολογία. Αν γνώριζες βασικά οικονομικά, δεν θα έκανες την ερώτηση αυτή για τον 9400. Ο λόγος που είναι ακριβότερος είναι γιατί η πραγματική τιμή ενός προϊόντος καθορίζεται όχι μόνο από το κόστος των υλικών που το αποτελούν (αυτό παίζει πολύ μικρό ρόλο), αλλά από το ύψος των πόρων, υλικών και άϋλων (πχ εργασία προσωπικού, έρευνα, μελέτη, σεμινάρια προσωπικού, αποτυχημένες προσπάθειες έρευνας κτλ) που ξοδεύτηκαν για την παραγωγή του. Όπως καταλαβαίνει, οι άϋλοι πόροι διαμορφώνουν το μεγαλύτερο μέρος της τιμής ενός προϊόντος. Αυτά πρέπει να πληρωθούν. Επειδή ο 9400 βγήκε πιο πριν από τον 620 κόστισε πολύ περισσότερο και επίσης υπακούει, όπως κάθε προϊόν στους κανόνες της αγοράς (προσφορά-ζήτηση) και αποτελεί μία από τις λίγες επιλογές για ένα παλιό socket (από το 2005, η εταιρία δε το στηρίζει πλέον επίσημα και δεν υπάρχουν πλέον πολλά κομμάτια στην αγορά). Σκέψου ότι κάποιος τον αγόρασε 1 χρόνο, περίπου, πριν από σένα και απολάμβανε τις επιπλέον επιδόσεις σε σχέση με τους AMD της εποχής. Επίσης να συμπληρώσω ότι δεν είναι παρόμοιος με τον δικό σου, είναι 15-20%+ καλύτερος και βγήκε 1 χρόνο πριν! Αυτό δε το μετράς καθόλου; Δε έγινε κανένα θαύμα, απλά η Intel έδωσε (για ακόμη μια φορά) ένα σωρό λεφτά για έρευνα…Αυτός που αγόρασε, τότε, τον 9400 θεωρεί ότι δεν είναι ευχαριστημένος; Τον αγόρασε πριν από σένα και δε χρειάζεται αναβάθμιση ακόμα και σήμερα. Πιθανότατα θα χρειαστεί αναβάθμιση και λίγο μετά από σένα…
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 9 - 31-10-2010
    επαναλαμβανω, εαν θες να παιξεις παιχνιδια παιρνεις x-box(350 ευρω) και 20 γνησια !! η 70 σπασμενα!! παιχνιδια .Παρακαλω επειδη οταν διαβαζω σχολια θα ηθελα να δω σχετικα με το προιον και του τι μπορει να κανει , θα προτιμουσα (φανταζομαι ολοι μας ) εκτος απο τα σχολια για το τι παιχνιδι , ποσο γρηγορα , και κανενα σχολιο για το τι αποδοση εχει σε εφαρμογες μηχανικου ενδιαφεροντος οπως save workspace , run simulation , open workspace , computing κτλ. (9) διοτι φανταζομαι οτι κανει τα ιδια με τον ι7-970 με τα σημερινα δεδομενα και εχει 200 ευρω παραπανω(!!!). σε περιπτωση που καποιος θελει ας μου πει τι διαφορα (ουσιαστικη ) εχει με τον 970
    Από χρήστη ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΑΓΚΑΡΗΣ - Βαθμολογία 4 - 31-10-2010
    Συμφωνώ πως είναι ο καλύτερος επεξεργαστής που υπάρχει και ότι απευθύνεται περισσότερο σε επαγγελματίες. Αλλά η τιμή του είναι αδικαιολόγητη... Και ναι, βάζω 4 μόνο για την τιμή του! Ποιος μπορεί εν μέσω οικονομικής κρίσης να "σκάσει" ένα μισθό για να πάρει επεξεργαστή; 1 στους 10000! Και στον φίλο από κάτω: "Συμφωνώ πως χρειάστηκε μελέτη, αλλά ξέχασες κάτι... Η AMD δεν έχει λεφτά να κάνει "πειράματα" όπως η Intel! Απλά ότι τεχνολογίες βγάζει πρώτη η Intel και πετύχουν, τις βγάζει μετά και η AMD. Και μην ξεχνάτε ότι τον Μάρτιο του 2009, η Intel "έφαγε" 1,09 δισεκατομμύρια δολάρια πρόστιμο, γιατί έκλεβε την AMD! Όχι άμεσα, αλλά έμμεσα! Έκανε προσφορές σε εταιρίες λάπτοπ για να χρησιμοποιούν μόνο Intel CPUs και τα λάπτοπ έφταναν στον καταναλωτή πανάκριβα! Και ο τελευταίος έβγαινε ζημιωμένος!" Εγώ έχω AMD Athlon II X4 620 εδώ και 1 χρόνο και είμαι ευχαριστημένος! Ο αντίστοιχος της Intel είναι ο Q9400 που κάνει τα διπλάσια απ το δικό μου!!! Και ας τον έβγαλε πιο πριν απ την AMD!
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 26-10-2010
    …Καλύτερο λόγο σε αυτό το τομέα έχει ο i5 750 και όχι οι AMD. Είναι ~10% καλύτερος από τον Phenom II 965 και κοστίζει τα ίδια χρήματα σχεδόν, έχει καλύτερη κατανάλωση, θερμική συμπεριφορά και ~733MHz χαμηλότερη συχνότητα. Όμως, όπως έχει ξαναειπωθεί, ο 980Χ είναι για όσους χρειάζονται την επιπλέον επεξεργαστική ισχύ (~50%-100%, ανάλογα την εφαρμογή) σε σχέση με τον 1090Τ και όχι την οικονομία. Εξάλλου, αφού δεν έχει αντίπαλο, γιατί να είναι οικονομικός; Ποιόν ανταγωνίζεται; Τον εαυτό του; Αν καποιος του βάζει κακή βαθμολογία βάσει της τιμής του πραγματικά κάνει μεγάλο λάθος. Για να κατασκευαστεί (32nm) χρειάστηκε έρευνα και μελέτη. Αυτά πληρώνεις, όχι μόνο το κόστος του. Η AMD πήρε τους Phenom II τους πρόσθεσε 2 επιπλέον πυρηνες και τους έδωσε καινούριο όνομα, δεν της κόστισε τίποτα και η διαφορά του 1090Τ με τον 965 είναι ~115€!
    Από χρήστη ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΠΑΤΣΙΟΣ - Βαθμολογία 6 - 24-10-2010
    Μπορεί να είναι ο πιο ισχυρός επεξεργαστής αυτή τη στιγμή, όμως σε θέμα επεξεργαστικής ισχύς/ευρώ, η AMD φαίνεται να έχει την πιο συμφέρουσα προσφορά.
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 19-10-2010
    …Σε αυτό δεν έχεις δίκιο. Σε διαψεύδουν 2 γεγονότα. Κατά πρώτο λόγο, όταν μπαίνεις σε παιχνίδι, τα Windows απενεργοποιούν αρκετές λειτουργίες προκειμένου να απελευθερώσουν πόρους του συστήματος (με την προϋπόθεση ότι δεν αφήνεις άλλα προγράμματα ανοικτά), τουλάχιστον αυτό συμβαίνει στα Win7 (δυναμική διαχείριση μνήμης). Κατά δεύτερο, τα προγράμματα των Windows απασχολούν τον cpu κατά ~1%, δηλαδή χρειάζονται λιγότερο από 2-3% του ενός πυρήνα. Ο 980Χ απευθύνεται σε επαγγελματίες που θέλουν την κορυφαία επιλογή. Συμφωνώ ότι είναι μακρααααάν ο καλύτερος cpu σε μαζική στον πλανήτη αυτή τη στιγμή. Οι κορυφαίοι της Intel πάντα ήταν ξεχωριστοί πχ αν κάποιος είχε αγοράσει πριν 2,5 χρόνια τον Core2Quad 9770, χρειάζεται καμία αναβάθμιση; Ακόμα και σήμερα ξεπερνά στα περισσότερα benchmark και τον phenom II 965, που βγήκε ~2 χρόνια μετά (αξιολύπητο για την AMD!) και έχει και 200MHz χαμηλότερη και χρησιμοποιεί παλιό socket(To s775, ακόμα πιο αξιολύπητη η AMD!). Ότι πληρώνεις, παίρνεις…
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 18-10-2010
    Ποιος είπε ότι οι 6πύρηνοι δεν είναι για παιχνίδια? Μόνο το παιχνίδι τρέχει εκείνη την στιγμή? Τα άλλα 1000 services των windows και οι άλλες διεργασίες δεν υπάρχουν? Σε ποιους πυρήνες θα μοιραστούν αυτά? Σε αυτούς που επεξεργάζονται το παιχνίδι? Όχι βέβαια...στους ελεύθερους θα πάνε. Ώστε να και λόγο του HyperThreading στους i7, ιδικά ο 980Χ είναι μακράααααααν καλύτερος από πολλούς. Άμα θες server πάνε σε quad socket motherboard με 4 opteron 12πύρηνους...
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 17-10-2010
    Και κατι αλλο: ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙΣ 6ΠΥΡΗΝΟΥΣ ΓΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ!!!!!!
    ΤΟΥΣ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΓΙΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΙΣΧΗ, ΗΤΟΙ α)ή ΓΙΑ ΔΙΚΤΥΟ Υ/Η (γιατι εχεις δωσει ηδη χ.000 ευρω για αλους χ υπολογιστες και θελεις εναν για σερβερ) και β)ή ΓΙΑ STANDALONE WORKSTATION ΜΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΟΠΩΣ CATIA,MATLAB,MATEMATICA,LABVIEW,ANSYS,MICROSOFT ROBOTICS STUDIO DEVELOPER,AUTODESK(INVENTOR,ROBOT ANALYSIS,MECHANICAL DESKTOP,DNA ANALYSIS, κλπ κλπ κλπ.). . . παρακαλω οσους θελουν να μιλησουν για παιχνιδια ,... στους ΑMD και στις καρτες γραφικων τα σχολια τους. :)
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 13-10-2010
    Συμφωνώ με το παρκάτω σχόλιο απόλυτα. Απλά παρατηρώ ότι πολλοί ανθρωποι ξεχνάνε το ρητό: "η φτήνια τρώει τον παρά" και νομίζουν ότι αγοράζουν φτηνά, άρα αγοράζουν σωστά. Η σωστή αγορά γίνεται σύμφωνα με τις ανάγκες μας και όχι με μόνο κριτήριο την τιμή. Από την στιγμή που ο συγκεκριμένος cpu πραγματικά δεν έχει αντίπαλο πώς είναι δυνατό να είναι φτηνός; Μήπως σκέφτηκε κανείς από τα "AMD fanboys" ότι για να είναι ο καλύτερος cpu ξοδεύτηκαν πολλά χρήματα και πολύς χρόνος από την Intel και ότι κάποιος πρέπει να τα πληρώσει όλα αυτά; Για εταιρείες μιλάμε, όχι για φιλανθρωπικά ιδρύματα! Τουλάχιστον δεν έκανε ότι και η AMD: να προσθέσει 2 παραπάνω πυρήνες σε ήδη υπάρχοντες cpu και να μας το πλασσάρει για καινούριο προϊόν!
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 02-10-2010
    Φίλε παντελή μα φυσικά ο 980Χ με 12 threads και 1000 παραπάνω λειτουργίες. Άμα θες να ασχοληθείς με gaming καλός είναι και ο i5 750 που έχει βγάλει αρκετά κοντινά frames με τον ι7 980Χ. Επίσης σε όλα τα AMD fanboys, τα μέταλα και αυτά που δίνει η intel δεν έχουν καμία σχέση με της amd! Η ιντελ είναι απλά μπροστά στο μέλλον. Ο επεξεργαστής έχει 1000€ και οι επιδόσεις τους είναι σε αυτούς που μπορούν να τα δώσουν. Και κάνετε μέγιστο λάθος που τον βαθμολογείτε με 1-2 ενώ καν δεν τον έχετε δοκιμάσει! Θέλετε να συγκρίνουμε τιμές? 300€ ο 1090Τ, 290€ ο ι7 950. 1090Τ σε 6 πυρήνες στα 3.2, ο 950 με 4 πυρήνες στα 3.0 και όμως ο 950 έχει μέχρι και 1/2 μεγαλύτερες επιδόσεις σε gaming και πολλά άλλα! Ακόμα σκέφτεστε τις τιμές? Ότι πληρώνεις παίρνεις. Δεν σου δίνει κανείς περισσότερα από κάτι άλλο στο 1/3 της τιμής.
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 9 - 13-09-2010
    επειδη δεν μπορειτε να τον αγορασετε δεν σημαινει οτι o 6απυρυνος της AMD τον φτανει για πατε να του ς συγκρινετε στο game debate. της AMD ειναι -70%(!). ενας αλλος που συγκρινα ηταν για workstation και απεδιδε -5% ! σε σχεση με τον I7 extreme. Και λιγα ειναι! (Ασε που χρωσταμε και δεν εχουμε, ξενη εταιρεια ειναι η intel οχι ελληνικη για να εχει και αυτη οικονομικη κριση και ναι ριχνει τιμες)
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 13-09-2010
    Είναι ο καλύτερος με διαφορά! Η AMD ούτε έχει, ούτε στο άμεσο μέλλον πρόκειται να κατασκευάσει, κάτι αντίστοιχο. Γεγονός που απ’ ότι φαίνεται ενοχλεί…Δεν είναι για show off, αλλά για επαγγελματίες που χρειάζονται απλά…ότι καλύτερο υπάρχει! Η τιμή του είναι υψηλή, αλλά πάντα το καλύτερο, σε κάθε προϊόν, δεν διακρίνεται για το value for money, γεγονός απόλυτα λογικό για τονο συγκεκριμένο επεξεργαστή, που «ατενίζει» τον ανταγωνισμό από την κορυφή. Μια επιχείρηση που προτίθεται να τον χρησιμοποιήσει για εργασία ούτε καν θα ενδιαφερθεί για τα 1000+ € κοστίζει. Για κάποιους επαγγελματίες αυτά είναι χρήματα που θα βγάλουν από την πρώτη μέρα χρήσης του…Δε θυμάμαι να διάβασα κάπου ότι η Intel τον προτείνει για προσωπική χρήση, άρα κάποια σχόλια είναι μάλλον περιττά…
    Από χρήστη ΤΖΗΜΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ - Βαθμολογία 5 - 02-09-2010
    Εκτός ανταγωνισμού αλλά παράλληλα πολύ μακριά από το personal computing . Είναι ένας επεξεργαστής για show off και workstations και σε καμία περίπτωση δεν αξίζει τα λεφτά του .
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 4 - 09-07-2010
    Το ξέρετε ότι αν κλείσει η AMD, η Intel αμέσως θα τριπλασιάσει τις τιμές της, γιατί θα ναι η μόνη εταιρία με επεξεργαστές; Και πολύ καλός επεξεργαστής, αλλά όπως είπε και ένας φίλος πιο κάτω είναι εκτός εποχής! Προτιμούμε AMD και... δεν είναι ράδιο αρβύλα! Χε χε...
    Από χρήστη ΣΩΤΗΡΟΠΥΛΟΣ ΑΡΓΥΡΗΣ - Βαθμολογία 1 - 07-07-2010
    Βασικα οτι κ να κανει η Intel μια ζωη πισω θα ειναι.Ειναι παρα πολυ γελοιο τοσα λεφτα για 1 επεξεργαστη.Κ κατι για τα υποψη σας σε εσας τους Fun της Intel,τα λεφτα σας πεζονται στο χρηματιστηριο εδω κ πολλα χρονια,μαλλον παραλειψαν να σας το πουνε.Κατα την γνωμη μου κ την εμπερεια μου ποτε δεν θα εδινα τοσα λεφτα σε Intel θα προτιμουσα αντι για Amd η Intel να εδινα κατι παραπνω σε λεφτα κ να επερνα κατι τετοιο ας πουμε http://www.mcac.com/sun-cpu.html sory για to advertise αλλα καλο θα ηταν να ξεκολισετε λιγο απο αυτα που βλεπετε κ ακουτε.
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 24-06-2010
    10 διοτι ειναι "Ο" επεξεργαστης στη γη.Παρολα αυτα εαν κανεις κανει την μελετη του στην INTEL θα δει οτι συγκρινομενος με ακομα και πολυ μικροτερους επεξεργαστες τα χαρακτηριστικα και οι δυνατοτητες του ειναι λιγο (!!) καλυτερα , αν καποιος κολλαει με τους αριθμους μην τον αγοραζει και ας παρει καποιον αλλο.επισης ας σκεφτουμε κατι ολοι εμεις που ονειρευομαστε πραγματα που δεν υπαρχουν. 1ον δεν μπορει κανεις να χρησιμοποιησει 100% εναν επεξεργαστη εδω και πολλα χρονια 2ον οποιον και να παρεις δεν θα "κολλησει" απο οποιαδηποτε υπολογιστικη δουλεια στην οποια υποβληθει Καντε οτι θελετε , εγω παντως εχω εναν Ρ4 3,2 2ΜΒ και δεν κολλαει με τίποτα :)
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 1 - 10-06-2010
    Ο συγκεκριμένος είναι μεν κορυφή αλλά είναι και εκτός εποχής, δεν πρόκειται με τα σημερινά δεδομένα σε εφαρμογές και παιχνίδια να πάρεις το 100% της ισχύος.
    Απορώ γιατί η intel κάνει τέτοιες κινήσεις εντυπωσιασμού ξέροντας πως ένας ολόιδιος amd θα κόστιζε τα μισά λεφτά?
    Όσοι ψάχνουν μια τίμια λύση σε ποιότητα-απόδοση η amd-ati είναι μονόδρομος.
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 5 - 25-05-2010
    Περιμένω να βγει σε "tray" για να τον αγοράσω.. :)
    Από χρήστη ΠΟΛΥΧΡΟΝΗΣ ΠΟΛΥΜΙΛΗΣ - Βαθμολογία 10 - 17-05-2010
    Παιδιά τα πράγματα είναι απλά...Αν θες το καλύτερο το πληρώνεις...Δυστυχώς η intel δε καταλαβαίνει ότι αν ρίξει λίγο τις τιμές θα τη κλεισει την AMD...(ισως να μη θέλει)Γιατί επίσης δυστυχως
    η AMD δεν αγγιζει την intel απο άποψη επιδόσεων...
    Από χρήστη ΙΩΑΝΝΗΣ Θ. ΠΕΤΡΙΤΑΚΗΣ - Βαθμολογία 1 - 14-05-2010
    Δηλαδή η INTEL θέλει νά μάς αποτρελλάνει ;
    Μέ 1300 Eυρώ έχω AMD 1095T(291 Ευρώ) ,ATI 5970 ,καί 8GΒ DDR3 !!!
    Πόσο καλύτερος είναι ο Ι7-980Χ ,καί είναι 343% ακριβότερος .... ΕΛΕΟΣ
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 09-05-2010
    Δεν υπάρχει λόγος να αγοράζουμε INTEL και nVidia. Προσφέρουν μόνο 5% περισσότερη απόδοση από τους AMD και ATI αντίστοιχα. Οι INTEL κοστίζουν 5 φορές όσο οι AMD και οι nVidia 2 φορές όσο οι ATI. 10 σε αυτόν τον επεξεργαστή και 9 στον αντίστοιχο AMD
    Από χρήστη ΠΑΤΑΡΙΔΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ - Βαθμολογία 10 - 09-05-2010
    Κορυφαίος!!! Επειδή κοστίζει 1000€ δεν σημαίνει ότι δεν τα αξίζει. Εδώ ο εξαπύρηνος της AMD χάνει στα benchmark από έναν ΦΘΗΝΟΤΕΡΟ τετραπύρηνο Intel corei7 930!!!
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 1 - 08-05-2010
    το value for money το ξεχάσαμε σπίτι?
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 1 - 07-05-2010
    1000 ΕΥΡΩ?
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 04-05-2010
    Ο καλύτερος επεξεργαστής!!! Σίγουρα απευθύνεται σε πολύ μικρό αγοραστικό κοινό με δεδομένο την υψηλή του τιμή. Η Intel το γνωρίζει αυτό και δεν περιμένει να βρει ανταπόκριση από το ευρύ αγοραστικό κοινό, που θα προτιμήσει κάποιες οικονομικότερες λύσεις. Ξέρει όμως ότι είναι στην κορυφή και αυτό θέλει να μας υπενθυμίσει. Ότι είναι οι ταχύτεροι στον κόσμο!!!!! Όσοι μπορούν να διαθέσουν τον ποσό των 1000 σίγουρα θα τον απολαύσουν.
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 03-05-2010
    Τεχνικά μπροστά η Intel , ο καλύτερος επεξεργαστής και με διαφορά ….. αλλά για τα σημερινά δεδομένα αχρείαστος , τι να το κάνεις όταν το 95% τον αγοραστών δεν θα τον πάρουν , ( η εγχείρηση πέτυχε αλλά ο ασθενής απεβίωσε ) . Όσον αφορά την AMD το βρήκαν το κόλπο , προσιτές τιμές – αξιόλογες επιδόσεις – νικητές.
    Από χρήστη ΡΟΔΟΥΣΑΚΗΣ ΣΑΒΒΑΣ - Βαθμολογία 10 - 03-05-2010
    AMDακειδες θα ξεχάσουμε το 1000+++ του AMD Athlon 64 FX-60? απλά τώρα που η AMD ζορίζετε έχει χαμηλώσει τις τιμές της στους επεξεργαστές γιατί βέβαια είναι πολύ πίσω σε επιδόσεις ακόμα. Αν δούμε καμία μπουλντόζα να τα χώνει στα αυτιά σε κάτι i9-990χ πόσο νομίζετε οτι θα κάνει 300 ευρώ? Για μένα και οι δυο ομάδες είναι μια από τα ίδια, πότε θα τα δίνουμε στην intel και πότε στην AMD μην τσακώνεστε! Και πάρτε παράδειγμά από τις κάρτες γραφικΏν όταν τα σκήπτρα των επιδόσεων αλλάζουν στρατόπεδο ακολουθεί πίσω και το 600-700αρι ευρώ με την nvidia να το παρακάνει λίγο περισσότερο, πάντα η τιμές κατά 95% θα πηγαίνουν παράλληλα με τις επιδόσεις. Βάζω άσσο για την τιμή του αλλά σε επιδόσεις 10αρι! Προς το παρόν είναι το μέτρο σύγκρισης τι να κάνουμε!
    Από χρήστη ΣΚΟΥΡΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ - Βαθμολογία 2 - 02-05-2010
    Δικαιολογημένη η τιμή του? Δεν αποδίδει καν τα διπλάσια(ούτε τα πλησιάζει i guess)απο τον 1090t γιατί να δικαιολογεί κάποιος την υπερτριπλάσια τιμή του? Δεν σας καταλαβαίνω..Ναι μεν high end CPU αλλά χάλια τιμή. ΑΥΣΤΗΡΑ ακατάλληλος για το ευρύ κοινό.
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 01-05-2010
    Κορυφαίος σε όλα τα benchmark και με διαφορά. Σε ότι αφορά την τιμή του, απλά η ποιότητα πληρώνεται.
    Από χρήστη ΙΟΡΔΑΝΗΣ ΛΟΥΚΑΣ - Βαθμολογία 9 - 29-04-2010
    Εντάξει λέτε δεν συμφέρει , δεν αντιλέγω 1000 σαφώς και δεν είναι λίγα. Τόσα χρόνια ομώς η intel τους κορυφαίους επεξεργαστές της, τους έχει παντα γύρο στα 1000 ευρώ. Δεν είναι μια πρωτόγνωρη τιμή για την intel.
    Ποτέ δεν είχε φτηνές τιμές σε σχέση τουλάχιστον με την amd.
    Και η ποιότητα και οι επιδόσεις βέβαια ήταν και είναι πάντα πιο καλές για την intel, απλά είναι πάντα πιο ακριβή.
    Από χρήστη ΒΙΤΩΡΆΚΗΣ ΣΤΑΎΡΟΣ - Βαθμολογία 9 - 25-04-2010
    Ναι δε συμφέρει οκ όπως και κάθε extreme, ετσι κ αυτός απευθύνεται στους πολύ κολλημένους του είδους ή σε επαγγελματίες.
    αλλά ρε παιδιά τί περιμένετε, όταν ο ξεκλείδωτος τετραπύρηνος 965 ή 975 κοστίζει 800 και κάτι ευρώ πόσο πρέπει να κοστίζει ο ξεκλείδωτος 6πύρηνος; λιγότερο; η τιμή είναι λογικότατη. δεν πιστεύω να ξεχάσατε τον QX9770; προσωπικά, περιμένω να δω τους "mainstream" εξαπύρηνους της intel που θα πετάνε γτ η amd δε μου τα λέει καλά
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 1 - 21-04-2010
    Συμφωνώ με τον Γεώργιο Παπαδόπουλο!
    Από χρήστη ΒΑΛΟΥΣ - Βαθμολογία 10 - 10-04-2010
    ΤΟΝ ΑΓΌΡΑΣΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΆΘΗΣΑ ΝΑ ΤΟΝ \ΚΟΛΛΉΣΩ\ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΑΝΟΙΞΑ 9 ΚΑΡΤΕΛΕΣ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΑΙ 6 ΚΑΡΤΕΛΕΣ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΔΕΝ ΕΝΙΩΣΕ ΚΑΝ ΑΝ ΕΙΧΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΘΑ ΑΓΟΡΑΖΑ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΣΥΣΤΗΜΑ 6.000 ΧΩΡΙΣ ΤΠ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗ
    Από χρήστη ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ - Βαθμολογία 3 - 10-04-2010
    Τελείως απαράδεκτη η τιμή του, ειδικά για τα δεδομένα της εποχής...
    Έτσι εύκολα βγαίνει το 1000ρικο σήμερα?
    AMD και πάλι AMD, μέχρι να καταλάβει η INTEL ότι δεν είμαστε κορόιδα.
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 07-04-2010
    Όποιος έχει αγοράζει, εγω τον πήρα και πετάει
    Από χρήστη ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΓΚΑΤΖΙΑΡΗΣ - Βαθμολογία 10 - 06-04-2010
    Παιδιά θα ήθελα να σας ρωτήσω γιατί σκοπεύω να κάνω ένα καινούργιο pc για gaming αν δεν συγκρίνουμε τιμές ποιος είναι καλύτερος ? Ο AMD PHENOM X6 1090T ή ο INTEL CORE I7-980X EXTREME EDITION ?
    Από χρήστη ΚΑΤΣΙΑΜΠΑΚΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ - Βαθμολογία 3 - 06-04-2010
    Με τόσα λεφτά παίρνεις έναν AMD PHENOM II X4 965 3.4GHZ QUAD-CORE και με 800 εύρο φτιάχνεις ένα δεύτερο pc για τις υπόλοιπες εφαρμογές που θες να κανείς ταυτόχρονα ,και σύνολο έχεις 8 πυρήνες να παίζεις.1000 εύρο είναι τραγικό, και αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι πως ούτε τα alienware Area-51 ALX που θεωρούνται τα πιο δυνατά pc με 4000 εύρο INTEL CORE I7-960 φοράνε ,δεν συμπεριλαμβάνουν τον 980 , πρέπει να κάνεις ειδική παραγγελία. Αν δεν ξέρεις τι να κάνεις τα λεφτά σου τότε οκ αλλά πρέπει το σύστημα σου συνολικά να ξεπερνά τα 3000 για να αξιζει η αγορά
    Αλλά θα συνιστούσα αν κάποιος δεν θέλει amd αλλά intel λόγο αξιοπιστίας και δεν παίζει παιχνίδια αλλά χρησιμοποιεί πολλά απαιτητικά προγράμματα να πάρει τον INTEL CORE I7-930 , πολύ καλή απόδοση – τιμή και θα είναι ικανοποιημένος απόλυτα για αρκετά χρόνια, αλλιώς για games συνιστώ amd 965 σε αντίθεση με intel I7-930 και να δώσει την διαφορά για καλύτερη gpu . θα έχει καλύτερα αποτελέσματα στα games
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 1 - 05-04-2010
    Ποιός θα "πετάξει" ένα ολόκληρο μηνιάτικο για να πάρει αυτό το πράγμα; Εγώ υποστηρίζω μόνο AMD... 1ον΄Η AMD έχει πολλούς επεξεργαστές που μπορούν να φτάσουν την απόδοση αυτών της Intel που έχουν τη διπλάσια τιμή!!! 2ον΄Η AMD χρησιμοποιεί μόνο 1 μητρική και δεν ταλαιπωρεί τους πελάτες της! Π.χ. εγώ έχω έναν Athlon ΙΙ X4 620 και μια μητρική ΑΜ3, οπότε αν θέλω να πάρω τον Phenom X6, θα πληρώσω μόνο τον επ/στή και όχι κι άλλη μητρική μαζί! Η Intel έχει ένα σωρό πανάκριβες μητρικές... 3ον: Η τιμή του φθηνότερου επστή της Intel θα απέχει πολύ απ αυτόν της AMD! Και η τιμή αυτού του επ/στή έπεσε 67 Ευρώ πριν καν κυκλοφορήσει! (ήταν 1066!)
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 2 - 03-04-2010
    Oλα τα αγαθά στην ζωή μετρώνται σε απόδοση συνάρτηση της τιμής τους.
    Αυτό το προιόν έχει από τους μικρότερους συντελεστές που κυκλοφορούν στον τομέα των επεξεργαστών!
    Συμπερασματικά, σε αυτή την τιμή, είναι ένα ΑΧΡΗΣΤΟ προιόν!
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 4 - 03-04-2010
    Εννοείται πως ο AMD PHENOM II X6 ΔΕΝ θα φτάνει τις επιδόσεις του συγκεκριμένου 6-πύρηνου της Intel αλλά θα βρίσκεται πάνω από τους περισσότερους τετραπύρηνούς της Intel και με τιμή μικρότερη ακόμα και από τον μικρότερο I7 1366 !!!!
    Οπότε είναι δεδομένη η επιτυχία των PHENOM II X6 με κόστος για τον μεγαλύτερο τα 285 !!!!!! Ο μικρότερος εξαπύρηνος της AMD αναμένεται να κοστίζει κάτω από 200 !

    Στο θέμα των μητρικών όπου διάβασα πολλά σχόλια, να πω πως η ΜΟΝΑΔΙΚΗ πλατφόρμα που δίνει αυτή την στιγμή NATIVE υποστήριξη SATA 3.0 είναι η AM3 πλατφόρμα με τα CHIP 890GX/SB850 ! Ούτε η 1156, ούτε η 1366, ούτε η παλιά s775 δίνει τέτοια υποστήριξη! Στο ΑΜ3 socket υπάρχουν εκάτοντάδες λύσεις αξιόλογων μητρικών οι οποίες είναι πληρέστατες , αξιόπιστες και πάμθηνες σε σχέση με αντίστοιχων χαρακτηριστικών μητρικές στο 1366 & 1156 !!!! Επιπροσθέτως στο AM3 socket δεν υπάρχουν τα προβλήματα με τα περιορισμένα lanes που υπάρχουν στο 1156 socket με ότι αυτό συνεπάγεται ......

    Το καλύτερο όμως το επιφυλάσσει η ΑMD σε όσους την τίμησαν στο παρελθόν (έως πριν τρία χρόνια) για το τέλος, δίνοντας υποστήριξη στις AM2+ (DDR2) μητρικές σε AMD PHENOM II X6 επεξεργαστές! Πραγματικά η εταιρία δείχνει να τιμά τους πελάτες της οι οποίοι θα έχουν την ευκαιρία εύκολης και φτηνής αναβάθμισης του παλαιού τους συστήματος !

    Πιστεύετε ακόμα πως αξίζουν τα 1000 για έναν τέτοιο επεξεργαστή ?
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 02-04-2010
    Παιδιά είχα τον 975 και τώρα έβαλα τον 980χ,καμία σχέση ο ένας με τον άλλον μιλάμε πετάει δεν μασάει τίποτα, και τι να το κάνω το overcloking για να αρχίζει να ζεσταίνεται? αφού έτσι πετάει. Πάντως όποιος μπορεί ας τον αγοράσει με κλειστά μάτια!!!
    Από χρήστη ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ - Βαθμολογία 10 - 30-03-2010
    Πολύ καλός
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 29-03-2010
    Εννοείτε οτι ο AMD δεν θα πιάνει τον intel. Αυτό είναι δεδομένο μετά το σύνολο των εξαρτημάτων που μπορείς να συνδιάσεις με ενα Amd είναι σχετικά φτωχό π.χ μητρικές, δείτε διαφορά .....
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 28-03-2010
    Ναι όμως ο AMD PHENOM X6 1090T πιθανόν να μην έχει τις ίδιες επιδόσεις με τον Intel Core I7 980x.
    Από χρήστη ΜΑΝΩΛΗΣ - Βαθμολογία 10 - 23-03-2010
    Είναι πολύ καλύτερος από την καινούργια έκδοση της AMD ! ! !
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 23-03-2010
    Εγω πάλι στηρίζω Intel και μόνο Intel. Εξ άλλου οτι πληρώνεις παίρνεις.......
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 9 - 22-03-2010
    Υπερ : Είναι ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ κατα 50% γρηγορότερος απο τον Core i7 975 extreme edition και παρέχει κατά 15% μεγαλύτερα Latencies , Έρχεται με μια προτότυπη ψύχτρα απο την INTEL dbx2 (επιτέλους !) , Turbo Function στα 3.60 ghz χάρη στους 2 επιπλέον πυρήνες του , μεγαλύτερο cache size , πιστεύω οτι η τιμή του core i7 975 θα είναι αυτή που θα πέσει και σε καμμία περίπτωση του core i7 980x , τρελλό OVERCLOCKING και επιδόσεις , σε σημείο που περνάει κατα πολύ την υπερβολή !!! ΚΑΤΑ : Single QPI...δυστυχώς μέχρι σήμερα μόνο οι XEON σειρά της INTEL φέρει διπλό QPI και υποστήριξη 2 επεξεργαστών σε 1 μητρική αποδίδοντας 24 πυρήνες...Επίσης όπως όλη η EXTREME σειρά επεξεργαστών της INTEL υπερβαίνουνε κατα πολύ το δικό μας cache !!! Ένας φθηνότερος επεξεργαστής του ιδίου socket 1366 είναι υπεραρκετός για τα επόμενα 3 χρόνια ακόμα και αν τρέχεις 3d studio max,autocad,adobe photoshot κτλπ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ !
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 3 - 22-03-2010
    Πραγματικά η AMD έρχεται να κάνει τερράστια ζημιά στην Intel...!!!
    Άκους εκεί 1066 ευρώ για τον Intel Core I7 980x....ΥΜΑΡΤΟΝ!!!
    Λοιπόν,απ ότι διάβασα σε 3 sites η τιμή του AMD PHENOM X6 1090T θα ανέρχεται στα 307 Ευρώ!!!
    27 απριλίου η μεγάλη μέρα!!!
    Έλεος πια με την Intel...1000ευρώ ΜΟΝΟ ο επεξεργαστής...βάλε άλλα 300 ευρώ για την μητρική...κλπ...
    Πάρε έναν AMD 1090T(3,2Ghz - 6 Core),δώσε και 150-180 ευρώ για την μητρική και είσαι άρχοντας!!!
    Από χρήστη ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ - Βαθμολογία 5 - 21-03-2010
    Ο ταχύτερος, αλλά τι να πω για το ότι ο 6-core κυκλοφορεί μόνο σε έκδοση των €1000. Κερδοσκοπία της Intel;
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 20-03-2010
    Θα πέσει η τιμή του με το που θα βγεί ο 6πύρηνος της AMD θα πέσει και με την δικαιολογία της νέας σειράς της intel 1156s
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 1 - 19-03-2010
    Άμα κάνει τόσο ο 6πύρηνος Core i7, τότε η πιο ακριβή έκδοση του 6πύρηνου Core i9 πόσο θα κάνει; Εγώ ψηφίζω AMD...
    Από χρήστη ΓΕΡΑΜΑΣ ΜΑΝΩΛΗΣ - Βαθμολογία 5 - 19-03-2010
    xaxaxa καλά τώρα μέσα στον Μάρτιο η Απρίλιο η ΑΜD βγάζει το phenom x4 με 2 κλειστούς πυρήνες και μετά έχει phenom x6 εκεί να δείτε εξαπύρηνος :O
    Από χρήστη ΚΥΡΙΛΛΟΣ ΚΟΥΖΜΙΔΗΣ - Βαθμολογία 1 - 19-03-2010
    Η AMD θα σκίσει και αυτό δεν είναι τίποτα μπροστά της!!!!!!!
    Από χρήστη ΚΑΛΟΓΗΡΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΣ - Βαθμολογία 1 - 18-03-2010
    ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΕΠΑΥΞΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΠΕΣ!!!
    ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ Η ΤΙΜΗ!!!
    Από χρήστη ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΛΕΞΙΟΥ - Βαθμολογία 10 - 16-03-2010
    ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗΣ. ΕΧΕΙ ΟΜΩΣ ΤΙΜΟΛΟΓΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ INTEL ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ ΥΨΗΛΑ!!!!! ΤΩΡΑ ΟΛΟΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ AMD ΚΑΘΩΣ ΟΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΕΣ ΤΗΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΛΟΓΟ ΤΙΜΗΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥΣ.
    Βαθμολογία    
    email    
    Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
    Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
    INTEL CORE I7-980X EXTREME EDITION 3.33 GHZ LGA1366 - BOX PER.558316 PER.558316 INTEL INTEL ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗΣ - CPU Κατηγορία: ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗΣ - CPU •INTEL στην κατηγορία ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗΣ - CPU Βασισμένη στην επαναστατική μικροαρχιτεκτονική στα 32nm, η Intel κάνει ένα μεγάλο βήμα μπροστά με την κυκλοφορία των πρώτων επεξεργαστών με 6 πυρήνες! Η νέα σειρά είναι σχεδιασμένη για να παρέχει άφθονη επεξεργαστική ισχύ για να κάνετε περισσότερα χωρίς να καθυστερείτε. Τώρα μπορείτε να τρέχετε ταυτόχρονα antivirus προγράμματα, απαιτητικές εφαρμογές και λειτουργίες multimedia με μεγάλη άνεση. • Τεχνολογία Κατασκευής: 32 nm.• Front Side Bus (fsb): 6.4 GT/s.• Χρονισμός: 3.33 GHz.• Τοποθέτηση: LGA 1366.• L3 Cache Size: 12 MB.• L3 Cache Speed: 3.33 GHz.• Thermal Design Power: 130W.• VID Voltage Range: 0.80V-1.375V.• Υποστηριζόμενοι Χρονισμοί Μνήμης: DDR3-800/1066.• Υποστηριζόμενες δυνατότητες: 6 Cores / Enhanced Intel Speedstep Technology / Hyper-Threading Technology / Intel EM64T / Intel Virtualization Technology / Enhanced Halt State (C1E) / Execute Disable Bit / Intel Thermal Monitor 2.• Συσκευασία: Box.• Εγγύηση: 3 χρόνια. DOA 7 ημερών Η συσκευασία ΒΟΧ των επεξεργαστών περιλαμβάνει κατάλληλο ανεμιστηράκι και έρχεται σε πλαστικό κουτί λιανικής πώλησης από την Intel. Έχει επίσης μεγαλύτερη εγγύηση τριών ετών από τις αντίστοιχες 'ΤRΑΥ' εκδόσεις που έχουν ένα έτος εγγύηση. Σημειώστε επίσης ότι σε περίπτωση προβλήματος στην χρήση του επεξεργαστή είναι απαραίτητο να επιστρέφεται και το σύστημα ψύξης.
    0
    8 73 73

    x
    Υπολογιστές
    Ήχος - Εικόνα
    Τηλεπικοινωνίες
    Λευκές συσκευές
    Ηλεκτρικές συσκευές
    Εργαλεία
    Οργανα γυμναστικής
    Outdoor
    Μουσικά όργανα
    Security
    Ηλεκτρονικά παιχνίδια
    Gadgets & Παιχνίδια
    Είδη γραφείου
    Βιβλία
    Ταινίες DVD - Blu Ray
    Προσωπική φροντίδα
    Ενδυση - Υπόδηση
    Αθλητικά είδη
    Βρεφικά - Παιδικά
        Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
    Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή