ISBN: 960-351-591-4 Συγγραφέας: ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ΗΝΤΟΥΝΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ Σελίδες: 255 Διαστάσεις: 17x24 Ημερομηνία Έκδοσης: 2005 Το παρόν βιβλίο εξετάζει όλες τις σύγχρονες εξελίξεις στο χώρο της τιμολόγησης και παρουσιάζει μέσα από πρακτικά παραδείγματα και εμπειρικές έρευνες μια ολοκληρωμένη εικόνα της τιμολογιακής στρατηγικής. Οι συγγραφείς υποστηρίζουν ότι η τιμολογιακή πολιτική μιας επιχείρησης δεν πρέπει να αποτελεί ανεξάρτητη πολιτική. Η επιχείρηση μπορεί να αποκομίσει επιπλέον οφέλη από την τιμολόγηση των προϊόντων ή των υπηρεσιών της, εφόσον η τιμολογιακή της πολιτική εντάσσεται στα πλαίσια της στρατηγικής μάρκετινγκ που ακολουθείται. Οι συγγραφείς αποκωδικοποιούν τη διαδικασία τιμολόγησης, η οποία περιλαμβάνει τιμολογιακούς στόχους (μεγιστοποίηση πωλήσεων και κέρδους, κάλυψη του κόστους, διαφοροποίηση του προϊόντος, ικανοποίηση των αναγκών των πελατών), τιμολογιακές μεθόδους με βάση το κόστος, τον ανταγωνισμό και τη ζήτηση, καθώς και τιμολογιακές πολιτικές όπως τιμολόγηση καταλόγου, διαφοροποιημένη τιμολόγηση και εκπτώσεις. Εξετάζονται επίσης τόσο οι εσωτερικοί παράγοντες που επηρεάζουν την τιμολόγηση, οι οποίοι σχετίζονται με τα χαρακτηριστικά και τους στόχους της επιχείρησης, όσο και οι εξωτερικοί παράγοντες οι οποίοι συνδέονται με τους πελάτες και τη ζήτηση, τους ανταγωνιστές, το βαθμό της κυβερνητικής παρέμβασης και τα μακροοικονομικά μεγέθη της χώρας. Παρουσιάζεται η εξέλιξη των τιμών κατά τη διάρκεια του κύκλου ζωής ενός προϊόντος και αναλύεται διεξοδικά η σχέση τιμολόγησης και συμπεριφοράς του καταναλωτή - πελάτη, καθώς η αγοραστική συμπεριφορά του επηρεάζεται από την αντίληψη που έχει σχετικά με τις υπάρχουσες τιμές. Το βιβλίο πραγματεύεται επίσης ειδικά ζητήματα τιμολόγησης όπως η τιμολόγηση στις βιομηχανικές αγορές, στο λιανεμπόριο, στις υπηρεσίες, στα αγροτικά προϊόντα, στο διαδίκτυο και η διεθνής - εξαγωγική τιμολόγηση. Ένα βιβλίο που "αποκρυπτογραφεί" τη σημασία της τιμολογιακής πολιτικής στην κερδοφορία της επιχείρησης και παρέχει τις απαραίτητες κατευθυντήριες γραμμές με σκοπό τη βελτίωση των πρακτικών και τεχνικών που χρησιμοποιούνται σήμερα. Απευθύνεται σε κάθε επιχειρηματία και στέλεχος μάρκετινγκ που αποσκοπεί στην πλήρη ένταξη και αξιοποίηση της τιμολογιακής πολιτικής στα πλαίσια της επιχειρησιακής δραστηριότητας.
|