To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > Η ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
 
 
 
   
 
i timologiaki stratigiki tis epixeirisis photo

i timologiaki stratigiki tis epixeirisis photo


Η ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ

BKS.0191910      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ΗΝΤΟΥΝΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαMANAGEMENT
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.24.11 €
μόνο21.70 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-351-591-4
Συγγραφέας: ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ΗΝΤΟΥΝΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Σελίδες: 255
Διαστάσεις: 17x24
Ημερομηνία Έκδοσης: 2005

Το παρόν βιβλίο εξετάζει όλες τις σύγχρονες εξελίξεις στο χώρο της τιμολόγησης και παρουσιάζει μέσα από πρακτικά παραδείγματα και εμπειρικές έρευνες μια ολοκληρωμένη εικόνα της τιμολογιακής στρατηγικής. Οι συγγραφείς υποστηρίζουν ότι η τιμολογιακή πολιτική μιας επιχείρησης δεν πρέπει να αποτελεί ανεξάρτητη πολιτική. Η επιχείρηση μπορεί να αποκομίσει επιπλέον οφέλη από την τιμολόγηση των προϊόντων ή των υπηρεσιών της, εφόσον η τιμολογιακή της πολιτική εντάσσεται στα πλαίσια της στρατηγικής μάρκετινγκ που ακολουθείται.

Οι συγγραφείς αποκωδικοποιούν τη διαδικασία τιμολόγησης, η οποία περιλαμβάνει τιμολογιακούς στόχους (μεγιστοποίηση πωλήσεων και κέρδους, κάλυψη του κόστους, διαφοροποίηση του προϊόντος, ικανοποίηση των αναγκών των πελατών), τιμολογιακές μεθόδους με βάση το κόστος, τον ανταγωνισμό και τη ζήτηση, καθώς και τιμολογιακές πολιτικές όπως τιμολόγηση καταλόγου, διαφοροποιημένη τιμολόγηση και εκπτώσεις.

Εξετάζονται επίσης τόσο οι εσωτερικοί παράγοντες που επηρεάζουν την τιμολόγηση, οι οποίοι σχετίζονται με τα χαρακτηριστικά και τους στόχους της επιχείρησης, όσο και οι εξωτερικοί παράγοντες οι οποίοι συνδέονται με τους πελάτες και τη ζήτηση, τους ανταγωνιστές, το βαθμό της κυβερνητικής παρέμβασης και τα μακροοικονομικά μεγέθη της χώρας.

Παρουσιάζεται η εξέλιξη των τιμών κατά τη διάρκεια του κύκλου ζωής ενός προϊόντος και αναλύεται διεξοδικά η σχέση τιμολόγησης και συμπεριφοράς του καταναλωτή - πελάτη, καθώς η αγοραστική συμπεριφορά του επηρεάζεται από την αντίληψη που έχει σχετικά με τις υπάρχουσες τιμές. Το βιβλίο πραγματεύεται επίσης ειδικά ζητήματα τιμολόγησης όπως η τιμολόγηση στις βιομηχανικές αγορές, στο λιανεμπόριο, στις υπηρεσίες, στα αγροτικά προϊόντα, στο διαδίκτυο και η διεθνής - εξαγωγική τιμολόγηση.

Ένα βιβλίο που "αποκρυπτογραφεί" τη σημασία της τιμολογιακής πολιτικής στην κερδοφορία της επιχείρησης και παρέχει τις απαραίτητες κατευθυντήριες γραμμές με σκοπό τη βελτίωση των πρακτικών και τεχνικών που χρησιμοποιούνται σήμερα. Απευθύνεται σε κάθε επιχειρηματία και στέλεχος μάρκετινγκ που αποσκοπεί στην πλήρη ένταξη και αξιοποίηση της τιμολογιακής πολιτικής στα πλαίσια της επιχειρησιακής δραστηριότητας.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
Η ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ (BKS.0191910)
i timologiaki stratigiki tis epixeirisis photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 24.11 € μόνο 21.70
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ΗΝΤΟΥΝΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

ISBN: 960-351-591-4
Συγγραφέας: ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ΗΝΤΟΥΝΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Σελίδες: 255
Διαστάσεις: 17x24
Ημερομηνία Έκδοσης: 2005

Το παρόν βιβλίο εξετάζει όλες τις σύγχρονες εξελίξεις στο χώρο της τιμολόγησης και παρουσιάζει μέσα από πρακτικά παραδείγματα και εμπειρικές έρευνες μια ολοκληρωμένη εικόνα της τιμολογιακής στρατηγικής. Οι συγγραφείς υποστηρίζουν ότι η τιμολογιακή πολιτική μιας επιχείρησης δεν πρέπει να αποτελεί ανεξάρτητη πολιτική. Η επιχείρηση μπορεί να αποκομίσει επιπλέον οφέλη από την τιμολόγηση των προϊόντων ή των υπηρεσιών της, εφόσον η τιμολογιακή της πολιτική εντάσσεται στα πλαίσια της στρατηγικής μάρκετινγκ που ακολουθείται.

Οι συγγραφείς αποκωδικοποιούν τη διαδικασία τιμολόγησης, η οποία περιλαμβάνει τιμολογιακούς στόχους (μεγιστοποίηση πωλήσεων και κέρδους, κάλυψη του κόστους, διαφοροποίηση του προϊόντος, ικανοποίηση των αναγκών των πελατών), τιμολογιακές μεθόδους με βάση το κόστος, τον ανταγωνισμό και τη ζήτηση, καθώς και τιμολογιακές πολιτικές όπως τιμολόγηση καταλόγου, διαφοροποιημένη τιμολόγηση και εκπτώσεις.

Εξετάζονται επίσης τόσο οι εσωτερικοί παράγοντες που επηρεάζουν την τιμολόγηση, οι οποίοι σχετίζονται με τα χαρακτηριστικά και τους στόχους της επιχείρησης, όσο και οι εξωτερικοί παράγοντες οι οποίοι συνδέονται με τους πελάτες και τη ζήτηση, τους ανταγωνιστές, το βαθμό της κυβερνητικής παρέμβασης και τα μακροοικονομικά μεγέθη της χώρας.

Παρουσιάζεται η εξέλιξη των τιμών κατά τη διάρκεια του κύκλου ζωής ενός προϊόντος και αναλύεται διεξοδικά η σχέση τιμολόγησης και συμπεριφοράς του καταναλωτή - πελάτη, καθώς η αγοραστική συμπεριφορά του επηρεάζεται από την αντίληψη που έχει σχετικά με τις υπάρχουσες τιμές. Το βιβλίο πραγματεύεται επίσης ειδικά ζητήματα τιμολόγησης όπως η τιμολόγηση στις βιομηχανικές αγορές, στο λιανεμπόριο, στις υπηρεσίες, στα αγροτικά προϊόντα, στο διαδίκτυο και η διεθνής - εξαγωγική τιμολόγηση.

Ένα βιβλίο που "αποκρυπτογραφεί" τη σημασία της τιμολογιακής πολιτικής στην κερδοφορία της επιχείρησης και παρέχει τις απαραίτητες κατευθυντήριες γραμμές με σκοπό τη βελτίωση των πρακτικών και τεχνικών που χρησιμοποιούνται σήμερα. Απευθύνεται σε κάθε επιχειρηματία και στέλεχος μάρκετινγκ που αποσκοπεί στην πλήρη ένταξη και αξιοποίηση της τιμολογιακής πολιτικής στα πλαίσια της επιχειρησιακής δραστηριότητας.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
Η ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ BKS.0191910 BKS.0191910 ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ΗΝΤΟΥΝΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ΗΝΤΟΥΝΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ΗΝΤΟΥΝΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 960-351-591-4 Συγγραφέας: ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ΗΝΤΟΥΝΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ Σελίδες: 255 Διαστάσεις: 17x24 Ημερομηνία Έκδοσης: 2005 Το παρόν βιβλίο εξετάζει όλες τις σύγχρονες εξελίξεις στο χώρο της τιμολόγησης και παρουσιάζει μέσα από πρακτικά παραδείγματα και εμπειρικές έρευνες μια ολοκληρωμένη εικόνα της τιμολογιακής στρατηγικής. Οι συγγραφείς υποστηρίζουν ότι η τιμολογιακή πολιτική μιας επιχείρησης δεν πρέπει να αποτελεί ανεξάρτητη πολιτική. Η επιχείρηση μπορεί να αποκομίσει επιπλέον οφέλη από την τιμολόγηση των προϊόντων ή των υπηρεσιών της, εφόσον η τιμολογιακή της πολιτική εντάσσεται στα πλαίσια της στρατηγικής μάρκετινγκ που ακολουθείται. Οι συγγραφείς αποκωδικοποιούν τη διαδικασία τιμολόγησης, η οποία περιλαμβάνει τιμολογιακούς στόχους (μεγιστοποίηση πωλήσεων και κέρδους, κάλυψη του κόστους, διαφοροποίηση του προϊόντος, ικανοποίηση των αναγκών των πελατών), τιμολογιακές μεθόδους με βάση το κόστος, τον ανταγωνισμό και τη ζήτηση, καθώς και τιμολογιακές πολιτικές όπως τιμολόγηση καταλόγου, διαφοροποιημένη τιμολόγηση και εκπτώσεις. Εξετάζονται επίσης τόσο οι εσωτερικοί παράγοντες που επηρεάζουν την τιμολόγηση, οι οποίοι σχετίζονται με τα χαρακτηριστικά και τους στόχους της επιχείρησης, όσο και οι εξωτερικοί παράγοντες οι οποίοι συνδέονται με τους πελάτες και τη ζήτηση, τους ανταγωνιστές, το βαθμό της κυβερνητικής παρέμβασης και τα μακροοικονομικά μεγέθη της χώρας. Παρουσιάζεται η εξέλιξη των τιμών κατά τη διάρκεια του κύκλου ζωής ενός προϊόντος και αναλύεται διεξοδικά η σχέση τιμολόγησης και συμπεριφοράς του καταναλωτή - πελάτη, καθώς η αγοραστική συμπεριφορά του επηρεάζεται από την αντίληψη που έχει σχετικά με τις υπάρχουσες τιμές. Το βιβλίο πραγματεύεται επίσης ειδικά ζητήματα τιμολόγησης όπως η τιμολόγηση στις βιομηχανικές αγορές, στο λιανεμπόριο, στις υπηρεσίες, στα αγροτικά προϊόντα, στο διαδίκτυο και η διεθνής - εξαγωγική τιμολόγηση. Ένα βιβλίο που "αποκρυπτογραφεί" τη σημασία της τιμολογιακής πολιτικής στην κερδοφορία της επιχείρησης και παρέχει τις απαραίτητες κατευθυντήριες γραμμές με σκοπό τη βελτίωση των πρακτικών και τεχνικών που χρησιμοποιούνται σήμερα. Απευθύνεται σε κάθε επιχειρηματία και στέλεχος μάρκετινγκ που αποσκοπεί στην πλήρη ένταξη και αξιοποίηση της τιμολογιακής πολιτικής στα πλαίσια της επιχειρησιακής δραστηριότητας.
19.53
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή