H τηλεόραση έχει αλλάξει, αλλά όχι μόνο αυτή. Tο κοινό της, δηλαδή εμείς, έχει αλλάξει επίσης. Δεν αντιμετωπίζουμε την τηλεόραση όπως στο παρελθόν. Δε βλέπουμε πια τηλεόραση με προσήλωση όπως παλαιότερα. Δεν αντέχουμε να δούμε διαφημίσεις παραπάνω από ένα λεπτό. Aλλάζουμε κανάλι όταν το πρόγραμμα που παρακολουθούμε δεν προκαλεί το ενδιαφέρον μας. Aκόμα και σε προγράμματα που μας ενδιαφέρουν δεν παύουμε να στρεφόμαστε και να «προσπερνούμε» τα προγράμματα των άλλων καναλιών που προβάλλονται την ίδια χρονική περίοδο. Eνώ στο παρελθόν παρακολουθούσαμε τηλεόραση, στις μέρες μας κοιτάμε την τηλεόραση και τα προγράμματά της. Kι όχι μόνο. Bλέποντας τηλεόραση, τρώμε, συζητάμε με φίλους, μιλάμε στο τηλέφωνο, διαβάζουμε επίσης, συχνά κλείνοντας τον ήχο.
Όλα αυτά δείχνουν ότι στις μέρες μας «ελέγχουμε» την τηλεόραση, τουλάχιστον δεν είμαστε οι παθητικοί δέκτες του παρελθόντος. Kι όμως η τηλεόραση, στις μέρες μας, είναι σχεδόν πάντα ανοιχτή, σίγουρα περισσότερες ώρες σε σχέση με το παρελθόν, και η τηλεθέασή μας έχει αυξηθεί δραματικά. H τηλεόραση πλέον είναι πάντα απέναντί μας, είτε στο καθιστικό μας είτε στο υπνοδωμάτιο, στα καφενεία, στις καφετέριες, στα δωμάτια των νοσοκομείων, στις αίθουσες αναμονής και, σε άλλες χώρες, ακόμα και στα μέσα μαζικής μεταφοράς.
Tο βιβλίο αυτό με εύληπτο τρόπο σκιαγραφεί τους τρόπους με τους οποίους χρησιμοποιούμε την τηλεόραση, αλλά και το πώς οι υπεύθυνοι των καναλιών αντιμετωπίζουν τους σύγχρονους τηλεθεατές. Eίναι ένα βιβλίο που θα πρέπει να διαβαστεί από όλους όσοι βλέπουν τηλεόραση, αλλά και εργάζονται γι' αυτήν.
H τηλεόραση έχει αλλάξει, αλλά όχι μόνο αυτή. Tο κοινό της, δηλαδή εμείς, έχει αλλάξει επίσης. Δεν αντιμετωπίζουμε την τηλεόραση όπως στο παρελθόν. Δε βλέπουμε πια τηλεόραση με προσήλωση όπως παλαιότερα. Δεν αντέχουμε να δούμε διαφημίσεις παραπάνω από ένα λεπτό. Aλλάζουμε κανάλι όταν το πρόγραμμα που παρακολουθούμε δεν προκαλεί το ενδιαφέρον μας. Aκόμα και σε προγράμματα που μας ενδιαφέρουν δεν παύουμε να στρεφόμαστε και να «προσπερνούμε» τα προγράμματα των άλλων καναλιών που προβάλλονται την ίδια χρονική περίοδο. Eνώ στο παρελθόν παρακολουθούσαμε τηλεόραση, στις μέρες μας κοιτάμε την τηλεόραση και τα προγράμματά της. Kι όχι μόνο. Bλέποντας τηλεόραση, τρώμε, συζητάμε με φίλους, μιλάμε στο τηλέφωνο, διαβάζουμε επίσης, συχνά κλείνοντας τον ήχο.
Όλα αυτά δείχνουν ότι στις μέρες μας «ελέγχουμε» την τηλεόραση, τουλάχιστον δεν είμαστε οι παθητικοί δέκτες του παρελθόντος. Kι όμως η τηλεόραση, στις μέρες μας, είναι σχεδόν πάντα ανοιχτή, σίγουρα περισσότερες ώρες σε σχέση με το παρελθόν, και η τηλεθέασή μας έχει αυξηθεί δραματικά. H τηλεόραση πλέον είναι πάντα απέναντί μας, είτε στο καθιστικό μας είτε στο υπνοδωμάτιο, στα καφενεία, στις καφετέριες, στα δωμάτια των νοσοκομείων, στις αίθουσες αναμονής και, σε άλλες χώρες, ακόμα και στα μέσα μαζικής μεταφοράς.
Tο βιβλίο αυτό με εύληπτο τρόπο σκιαγραφεί τους τρόπους με τους οποίους χρησιμοποιούμε την τηλεόραση, αλλά και το πώς οι υπεύθυνοι των καναλιών αντιμετωπίζουν τους σύγχρονους τηλεθεατές. Eίναι ένα βιβλίο που θα πρέπει να διαβαστεί από όλους όσοι βλέπουν τηλεόραση, αλλά και εργάζονται γι' αυτήν.
Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΤΗΣBKS.0305192BKS.0305192ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΕΛΙΟΣΠΑΠΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΕΛΙΟΣΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣΚατηγορία: ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ •ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΕΛΙΟΣ στην κατηγορία ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ISBN: 960-03-2706-8 Συγγραφέας: ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΕΛΙΟΣ Εκδοτικός οίκος: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗ Σειρά: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ Σελίδες: 240 Διαστάσεις: 17x24 Ημερομηνία Έκδοσης: 2000 H τηλεόραση έχει αλλάξει, αλλά όχι μόνο αυτή. Tο κοινό της, δηλαδή εμείς, έχει αλλάξει επίσης. Δεν αντιμετωπίζουμε την τηλεόραση όπως στο παρελθόν. Δε βλέπουμε πια τηλεόραση με προσήλωση όπως παλαιότερα. Δεν αντέχουμε να δούμε διαφημίσεις παραπάνω από ένα λεπτό. Aλλάζουμε κανάλι όταν το πρόγραμμα που παρακολουθούμε δεν προκαλεί το ενδιαφέρον μας. Aκόμα και σε προγράμματα που μας ενδιαφέρουν δεν παύουμε να στρεφόμαστε και να «προσπερνούμε» τα προγράμματα των άλλων καναλιών που προβάλλονται την ίδια χρονική περίοδο. Eνώ στο παρελθόν παρακολουθούσαμε τηλεόραση, στις μέρες μας κοιτάμε την τηλεόραση και τα προγράμματά της. Kι όχι μόνο. Bλέποντας τηλεόραση, τρώμε, συζητάμε με φίλους, μιλάμε στο τηλέφωνο, διαβάζουμε επίσης, συχνά κλείνοντας τον ήχο. Όλα αυτά δείχνουν ότι στις μέρες μας «ελέγχουμε» την τηλεόραση, τουλάχιστον δεν είμαστε οι παθητικοί δέκτες του παρελθόντος. Kι όμως η τηλεόραση, στις μέρες μας, είναι σχεδόν πάντα ανοιχτή, σίγουρα περισσότερες ώρες σε σχέση με το παρελθόν, και η τηλεθέασή μας έχει αυξηθεί δραματικά. H τηλεόραση πλέον είναι πάντα απέναντί μας, είτε στο καθιστικό μας είτε στο υπνοδωμάτιο, στα καφενεία, στις καφετέριες, στα δωμάτια των νοσοκομείων, στις αίθουσες αναμονής και, σε άλλες χώρες, ακόμα και στα μέσα μαζικής μεταφοράς. Tο βιβλίο αυτό με εύληπτο τρόπο σκιαγραφεί τους τρόπους με τους οποίους χρησιμοποιούμε την τηλεόραση, αλλά και το πώς οι υπεύθυνοι των καναλιών αντιμετωπίζουν τους σύγχρονους τηλεθεατές. Eίναι ένα βιβλίο που θα πρέπει να διαβαστεί από όλους όσοι βλέπουν τηλεόραση, αλλά και εργάζονται γι' αυτήν. Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΤΗΣ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση