Εμμανουήλ Π. Περσελής, ''Θρησκεία και σχολική εκπαίδευση στην Ευρώπη και την Ελλάδα. Σχέσεις και προοπτικές''
Ηρακλής Ρεράκης, ''Υπάρχουν παιδαγωγικές προϋποθέσεις για το θρησκειολογικό μοντέλο διδασκαλίας στο σχολείο;''
Σταύρος Σ. Φωτίου, ''Το όλο πρόσωπο, η όλη ζωή. Η ''καθολική'' διάσταση της χριστιανικής αγωγής''
Κυριάκος Σταυριανός, "Η στάση των ορθοδόξων έναντι των ετερόθρησκων κατά τον Ευγένιο Βούλγαρη''
Ειρήνη Π. Χριστινάκη - Γλάρου, "Θρησκευτική αγωγή και προσηλυτισμός στην ελληνική πραγματικότητα''
Μαρία Σακελλαρίου, Ε. Αρβανίτη, ''Πολυπολιτισμικότητα και θρησκευτική αγωγή στην προσχολική και πρωτοσχολική εκπαίδευση: Μια ερευνητική προσέγγιση''
Ζαράνης Νικόλαος, Βρετουδάκη Ελένη, Γωνιωτάκη Αικατερίνη, ''Η ενίσχυση της γνώσης του αριθμού ''2'', με τη βοήθεια εκπαιδευτικού λογισμικού βασισμένο στην ιστορία του ''Νώε'' από την Παλαιά Διαθήκη''
Γεώργιος Στάθης, ''Το μάθημα των θρησκευτικών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση''
Ιω. Β. Τσάγκας, ''Η διδακτική πράξη στο μάθημα των θρησκευτικών''
Γεώργιος Ηρακλέους, ''Η γοητεία των θρησκευτικών μύθων και δογμάτων και η κοινωνιολογία της θρησκείας''.
Περιέχονται τα κείμενα: • Εμμανουήλ Π. Περσελής, ''Θρησκεία και σχολική εκπαίδευση στην Ευρώπη και την Ελλάδα. Σχέσεις και προοπτικές'' • Ηρακλής Ρεράκης, ''Υπάρχουν παιδαγωγικές προϋποθέσεις για το θρησκειολογικό μοντέλο διδασκαλίας στο σχολείο;'' • Σταύρος Σ. Φωτίου, ''Το όλο πρόσωπο, η όλη ζωή. Η ''καθολική'' διάσταση της χριστιανικής αγωγής'' • Κυριάκος Σταυριανός, "Η στάση των ορθοδόξων έναντι των ετερόθρησκων κατά τον Ευγένιο Βούλγαρη'' • Ειρήνη Π. Χριστινάκη - Γλάρου, "Θρησκευτική αγωγή και προσηλυτισμός στην ελληνική πραγματικότητα'' • Μαρία Σακελλαρίου, Ε. Αρβανίτη, ''Πολυπολιτισμικότητα και θρησκευτική αγωγή στην προσχολική και πρωτοσχολική εκπαίδευση: Μια ερευνητική προσέγγιση'' • Ζαράνης Νικόλαος, Βρετουδάκη Ελένη, Γωνιωτάκη Αικατερίνη, ''Η ενίσχυση της γνώσης του αριθμού ''2'', με τη βοήθεια εκπαιδευτικού λογισμικού βασισμένο στην ιστορία του ''Νώε'' από την Παλαιά Διαθήκη'' • Γεώργιος Στάθης, ''Το μάθημα των θρησκευτικών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση'' • Ιω. Β. Τσάγκας, ''Η διδακτική πράξη στο μάθημα των θρησκευτικών'' • Γεώργιος Ηρακλέους, ''Η γοητεία των θρησκευτικών μύθων και δογμάτων και η κοινωνιολογία της θρησκείας''.
Η ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗBKS.0377145BKS.0377145ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΚατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-960-333-555-9 Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ Εκδοτικός οίκος: ΓΡΗΓΟΡΗ Σελίδες: 176 Διαστάσεις: 24x17 Ημερομηνία Έκδοσης: 2008 ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ Περιέχονται τα κείμενα:• Εμμανουήλ Π. Περσελής, ''Θρησκεία και σχολική εκπαίδευση στην Ευρώπη και την Ελλάδα. Σχέσεις και προοπτικές''• Ηρακλής Ρεράκης, ''Υπάρχουν παιδαγωγικές προϋποθέσεις για το θρησκειολογικό μοντέλο διδασκαλίας στο σχολείο;''• Σταύρος Σ. Φωτίου, ''Το όλο πρόσωπο, η όλη ζωή. Η ''καθολική'' διάσταση της χριστιανικής αγωγής''• Κυριάκος Σταυριανός, "Η στάση των ορθοδόξων έναντι των ετερόθρησκων κατά τον Ευγένιο Βούλγαρη''• Ειρήνη Π. Χριστινάκη - Γλάρου, "Θρησκευτική αγωγή και προσηλυτισμός στην ελληνική πραγματικότητα''• Μαρία Σακελλαρίου, Ε. Αρβανίτη, ''Πολυπολιτισμικότητα και θρησκευτική αγωγή στην προσχολική και πρωτοσχολική εκπαίδευση: Μια ερευνητική προσέγγιση''• Ζαράνης Νικόλαος, Βρετουδάκη Ελένη, Γωνιωτάκη Αικατερίνη, ''Η ενίσχυση της γνώσης του αριθμού ''2'', με τη βοήθεια εκπαιδευτικού λογισμικού βασισμένο στην ιστορία του ''Νώε'' από την Παλαιά Διαθήκη''• Γεώργιος Στάθης, ''Το μάθημα των θρησκευτικών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση''• Ιω. Β. Τσάγκας, ''Η διδακτική πράξη στο μάθημα των θρησκευτικών''• Γεώργιος Ηρακλέους, ''Η γοητεία των θρησκευτικών μύθων και δογμάτων και η κοινωνιολογία της θρησκείας''.
Η ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση