To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Εκπαίδευση • Παιδαγωγική > Η ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
 
 
 
   
 
i theoria tis logotexnias stin praxi tis didaskalias photo

i theoria tis logotexnias stin praxi tis didaskalias photo


Η ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

BKS.0075206      
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΦΡΥΔΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.20.08 €
μόνο16.06 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-218-315-2
Συγγραφέας: ΦΡΥΔΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
Εκδοτικός οίκος: ΚΡΙΤΙΚΗ
Σελίδες: 318
Διαστάσεις: 14x21
Ημερομηνία Έκδοσης: 2003

Στο βιβλίο αυτό η λογοτεχνική θεωρία αντιμετωπίζεται ως μια δυνατότητα για τον καθηγητή της λογοτεχνίας να φτάσει σε μια κριτική κατανόηση της φύσης του αντικειμένου της λογοτεχνίας, των πάγιων –αλλά και των εναλλακτικών– απόψεων για τους σκοπούς και τους τρόπους της διδασκαλίας του, ως μια ευκαιρία να αναστοχαστεί για το τι πιστεύει πως είναι η λογοτεχνία και τι η διδασκαλία της, τι διακηρύττουν για το ίδιο ζήτημα οι οργανωτικές προδιαγραφές του μαθήματος, πόσο η άποψή του συγκλίνει με ή αποκλίνει από τις προδιαγραφές αυτές.

Με μια κριτική χρήση της λογοτεχνικής θεωρίας, ο καθηγητής θα μπορούσε να αποφύγει περιοριστικές επιλογές και δυαδικότητες, που ναρκοθετούν όχι μόνο τις λογοτεχνικές σπουδές αλλά και το επικοινωνιακό κλίμα της διδασκαλίας. Θα μπορούσε να δημιουργήσει ένα λειτουργικό πλαίσιο αλληλεπίδρασης, που θα επιτρέπει σ’ εκείνον και τους μαθητές του να κινούνται διερευνητικά σε μεγαλύτερο φάσμα επιλογών, να αναζητούν τις συνθήκες που ευνοούν την καθεμιά, να προχωρούν σε κριτικές αναδιπλώσεις και να αποκτούν όλο και πιο ακριβή αντίληψη του τι κάνουν και πώς προσπαθούν να το πετύχουν.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
Η ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ (BKS.0075206)
i theoria tis logotexnias stin praxi tis didaskalias photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 20.08 € μόνο 16.06
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΦΡΥΔΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ISBN: 960-218-315-2
Συγγραφέας: ΦΡΥΔΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
Εκδοτικός οίκος: ΚΡΙΤΙΚΗ
Σελίδες: 318
Διαστάσεις: 14x21
Ημερομηνία Έκδοσης: 2003

Στο βιβλίο αυτό η λογοτεχνική θεωρία αντιμετωπίζεται ως μια δυνατότητα για τον καθηγητή της λογοτεχνίας να φτάσει σε μια κριτική κατανόηση της φύσης του αντικειμένου της λογοτεχνίας, των πάγιων –αλλά και των εναλλακτικών– απόψεων για τους σκοπούς και τους τρόπους της διδασκαλίας του, ως μια ευκαιρία να αναστοχαστεί για το τι πιστεύει πως είναι η λογοτεχνία και τι η διδασκαλία της, τι διακηρύττουν για το ίδιο ζήτημα οι οργανωτικές προδιαγραφές του μαθήματος, πόσο η άποψή του συγκλίνει με ή αποκλίνει από τις προδιαγραφές αυτές.

Με μια κριτική χρήση της λογοτεχνικής θεωρίας, ο καθηγητής θα μπορούσε να αποφύγει περιοριστικές επιλογές και δυαδικότητες, που ναρκοθετούν όχι μόνο τις λογοτεχνικές σπουδές αλλά και το επικοινωνιακό κλίμα της διδασκαλίας. Θα μπορούσε να δημιουργήσει ένα λειτουργικό πλαίσιο αλληλεπίδρασης, που θα επιτρέπει σ’ εκείνον και τους μαθητές του να κινούνται διερευνητικά σε μεγαλύτερο φάσμα επιλογών, να αναζητούν τις συνθήκες που ευνοούν την καθεμιά, να προχωρούν σε κριτικές αναδιπλώσεις και να αποκτούν όλο και πιο ακριβή αντίληψη του τι κάνουν και πώς προσπαθούν να το πετύχουν.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
Η ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ BKS.0075206 BKS.0075206 ΦΡΥΔΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΦΡΥΔΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΦΡΥΔΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 960-218-315-2 Συγγραφέας: ΦΡΥΔΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ Εκδοτικός οίκος: ΚΡΙΤΙΚΗ Σελίδες: 318 Διαστάσεις: 14x21 Ημερομηνία Έκδοσης: 2003 Στο βιβλίο αυτό η λογοτεχνική θεωρία αντιμετωπίζεται ως μια δυνατότητα για τον καθηγητή της λογοτεχνίας να φτάσει σε μια κριτική κατανόηση της φύσης του αντικειμένου της λογοτεχνίας, των πάγιων –αλλά και των εναλλακτικών– απόψεων για τους σκοπούς και τους τρόπους της διδασκαλίας του, ως μια ευκαιρία να αναστοχαστεί για το τι πιστεύει πως είναι η λογοτεχνία και τι η διδασκαλία της, τι διακηρύττουν για το ίδιο ζήτημα οι οργανωτικές προδιαγραφές του μαθήματος, πόσο η άποψή του συγκλίνει με ή αποκλίνει από τις προδιαγραφές αυτές. Με μια κριτική χρήση της λογοτεχνικής θεωρίας, ο καθηγητής θα μπορούσε να αποφύγει περιοριστικές επιλογές και δυαδικότητες, που ναρκοθετούν όχι μόνο τις λογοτεχνικές σπουδές αλλά και το επικοινωνιακό κλίμα της διδασκαλίας. Θα μπορούσε να δημιουργήσει ένα λειτουργικό πλαίσιο αλληλεπίδρασης, που θα επιτρέπει σ’ εκείνον και τους μαθητές του να κινούνται διερευνητικά σε μεγαλύτερο φάσμα επιλογών, να αναζητούν τις συνθήκες που ευνοούν την καθεμιά, να προχωρούν σε κριτικές αναδιπλώσεις και να αποκτούν όλο και πιο ακριβή αντίληψη του τι κάνουν και πώς προσπαθούν να το πετύχουν.
12.85
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή