To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Εκπαίδευση • Παιδαγωγική > Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΘΕΑΤΡΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ
 
 
 
   
 
i symboli tis theatropaidagogikis stin ekpaideysi atomon me eidikes ekpaideytikes anagkes photo

i symboli tis theatropaidagogikis stin ekpaideysi atomon me eidikes ekpaideytikes anagkes photo


Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΘΕΑΤΡΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ

BKS.0970515      
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΜΑΡΓΑΡΩΝΗ ΜΑΙΡΗ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ-ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.16.00 €
μόνο14.40 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-9661-19-5
Συγγραφέας: ΜΑΡΓΑΡΩΝΗ ΜΑΙΡΗ
Εκδοτικός οίκος: ΚΟΝΤΥΛΙ
Σελίδες: 104
Διαστάσεις: 16Χ23
Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2014

Η παρούσα μελέτη εγγράφεται στο ευρύτερο γνωστικό πεδίο των ερευνών για την αναπηρία (Disabilities) και τη θεατροπαιδαγωγική (Theatre Pedagogy), με στόχο τη διερεύνηση της χρήσης και της χρησιμότητας διάφορων θεατροπαιδαγωγικών πρακτικών στην εκπαίδευση ατόμων με ειδικές (εκπαιδευτικές) ανάγκες [ΑμΕ(Ε)Α], έτσι όπως προτείνεται η εφαρμογή τους από τα σύγχρονα Διαθεματικά Ενιαία Πλαίσια Προγραμμάτων Σπουδών (ΔΕΠΠΣ) και τα Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών (ΑΠΣ), που υλοποιούνται στην ελληνική Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (ΕΑΕ). Μεταξύ άλλων, ο λόγος εστιάζεται στη συμβολή των θεατροπαιδαγωγικών πρακτικών στην εκπαίδευση μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες (με ειδική μνεία στο σύνδρομο διαταραχής ελλειματικής προσοχής-υπερκινητικότητας), μαθητών με κινητικές δυσκολίες, με ελαφριά, μέτρια και βαριά νοητική καθυστέρηση, με "ιδιαίτερα χαρίσματα και ταλέντα", με κώφωση ή βαρηκοΐα, με τύφλωση ή περιορισμένη όραση και με διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές, συμπεριλαμβανομένου του φάσματος του αυτισμού.

Συζητούνται οι ειδικοί εκπαιδευτικοί στόχοι, που θέτει το κάθε ΔΕΠΠΣ και ΑΠΣ για καθεμιά ξεχωριστά από τις προαναφερθείσες κατηγοριοποιημένες ομάδες ΑμΕ(Ε)Α, και πώς οι στόχοι αυτοί δύνανται να πραγματοποιηθούν μέσω θεατροπαιδαγωγικών πρακτικών, λαμβάνοντας υπόψη τα ειδοποιά γνωρίσματα του θεάτρου, τις πηγές της δυναμικής του και τα ευεργετικά του αποτελέσματα σε ατομικό και συλλογικό επίπεδο. Πέραν των γενικότερων και των ειδικότερων πλεονεκτημάτων της εφαρμογής της θεατροπαιδαγωγικής στις εν λόγω πληθυσμιακές ομάδες μαθητών, συζητούνται οι απαραίτητες προσαρμογές που απαιτούνται κάθε φορά, οι περιορισμοί που υφίστανται, όπως και οι ποιότητες που χρειάζεται να διαθέτει ένας εκπαιδευτικός, προκειμένου να χρησιμοποιήσει αποτελεσματικά τη θεατροπαιδαγωγική στην ΕΑΕ.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΘΕΑΤΡΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ (BKS.0970515)
i symboli tis theatropaidagogikis stin ekpaideysi atomon me eidikes ekpaideytikes anagkes photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 16.00 € μόνο 14.40
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΜΑΡΓΑΡΩΝΗ ΜΑΙΡΗ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ISBN: 978-960-9661-19-5
Συγγραφέας: ΜΑΡΓΑΡΩΝΗ ΜΑΙΡΗ
Εκδοτικός οίκος: ΚΟΝΤΥΛΙ
Σελίδες: 104
Διαστάσεις: 16Χ23
Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2014

Η παρούσα μελέτη εγγράφεται στο ευρύτερο γνωστικό πεδίο των ερευνών για την αναπηρία (Disabilities) και τη θεατροπαιδαγωγική (Theatre Pedagogy), με στόχο τη διερεύνηση της χρήσης και της χρησιμότητας διάφορων θεατροπαιδαγωγικών πρακτικών στην εκπαίδευση ατόμων με ειδικές (εκπαιδευτικές) ανάγκες [ΑμΕ(Ε)Α], έτσι όπως προτείνεται η εφαρμογή τους από τα σύγχρονα Διαθεματικά Ενιαία Πλαίσια Προγραμμάτων Σπουδών (ΔΕΠΠΣ) και τα Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών (ΑΠΣ), που υλοποιούνται στην ελληνική Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (ΕΑΕ). Μεταξύ άλλων, ο λόγος εστιάζεται στη συμβολή των θεατροπαιδαγωγικών πρακτικών στην εκπαίδευση μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες (με ειδική μνεία στο σύνδρομο διαταραχής ελλειματικής προσοχής-υπερκινητικότητας), μαθητών με κινητικές δυσκολίες, με ελαφριά, μέτρια και βαριά νοητική καθυστέρηση, με "ιδιαίτερα χαρίσματα και ταλέντα", με κώφωση ή βαρηκοΐα, με τύφλωση ή περιορισμένη όραση και με διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές, συμπεριλαμβανομένου του φάσματος του αυτισμού.

Συζητούνται οι ειδικοί εκπαιδευτικοί στόχοι, που θέτει το κάθε ΔΕΠΠΣ και ΑΠΣ για καθεμιά ξεχωριστά από τις προαναφερθείσες κατηγοριοποιημένες ομάδες ΑμΕ(Ε)Α, και πώς οι στόχοι αυτοί δύνανται να πραγματοποιηθούν μέσω θεατροπαιδαγωγικών πρακτικών, λαμβάνοντας υπόψη τα ειδοποιά γνωρίσματα του θεάτρου, τις πηγές της δυναμικής του και τα ευεργετικά του αποτελέσματα σε ατομικό και συλλογικό επίπεδο. Πέραν των γενικότερων και των ειδικότερων πλεονεκτημάτων της εφαρμογής της θεατροπαιδαγωγικής στις εν λόγω πληθυσμιακές ομάδες μαθητών, συζητούνται οι απαραίτητες προσαρμογές που απαιτούνται κάθε φορά, οι περιορισμοί που υφίστανται, όπως και οι ποιότητες που χρειάζεται να διαθέτει ένας εκπαιδευτικός, προκειμένου να χρησιμοποιήσει αποτελεσματικά τη θεατροπαιδαγωγική στην ΕΑΕ.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΘΕΑΤΡΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ BKS.0970515 BKS.0970515 ΜΑΡΓΑΡΩΝΗ ΜΑΙΡΗ ΜΑΡΓΑΡΩΝΗ ΜΑΙΡΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΜΑΡΓΑΡΩΝΗ ΜΑΙΡΗ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-960-9661-19-5 Συγγραφέας: ΜΑΡΓΑΡΩΝΗ ΜΑΙΡΗ Εκδοτικός οίκος: ΚΟΝΤΥΛΙ Σελίδες: 104 Διαστάσεις: 16Χ23 Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2014 Η παρούσα μελέτη εγγράφεται στο ευρύτερο γνωστικό πεδίο των ερευνών για την αναπηρία (Disabilities) και τη θεατροπαιδαγωγική (Theatre Pedagogy), με στόχο τη διερεύνηση της χρήσης και της χρησιμότητας διάφορων θεατροπαιδαγωγικών πρακτικών στην εκπαίδευση ατόμων με ειδικές (εκπαιδευτικές) ανάγκες [ΑμΕ(Ε)Α], έτσι όπως προτείνεται η εφαρμογή τους από τα σύγχρονα Διαθεματικά Ενιαία Πλαίσια Προγραμμάτων Σπουδών (ΔΕΠΠΣ) και τα Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών (ΑΠΣ), που υλοποιούνται στην ελληνική Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (ΕΑΕ). Μεταξύ άλλων, ο λόγος εστιάζεται στη συμβολή των θεατροπαιδαγωγικών πρακτικών στην εκπαίδευση μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες (με ειδική μνεία στο σύνδρομο διαταραχής ελλειματικής προσοχής-υπερκινητικότητας), μαθητών με κινητικές δυσκολίες, με ελαφριά, μέτρια και βαριά νοητική καθυστέρηση, με "ιδιαίτερα χαρίσματα και ταλέντα", με κώφωση ή βαρηκοΐα, με τύφλωση ή περιορισμένη όραση και με διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές, συμπεριλαμβανομένου του φάσματος του αυτισμού. Συζητούνται οι ειδικοί εκπαιδευτικοί στόχοι, που θέτει το κάθε ΔΕΠΠΣ και ΑΠΣ για καθεμιά ξεχωριστά από τις προαναφερθείσες κατηγοριοποιημένες ομάδες ΑμΕ(Ε)Α, και πώς οι στόχοι αυτοί δύνανται να πραγματοποιηθούν μέσω θεατροπαιδαγωγικών πρακτικών, λαμβάνοντας υπόψη τα ειδοποιά γνωρίσματα του θεάτρου, τις πηγές της δυναμικής του και τα ευεργετικά του αποτελέσματα σε ατομικό και συλλογικό επίπεδο. Πέραν των γενικότερων και των ειδικότερων πλεονεκτημάτων της εφαρμογής της θεατροπαιδαγωγικής στις εν λόγω πληθυσμιακές ομάδες μαθητών, συζητούνται οι απαραίτητες προσαρμογές που απαιτούνται κάθε φορά, οι περιορισμοί που υφίστανται, όπως και οι ποιότητες που χρειάζεται να διαθέτει ένας εκπαιδευτικός, προκειμένου να χρησιμοποιήσει αποτελεσματικά τη θεατροπαιδαγωγική στην ΕΑΕ.
12.96
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή