To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Εκπαίδευση • Παιδαγωγική > Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΔΟΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
 
 
 
   
 
i sxoliki epidosi ton paidion metanaston sta mathimatika photo

i sxoliki epidosi ton paidion metanaston sta mathimatika photo


Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΔΟΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

BKS.0447103      
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΤΣΟΥΧΝΙΚΑΣ ΝΙΚΟΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΜΕΛΕΤΕΣ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.12.06 €
μόνο10.85 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-8392-47-2
Συγγραφέας: ΤΣΟΥΧΝΙΚΑΣ ΝΙΚΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΝΗΣΟΣ
Σελίδες: 260
Διαστάσεις: 14x21
Ημερομηνία Έκδοσης: 2007

Η εργασία του Ν. Τσουχνικά έχει σαν θέμα τη μελέτη των μαθηματικών επιδόσεων των παιδιών ελλήνων μεταναστών στη Γερμανία. Στόχος της διατριβής του είναι η διαμόρφωση ενός πλαισίου ανάλυσης της επίδρασης του κοινωνικο-πολιτισμικού περιβάλλοντος στη μάθηση των Μαθηματικών και η αξιοποίησή του στη μελέτη της επίδοσης των μαθητών στο συγκεκριμένο μάθημα.

Συγκεκριμένα, στο εμπειρικό μέρος της εργασίας του εξετάζεται, με τη βοήθεια ενός διαγνωστικού τεστ και ενος ερωτηματολογίου, η μαθησιακή κατάσταση και η σχολική πορεία μίας κατηγορίας μαθητών με κοινά χαρακτηριστικά την ελληνική εθνικότητα, τη μεταναστευτική καταγωγή, την ηλικία των δεκαπέντε χρόνων, και τη φοίτηση σε γερμανικά σχολεία. Η επίδοσή τους στα Μαθηματικά δεν εξετάζεται μόνο σε σχέση με τα γνωστικά περιεχόμενα αλλά και με αναφορά στο περιβάλλον, στον πολιτισμό και την ιδεολογία. Επιδιώκεται μια ολοκληρωμένη θεώρηση της σχολικής επίδοσης στα Μαθηματικά και σε σύνδεση με τις εκπαιδευτικές και επαγγελματικές ευκαιρίες των μαθητών.

Εκτός από την καταγραφή των διαφορών μεταξύ ομάδων μαθητών, όπως για παράδειγμα διαφορετικού φύλου και διαφορετικής κοινωνικής καταγωγής, επιδιώ-κεται να αναλυθεί και να ερμηνευθεί η παρατηρούμενη ανισότητα καθώς, όπως παρατηρεί ο P. Bourdieu, καθήκον του κοινωνιολόγου είναι να φέρνει στο φώς το ''κρυμμένο'' στοιχείο των κοινωνικών μηχανισμών. Επιδιώκεται, επίσης, να διερευ-νηθεί η συμβολή τού γερμανικού εκπαιδευτικού συστήματος στην αναπαραγωγή της κοινωνικής ανισότητας και της ιεραρχίας των φύλων στο πέρασμα από τον εικοστό στον εικοστό πρώτο αιώνα.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΔΟΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (BKS.0447103)
i sxoliki epidosi ton paidion metanaston sta mathimatika photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 12.06 € μόνο 10.85
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΤΣΟΥΧΝΙΚΑΣ ΝΙΚΟΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ISBN: 978-960-8392-47-2
Συγγραφέας: ΤΣΟΥΧΝΙΚΑΣ ΝΙΚΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΝΗΣΟΣ
Σελίδες: 260
Διαστάσεις: 14x21
Ημερομηνία Έκδοσης: 2007

Η εργασία του Ν. Τσουχνικά έχει σαν θέμα τη μελέτη των μαθηματικών επιδόσεων των παιδιών ελλήνων μεταναστών στη Γερμανία. Στόχος της διατριβής του είναι η διαμόρφωση ενός πλαισίου ανάλυσης της επίδρασης του κοινωνικο-πολιτισμικού περιβάλλοντος στη μάθηση των Μαθηματικών και η αξιοποίησή του στη μελέτη της επίδοσης των μαθητών στο συγκεκριμένο μάθημα.

Συγκεκριμένα, στο εμπειρικό μέρος της εργασίας του εξετάζεται, με τη βοήθεια ενός διαγνωστικού τεστ και ενος ερωτηματολογίου, η μαθησιακή κατάσταση και η σχολική πορεία μίας κατηγορίας μαθητών με κοινά χαρακτηριστικά την ελληνική εθνικότητα, τη μεταναστευτική καταγωγή, την ηλικία των δεκαπέντε χρόνων, και τη φοίτηση σε γερμανικά σχολεία. Η επίδοσή τους στα Μαθηματικά δεν εξετάζεται μόνο σε σχέση με τα γνωστικά περιεχόμενα αλλά και με αναφορά στο περιβάλλον, στον πολιτισμό και την ιδεολογία. Επιδιώκεται μια ολοκληρωμένη θεώρηση της σχολικής επίδοσης στα Μαθηματικά και σε σύνδεση με τις εκπαιδευτικές και επαγγελματικές ευκαιρίες των μαθητών.

Εκτός από την καταγραφή των διαφορών μεταξύ ομάδων μαθητών, όπως για παράδειγμα διαφορετικού φύλου και διαφορετικής κοινωνικής καταγωγής, επιδιώ-κεται να αναλυθεί και να ερμηνευθεί η παρατηρούμενη ανισότητα καθώς, όπως παρατηρεί ο P. Bourdieu, καθήκον του κοινωνιολόγου είναι να φέρνει στο φώς το ''κρυμμένο'' στοιχείο των κοινωνικών μηχανισμών. Επιδιώκεται, επίσης, να διερευ-νηθεί η συμβολή τού γερμανικού εκπαιδευτικού συστήματος στην αναπαραγωγή της κοινωνικής ανισότητας και της ιεραρχίας των φύλων στο πέρασμα από τον εικοστό στον εικοστό πρώτο αιώνα.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΔΟΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ BKS.0447103 BKS.0447103 ΤΣΟΥΧΝΙΚΑΣ ΝΙΚΟΣ ΤΣΟΥΧΝΙΚΑΣ ΝΙΚΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΤΣΟΥΧΝΙΚΑΣ ΝΙΚΟΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-960-8392-47-2 Συγγραφέας: ΤΣΟΥΧΝΙΚΑΣ ΝΙΚΟΣ Εκδοτικός οίκος: ΝΗΣΟΣ Σελίδες: 260 Διαστάσεις: 14x21 Ημερομηνία Έκδοσης: 2007 Η εργασία του Ν. Τσουχνικά έχει σαν θέμα τη μελέτη των μαθηματικών επιδόσεων των παιδιών ελλήνων μεταναστών στη Γερμανία. Στόχος της διατριβής του είναι η διαμόρφωση ενός πλαισίου ανάλυσης της επίδρασης του κοινωνικο-πολιτισμικού περιβάλλοντος στη μάθηση των Μαθηματικών και η αξιοποίησή του στη μελέτη της επίδοσης των μαθητών στο συγκεκριμένο μάθημα. Συγκεκριμένα, στο εμπειρικό μέρος της εργασίας του εξετάζεται, με τη βοήθεια ενός διαγνωστικού τεστ και ενος ερωτηματολογίου, η μαθησιακή κατάσταση και η σχολική πορεία μίας κατηγορίας μαθητών με κοινά χαρακτηριστικά την ελληνική εθνικότητα, τη μεταναστευτική καταγωγή, την ηλικία των δεκαπέντε χρόνων, και τη φοίτηση σε γερμανικά σχολεία. Η επίδοσή τους στα Μαθηματικά δεν εξετάζεται μόνο σε σχέση με τα γνωστικά περιεχόμενα αλλά και με αναφορά στο περιβάλλον, στον πολιτισμό και την ιδεολογία. Επιδιώκεται μια ολοκληρωμένη θεώρηση της σχολικής επίδοσης στα Μαθηματικά και σε σύνδεση με τις εκπαιδευτικές και επαγγελματικές ευκαιρίες των μαθητών. Εκτός από την καταγραφή των διαφορών μεταξύ ομάδων μαθητών, όπως για παράδειγμα διαφορετικού φύλου και διαφορετικής κοινωνικής καταγωγής, επιδιώ-κεται να αναλυθεί και να ερμηνευθεί η παρατηρούμενη ανισότητα καθώς, όπως παρατηρεί ο P. Bourdieu, καθήκον του κοινωνιολόγου είναι να φέρνει στο φώς το ''κρυμμένο'' στοιχείο των κοινωνικών μηχανισμών. Επιδιώκεται, επίσης, να διερευ-νηθεί η συμβολή τού γερμανικού εκπαιδευτικού συστήματος στην αναπαραγωγή της κοινωνικής ανισότητας και της ιεραρχίας των φύλων στο πέρασμα από τον εικοστό στον εικοστό πρώτο αιώνα.
9.77
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή