Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΤΙΣ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ
 
 
 
   
 
i poiotita stis parexomenes ypiresies kai ta proionta photo
i poiotita stis parexomenes ypiresies kai ta proionta photo


Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΤΙΣ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ

BKS.0190072          
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΖΑΒΛΑΝΟΣ ΜΥΡΩΝ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από39.18 €
μόνο35.26 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-351-659-7
Συγγραφέας: ΖΑΒΛΑΝΟΣ ΜΥΡΩΝ
Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Σελίδες: 509
Διαστάσεις: 17x24
Ημερομηνία Έκδοσης: 2006

Σήμερα όλοι μιλούν για ποιότητα. Ποιότητα στα προϊόντα, τις υπηρεσίες, την εκπαίδευση, τις διαπροσωπικές σχέσεις κ.λπ. Τι είναι όμως ποιότητα; Πώς θα αξιολογήσω την παρεχόμενη υπηρεσία αν δεν γνωρίζω την πραγματική έννοια της ποιότητας; Πώς θα βελτιώσω τις διαδικασίες μου;

H Ολική Ποιότητα είναι μια σύγχρονη φιλοσοφία διοίκησης, που προωθεί τον ολικό μετασχηματισμό της παραδοσιακής επιχείρησης. Η μέθοδος αποφυγής των λαθών και η βελτίωση των διαδικασιών που παρέχουν τα επιθυμητά αποτελέσματα - ικανοποίηση του πελάτη, μείωση του κόστους, αύξηση της παραγωγικότητας - αποτελούν το αντικείμενο του βιβλίου αυτού. Στις σελίδες του ο αναγνώστης θα βρει σύγχρονες πρακτικές για τη μεταβολή της λειτουργίας του εκάστοτε συστήματος και του τρόπου με τον οποίο αυτό διοικείται σύμφωνα με τις αρχές της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας (ΔΟΠ). Μέσα από πλήθος παραδειγμάτων, τεχνικών και εργαλείων εφαρμογής ο συγγραφέας οδηγεί τον αναγνώστη μεθοδικά από τη θεωρία στην πράξη, παρέχοντας πλήρη καθοδήγηση για τον συντονισμό και τη βελτιστοποίηση όλων των ενεργειών που έχουν σχέση ή επηρεάζουν την ποιότητα των παραγόμενων προϊόντων ή των προσφερόμενων υπηρεσιών.

Ανάμεσα στα θέματα που πραγματεύεται το βιβλίο είναι η συστημική προσέγγιση, η έννοια των μεταβολών, η έννοια του πελάτη-προμηθευτή, το κόστος της ποιότητας, η ηγεσία και ποιότητα, η οργανωτική κουλτούρα, τα πληροφοριακά συστήματα στους οργανισμούς ποιότητας, η διαχείριση αλλαγών, ο προγραμματισμός της ποιότητας, η οργάνωση και ο σχεδιασμός οργανισμών ποιότητας, η αξιολόγηση οργανισμών, η ανάπτυξη ποιότητας, τα εργαλεία ποιότητας κ.ά.

Ένας οδηγός για τη σφαιρική κατανόηση και εφαρμογή του σύγχρονου μάνατζμεντ ποιότητας, που απευθύνεται σε οργανισμούς του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα, στα νοσοκομεία, τις τράπεζες, τις επιχειρήσεις, καθώς και σε κάθε ενδιαφερόμενο που επιθυμεί να βελτιώσει την προσωπική του ποιότητα.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΤΙΣ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ (BKS.0190072)
i poiotita stis parexomenes ypiresies kai ta proionta photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
39.18 € -10% = 35.26
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 960-351-659-7
Συγγραφέας: ΖΑΒΛΑΝΟΣ ΜΥΡΩΝ
Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Σελίδες: 509
Διαστάσεις: 17x24
Ημερομηνία Έκδοσης: 2006

Σήμερα όλοι μιλούν για ποιότητα. Ποιότητα στα προϊόντα, τις υπηρεσίες, την εκπαίδευση, τις διαπροσωπικές σχέσεις κ.λπ. Τι είναι όμως ποιότητα; Πώς θα αξιολογήσω την παρεχόμενη υπηρεσία αν δεν γνωρίζω την πραγματική έννοια της ποιότητας; Πώς θα βελτιώσω τις διαδικασίες μου;

H Ολική Ποιότητα είναι μια σύγχρονη φιλοσοφία διοίκησης, που προωθεί τον ολικό μετασχηματισμό της παραδοσιακής επιχείρησης. Η μέθοδος αποφυγής των λαθών και η βελτίωση των διαδικασιών που παρέχουν τα επιθυμητά αποτελέσματα - ικανοποίηση του πελάτη, μείωση του κόστους, αύξηση της παραγωγικότητας - αποτελούν το αντικείμενο του βιβλίου αυτού. Στις σελίδες του ο αναγνώστης θα βρει σύγχρονες πρακτικές για τη μεταβολή της λειτουργίας του εκάστοτε συστήματος και του τρόπου με τον οποίο αυτό διοικείται σύμφωνα με τις αρχές της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας (ΔΟΠ). Μέσα από πλήθος παραδειγμάτων, τεχνικών και εργαλείων εφαρμογής ο συγγραφέας οδηγεί τον αναγνώστη μεθοδικά από τη θεωρία στην πράξη, παρέχοντας πλήρη καθοδήγηση για τον συντονισμό και τη βελτιστοποίηση όλων των ενεργειών που έχουν σχέση ή επηρεάζουν την ποιότητα των παραγόμενων προϊόντων ή των προσφερόμενων υπηρεσιών.

Ανάμεσα στα θέματα που πραγματεύεται το βιβλίο είναι η συστημική προσέγγιση, η έννοια των μεταβολών, η έννοια του πελάτη-προμηθευτή, το κόστος της ποιότητας, η ηγεσία και ποιότητα, η οργανωτική κουλτούρα, τα πληροφοριακά συστήματα στους οργανισμούς ποιότητας, η διαχείριση αλλαγών, ο προγραμματισμός της ποιότητας, η οργάνωση και ο σχεδιασμός οργανισμών ποιότητας, η αξιολόγηση οργανισμών, η ανάπτυξη ποιότητας, τα εργαλεία ποιότητας κ.ά.

Ένας οδηγός για τη σφαιρική κατανόηση και εφαρμογή του σύγχρονου μάνατζμεντ ποιότητας, που απευθύνεται σε οργανισμούς του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα, στα νοσοκομεία, τις τράπεζες, τις επιχειρήσεις, καθώς και σε κάθε ενδιαφερόμενο που επιθυμεί να βελτιώσει την προσωπική του ποιότητα.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΤΙΣ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ BKS.0190072 ΖΑΒΛΑΝΟΣ ΜΥΡΩΝ ΖΑΒΛΑΝΟΣ ΜΥΡΩΝ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
31.73 MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials