To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > Η ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ
 
 
 
   
 
i nea epoxi tis prosbasis photo

i nea epoxi tis prosbasis photo


Η ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ

BKS.0141621      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΡΙΦΚΙΝ ΤΖΕΡΕΜΙ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΓΕΝΙΚΑ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.22.21 €
μόνο15.55 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-14-0349-3
Συγγραφέας: ΡΙΦΚΙΝ ΤΖΕΡΕΜΙ
Εκδοτικός οίκος: Α. Α. ΛΙΒΑΝΗΣ
Μετάφραση: ΑΛΑΒΑΝΟΥ ΑΡΙΑΔΝΗ
Σελίδες: 549
Διαστάσεις: 14x20,5
Ημερομηνία Έκδοσης: 2001

Η νέα κουλτούρα του υπερκαπιταλισμού, όπου όλη η ζωή είναι μια επί πληρωμή εμπειρία.

Στο μέλλον θα αγοράζουμε διαφώτιση και παιχνίδι, θλίψη και καλή διάθεση, και κάθε τι άλλο. Τα παγκόσμια ταξίδια και ο τουρισμός, οι θεματικές πόλεις και τα θεματικά πάρκα, τα κέντρα με προορισμό την ψυχαγωγία, η καλή σωματική φόρμα, η μόδα και η κουζίνα, τα σπορ, η μουσική, οι κινηματογραφικές ταινίες και η τηλεόραση, οι εικονικοί κόσμοι του κυβερνοχώρου, ακόμη και οι κοινωνικοί σκοποί μετατρέπονται με ταχύ ρυθμό στον πυρήνα μιας οικονομίας που εμπορεύεται πολιτισμικούς πόρους.

Ο Τζέρεμυ Ριφκιν, συγγραφέας των μπεστ σέλερ, προειδοποιεί ότι στο βαθμό που η ίδια η κουλτούρα απορροφάται από την οικονομία, οι μόνοι δεσμοί που απομένουν για να συγκρατούν τον κοινωνικό ιστό είναι οι εμπορικοί.

Το κρίσιμο ζήτημα που τίθεται από το βιβλίο Η Νέα Εποχή της Πρόσβασης είναι εάν ο πολιτισμός μπορεί να επιβιώσει όταν απομείνει η εμπορική σφαίρα ως ο πρωταρχικός ρυθμιστής της ανθρώπινης ζωής.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
Η ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ (BKS.0141621)
i nea epoxi tis prosbasis photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 22.21 € μόνο 15.55
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΡΙΦΚΙΝ ΤΖΕΡΕΜΙ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

ISBN: 960-14-0349-3
Συγγραφέας: ΡΙΦΚΙΝ ΤΖΕΡΕΜΙ
Εκδοτικός οίκος: Α. Α. ΛΙΒΑΝΗΣ
Μετάφραση: ΑΛΑΒΑΝΟΥ ΑΡΙΑΔΝΗ
Σελίδες: 549
Διαστάσεις: 14x20, 5
Ημερομηνία Έκδοσης: 2001

Η νέα κουλτούρα του υπερκαπιταλισμού, όπου όλη η ζωή είναι μια επί πληρωμή εμπειρία.

Στο μέλλον θα αγοράζουμε διαφώτιση και παιχνίδι, θλίψη και καλή διάθεση, και κάθε τι άλλο. Τα παγκόσμια ταξίδια και ο τουρισμός, οι θεματικές πόλεις και τα θεματικά πάρκα, τα κέντρα με προορισμό την ψυχαγωγία, η καλή σωματική φόρμα, η μόδα και η κουζίνα, τα σπορ, η μουσική, οι κινηματογραφικές ταινίες και η τηλεόραση, οι εικονικοί κόσμοι του κυβερνοχώρου, ακόμη και οι κοινωνικοί σκοποί μετατρέπονται με ταχύ ρυθμό στον πυρήνα μιας οικονομίας που εμπορεύεται πολιτισμικούς πόρους.

Ο Τζέρεμυ Ριφκιν, συγγραφέας των μπεστ σέλερ, προειδοποιεί ότι στο βαθμό που η ίδια η κουλτούρα απορροφάται από την οικονομία, οι μόνοι δεσμοί που απομένουν για να συγκρατούν τον κοινωνικό ιστό είναι οι εμπορικοί.

Το κρίσιμο ζήτημα που τίθεται από το βιβλίο Η Νέα Εποχή της Πρόσβασης είναι εάν ο πολιτισμός μπορεί να επιβιώσει όταν απομείνει η εμπορική σφαίρα ως ο πρωταρχικός ρυθμιστής της ανθρώπινης ζωής.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
Η ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ BKS.0141621 BKS.0141621 ΡΙΦΚΙΝ ΤΖΕΡΕΜΙ ΡΙΦΚΙΝ ΤΖΕΡΕΜΙ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΡΙΦΚΙΝ ΤΖΕΡΕΜΙ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 960-14-0349-3 Συγγραφέας: ΡΙΦΚΙΝ ΤΖΕΡΕΜΙ Εκδοτικός οίκος: Α. Α. ΛΙΒΑΝΗΣ Μετάφραση: ΑΛΑΒΑΝΟΥ ΑΡΙΑΔΝΗ Σελίδες: 549 Διαστάσεις: 14x20, 5 Ημερομηνία Έκδοσης: 2001 Η νέα κουλτούρα του υπερκαπιταλισμού, όπου όλη η ζωή είναι μια επί πληρωμή εμπειρία. Στο μέλλον θα αγοράζουμε διαφώτιση και παιχνίδι, θλίψη και καλή διάθεση, και κάθε τι άλλο. Τα παγκόσμια ταξίδια και ο τουρισμός, οι θεματικές πόλεις και τα θεματικά πάρκα, τα κέντρα με προορισμό την ψυχαγωγία, η καλή σωματική φόρμα, η μόδα και η κουζίνα, τα σπορ, η μουσική, οι κινηματογραφικές ταινίες και η τηλεόραση, οι εικονικοί κόσμοι του κυβερνοχώρου, ακόμη και οι κοινωνικοί σκοποί μετατρέπονται με ταχύ ρυθμό στον πυρήνα μιας οικονομίας που εμπορεύεται πολιτισμικούς πόρους. Ο Τζέρεμυ Ριφκιν, συγγραφέας των μπεστ σέλερ, προειδοποιεί ότι στο βαθμό που η ίδια η κουλτούρα απορροφάται από την οικονομία, οι μόνοι δεσμοί που απομένουν για να συγκρατούν τον κοινωνικό ιστό είναι οι εμπορικοί. Το κρίσιμο ζήτημα που τίθεται από το βιβλίο Η Νέα Εποχή της Πρόσβασης είναι εάν ο πολιτισμός μπορεί να επιβιώσει όταν απομείνει η εμπορική σφαίρα ως ο πρωταρχικός ρυθμιστής της ανθρώπινης ζωής.
10.89
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή