ISBN: 978-960-333-553-5 Συγγραφέας: ΚΑΡΑΤΖΑΣ ΑΝΔΡΕΑΣ Εκδοτικός οίκος: ΓΡΗΓΟΡΗ Σελίδες: 160 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: 2008 ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΥΤΟΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΗΣ ΓΡΑΠΤΗΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ Στα πλαίσια αντιμετώπισης του λειτουργικού αναλφαβητισμού καταβάλλονται συνεχώς επιστημονικές προσπάθειες για την κατανόηση των παραγόντων που συμβάλλουν ή θέτουν εμπόδια στην κατάκτησή του από το παιδί ή τον ενήλικο. Μέσα σε αυτές τις επιστημονικές προσπάθειες εντάσσεται και το βιβλίο αυτό, το οποίο έχει ως στόχο την παρουσίαση των φάσεων, σταδίων, ανάπτυξης της αναγνωστικής και ορθογραφικής δεξιότητας, καθώς και ενός πολυπαραγοντικού μοντέλου γνωστικής ανάπτυξης και οργάνωσης των παραγόντων της μάθησης του γραπτού λόγου. Ειδικότερα, με αυτή την τρίγλωσση παρουσίαση (ελληνική, αγγλική και γαλλική) των πιο πρόσφατων επιστημονικών πορισμάτων για τη μάθηση του γραπτού λόγου και την παρουσίασή τους μέσω ενός θεωρητικού μοντέλου, το οποίο ονομάζεται Δυναμικό Σύστημα Αυτοοργάνωσης της Γραπτής Έκφρασης, επιθυμούμε να συμβάλουμε στην επιστημονική έρευνα και συνεργασία των Ευρωμεσογειακών λαών για την καταπολέμηση του αναλφαβητισμού προτείνοντας το πλαίσιο μιας νέας προσέγγισης της έρευνας της μάθησης του γραπτού λόγου.
|