To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Κοινωνικές Επιστήμες > Η ΚΟΙΝΩΝΙΟΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΧΙΟΥΜΟΡ
 
 
 
   
 
i koinonioglossologia toy xioymor photo

i koinonioglossologia toy xioymor photo


Η ΚΟΙΝΩΝΙΟΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΧΙΟΥΜΟΡ

BKS.0377385      
ΚατηγορίαΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
ΤΣΑΚΩΝΑ ΒΙΛΛΥ στην κατηγορία ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.25.00 €
μόνο22.50 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-333-787-4
Συγγραφέας: ΤΣΑΚΩΝΑ ΒΙΛΛΥ
Εκδοτικός οίκος: ΓΡΗΓΟΡΗ
Σελίδες: 384
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2013

ΘΕΩΡΙΑ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ

Εξετάζοντας το χιούμορ ως κοινωνιογλωσσικό φαινόμενο, θέτουμε ερωτήματα σχετικά με το πώς αυτό παράγεται από τους/τις ομιλητές/τριες ποιες γλωσσικές και ευρύτερα κοινωνικές γνώσεις προϋποθέτει η λειτουργία του σε ποια περικείμενα εμφανίζεται ποιους στόχους των ομιλητών/τριών επιχειρεί να ικανοποιήσει κάθε φορά τι αποτελέσματα έχει για την επικοινωνία, τις σχέσεις και τις ταυτότητες των ομιλητών/τριών πώς τελικά όλα αυτά μπορούν να διδαχθούν, ώστε να καλλιεργηθεί η ικανότητα των ομιλητών/τριών αφενός να χρησιμοποιούν το χιούμορ για να πετύχουν τους επικοινωνιακούς τους στόχους, αφετέρου να αντιλαμβάνονται τους αντίστοιχους στόχους των συνομιλητών/τριών τους.

Επιχειρώντας να δώσει απαντήσεις στα ερωτήματα αυτά, το παρόν βιβλίο αποτελεί μια εισαγωγή στην επιστημονική έρευνα γύρω από το χιούμορ, με έμφαση σε θεωρητικές προσεγγίσεις από την κοινωνιογλωσσολογία και την ανάλυση λόγου, καθώς και σε γλωσσικά δεδομένα από τα ελληνικά.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Last viewed
Η ΚΟΙΝΩΝΙΟΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΧΙΟΥΜΟΡ (BKS.0377385)
i koinonioglossologia toy xioymor photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 25.00 € μόνο 22.50
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
ΤΣΑΚΩΝΑ ΒΙΛΛΥ στην κατηγορία ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ

ISBN: 978-960-333-787-4
Συγγραφέας: ΤΣΑΚΩΝΑ ΒΙΛΛΥ
Εκδοτικός οίκος: ΓΡΗΓΟΡΗ
Σελίδες: 384
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2013

ΘΕΩΡΙΑ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ

Εξετάζοντας το χιούμορ ως κοινωνιογλωσσικό φαινόμενο, θέτουμε ερωτήματα σχετικά με το πώς αυτό παράγεται από τους/τις ομιλητές/τριες ποιες γλωσσικές και ευρύτερα κοινωνικές γνώσεις προϋποθέτει η λειτουργία του σε ποια περικείμενα εμφανίζεται ποιους στόχους των ομιλητών/τριών επιχειρεί να ικανοποιήσει κάθε φορά τι αποτελέσματα έχει για την επικοινωνία, τις σχέσεις και τις ταυτότητες των ομιλητών/τριών πώς τελικά όλα αυτά μπορούν να διδαχθούν, ώστε να καλλιεργηθεί η ικανότητα των ομιλητών/τριών αφενός να χρησιμοποιούν το χιούμορ για να πετύχουν τους επικοινωνιακούς τους στόχους, αφετέρου να αντιλαμβάνονται τους αντίστοιχους στόχους των συνομιλητών/τριών τους.

Επιχειρώντας να δώσει απαντήσεις στα ερωτήματα αυτά, το παρόν βιβλίο αποτελεί μια εισαγωγή στην επιστημονική έρευνα γύρω από το χιούμορ, με έμφαση σε θεωρητικές προσεγγίσεις από την κοινωνιογλωσσολογία και την ανάλυση λόγου, καθώς και σε γλωσσικά δεδομένα από τα ελληνικά.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
Η ΚΟΙΝΩΝΙΟΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΧΙΟΥΜΟΡ BKS.0377385 BKS.0377385 ΤΣΑΚΩΝΑ ΒΙΛΛΥ ΤΣΑΚΩΝΑ ΒΙΛΛΥ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ Κατηγορία: ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ •ΤΣΑΚΩΝΑ ΒΙΛΛΥ στην κατηγορία ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ISBN: 978-960-333-787-4 Συγγραφέας: ΤΣΑΚΩΝΑ ΒΙΛΛΥ Εκδοτικός οίκος: ΓΡΗΓΟΡΗ Σελίδες: 384 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2013 ΘΕΩΡΙΑ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ Εξετάζοντας το χιούμορ ως κοινωνιογλωσσικό φαινόμενο, θέτουμε ερωτήματα σχετικά με το πώς αυτό παράγεται από τους/τις ομιλητές/τριες ποιες γλωσσικές και ευρύτερα κοινωνικές γνώσεις προϋποθέτει η λειτουργία του σε ποια περικείμενα εμφανίζεται ποιους στόχους των ομιλητών/τριών επιχειρεί να ικανοποιήσει κάθε φορά τι αποτελέσματα έχει για την επικοινωνία, τις σχέσεις και τις ταυτότητες των ομιλητών/τριών πώς τελικά όλα αυτά μπορούν να διδαχθούν, ώστε να καλλιεργηθεί η ικανότητα των ομιλητών/τριών αφενός να χρησιμοποιούν το χιούμορ για να πετύχουν τους επικοινωνιακούς τους στόχους, αφετέρου να αντιλαμβάνονται τους αντίστοιχους στόχους των συνομιλητών/τριών τους. Επιχειρώντας να δώσει απαντήσεις στα ερωτήματα αυτά, το παρόν βιβλίο αποτελεί μια εισαγωγή στην επιστημονική έρευνα γύρω από το χιούμορ, με έμφαση σε θεωρητικές προσεγγίσεις από την κοινωνιογλωσσολογία και την ανάλυση λόγου, καθώς και σε γλωσσικά δεδομένα από τα ελληνικά.
20.25
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή