Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > Η ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ 2004
 
 
 
   
 
i koini gnomi stin ellada 2004 photo

i koini gnomi stin ellada 2004 photo


Η ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ 2004

BKS.0037521          
ΚατηγορίαΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από24.81 €
μόνο21.09 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-423-498-6
Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
Εκδοτικός οίκος: ΣΑΒΒΑΛΑΣ
Σειρά: ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
Σελίδες: 488
Διαστάσεις: 17x24
Ημερομηνία Έκδοσης: 2005

ΕΚΛΟΓΕΣ, ΚΟΜΜΑΤΑ,ΟΜΑΔΕΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ, ΧΩΡΟΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Το 2004 υπήρξε αναμφισβήτητα μια πυκνή σε γεγονότα χρονιά, που ανέδειξε, εκτός των άλλων, ορισμένα κρίσιμα συμπτώματα καθυστέρησης του πολιτικού και επιστημονικού περιβάλλοντος, αλλά και του κυρίαρχου επιστημονικού επικοινωνιακού συστήματος της χώρας. Τρία είναι τα σημαντικότερα ζητήματα που αναδεικνύονται στο συγκεκριμένο πεδίο: 1. Η «επικοινωνιακή πολιτική» δεν είναι δυνατόν να επικυριαρχήσει στις κοινωνικές ανάγκες και στους διαμορφωμένους σε βάθος χρόνου πολιτικούς συσχετισμούς. Ακόμα περισσότερο, είναι αδύνατον ο εντυπωσιασμός και η προπαγάνδα να κυριαρχήσουν πάνω στην ουσία της πολιτικής και της κοινωνικής ανάλυσης. 2. Η προεκλογική περίοδος επέφερε σημαντικό πλήγμα στην αξιοπιστία των περισσοτέρων εταιρειών δημοσκοπήσεων και έδειξε τα όρια της παραγόμενης έως σήμερα «ιδιωτικής δη-μοσκόπησης». 3. Το επικοινωνιακό σύστημα έχει επιβάλει ένα είδος «έρευνας» που έφθασε πλέον στα όρια του. Το είδος αυτό είναι ανεπαρκές, τόσο στο σχεδιασμό όσο και στην ανάλυση δεδομένων. Για το λόγο αυτό δεν μπορεί πλέον κανείς να παρακολουθήσει συστηματικά τις τάσεις της ελληνικής κοινωνίας. Ο φετινός τόμος της VPRC επιχειρεί να απαντήσει στα παρα-πάνω ανοικτά ζητήματα. Στα 16 άρθρα του τόμου παρουσιάζονται και αναλύονται οι δομικές τάσεις του πολιτικού και κομματι-κού συστήματος, η εκτίμηση των οποίων είναι χρήσιμη, τόσο για την αποτίμηση του εκλογικού αποτελέσματος όσο και για την εκτίμηση των τάσεων που το διαπερνούν και που, πιθανώς, θα εκδηλωθούν μελλοντικά.

Επίσης, παρουσιάζονται και αναλύο-νται συγκεκριμένα κοινωνικά θεματικά πεδία, τα οποία προσφέρουν σημαντικό γνωστικό υλικό για «αφανείς» πολλές φορές διαστάσεις της ελληνικής κοινωνίας. Στο πρώτο μέρος του τόμου παρουσιάζονται και αναλύονται έρευνες που αφορούν στις εκλογές του 2004, στις ιδεολογικές, πολιτικές και πολιτικές συντεταγμένες των ελληνικών κομμάτων σε σχέση με το «μεσαίο» χώρο, στους μετασχηματισμούς και διαφοροποιήσεις του ΠΑΣΟΚ, στο ΛΑΟΣ και στο χώρο της άκρας δεξιάς, στο λαϊκισμό της δεξιάς, στη διάκριση Αριστεράς / Δεξιάς και τέλος παρουσιάζεται μια μέθοδος εκτίμησης της κατανομής των βουλευτικών εδρών.

Στο δεύτερο μέρος παρουσιάζονται έρευνες για: τη δομή του ελληνικού νοικοκυριού, τα άτομα με αναπηρία, την καταγεγραμμένη ανεργία, τα συνδικάτα και τις εργασιακές σχέσεις, τους δικηγόρους, την εταιρική κοινωνική ευθύνη, τα χαρακτηριστικά των α-ποφοίτων των ΑΕΙ και ΤΕΙ, την αρχιτεκτονική.

Έκδοση ιδιαίτερα επιμελημένη, με ελληνόγλωσσο και ξενόγλωσσο ευρετήριο ονομάτων.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Last viewed
Η ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ 2004 (BKS.0037521)
i koini gnomi stin ellada 2004 photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
24.81 € -15% = 21.09
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 960-423-498-6
Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
Εκδοτικός οίκος: ΣΑΒΒΑΛΑΣ
Σειρά: ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
Σελίδες: 488
Διαστάσεις: 17x24
Ημερομηνία Έκδοσης: 2005

ΕΚΛΟΓΕΣ, ΚΟΜΜΑΤΑ, ΟΜΑΔΕΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ, ΧΩΡΟΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Το 2004 υπήρξε αναμφισβήτητα μια πυκνή σε γεγονότα χρονιά, που ανέδειξε, εκτός των άλλων, ορισμένα κρίσιμα συμπτώματα καθυστέρησης του πολιτικού και επιστημονικού περιβάλλοντος, αλλά και του κυρίαρχου επιστημονικού επικοινωνιακού συστήματος της χώρας. Τρία είναι τα σημαντικότερα ζητήματα που αναδεικνύονται στο συγκεκριμένο πεδίο: 1. Η «επικοινωνιακή πολιτική» δεν είναι δυνατόν να επικυριαρχήσει στις κοινωνικές ανάγκες και στους διαμορφωμένους σε βάθος χρόνου πολιτικούς συσχετισμούς. Ακόμα περισσότερο, είναι αδύνατον ο εντυπωσιασμός και η προπαγάνδα να κυριαρχήσουν πάνω στην ουσία της πολιτικής και της κοινωνικής ανάλυσης. 2. Η προεκλογική περίοδος επέφερε σημαντικό πλήγμα στην αξιοπιστία των περισσοτέρων εταιρειών δημοσκοπήσεων και έδειξε τα όρια της παραγόμενης έως σήμερα «ιδιωτικής δη-μοσκόπησης». 3. Το επικοινωνιακό σύστημα έχει επιβάλει ένα είδος «έρευνας» που έφθασε πλέον στα όρια του. Το είδος αυτό είναι ανεπαρκές, τόσο στο σχεδιασμό όσο και στην ανάλυση δεδομένων. Για το λόγο αυτό δεν μπορεί πλέον κανείς να παρακολουθήσει συστηματικά τις τάσεις της ελληνικής κοινωνίας. Ο φετινός τόμος της VPRC επιχειρεί να απαντήσει στα παρα-πάνω ανοικτά ζητήματα. Στα 16 άρθρα του τόμου παρουσιάζονται και αναλύονται οι δομικές τάσεις του πολιτικού και κομματι-κού συστήματος, η εκτίμηση των οποίων είναι χρήσιμη, τόσο για την αποτίμηση του εκλογικού αποτελέσματος όσο και για την εκτίμηση των τάσεων που το διαπερνούν και που, πιθανώς, θα εκδηλωθούν μελλοντικά.

Επίσης, παρουσιάζονται και αναλύο-νται συγκεκριμένα κοινωνικά θεματικά πεδία, τα οποία προσφέρουν σημαντικό γνωστικό υλικό για «αφανείς» πολλές φορές διαστάσεις της ελληνικής κοινωνίας. Στο πρώτο μέρος του τόμου παρουσιάζονται και αναλύονται έρευνες που αφορούν στις εκλογές του 2004, στις ιδεολογικές, πολιτικές και πολιτικές συντεταγμένες των ελληνικών κομμάτων σε σχέση με το «μεσαίο» χώρο, στους μετασχηματισμούς και διαφοροποιήσεις του ΠΑΣΟΚ, στο ΛΑΟΣ και στο χώρο της άκρας δεξιάς, στο λαϊκισμό της δεξιάς, στη διάκριση Αριστεράς / Δεξιάς και τέλος παρουσιάζεται μια μέθοδος εκτίμησης της κατανομής των βουλευτικών εδρών.

Στο δεύτερο μέρος παρουσιάζονται έρευνες για: τη δομή του ελληνικού νοικοκυριού, τα άτομα με αναπηρία, την καταγεγραμμένη ανεργία, τα συνδικάτα και τις εργασιακές σχέσεις, τους δικηγόρους, την εταιρική κοινωνική ευθύνη, τα χαρακτηριστικά των α-ποφοίτων των ΑΕΙ και ΤΕΙ, την αρχιτεκτονική.

Έκδοση ιδιαίτερα επιμελημένη, με ελληνόγλωσσο και ξενόγλωσσο ευρετήριο ονομάτων.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
Η ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ 2004 BKS.0037521 ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
17.93 ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials