ΕΚΛΟΓΕΣ, ΚΟΜΜΑΤΑ,ΟΜΑΔΕΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ, ΧΩΡΟΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Το 2004 υπήρξε αναμφισβήτητα μια πυκνή σε γεγονότα χρονιά, που ανέδειξε, εκτός των άλλων, ορισμένα κρίσιμα συμπτώματα καθυστέρησης του πολιτικού και επιστημονικού περιβάλλοντος, αλλά και του κυρίαρχου επιστημονικού επικοινωνιακού συστήματος της χώρας. Τρία είναι τα σημαντικότερα ζητήματα που αναδεικνύονται στο συγκεκριμένο πεδίο: 1. Η «επικοινωνιακή πολιτική» δεν είναι δυνατόν να επικυριαρχήσει στις κοινωνικές ανάγκες και στους διαμορφωμένους σε βάθος χρόνου πολιτικούς συσχετισμούς. Ακόμα περισσότερο, είναι αδύνατον ο εντυπωσιασμός και η προπαγάνδα να κυριαρχήσουν πάνω στην ουσία της πολιτικής και της κοινωνικής ανάλυσης. 2. Η προεκλογική περίοδος επέφερε σημαντικό πλήγμα στην αξιοπιστία των περισσοτέρων εταιρειών δημοσκοπήσεων και έδειξε τα όρια της παραγόμενης έως σήμερα «ιδιωτικής δη-μοσκόπησης». 3. Το επικοινωνιακό σύστημα έχει επιβάλει ένα είδος «έρευνας» που έφθασε πλέον στα όρια του. Το είδος αυτό είναι ανεπαρκές, τόσο στο σχεδιασμό όσο και στην ανάλυση δεδομένων. Για το λόγο αυτό δεν μπορεί πλέον κανείς να παρακολουθήσει συστηματικά τις τάσεις της ελληνικής κοινωνίας. Ο φετινός τόμος της VPRC επιχειρεί να απαντήσει στα παρα-πάνω ανοικτά ζητήματα. Στα 16 άρθρα του τόμου παρουσιάζονται και αναλύονται οι δομικές τάσεις του πολιτικού και κομματι-κού συστήματος, η εκτίμηση των οποίων είναι χρήσιμη, τόσο για την αποτίμηση του εκλογικού αποτελέσματος όσο και για την εκτίμηση των τάσεων που το διαπερνούν και που, πιθανώς, θα εκδηλωθούν μελλοντικά.
Επίσης, παρουσιάζονται και αναλύο-νται συγκεκριμένα κοινωνικά θεματικά πεδία, τα οποία προσφέρουν σημαντικό γνωστικό υλικό για «αφανείς» πολλές φορές διαστάσεις της ελληνικής κοινωνίας. Στο πρώτο μέρος του τόμου παρουσιάζονται και αναλύονται έρευνες που αφορούν στις εκλογές του 2004, στις ιδεολογικές, πολιτικές και πολιτικές συντεταγμένες των ελληνικών κομμάτων σε σχέση με το «μεσαίο» χώρο, στους μετασχηματισμούς και διαφοροποιήσεις του ΠΑΣΟΚ, στο ΛΑΟΣ και στο χώρο της άκρας δεξιάς, στο λαϊκισμό της δεξιάς, στη διάκριση Αριστεράς / Δεξιάς και τέλος παρουσιάζεται μια μέθοδος εκτίμησης της κατανομής των βουλευτικών εδρών.
Στο δεύτερο μέρος παρουσιάζονται έρευνες για: τη δομή του ελληνικού νοικοκυριού, τα άτομα με αναπηρία, την καταγεγραμμένη ανεργία, τα συνδικάτα και τις εργασιακές σχέσεις, τους δικηγόρους, την εταιρική κοινωνική ευθύνη, τα χαρακτηριστικά των α-ποφοίτων των ΑΕΙ και ΤΕΙ, την αρχιτεκτονική.
Έκδοση ιδιαίτερα επιμελημένη, με ελληνόγλωσσο και ξενόγλωσσο ευρετήριο ονομάτων.
ΕΚΛΟΓΕΣ, ΚΟΜΜΑΤΑ, ΟΜΑΔΕΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ, ΧΩΡΟΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Το 2004 υπήρξε αναμφισβήτητα μια πυκνή σε γεγονότα χρονιά, που ανέδειξε, εκτός των άλλων, ορισμένα κρίσιμα συμπτώματα καθυστέρησης του πολιτικού και επιστημονικού περιβάλλοντος, αλλά και του κυρίαρχου επιστημονικού επικοινωνιακού συστήματος της χώρας. Τρία είναι τα σημαντικότερα ζητήματα που αναδεικνύονται στο συγκεκριμένο πεδίο: 1. Η «επικοινωνιακή πολιτική» δεν είναι δυνατόν να επικυριαρχήσει στις κοινωνικές ανάγκες και στους διαμορφωμένους σε βάθος χρόνου πολιτικούς συσχετισμούς. Ακόμα περισσότερο, είναι αδύνατον ο εντυπωσιασμός και η προπαγάνδα να κυριαρχήσουν πάνω στην ουσία της πολιτικής και της κοινωνικής ανάλυσης. 2. Η προεκλογική περίοδος επέφερε σημαντικό πλήγμα στην αξιοπιστία των περισσοτέρων εταιρειών δημοσκοπήσεων και έδειξε τα όρια της παραγόμενης έως σήμερα «ιδιωτικής δη-μοσκόπησης». 3. Το επικοινωνιακό σύστημα έχει επιβάλει ένα είδος «έρευνας» που έφθασε πλέον στα όρια του. Το είδος αυτό είναι ανεπαρκές, τόσο στο σχεδιασμό όσο και στην ανάλυση δεδομένων. Για το λόγο αυτό δεν μπορεί πλέον κανείς να παρακολουθήσει συστηματικά τις τάσεις της ελληνικής κοινωνίας. Ο φετινός τόμος της VPRC επιχειρεί να απαντήσει στα παρα-πάνω ανοικτά ζητήματα. Στα 16 άρθρα του τόμου παρουσιάζονται και αναλύονται οι δομικές τάσεις του πολιτικού και κομματι-κού συστήματος, η εκτίμηση των οποίων είναι χρήσιμη, τόσο για την αποτίμηση του εκλογικού αποτελέσματος όσο και για την εκτίμηση των τάσεων που το διαπερνούν και που, πιθανώς, θα εκδηλωθούν μελλοντικά.
Επίσης, παρουσιάζονται και αναλύο-νται συγκεκριμένα κοινωνικά θεματικά πεδία, τα οποία προσφέρουν σημαντικό γνωστικό υλικό για «αφανείς» πολλές φορές διαστάσεις της ελληνικής κοινωνίας. Στο πρώτο μέρος του τόμου παρουσιάζονται και αναλύονται έρευνες που αφορούν στις εκλογές του 2004, στις ιδεολογικές, πολιτικές και πολιτικές συντεταγμένες των ελληνικών κομμάτων σε σχέση με το «μεσαίο» χώρο, στους μετασχηματισμούς και διαφοροποιήσεις του ΠΑΣΟΚ, στο ΛΑΟΣ και στο χώρο της άκρας δεξιάς, στο λαϊκισμό της δεξιάς, στη διάκριση Αριστεράς / Δεξιάς και τέλος παρουσιάζεται μια μέθοδος εκτίμησης της κατανομής των βουλευτικών εδρών.
Στο δεύτερο μέρος παρουσιάζονται έρευνες για: τη δομή του ελληνικού νοικοκυριού, τα άτομα με αναπηρία, την καταγεγραμμένη ανεργία, τα συνδικάτα και τις εργασιακές σχέσεις, τους δικηγόρους, την εταιρική κοινωνική ευθύνη, τα χαρακτηριστικά των α-ποφοίτων των ΑΕΙ και ΤΕΙ, την αρχιτεκτονική.
Έκδοση ιδιαίτερα επιμελημένη, με ελληνόγλωσσο και ξενόγλωσσο ευρετήριο ονομάτων.
Η ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ 2004BKS.0037521BKS.0037521ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑΚατηγορία: ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ •ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ISBN: 960-423-498-6 Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ Εκδοτικός οίκος: ΣΑΒΒΑΛΑΣ Σειρά: ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ Σελίδες: 488 Διαστάσεις: 17x24 Ημερομηνία Έκδοσης: 2005 ΕΚΛΟΓΕΣ, ΚΟΜΜΑΤΑ, ΟΜΑΔΕΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ, ΧΩΡΟΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ Το 2004 υπήρξε αναμφισβήτητα μια πυκνή σε γεγονότα χρονιά, που ανέδειξε, εκτός των άλλων, ορισμένα κρίσιμα συμπτώματα καθυστέρησης του πολιτικού και επιστημονικού περιβάλλοντος, αλλά και του κυρίαρχου επιστημονικού επικοινωνιακού συστήματος της χώρας. Τρία είναι τα σημαντικότερα ζητήματα που αναδεικνύονται στο συγκεκριμένο πεδίο: 1. Η «επικοινωνιακή πολιτική» δεν είναι δυνατόν να επικυριαρχήσει στις κοινωνικές ανάγκες και στους διαμορφωμένους σε βάθος χρόνου πολιτικούς συσχετισμούς. Ακόμα περισσότερο, είναι αδύνατον ο εντυπωσιασμός και η προπαγάνδα να κυριαρχήσουν πάνω στην ουσία της πολιτικής και της κοινωνικής ανάλυσης. 2. Η προεκλογική περίοδος επέφερε σημαντικό πλήγμα στην αξιοπιστία των περισσοτέρων εταιρειών δημοσκοπήσεων και έδειξε τα όρια της παραγόμενης έως σήμερα «ιδιωτικής δη-μοσκόπησης». 3. Το επικοινωνιακό σύστημα έχει επιβάλει ένα είδος «έρευνας» που έφθασε πλέον στα όρια του. Το είδος αυτό είναι ανεπαρκές, τόσο στο σχεδιασμό όσο και στην ανάλυση δεδομένων. Για το λόγο αυτό δεν μπορεί πλέον κανείς να παρακολουθήσει συστηματικά τις τάσεις της ελληνικής κοινωνίας. Ο φετινός τόμος της VPRC επιχειρεί να απαντήσει στα παρα-πάνω ανοικτά ζητήματα. Στα 16 άρθρα του τόμου παρουσιάζονται και αναλύονται οι δομικές τάσεις του πολιτικού και κομματι-κού συστήματος, η εκτίμηση των οποίων είναι χρήσιμη, τόσο για την αποτίμηση του εκλογικού αποτελέσματος όσο και για την εκτίμηση των τάσεων που το διαπερνούν και που, πιθανώς, θα εκδηλωθούν μελλοντικά. Επίσης, παρουσιάζονται και αναλύο-νται συγκεκριμένα κοινωνικά θεματικά πεδία, τα οποία προσφέρουν σημαντικό γνωστικό υλικό για «αφανείς» πολλές φορές διαστάσεις της ελληνικής κοινωνίας. Στο πρώτο μέρος του τόμου παρουσιάζονται και αναλύονται έρευνες που αφορούν στις εκλογές του 2004, στις ιδεολογικές, πολιτικές και πολιτικές συντεταγμένες των ελληνικών κομμάτων σε σχέση με το «μεσαίο» χώρο, στους μετασχηματισμούς και διαφοροποιήσεις του ΠΑΣΟΚ, στο ΛΑΟΣ και στο χώρο της άκρας δεξιάς, στο λαϊκισμό της δεξιάς, στη διάκριση Αριστεράς / Δεξιάς και τέλος παρουσιάζεται μια μέθοδος εκτίμησης της κατανομής των βουλευτικών εδρών. Στο δεύτερο μέρος παρουσιάζονται έρευνες για: τη δομή του ελληνικού νοικοκυριού, τα άτομα με αναπηρία, την καταγεγραμμένη ανεργία, τα συνδικάτα και τις εργασιακές σχέσεις, τους δικηγόρους, την εταιρική κοινωνική ευθύνη, τα χαρακτηριστικά των α-ποφοίτων των ΑΕΙ και ΤΕΙ, την αρχιτεκτονική. Έκδοση ιδιαίτερα επιμελημένη, με ελληνόγλωσσο και ξενόγλωσσο ευρετήριο ονομάτων. Η ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ 2004
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση