To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Είδη γραφείου > ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ > Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
 
 
 
   
 
i kataskeyi tis pragmatikotitas kai ta mesa mazikis enimerosis photo

i kataskeyi tis pragmatikotitas kai ta mesa mazikis enimerosis photo


Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ

BKS.0334437      
ΚατηγορίαΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Εξαντλημένο. Αποστολή ενημέρωσης με email μόλις ξαναγίνει διαθέσιμο
Περιγραφή
ISBN: 960-221-141-5
Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
Εκδοτικός οίκος: ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ
Σελίδες: 634
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: 1998

Πόσο πραγματική είναι η πραγματικότητα και πόσο αληθινή η εικόνα και ο λόγος της, όπως προβάλλονται από τα ΜΜΕ; Αν δεχθούμε ότι υπάρχει μία «κατασκευή της πραγματικότητας», ποιες έννοιες μπορούν να παρεισφρήσουν σ' αυτό τον όρο; Από τη μια πλευρά, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι τα Μέσα συνιστούν εξουσία εφόσον, εκτός των άλλων, εμφανίζουν την πραγματικότητα πιο «πραγματική», δηλαδή πιο πειστική και μη επιδεχόμενη άλλη ερμηνεία ή αμφισβήτηση. Από την άλλη, αρχίζουμε να αντιλαμβανόμαστε, εδώ και κάποιες δεκαετίες, ότι η «κατασκευή» δεν είναι υποχρεωτικά παγίδα και φενάκη. Μπορεί να είναι και δημιουργία. Για όσους δημιουργούν, κρίνουν ή αναλύουν τον κόσμο της επικοινωνίας, οι δύο όψεις της κατασκευής της πραγματικότητας είναι σήμερα εξίσου παρούσες.

Στον παρόντα τόμο περιλαμβάνονται σε επεξεργασμένη μορφή οι εισηγήσεις, οι ανακοινώσεις και οι συζητήσεις που παρουσιάστηκαν στο Διεθνές Συνέδριο του Τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ. Αυτές έδωσαν το έναυσμα για μια καινούργια συζήτηση σχετικά με την «κατασκευή» της πραγματικότητας και τα ΜΜΕ, όχι μόνο σε θεωρητικό επίπεδο αλλά και στο επίπεδο των καθημερινών πρακτικών των μέσων. Το βιβλίο φιλοδοξεί επίσης να παρουσιάσει μια πρώτη αποτίμηση της λειτουργίας των ΜΜΕ στην Ελλάδα μετά την αποδέσμευσή τους από το κρατικό μονοπώλιο και μάλιστα κατά την πρώτη φάση συγκρότησης του νέου πεδίου πληροφόρησης και επικοινωνίας.

Οι εισηγήσεις των επιστημόνων, πολιτικών και δημοσιογράφων που έλαβαν μέρος κατατάχθηκαν σε έξι ευρείες θεματικές ενότητες, ανάλογα με το κέντρο βάρους της προβληματικής που πραγματεύονται:

  • Θεωρίες της επικοινωνίας και «κατασκευή» της πραγματικότητας
  • Σχέσεις πολιτικού συστήματος και ΜΜΕ
  • Παγκόσμιο σύστημα και ΜΜΕ
  • Οι συνέπειες της χρήσης νέων τεχνολογιών στα ΜΜΕ
  • Ποιοτικές και ποσοτικές προσεγγίσεις στα ΜΜΕ: Η θεαματικότητα και οι εχθροί της
  • Αναπαραστάσεις, ταυτότητες, ταυτίσεις
  • Κοινωνία και ΜΜΕ: Αλληλεπιδράσεις, αλληλεξαρτήσεις
  • Ζητήματα εκπαίδευσης και επικοινωνίας

    Ο τόμος κλείνει με μια συζήτηση στην οποία συνοψίζονται τα πορίσματα του Συνεδρίου και διατυπώνονται νέα ερωτήματα για μελλοντική διερεύνηση. Περιλαμβάνονται επίσης περιλήψεις των κειμένων στα αγγλικά και βιογραφικά σημειώματα των συγγραφέων.


  • Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
    Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

    Last viewed
    Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ (BKS.0334437)
    i kataskeyi tis pragmatikotitas kai ta mesa mazikis enimerosis photo
    Wishlist
    Share
    Περιγραφή
    Αξιολόγηση
    Σχετικά
    Κατηγορία: ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
    ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ

    ISBN: 960-221-141-5
    Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
    Εκδοτικός οίκος: ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ
    Σελίδες: 634
    Διαστάσεις: 17Χ24
    Ημερομηνία Έκδοσης: 1998

    Πόσο πραγματική είναι η πραγματικότητα και πόσο αληθινή η εικόνα και ο λόγος της, όπως προβάλλονται από τα ΜΜΕ; Αν δεχθούμε ότι υπάρχει μία «κατασκευή της πραγματικότητας», ποιες έννοιες μπορούν να παρεισφρήσουν σ' αυτό τον όρο; Από τη μια πλευρά, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι τα Μέσα συνιστούν εξουσία εφόσον, εκτός των άλλων, εμφανίζουν την πραγματικότητα πιο «πραγματική», δηλαδή πιο πειστική και μη επιδεχόμενη άλλη ερμηνεία ή αμφισβήτηση. Από την άλλη, αρχίζουμε να αντιλαμβανόμαστε, εδώ και κάποιες δεκαετίες, ότι η «κατασκευή» δεν είναι υποχρεωτικά παγίδα και φενάκη. Μπορεί να είναι και δημιουργία. Για όσους δημιουργούν, κρίνουν ή αναλύουν τον κόσμο της επικοινωνίας, οι δύο όψεις της κατασκευής της πραγματικότητας είναι σήμερα εξίσου παρούσες.

    Στον παρόντα τόμο περιλαμβάνονται σε επεξεργασμένη μορφή οι εισηγήσεις, οι ανακοινώσεις και οι συζητήσεις που παρουσιάστηκαν στο Διεθνές Συνέδριο του Τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ. Αυτές έδωσαν το έναυσμα για μια καινούργια συζήτηση σχετικά με την «κατασκευή» της πραγματικότητας και τα ΜΜΕ, όχι μόνο σε θεωρητικό επίπεδο αλλά και στο επίπεδο των καθημερινών πρακτικών των μέσων. Το βιβλίο φιλοδοξεί επίσης να παρουσιάσει μια πρώτη αποτίμηση της λειτουργίας των ΜΜΕ στην Ελλάδα μετά την αποδέσμευσή τους από το κρατικό μονοπώλιο και μάλιστα κατά την πρώτη φάση συγκρότησης του νέου πεδίου πληροφόρησης και επικοινωνίας.

    Οι εισηγήσεις των επιστημόνων, πολιτικών και δημοσιογράφων που έλαβαν μέρος κατατάχθηκαν σε έξι ευρείες θεματικές ενότητες, ανάλογα με το κέντρο βάρους της προβληματικής που πραγματεύονται:


    • Θεωρίες της επικοινωνίας και «κατασκευή» της πραγματικότητας
    • Σχέσεις πολιτικού συστήματος και ΜΜΕ
    • Παγκόσμιο σύστημα και ΜΜΕ
    • Οι συνέπειες της χρήσης νέων τεχνολογιών στα ΜΜΕ
    • Ποιοτικές και ποσοτικές προσεγγίσεις στα ΜΜΕ: Η θεαματικότητα και οι εχθροί της
    • Αναπαραστάσεις, ταυτότητες, ταυτίσεις
    • Κοινωνία και ΜΜΕ: Αλληλεπιδράσεις, αλληλεξαρτήσεις
    • Ζητήματα εκπαίδευσης και επικοινωνίας

    Ο τόμος κλείνει με μια συζήτηση στην οποία συνοψίζονται τα πορίσματα του Συνεδρίου και διατυπώνονται νέα ερωτήματα για μελλοντική διερεύνηση. Περιλαμβάνονται επίσης περιλήψεις των κειμένων στα αγγλικά και βιογραφικά σημειώματα των συγγραφέων.

    Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
    Βαθμολογία    
    email    
    Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
    Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
    Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ BKS.0334437 BKS.0334437 ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ Κατηγορία: ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ •ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ISBN: 960-221-141-5 Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ Εκδοτικός οίκος: ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ Σελίδες: 634 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: 1998 Πόσο πραγματική είναι η πραγματικότητα και πόσο αληθινή η εικόνα και ο λόγος της, όπως προβάλλονται από τα ΜΜΕ; Αν δεχθούμε ότι υπάρχει μία «κατασκευή της πραγματικότητας», ποιες έννοιες μπορούν να παρεισφρήσουν σ' αυτό τον όρο; Από τη μια πλευρά, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι τα Μέσα συνιστούν εξουσία εφόσον, εκτός των άλλων, εμφανίζουν την πραγματικότητα πιο «πραγματική», δηλαδή πιο πειστική και μη επιδεχόμενη άλλη ερμηνεία ή αμφισβήτηση. Από την άλλη, αρχίζουμε να αντιλαμβανόμαστε, εδώ και κάποιες δεκαετίες, ότι η «κατασκευή» δεν είναι υποχρεωτικά παγίδα και φενάκη. Μπορεί να είναι και δημιουργία. Για όσους δημιουργούν, κρίνουν ή αναλύουν τον κόσμο της επικοινωνίας, οι δύο όψεις της κατασκευής της πραγματικότητας είναι σήμερα εξίσου παρούσες. Στον παρόντα τόμο περιλαμβάνονται σε επεξεργασμένη μορφή οι εισηγήσεις, οι ανακοινώσεις και οι συζητήσεις που παρουσιάστηκαν στο Διεθνές Συνέδριο του Τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ. Αυτές έδωσαν το έναυσμα για μια καινούργια συζήτηση σχετικά με την «κατασκευή» της πραγματικότητας και τα ΜΜΕ, όχι μόνο σε θεωρητικό επίπεδο αλλά και στο επίπεδο των καθημερινών πρακτικών των μέσων. Το βιβλίο φιλοδοξεί επίσης να παρουσιάσει μια πρώτη αποτίμηση της λειτουργίας των ΜΜΕ στην Ελλάδα μετά την αποδέσμευσή τους από το κρατικό μονοπώλιο και μάλιστα κατά την πρώτη φάση συγκρότησης του νέου πεδίου πληροφόρησης και επικοινωνίας. Οι εισηγήσεις των επιστημόνων, πολιτικών και δημοσιογράφων που έλαβαν μέρος κατατάχθηκαν σε έξι ευρείες θεματικές ενότητες, ανάλογα με το κέντρο βάρους της προβληματικής που πραγματεύονται: • Θεωρίες της επικοινωνίας και «κατασκευή» της πραγματικότητας• Σχέσεις πολιτικού συστήματος και ΜΜΕ• Παγκόσμιο σύστημα και ΜΜΕ• Οι συνέπειες της χρήσης νέων τεχνολογιών στα ΜΜΕ• Ποιοτικές και ποσοτικές προσεγγίσεις στα ΜΜΕ: Η θεαματικότητα και οι εχθροί της• Αναπαραστάσεις, ταυτότητες, ταυτίσεις• Κοινωνία και ΜΜΕ: Αλληλεπιδράσεις, αλληλεξαρτήσεις• Ζητήματα εκπαίδευσης και επικοινωνίας Ο τόμος κλείνει με μια συζήτηση στην οποία συνοψίζονται τα πορίσματα του Συνεδρίου και διατυπώνονται νέα ερωτήματα για μελλοντική διερεύνηση. Περιλαμβάνονται επίσης περιλήψεις των κειμένων στα αγγλικά και βιογραφικά σημειώματα των συγγραφέων.
    0
    10 1 1

    x
    Υπολογιστές
    Ήχος - Εικόνα
    Τηλεπικοινωνίες
    Λευκές συσκευές
    Ηλεκτρικές συσκευές
    Εργαλεία
    Οργανα γυμναστικής
    Outdoor
    Μουσικά όργανα
    Security
    Ηλεκτρονικά παιχνίδια
    Gadgets & Παιχνίδια
    Είδη γραφείου
    Βιβλία
    Ταινίες DVD - Blu Ray
    Προσωπική φροντίδα
    Ενδυση - Υπόδηση
    Αθλητικά είδη
    Βρεφικά - Παιδικά
        Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
    Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή