To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Εκπαίδευση • Παιδαγωγική > Η ΗΓΕΣΙΑ ΠΟΥ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΕΙ ΤΗ ΜΑΘΗΣΗ
 
 
 
   
 
i igesia poy dieykolynei ti mathisi photo

i igesia poy dieykolynei ti mathisi photo


Η ΗΓΕΣΙΑ ΠΟΥ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΕΙ ΤΗ ΜΑΘΗΣΗ

BKS.0935086      
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΜΠΑΓΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ, ΜΑΚΜΠΕΘ ΤΖΟΝ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΜΕΛΕΤΕΣ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.20.10 €
μόνο14.07 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-14-1819-3
Συγγραφέας: ΜΠΑΓΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ, ΜΑΚΜΠΕΘ ΤΖΟΝ
Εκδοτικός οίκος: Α. Α. ΛΙΒΑΝΗΣ
Σελίδες: 164
Ημερομηνία Έκδοσης: Ιανουάριος 2009

Τα κείμενα του βιβλίου αυτού προέρχονται από την προ-συνεδριακή ημερίδα του 4ου Συνέδριου του Διεθνούς Προγράμματος «Carpe Vitam. Leadership for Learning», το οποίο πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα και με το οποίο ουσιαστικά τέλειωσε το πρόγραμμα αυτό. Για περισσότερο από 3 χρόνια, μια επταμελής ελληνική ερευνητική ομάδα από τη Μονάδα Μεθοδολογίας και Προγραμμάτων Εκπαίδευσης του ΤΕΕΑΠΗ Πανεπιστημίου Πατρών, εργάστηκε μαζί με 3 ελληνικά σχολεία στο διεθνές αυτό πρόγραμμα, στο οποίο συμμετείχαν συνολικά 7 Πανεπιστήμια και 24 σχολεία, από 8 διαφορετικές περιοχές και 3 διαφορετικές ηπείρους.

Στο πλαίσιο αυτό, τον Οκτώβριο του 2005, περισσότεροι από 100 ερευνητές και εκπαιδευτικοί συγκεντρώθηκαν στην Αθήνα για να συνθέσουν τα αποτελέσματα και να εμβαθύνουν στη γνώση που παρήχθη κατά την τρίχρονη διαδρομή τους, που ξεκίνησε το Μάιο του 2002, με το πρώτο συνέδριο του προγράμματος στο Πανεπιστήμιο του Cambridge. Μαζί με τους διεθνώς αναγνωρισμένου κύρους ερευνητές του προγράμματος βρέθηκε στην Αθήνα και ο επιφανής καθηγητής David Perkins από το Πανεπιστήμιο του Harvard, ως σχολιαστής των εργασιών του 4ου συνεδρίου του προγράμματος.

Η παρουσία για λίγες μέρες στην Αθήνα τόσο πολλών και σημαντικών μελών της διεθνούς ερευνητικής και εκπαιδευτικής κοινότητας με αφορμή τις εργασίες του συνεδρίου παρείχε μια καλή ευκαιρία για να έλθει σε επαφή το ευρύτερο ελληνικό κοινό με τις σύγχρονες κατευθύνσεις της έρευνας σε θέματα που αφορούν στην ανάπτυξη του σχολείου.

Στο βιβλίο υπάρχουν 3 κείμενα ερευνητών από το Πανεπιστήμιο του Cambridge (John MacBeath, David Frost, Sue Swaffield) που πραγματεύονται θέματα ηγεσίας προσανατολισμένης στη μάθηση, τη βελτίωση σχολείου και την αξιολόγηση που διευκολύνει τη μάθηση. Υπάρχει ακόμα μια εργασία του Michael Schratz από την Αυστρία που θέτει ζητήματα σύνδεσης της ηγεσίας και της μάθησης με την επαγγελματική ανάπτυξη καθώς και του Leif Moos από τη Δανία που συνδέει τη μάθηση με τη δημοκρατία. Επίσης υπάρχει ένα κείμενο της ελληνικής ομάδα του προγράμματος για τη βελτίωση του σχολείου. Το βιβλίο τελειώνει με ένα κείμενο εκπαιδευτικών του Κολλεγίου Ψυχικού με εμπειρίες συναφείς με το πρόγραμμα.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
Η ΗΓΕΣΙΑ ΠΟΥ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΕΙ ΤΗ ΜΑΘΗΣΗ (BKS.0935086)
i igesia poy dieykolynei ti mathisi photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 20.10 € μόνο 14.07
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΜΠΑΓΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ, ΜΑΚΜΠΕΘ ΤΖΟΝ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ISBN: 978-960-14-1819-3
Συγγραφέας: ΜΠΑΓΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ, ΜΑΚΜΠΕΘ ΤΖΟΝ
Εκδοτικός οίκος: Α. Α. ΛΙΒΑΝΗΣ
Σελίδες: 164
Ημερομηνία Έκδοσης: Ιανουάριος 2009

Τα κείμενα του βιβλίου αυτού προέρχονται από την προ-συνεδριακή ημερίδα του 4ου Συνέδριου του Διεθνούς Προγράμματος «Carpe Vitam. Leadership for Learning», το οποίο πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα και με το οποίο ουσιαστικά τέλειωσε το πρόγραμμα αυτό. Για περισσότερο από 3 χρόνια, μια επταμελής ελληνική ερευνητική ομάδα από τη Μονάδα Μεθοδολογίας και Προγραμμάτων Εκπαίδευσης του ΤΕΕΑΠΗ Πανεπιστημίου Πατρών, εργάστηκε μαζί με 3 ελληνικά σχολεία στο διεθνές αυτό πρόγραμμα, στο οποίο συμμετείχαν συνολικά 7 Πανεπιστήμια και 24 σχολεία, από 8 διαφορετικές περιοχές και 3 διαφορετικές ηπείρους.

Στο πλαίσιο αυτό, τον Οκτώβριο του 2005, περισσότεροι από 100 ερευνητές και εκπαιδευτικοί συγκεντρώθηκαν στην Αθήνα για να συνθέσουν τα αποτελέσματα και να εμβαθύνουν στη γνώση που παρήχθη κατά την τρίχρονη διαδρομή τους, που ξεκίνησε το Μάιο του 2002, με το πρώτο συνέδριο του προγράμματος στο Πανεπιστήμιο του Cambridge. Μαζί με τους διεθνώς αναγνωρισμένου κύρους ερευνητές του προγράμματος βρέθηκε στην Αθήνα και ο επιφανής καθηγητής David Perkins από το Πανεπιστήμιο του Harvard, ως σχολιαστής των εργασιών του 4ου συνεδρίου του προγράμματος.

Η παρουσία για λίγες μέρες στην Αθήνα τόσο πολλών και σημαντικών μελών της διεθνούς ερευνητικής και εκπαιδευτικής κοινότητας με αφορμή τις εργασίες του συνεδρίου παρείχε μια καλή ευκαιρία για να έλθει σε επαφή το ευρύτερο ελληνικό κοινό με τις σύγχρονες κατευθύνσεις της έρευνας σε θέματα που αφορούν στην ανάπτυξη του σχολείου.

Στο βιβλίο υπάρχουν 3 κείμενα ερευνητών από το Πανεπιστήμιο του Cambridge (John MacBeath, David Frost, Sue Swaffield) που πραγματεύονται θέματα ηγεσίας προσανατολισμένης στη μάθηση, τη βελτίωση σχολείου και την αξιολόγηση που διευκολύνει τη μάθηση. Υπάρχει ακόμα μια εργασία του Michael Schratz από την Αυστρία που θέτει ζητήματα σύνδεσης της ηγεσίας και της μάθησης με την επαγγελματική ανάπτυξη καθώς και του Leif Moos από τη Δανία που συνδέει τη μάθηση με τη δημοκρατία. Επίσης υπάρχει ένα κείμενο της ελληνικής ομάδα του προγράμματος για τη βελτίωση του σχολείου. Το βιβλίο τελειώνει με ένα κείμενο εκπαιδευτικών του Κολλεγίου Ψυχικού με εμπειρίες συναφείς με το πρόγραμμα.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
Η ΗΓΕΣΙΑ ΠΟΥ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΕΙ ΤΗ ΜΑΘΗΣΗ BKS.0935086 BKS.0935086 ΜΠΑΓΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ, ΜΑΚΜΠΕΘ ΤΖΟΝ ΜΠΑΓΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ, ΜΑΚΜΠΕΘ ΤΖΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΜΠΑΓΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ, ΜΑΚΜΠΕΘ ΤΖΟΝ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-960-14-1819-3 Συγγραφέας: ΜΠΑΓΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ, ΜΑΚΜΠΕΘ ΤΖΟΝ Εκδοτικός οίκος: Α. Α. ΛΙΒΑΝΗΣ Σελίδες: 164 Ημερομηνία Έκδοσης: Ιανουάριος 2009 Τα κείμενα του βιβλίου αυτού προέρχονται από την προ-συνεδριακή ημερίδα του 4ου Συνέδριου του Διεθνούς Προγράμματος «Carpe Vitam. Leadership for Learning», το οποίο πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα και με το οποίο ουσιαστικά τέλειωσε το πρόγραμμα αυτό. Για περισσότερο από 3 χρόνια, μια επταμελής ελληνική ερευνητική ομάδα από τη Μονάδα Μεθοδολογίας και Προγραμμάτων Εκπαίδευσης του ΤΕΕΑΠΗ Πανεπιστημίου Πατρών, εργάστηκε μαζί με 3 ελληνικά σχολεία στο διεθνές αυτό πρόγραμμα, στο οποίο συμμετείχαν συνολικά 7 Πανεπιστήμια και 24 σχολεία, από 8 διαφορετικές περιοχές και 3 διαφορετικές ηπείρους. Στο πλαίσιο αυτό, τον Οκτώβριο του 2005, περισσότεροι από 100 ερευνητές και εκπαιδευτικοί συγκεντρώθηκαν στην Αθήνα για να συνθέσουν τα αποτελέσματα και να εμβαθύνουν στη γνώση που παρήχθη κατά την τρίχρονη διαδρομή τους, που ξεκίνησε το Μάιο του 2002, με το πρώτο συνέδριο του προγράμματος στο Πανεπιστήμιο του Cambridge. Μαζί με τους διεθνώς αναγνωρισμένου κύρους ερευνητές του προγράμματος βρέθηκε στην Αθήνα και ο επιφανής καθηγητής David Perkins από το Πανεπιστήμιο του Harvard, ως σχολιαστής των εργασιών του 4ου συνεδρίου του προγράμματος. Η παρουσία για λίγες μέρες στην Αθήνα τόσο πολλών και σημαντικών μελών της διεθνούς ερευνητικής και εκπαιδευτικής κοινότητας με αφορμή τις εργασίες του συνεδρίου παρείχε μια καλή ευκαιρία για να έλθει σε επαφή το ευρύτερο ελληνικό κοινό με τις σύγχρονες κατευθύνσεις της έρευνας σε θέματα που αφορούν στην ανάπτυξη του σχολείου. Στο βιβλίο υπάρχουν 3 κείμενα ερευνητών από το Πανεπιστήμιο του Cambridge (John MacBeath, David Frost, Sue Swaffield) που πραγματεύονται θέματα ηγεσίας προσανατολισμένης στη μάθηση, τη βελτίωση σχολείου και την αξιολόγηση που διευκολύνει τη μάθηση. Υπάρχει ακόμα μια εργασία του Michael Schratz από την Αυστρία που θέτει ζητήματα σύνδεσης της ηγεσίας και της μάθησης με την επαγγελματική ανάπτυξη καθώς και του Leif Moos από τη Δανία που συνδέει τη μάθηση με τη δημοκρατία. Επίσης υπάρχει ένα κείμενο της ελληνικής ομάδα του προγράμματος για τη βελτίωση του σχολείου. Το βιβλίο τελειώνει με ένα κείμενο εκπαιδευτικών του Κολλεγίου Ψυχικού με εμπειρίες συναφείς με το πρόγραμμα.
9.85
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή