Δυσφήμηση και εξύβριση σε blogs, πλαστά προφίλ και εκβιαστικές αναρτήσεις σε ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης, μεταφόρτωση παρανόμων αντιγράφων κινηματογραφικών ταινιών και μουσικών έργων, απάτες τύπου «phising» και οι επιθέσεις «denial of service», διαδικτυακή παρενόχληση (cyberbullying), διακίνηση υλικού παιδικής πορνογραφίας, διάπραξη αδικημάτων στον ιδεατό κόσμο των διαδικτυακών παιχνιδιών: Παραγωγός πληροφοριών στο συμμετοχικό διαδίκτυο (Web 2.0) μπορεί να είναι οποιοσδήποτε.
Απειράριθμοι «ενδιάμεσοι» μεσολαβούν στη διακίνηση των πληροφοριών: Κλασικοί πάροχοι πρόσβασης (ISP) και φιλοξενίας (host provider), μηχανισμοί έρευνας (Google, Yahoo), κοινωνικά δίκτυα (Facebook, Myspace), ηλεκτρονικές εγκυκλοπαίδειες (Wikipedia), ιστοσελίδες ψηφιακών ταινιών (YouTube), ιστολόγια (blogs), διαδικτυακά παιχνίδια (Second Life, World of Warcraft), ιστοσελίδες συντόμων μηνυμάτων (Twitter) κ.ά. Ευθύνονται;
Το 2000 η Οδηγία για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο είχε θεσπίσει καθεστώς ασυλίας για το πα-ράνομο και επιζήμιο περιεχόμενο. Νεότερη νομοθεσία (ηλεκτρονικές επικοινωνίες, προσωπικά δεδομένα, απόρρητο επικοινωνιών, πνευματική ιδιοκτησία) επαυξάνει τις υποχρεώσεις των ενδιαμέσων και επιτείνει την ευθύνη τους. Ποιος ο ρόλος των νέων παραγόντων ισχύος στον διαδικτυακό ψηφιακό κόσμο; Θα αποτελέσουν τους οιονεί δικαστές του μέλλοντος, ελέγχοντας κάθε δραστηριότητα στο Internet; Ο νομοθέτης πρέπει να λάβει σοβαρά υπ' όψιν τη διάθεση συμμόρφωσης που καλούνται να επιδείξουν οι νέοι κλειδοκράτορες του κυβερνοχώρου.
Η ανατροπή της ασυλίας τους από τη νομοθεσία για: • Ηλεκτρονικές επικοινωνίες (μετά τον Ν 4070/2012) • Προστασία των προσωπικών δεδομένων • Απόρρητο των επικοινωνιών • Πνευματική ιδιοκτησία
Δυσφήμηση και εξύβριση σε blogs, πλαστά προφίλ και εκβιαστικές αναρτήσεις σε ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης, μεταφόρτωση παρανόμων αντιγράφων κινηματογραφικών ταινιών και μουσικών έργων, απάτες τύπου «phising» και οι επιθέσεις «denial of service», διαδικτυακή παρενόχληση (cyberbullying), διακίνηση υλικού παιδικής πορνογραφίας, διάπραξη αδικημάτων στον ιδεατό κόσμο των διαδικτυακών παιχνιδιών: Παραγωγός πληροφοριών στο συμμετοχικό διαδίκτυο (Web 2.0) μπορεί να είναι οποιοσδήποτε.
Απειράριθμοι «ενδιάμεσοι» μεσολαβούν στη διακίνηση των πληροφοριών: Κλασικοί πάροχοι πρόσβασης (ISP) και φιλοξενίας (host provider), μηχανισμοί έρευνας (Google, Yahoo), κοινωνικά δίκτυα (Facebook, Myspace), ηλεκτρονικές εγκυκλοπαίδειες (Wikipedia), ιστοσελίδες ψηφιακών ταινιών (YouTube), ιστολόγια (blogs), διαδικτυακά παιχνίδια (Second Life, World of Warcraft), ιστοσελίδες συντόμων μηνυμάτων (Twitter) κ.ά. Ευθύνονται;
Το 2000 η Οδηγία για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο είχε θεσπίσει καθεστώς ασυλίας για το πα-ράνομο και επιζήμιο περιεχόμενο. Νεότερη νομοθεσία (ηλεκτρονικές επικοινωνίες, προσωπικά δεδομένα, απόρρητο επικοινωνιών, πνευματική ιδιοκτησία) επαυξάνει τις υποχρεώσεις των ενδιαμέσων και επιτείνει την ευθύνη τους. Ποιος ο ρόλος των νέων παραγόντων ισχύος στον διαδικτυακό ψηφιακό κόσμο; Θα αποτελέσουν τους οιονεί δικαστές του μέλλοντος, ελέγχοντας κάθε δραστηριότητα στο Internet; Ο νομοθέτης πρέπει να λάβει σοβαρά υπ' όψιν τη διάθεση συμμόρφωσης που καλούνται να επιδείξουν οι νέοι κλειδοκράτορες του κυβερνοχώρου.
Η ΕΥΘΥΝΗ ΤΩΝ ΠΑΡΟΧΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΣΤΟ INTERNETBKS.0059009BKS.0059009ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣΔΙΚΑΙΟΚατηγορία: ΔΙΚΑΙΟ •ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ στην κατηγορία ΔΙΚΑΙΟ ISBN: 978-960-272-974-8 Συγγραφέας: ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ Εκδοτικός οίκος: ΝΟΜΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ Σελίδες: 392 Ημερομηνία Έκδοσης: Ιανουάριος 2013 Η ανατροπή της ασυλίας τους από τη νομοθεσία για:• Ηλεκτρονικές επικοινωνίες (μετά τον Ν 4070/2012) • Προστασία των προσωπικών δεδομένων • Απόρρητο των επικοινωνιών • Πνευματική ιδιοκτησία Δυσφήμηση και εξύβριση σε blogs, πλαστά προφίλ και εκβιαστικές αναρτήσεις σε ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης, μεταφόρτωση παρανόμων αντιγράφων κινηματογραφικών ταινιών και μουσικών έργων, απάτες τύπου «phising» και οι επιθέσεις «denial of service», διαδικτυακή παρενόχληση (cyberbullying), διακίνηση υλικού παιδικής πορνογραφίας, διάπραξη αδικημάτων στον ιδεατό κόσμο των διαδικτυακών παιχνιδιών: Παραγωγός πληροφοριών στο συμμετοχικό διαδίκτυο (Web 2.0) μπορεί να είναι οποιοσδήποτε. Απειράριθμοι «ενδιάμεσοι» μεσολαβούν στη διακίνηση των πληροφοριών: Κλασικοί πάροχοι πρόσβασης (ISP) και φιλοξενίας (host provider), μηχανισμοί έρευνας (Google, Yahoo), κοινωνικά δίκτυα (Facebook, Myspace), ηλεκτρονικές εγκυκλοπαίδειες (Wikipedia), ιστοσελίδες ψηφιακών ταινιών (YouTube), ιστολόγια (blogs), διαδικτυακά παιχνίδια (Second Life, World of Warcraft), ιστοσελίδες συντόμων μηνυμάτων (Twitter) κ.ά. Ευθύνονται; Το 2000 η Οδηγία για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο είχε θεσπίσει καθεστώς ασυλίας για το πα-ράνομο και επιζήμιο περιεχόμενο. Νεότερη νομοθεσία (ηλεκτρονικές επικοινωνίες, προσωπικά δεδομένα, απόρρητο επικοινωνιών, πνευματική ιδιοκτησία) επαυξάνει τις υποχρεώσεις των ενδιαμέσων και επιτείνει την ευθύνη τους. Ποιος ο ρόλος των νέων παραγόντων ισχύος στον διαδικτυακό ψηφιακό κόσμο; Θα αποτελέσουν τους οιονεί δικαστές του μέλλοντος, ελέγχοντας κάθε δραστηριότητα στο Internet; Ο νομοθέτης πρέπει να λάβει σοβαρά υπ' όψιν τη διάθεση συμμόρφωσης που καλούνται να επιδείξουν οι νέοι κλειδοκράτορες του κυβερνοχώρου. Η ΕΥΘΥΝΗ ΤΩΝ ΠΑΡΟΧΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΣΤΟ INTERNET
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση