To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
 
 
 
   
 
i epixeirimatikotita stin elliniki oikonomia photo

i epixeirimatikotita stin elliniki oikonomia photo


Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

BKS.0674104      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΧΑΣΣΙΔ ΙΩΣΗΦ, ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΓΕΝΙΚΑ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.19.08 €
μόνο17.17 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-390-063-X
Συγγραφέας: ΧΑΣΣΙΔ ΙΩΣΗΦ, ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
Εκδοτικός οίκος: INTERBOOKS
Σελίδες: 260
Ημερομηνία Έκδοσης: 1999

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ

Η Επιχειρηματικότητα, ως έννοια και κοινωνικοοικονομικό χαρακτηριστικό, υπερβαίνει το αντικειμενικό φαινόμενο της Επιχείρησης. Κατά μια έννοια, η Επιχείρηση αποτελεί έκφραση επιχειρηματικότητας, χωρίς όμως η τελευταία να εξαντλείται σ' αυτό. Επιπλέον, η Επιχειρηματικότητα πρέπει να αντιμετωπίζεται ως -διεργασία- μάλλον, παρά ως ιδιότητα τοποθετημένη χωρο-χρονικά σε συγκεκριμένες περιόδους της οικονομικής και κοινωνικής ανέλιξης των ατόμων. Πλήθος παραμέτρων επηρεάζουν και προσανατολίζουν τη διεργασία αυτή. Της επιτρέπουν άλλοτε μεν να εκφραστεί αντικειμενικά με άμεσο τρόπο (π.χ. ίδρυση επιχείρησης ή και διακοπή της λειτουργίας της), άλλοτε έμμεσα μόνο (π.χ. διεύρυνση της εφικτότητας ανάληψης επιχειρηματικής δράσης), σε άλλες τέλος περιπτώσεις να διατηρηθεί σε λανθάνουσα κατάσταση.

Στη μελέτη αυτή έγινε προσπάθεια να θιγούν ορισμένες από τις πιο πάνω πτυχές της Επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα. Με εφαρμογή μεθοδολογίας έρευνας-πεδίου και με βασικό σημείο αναφοράς παρόμοια έρευνα της 10ετίας του I960, συγκεντρώθηκαν πληροφορίες από 500 επιχειρήσεις του μεταποιητικού τομέα και των υπηρεσιών και διερευνήθηκε μια μεγάλη σειρά από οικονομικά, κοινωνικά, μορφωτικά και άλλα χαρακτηριστικά των επιχειρηματιών. Εξετάστηκαν τα κίνητρα τους για εμπλοκή σε επιχειρηματική δράση, τα προβλήματα που αντιμετωπίστηκαν, οι λύσεις που εφαρμόστηκαν κ.ά. Μέσα από συσχετίσεις διαφόρων χαρακτηριστικών μεταξύ τους έγινε δυνατό να επαληθευτούν ή, σε άλλες περιπτώσεις, να απορριφθούν -υποθέσεις- που η διεθνής βιβλιογραφία προτείνει για άλλες χώρες και άλλα πολιτισμικά περιβάλλοντα. Τέλος προβάλλονται τρόποι με τους οποίους θα ήταν δυνατό να ενθαρρυνθεί η Επιχειρηματικότητα στη χώρα μας.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ (BKS.0674104)
i epixeirimatikotita stin elliniki oikonomia photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 19.08 € μόνο 17.17
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΧΑΣΣΙΔ ΙΩΣΗΦ, ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

ISBN: 960-390-063-X
Συγγραφέας: ΧΑΣΣΙΔ ΙΩΣΗΦ, ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
Εκδοτικός οίκος: INTERBOOKS
Σελίδες: 260
Ημερομηνία Έκδοσης: 1999

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ

Η Επιχειρηματικότητα, ως έννοια και κοινωνικοοικονομικό χαρακτηριστικό, υπερβαίνει το αντικειμενικό φαινόμενο της Επιχείρησης. Κατά μια έννοια, η Επιχείρηση αποτελεί έκφραση επιχειρηματικότητας, χωρίς όμως η τελευταία να εξαντλείται σ' αυτό. Επιπλέον, η Επιχειρηματικότητα πρέπει να αντιμετωπίζεται ως -διεργασία- μάλλον, παρά ως ιδιότητα τοποθετημένη χωρο-χρονικά σε συγκεκριμένες περιόδους της οικονομικής και κοινωνικής ανέλιξης των ατόμων. Πλήθος παραμέτρων επηρεάζουν και προσανατολίζουν τη διεργασία αυτή. Της επιτρέπουν άλλοτε μεν να εκφραστεί αντικειμενικά με άμεσο τρόπο (π.χ. ίδρυση επιχείρησης ή και διακοπή της λειτουργίας της), άλλοτε έμμεσα μόνο (π.χ. διεύρυνση της εφικτότητας ανάληψης επιχειρηματικής δράσης), σε άλλες τέλος περιπτώσεις να διατηρηθεί σε λανθάνουσα κατάσταση.

Στη μελέτη αυτή έγινε προσπάθεια να θιγούν ορισμένες από τις πιο πάνω πτυχές της Επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα. Με εφαρμογή μεθοδολογίας έρευνας-πεδίου και με βασικό σημείο αναφοράς παρόμοια έρευνα της 10ετίας του I960, συγκεντρώθηκαν πληροφορίες από 500 επιχειρήσεις του μεταποιητικού τομέα και των υπηρεσιών και διερευνήθηκε μια μεγάλη σειρά από οικονομικά, κοινωνικά, μορφωτικά και άλλα χαρακτηριστικά των επιχειρηματιών. Εξετάστηκαν τα κίνητρα τους για εμπλοκή σε επιχειρηματική δράση, τα προβλήματα που αντιμετωπίστηκαν, οι λύσεις που εφαρμόστηκαν κ.ά. Μέσα από συσχετίσεις διαφόρων χαρακτηριστικών μεταξύ τους έγινε δυνατό να επαληθευτούν ή, σε άλλες περιπτώσεις, να απορριφθούν -υποθέσεις- που η διεθνής βιβλιογραφία προτείνει για άλλες χώρες και άλλα πολιτισμικά περιβάλλοντα. Τέλος προβάλλονται τρόποι με τους οποίους θα ήταν δυνατό να ενθαρρυνθεί η Επιχειρηματικότητα στη χώρα μας.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ BKS.0674104 BKS.0674104 ΧΑΣΣΙΔ ΙΩΣΗΦ, ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΧΑΣΣΙΔ ΙΩΣΗΦ, ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΧΑΣΣΙΔ ΙΩΣΗΦ, ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 960-390-063-X Συγγραφέας: ΧΑΣΣΙΔ ΙΩΣΗΦ, ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Εκδοτικός οίκος: INTERBOOKS Σελίδες: 260 Ημερομηνία Έκδοσης: 1999 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ Η Επιχειρηματικότητα, ως έννοια και κοινωνικοοικονομικό χαρακτηριστικό, υπερβαίνει το αντικειμενικό φαινόμενο της Επιχείρησης. Κατά μια έννοια, η Επιχείρηση αποτελεί έκφραση επιχειρηματικότητας, χωρίς όμως η τελευταία να εξαντλείται σ' αυτό. Επιπλέον, η Επιχειρηματικότητα πρέπει να αντιμετωπίζεται ως -διεργασία- μάλλον, παρά ως ιδιότητα τοποθετημένη χωρο-χρονικά σε συγκεκριμένες περιόδους της οικονομικής και κοινωνικής ανέλιξης των ατόμων. Πλήθος παραμέτρων επηρεάζουν και προσανατολίζουν τη διεργασία αυτή. Της επιτρέπουν άλλοτε μεν να εκφραστεί αντικειμενικά με άμεσο τρόπο (π.χ. ίδρυση επιχείρησης ή και διακοπή της λειτουργίας της), άλλοτε έμμεσα μόνο (π.χ. διεύρυνση της εφικτότητας ανάληψης επιχειρηματικής δράσης), σε άλλες τέλος περιπτώσεις να διατηρηθεί σε λανθάνουσα κατάσταση. Στη μελέτη αυτή έγινε προσπάθεια να θιγούν ορισμένες από τις πιο πάνω πτυχές της Επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα. Με εφαρμογή μεθοδολογίας έρευνας-πεδίου και με βασικό σημείο αναφοράς παρόμοια έρευνα της 10ετίας του I960, συγκεντρώθηκαν πληροφορίες από 500 επιχειρήσεις του μεταποιητικού τομέα και των υπηρεσιών και διερευνήθηκε μια μεγάλη σειρά από οικονομικά, κοινωνικά, μορφωτικά και άλλα χαρακτηριστικά των επιχειρηματιών. Εξετάστηκαν τα κίνητρα τους για εμπλοκή σε επιχειρηματική δράση, τα προβλήματα που αντιμετωπίστηκαν, οι λύσεις που εφαρμόστηκαν κ.ά. Μέσα από συσχετίσεις διαφόρων χαρακτηριστικών μεταξύ τους έγινε δυνατό να επαληθευτούν ή, σε άλλες περιπτώσεις, να απορριφθούν -υποθέσεις- που η διεθνής βιβλιογραφία προτείνει για άλλες χώρες και άλλα πολιτισμικά περιβάλλοντα. Τέλος προβάλλονται τρόποι με τους οποίους θα ήταν δυνατό να ενθαρρυνθεί η Επιχειρηματικότητα στη χώρα μας.
15.45
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή