Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
 
 
 
   
 
i ekpaideysi sto sygxrono koinonikooikonomiko kai texnologiko periballon photo

i ekpaideysi sto sygxrono koinonikooikonomiko kai texnologiko periballon photo


Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

BKS.0191845          
ΚατηγορίαΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
ΦΑΝΑΡΙΩΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ στην κατηγορία ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από20.08 €
μόνο18.07 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-351-542-6
Συγγραφέας: ΦΑΝΑΡΙΩΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Σελίδες: 320
Διαστάσεις: 17x24
Ημερομηνία Έκδοσης: 2004

Το νέο βιβλίο του κ. Π. Φαναριώτη αποβλέπει στην ενημέρωση των αρμόδιων φορέων και των εκπαιδευτικών για τις σύγχρονες τάσεις στην εκπαιδευτική διαδικασία, όπως επίσης και για τους τρόπους προσαρμογής των εκπαιδευτικών συστημάτων και στρατηγικών στα δεδομένα της νέας οικονομίας και των νέων τεχνολογικών εξελίξεων.

Η κεντρική ιδέα της νέας αντίληψης ως προς τον προορισμό και τη λειτουργία του σύγχρονου σχολικού περιβάλλοντος όπως παρουσιάζεται από τον συγγραφέα συνίσταται στη μετατόπιση του ενδιαφέροντος κατά την εξέλιξη της διδακτικής διαδικασίας από την καλλιέργεια της μνήμης στην καλλιέργεια και ανάπτυξη της κριτικής σκέψης και της δημιουργικής φαντασίας των εκπαιδευομένων και από το διδάσκοντα στο διδασκόμενο. Το δεύτερο στοιχείο σημαίνει ότι το ενδιαφέρον της εκπαιδευτικής διαδικασίας πρέπει να στρέφεται προς τον εκπαιδευόμενο με την έννοια του τι μαθαίνει και πως το μαθαίνει.

Ειδικότερα, περιγράφονται τα νέα συστήματα και στρατηγικές που εφαρμόζονται σήμερα διεθνώς με σκοπό την εξασφάλιση της ενεργού συμμετοχής των εκπαιδευομένων στη διαδικασία της μάθησης. Στα πλαίσια των νέων αντιλήψεων για τους σκοπούς της εκπαίδευσης, το εκπαιδευτικό σύστημα πρέπει να οργανώνεται με τέτοιον τρόπο, ώστε να δίνει τη δυνατότητα στους εκπαιδευόμενους να αποκτούν το δικό τους γνωσιολογικό υπόβαθρο, μέσα από την ανάπτυξη της κριτικής σκέψης και της δημιουργικότητας, ώστε να καταστούν ελεύθερα, ενεργά, ευέλικτα, κριτικά σκεπτόμενα και δημιουργικά άτομα, ικανά να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις του σύγχρονου και έντονα ανταγωνιστικού περιβάλλοντος. Για το σκοπό αυτό περιγράφονται οι ειδικές εκπαιδευτικές μέθοδοι, τις οποίες πρέπει οι εκπαιδευτικοί να ακολουθούν κατά τη διαδικασία της μάθησης, καθώς και οι τρόποι με τους οποίους οι νέες τεχνολογίες μπορεί να συμβάλλουν προς αυτή την κατεύθυνση.

Στα τέσσερα τελευταία κεφάλαια ο συγγραφέας εξετάζει τα πραγματικά προβλήματα τα οποία αντιμετωπίζει το σχολείο σήμερα και, με βάση τα πορίσματα σχετικών μελετών, διατυπώνει προτάσεις ως προς τα αναγκαία μέτρα πολιτικής τα οποία πρέπει να υιοθετηθούν.

Το βιβλίο, πλήρως τεκμηριωμένο με βάση τις σύγχρονες επιστημονικές αντιλήψεις και τις διεθνώς αποδεκτές προσεγγίσεις, οι οποίες αφορούν στην οργάνωση και διεξαγωγή των σχετικών μαθησιακών διαδικασιών, αποτελεί απαραίτητο σύμβουλο και βοήθημα για τους φορείς οι οποίοι είναι αρμόδιοι για τον καθορισμό της εκπαιδευτικής πολιτικής, τους εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων, οι οποίοι καθημερινώς αντιμετωπίζουν το πρόβλημα της αποτελεσματικότερης οργάνωσης και διεξαγωγής της εκπαιδευτικής διαδικασίας, τους σπουδαστές αλλά και τους γονείς.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Last viewed
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (BKS.0191845)
i ekpaideysi sto sygxrono koinonikooikonomiko kai texnologiko periballon photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
20.08 € -10% = 18.07
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 960-351-542-6
Συγγραφέας: ΦΑΝΑΡΙΩΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Σελίδες: 320
Διαστάσεις: 17x24
Ημερομηνία Έκδοσης: 2004

Το νέο βιβλίο του κ. Π. Φαναριώτη αποβλέπει στην ενημέρωση των αρμόδιων φορέων και των εκπαιδευτικών για τις σύγχρονες τάσεις στην εκπαιδευτική διαδικασία, όπως επίσης και για τους τρόπους προσαρμογής των εκπαιδευτικών συστημάτων και στρατηγικών στα δεδομένα της νέας οικονομίας και των νέων τεχνολογικών εξελίξεων.

Η κεντρική ιδέα της νέας αντίληψης ως προς τον προορισμό και τη λειτουργία του σύγχρονου σχολικού περιβάλλοντος όπως παρουσιάζεται από τον συγγραφέα συνίσταται στη μετατόπιση του ενδιαφέροντος κατά την εξέλιξη της διδακτικής διαδικασίας από την καλλιέργεια της μνήμης στην καλλιέργεια και ανάπτυξη της κριτικής σκέψης και της δημιουργικής φαντασίας των εκπαιδευομένων και από το διδάσκοντα στο διδασκόμενο. Το δεύτερο στοιχείο σημαίνει ότι το ενδιαφέρον της εκπαιδευτικής διαδικασίας πρέπει να στρέφεται προς τον εκπαιδευόμενο με την έννοια του τι μαθαίνει και πως το μαθαίνει.

Ειδικότερα, περιγράφονται τα νέα συστήματα και στρατηγικές που εφαρμόζονται σήμερα διεθνώς με σκοπό την εξασφάλιση της ενεργού συμμετοχής των εκπαιδευομένων στη διαδικασία της μάθησης. Στα πλαίσια των νέων αντιλήψεων για τους σκοπούς της εκπαίδευσης, το εκπαιδευτικό σύστημα πρέπει να οργανώνεται με τέτοιον τρόπο, ώστε να δίνει τη δυνατότητα στους εκπαιδευόμενους να αποκτούν το δικό τους γνωσιολογικό υπόβαθρο, μέσα από την ανάπτυξη της κριτικής σκέψης και της δημιουργικότητας, ώστε να καταστούν ελεύθερα, ενεργά, ευέλικτα, κριτικά σκεπτόμενα και δημιουργικά άτομα, ικανά να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις του σύγχρονου και έντονα ανταγωνιστικού περιβάλλοντος. Για το σκοπό αυτό περιγράφονται οι ειδικές εκπαιδευτικές μέθοδοι, τις οποίες πρέπει οι εκπαιδευτικοί να ακολουθούν κατά τη διαδικασία της μάθησης, καθώς και οι τρόποι με τους οποίους οι νέες τεχνολογίες μπορεί να συμβάλλουν προς αυτή την κατεύθυνση.

Στα τέσσερα τελευταία κεφάλαια ο συγγραφέας εξετάζει τα πραγματικά προβλήματα τα οποία αντιμετωπίζει το σχολείο σήμερα και, με βάση τα πορίσματα σχετικών μελετών, διατυπώνει προτάσεις ως προς τα αναγκαία μέτρα πολιτικής τα οποία πρέπει να υιοθετηθούν.

Το βιβλίο, πλήρως τεκμηριωμένο με βάση τις σύγχρονες επιστημονικές αντιλήψεις και τις διεθνώς αποδεκτές προσεγγίσεις, οι οποίες αφορούν στην οργάνωση και διεξαγωγή των σχετικών μαθησιακών διαδικασιών, αποτελεί απαραίτητο σύμβουλο και βοήθημα για τους φορείς οι οποίοι είναι αρμόδιοι για τον καθορισμό της εκπαιδευτικής πολιτικής, τους εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων, οι οποίοι καθημερινώς αντιμετωπίζουν το πρόβλημα της αποτελεσματικότερης οργάνωσης και διεξαγωγής της εκπαιδευτικής διαδικασίας, τους σπουδαστές αλλά και τους γονείς.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ BKS.0191845 ΦΑΝΑΡΙΩΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΦΑΝΑΡΙΩΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
16.26 ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials