Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > Η ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΩΝ
 
 
 
   
 
i dioikitiki kai to marketingk ton toyristikon proorismon photo

i dioikitiki kai to marketingk ton toyristikon proorismon photo


Η ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΩΝ

BKS.0191954          
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από65.30 €
μόνο58.77 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-351-798-6
Συγγραφέας: ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Σελίδες: 640
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2009

ΜΙΑ ΒΙΩΣΙΜΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ MARKETING

Στο βιβλίο παρουσιάζονται οι αρχές και τα εργαλεία διοικητικής του μάρκετινγκ και συζητώνται οι βιώσιμες στρατηγικές ανάπτυξης, σε σχέση με το προφίλ του «καταναλωτή» τουριστικών προορισμών. Περιγράφονται οι διαδικασίες αναπτυξιακού σχεδιασμού τουριστικών δραστηριοτήτων σε περιφερειακούς γεωγραφικούς προορισμούς και τα ευρωπαϊκά χρηματοδοτικά προγράμματα επενδύσεων.
Περιλαμβάνονται πραγματικά παραδείγματα επιχειρήσεων για συγκεκριμένα επιχειρησιακά προβλήματα και η αντιμετώπισή τους.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
Η ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΩΝ (BKS.0191954)
i dioikitiki kai to marketingk ton toyristikon proorismon photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
65.30 € -10% = 58.77
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 978-960-351-798-6
Συγγραφέας: ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Σελίδες: 640
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2009

ΜΙΑ ΒΙΩΣΙΜΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ MARKETING

Στο βιβλίο παρουσιάζονται οι αρχές και τα εργαλεία διοικητικής του μάρκετινγκ και συζητώνται οι βιώσιμες στρατηγικές ανάπτυξης, σε σχέση με το προφίλ του «καταναλωτή» τουριστικών προορισμών. Περιγράφονται οι διαδικασίες αναπτυξιακού σχεδιασμού τουριστικών δραστηριοτήτων σε περιφερειακούς γεωγραφικούς προορισμούς και τα ευρωπαϊκά χρηματοδοτικά προγράμματα επενδύσεων.
Περιλαμβάνονται πραγματικά παραδείγματα επιχειρήσεων για συγκεκριμένα επιχειρησιακά προβλήματα και η αντιμετώπισή τους.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
Η ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΩΝ BKS.0191954 ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
52.89 MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials