Ο σύγχρονος άνθρωπος στην καθημερινή του ζωή έρχεται αντιμέτωπος με ένα πλήθος διλημμάτων, τα οποία, χωρίς να το αναγνωρίζει, σχετίζονται με τη Γεωγραφία και την ανάπτυξη χωρικών δεξιοτήτων: πώς θα πάει στη δουλειά του, πού θα μείνει, πώς θα ταξιδέψει, τι ρούχα θα φορέσει, τι θα καλλιεργήσει και πότε. Η ανάπτυξη των χωρικών δεξιοτήτων παίζει πραγματικά μεγάλο ρόλο στην καθημερινή ζωή τόσο που ισχύει η παραδοχή ότι ο χωρικός εγγραμματισμός έχει την ίδια αξία με τα άλλα είδη γραμματισμού (γλωσσικό, μαθηματικό, κτλ.).
Οι νέες τεχνολογίες συμβάλλουν στην καλλιέργεια του χωρικού εγγραμματισμού, εξασφαλίζοντας ένα πλαίσιο έκφρασης στο οποίο οι χρήστες μπορούν να δημιουργήσουν ελεύθερα, να «ταξιδέψουν»,να προβληματιστούν, να απαντήσουν σε χωρικά ερωτήματα, να διατυπώσουν υποθέσεις και να πάρουν αποφάσεις. Το παρόν βιβλίο έρχεται να προτείνει έναν διαφορετικό τρόπο προσέγγισης του χώρου με τη χρήση ΕΛ/ΛΑΚ. Οι συγγραφείς μετά από έρευνα σε φοιτητές των ΠΤΔΕ αλλά και σε μαθητές της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, προτείνουν όχι μόνο λογισμικά που μπορούν να χρησιμοποιηθούν στο μάθημα της Γεωγραφίας, αλλά ορίζουν τη θεματολογία που μπορεί να προσεγγιστεί μέσα από αυτά και το περιεχόμενο με μια βήμα προς βήμα ακολουθία, παρέχοντας στον δάσκαλο/καθηγητή ένα άρτιο εγχειρίδιο που θα τον βοηθήσει στην αποτελεσματικότερη διδασκαλία του μαθήματος της Γεωγραφίας στις βαθμίδες της υποχρεωτικής εκπαίδευσης.
Ο σύγχρονος άνθρωπος στην καθημερινή του ζωή έρχεται αντιμέτωπος με ένα πλήθος διλημμάτων, τα οποία, χωρίς να το αναγνωρίζει, σχετίζονται με τη Γεωγραφία και την ανάπτυξη χωρικών δεξιοτήτων: πώς θα πάει στη δουλειά του, πού θα μείνει, πώς θα ταξιδέψει, τι ρούχα θα φορέσει, τι θα καλλιεργήσει και πότε. Η ανάπτυξη των χωρικών δεξιοτήτων παίζει πραγματικά μεγάλο ρόλο στην καθημερινή ζωή τόσο που ισχύει η παραδοχή ότι ο χωρικός εγγραμματισμός έχει την ίδια αξία με τα άλλα είδη γραμματισμού (γλωσσικό, μαθηματικό, κτλ.).
Οι νέες τεχνολογίες συμβάλλουν στην καλλιέργεια του χωρικού εγγραμματισμού, εξασφαλίζοντας ένα πλαίσιο έκφρασης στο οποίο οι χρήστες μπορούν να δημιουργήσουν ελεύθερα, να «ταξιδέψουν», να προβληματιστούν, να απαντήσουν σε χωρικά ερωτήματα, να διατυπώσουν υποθέσεις και να πάρουν αποφάσεις. Το παρόν βιβλίο έρχεται να προτείνει έναν διαφορετικό τρόπο προσέγγισης του χώρου με τη χρήση ΕΛ/ΛΑΚ. Οι συγγραφείς μετά από έρευνα σε φοιτητές των ΠΤΔΕ αλλά και σε μαθητές της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, προτείνουν όχι μόνο λογισμικά που μπορούν να χρησιμοποιηθούν στο μάθημα της Γεωγραφίας, αλλά ορίζουν τη θεματολογία που μπορεί να προσεγγιστεί μέσα από αυτά και το περιεχόμενο με μια βήμα προς βήμα ακολουθία, παρέχοντας στον δάσκαλο/καθηγητή ένα άρτιο εγχειρίδιο που θα τον βοηθήσει στην αποτελεσματικότερη διδασκαλία του μαθήματος της Γεωγραφίας στις βαθμίδες της υποχρεωτικής εκπαίδευσης.
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗBKS.0544042BKS.0544042ΓΑΛΑΝΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ, ΡΟΚΚΑ ΑΓΓΕΛΙΚΗΓΑΛΑΝΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ, ΡΟΚΚΑ ΑΓΓΕΛΙΚΗΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΚατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΓΑΛΑΝΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ, ΡΟΚΚΑ ΑΓΓΕΛΙΚΗ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-960-01-1743-1 Συγγραφέας: ΓΑΛΑΝΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ, ΡΟΚΚΑ ΑΓΓΕΛΙΚΗ Εκδοτικός οίκος: GUTENBERG Σελίδες: 212 Διαστάσεις: 14Χ21 Ημερομηνία Έκδοσης: Σεπτέμβριος 2016 ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος στην καθημερινή του ζωή έρχεται αντιμέτωπος με ένα πλήθος διλημμάτων, τα οποία, χωρίς να το αναγνωρίζει, σχετίζονται με τη Γεωγραφία και την ανάπτυξη χωρικών δεξιοτήτων: πώς θα πάει στη δουλειά του, πού θα μείνει, πώς θα ταξιδέψει, τι ρούχα θα φορέσει, τι θα καλλιεργήσει και πότε. Η ανάπτυξη των χωρικών δεξιοτήτων παίζει πραγματικά μεγάλο ρόλο στην καθημερινή ζωή τόσο που ισχύει η παραδοχή ότι ο χωρικός εγγραμματισμός έχει την ίδια αξία με τα άλλα είδη γραμματισμού (γλωσσικό, μαθηματικό, κτλ.). Οι νέες τεχνολογίες συμβάλλουν στην καλλιέργεια του χωρικού εγγραμματισμού, εξασφαλίζοντας ένα πλαίσιο έκφρασης στο οποίο οι χρήστες μπορούν να δημιουργήσουν ελεύθερα, να «ταξιδέψουν», να προβληματιστούν, να απαντήσουν σε χωρικά ερωτήματα, να διατυπώσουν υποθέσεις και να πάρουν αποφάσεις. Το παρόν βιβλίο έρχεται να προτείνει έναν διαφορετικό τρόπο προσέγγισης του χώρου με τη χρήση ΕΛ/ΛΑΚ. Οι συγγραφείς μετά από έρευνα σε φοιτητές των ΠΤΔΕ αλλά και σε μαθητές της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, προτείνουν όχι μόνο λογισμικά που μπορούν να χρησιμοποιηθούν στο μάθημα της Γεωγραφίας, αλλά ορίζουν τη θεματολογία που μπορεί να προσεγγιστεί μέσα από αυτά και το περιεχόμενο με μια βήμα προς βήμα ακολουθία, παρέχοντας στον δάσκαλο/καθηγητή ένα άρτιο εγχειρίδιο που θα τον βοηθήσει στην αποτελεσματικότερη διδασκαλία του μαθήματος της Γεωγραφίας στις βαθμίδες της υποχρεωτικής εκπαίδευσης. Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση