Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > Η ΑΛΙΚΗ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ
 
 
 
   
 
i aliki sti xora ton pragmaton photo

i aliki sti xora ton pragmaton photo


Η ΑΛΙΚΗ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ

BKS.0056097          
ΚατηγορίαΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΝΑΥΡΙΔΗΣ Κ, ΣΟΛΜΑΝ Μ, ΤΣΑΟΥΛΑ ΝΑΝΤΙΑ στην κατηγορία ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΥποκατηγορίαΠΑΙΔΟΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από12.01 €
μόνο10.81 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-170-178-3
Συγγραφέας: ΝΑΥΡΙΔΗΣ Κ, ΣΟΛΜΑΝ Μ, ΤΣΑΟΥΛΑ ΝΑΝΤΙΑ
Εκδοτικός οίκος: ΥΨΙΛΟΝ
Σελίδες: 194
Διαστάσεις: 14x21
Ημερομηνία Έκδοσης: 2005

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΩΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ

Σκοπός της μελέτης αυτής είναι να διερευνηθούν οι αναπαραστάσεις του παιδιού στις τηλεοπτικές διαφημίσεις αφενός και η αντιληπτικότητα των παραστάσεων αυτών στα παιδιά αφετέρου. Αφετηριακή διαπίστωση υπήρξε το γεγονός ότι στο διαφημιστικό λόγο η προπαγάνδιση τόσο της κοινωνικής πρακτικής της κατανάλωσης γενικά όσο και ορισμένων καταναλωτικών πρακτικών που αφορούν συγκεκριμένα εμπορευματικά αντικείμενα συναρθρώνεται συνήθως με άλλες κοινωνικές αναπαραστάσεις (μια από τις οποίες είναι κι εκείνη του παιδιού) και αξίες, έτσι ώστε, μέσα από τη διαφήμιση, το εμπόρευμα να εγγράφεται και να λειτουργεί σ' ένα ευρύτερο πλαίσιο αντίληψης και βίωσης της καθημερινής ζωής.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Last viewed
Η ΑΛΙΚΗ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ (BKS.0056097)
i aliki sti xora ton pragmaton photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
12.01 € -10% = 10.81
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 978-960-170-178-3
Συγγραφέας: ΝΑΥΡΙΔΗΣ Κ, ΣΟΛΜΑΝ Μ, ΤΣΑΟΥΛΑ ΝΑΝΤΙΑ
Εκδοτικός οίκος: ΥΨΙΛΟΝ
Σελίδες: 194
Διαστάσεις: 14x21
Ημερομηνία Έκδοσης: 2005

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΩΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ

Σκοπός της μελέτης αυτής είναι να διερευνηθούν οι αναπαραστάσεις του παιδιού στις τηλεοπτικές διαφημίσεις αφενός και η αντιληπτικότητα των παραστάσεων αυτών στα παιδιά αφετέρου. Αφετηριακή διαπίστωση υπήρξε το γεγονός ότι στο διαφημιστικό λόγο η προπαγάνδιση τόσο της κοινωνικής πρακτικής της κατανάλωσης γενικά όσο και ορισμένων καταναλωτικών πρακτικών που αφορούν συγκεκριμένα εμπορευματικά αντικείμενα συναρθρώνεται συνήθως με άλλες κοινωνικές αναπαραστάσεις (μια από τις οποίες είναι κι εκείνη του παιδιού) και αξίες, έτσι ώστε, μέσα από τη διαφήμιση, το εμπόρευμα να εγγράφεται και να λειτουργεί σ' ένα ευρύτερο πλαίσιο αντίληψης και βίωσης της καθημερινής ζωής.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
Η ΑΛΙΚΗ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ BKS.0056097 ΝΑΥΡΙΔΗΣ Κ, ΣΟΛΜΑΝ Μ, ΤΣΑΟΥΛΑ ΝΑΝΤΙΑ ΝΑΥΡΙΔΗΣ Κ, ΣΟΛΜΑΝ Μ, ΤΣΑΟΥΛΑ ΝΑΝΤΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΑΓΩΓΗΣ
9.73 ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΑΓΩΓΗΣ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials