Η παρούσα μελέτη υιοθετεί τη σκοπιά της κοινωνικής ανθρωπολογίας, μελετά τις συμπεριφορές, κοινωνικές δράσεις και αξιακές επιλογές μίας συγκεκριμένης ηλικιακής ομάδας «μεταναστών» από την πρώην Σοβιετική Ένωση, 16 έως 30 ετών, και αναφέρεται στο πεδίο του «κοινωνικού», δηλαδή των κοινωνικών δράσεων. Πρόκειται για μια έρευνα στην ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλονίκης, αλλά και σε ορισμένες μικρότερες πόλεις της Βόρειας Ελλάδας. Η μελέτη εστιάζει σε μια σειρά από ζητήματα που άπτονται της σχέσης των νεαρών συνομιλητών μου με την Ελλάδα, τη Ρωσία αλλά και την πρώην σοβιετική Δημοκρατία προέλευσής τους, όπως αυτή αποτυπώνεται στις καθημερινές τους πρακτικές, στη συνομιλία τους με άλλους ανθρώπους είτε πρόκειται για άλλους Ελληνοπόντιους από την πρώην Σοβιετική Ένωση είτε πρόκειται για ντόπιους Έλληνες κατοίκους, στην καθημερινότητά τους, στους τόπους εργασίας τους, στους τόπους εκπαίδευσης, στα μέρη όπου διασκεδάζουν και συνηθίζουν να συχνάζουν, στη μουσική που επιλέγουν να ακούσουν, στις ταινίες και στα τηλεοπτικά κανάλια που επιλέγουν να παρακολουθήσουν και σε πολλούς άλλους τομείς.
Μέσα από προσωπικές συνεντεύξεις, ανοιχτές συζητήσεις καθώς επίσης και μέσα από τις μεθόδους της επιτόπιας και συμμετοχικής έρευνας έγινε μια προσπάθεια για να αποκαλυφθεί η σχέση των νεαρών Ελληνοποντίων μεταναστών με το παρελθόν τους και ο τρόπος με τον οποίον το βιώνουν σήμερα. Μελετήθηκε το στοιχείο της ρωσικότητάς τους, της «ρωσοφροσύνης» τους, και ο τρόπος με τον οποίο ζούνε ανάμεσα σε δύο πατρίδες, την Ελλάδα και τις πρώην σοβιετικές Δημοκρατίες προέλευσής τους, και κυρίως τη Ρωσία.
Η παρούσα μελέτη υιοθετεί τη σκοπιά της κοινωνικής ανθρωπολογίας, μελετά τις συμπεριφορές, κοινωνικές δράσεις και αξιακές επιλογές μίας συγκεκριμένης ηλικιακής ομάδας «μεταναστών» από την πρώην Σοβιετική Ένωση, 16 έως 30 ετών, και αναφέρεται στο πεδίο του «κοινωνικού», δηλαδή των κοινωνικών δράσεων. Πρόκειται για μια έρευνα στην ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλονίκης, αλλά και σε ορισμένες μικρότερες πόλεις της Βόρειας Ελλάδας. Η μελέτη εστιάζει σε μια σειρά από ζητήματα που άπτονται της σχέσης των νεαρών συνομιλητών μου με την Ελλάδα, τη Ρωσία αλλά και την πρώην σοβιετική Δημοκρατία προέλευσής τους, όπως αυτή αποτυπώνεται στις καθημερινές τους πρακτικές, στη συνομιλία τους με άλλους ανθρώπους είτε πρόκειται για άλλους Ελληνοπόντιους από την πρώην Σοβιετική Ένωση είτε πρόκειται για ντόπιους Έλληνες κατοίκους, στην καθημερινότητά τους, στους τόπους εργασίας τους, στους τόπους εκπαίδευσης, στα μέρη όπου διασκεδάζουν και συνηθίζουν να συχνάζουν, στη μουσική που επιλέγουν να ακούσουν, στις ταινίες και στα τηλεοπτικά κανάλια που επιλέγουν να παρακολουθήσουν και σε πολλούς άλλους τομείς.
Μέσα από προσωπικές συνεντεύξεις, ανοιχτές συζητήσεις καθώς επίσης και μέσα από τις μεθόδους της επιτόπιας και συμμετοχικής έρευνας έγινε μια προσπάθεια για να αποκαλυφθεί η σχέση των νεαρών Ελληνοποντίων μεταναστών με το παρελθόν τους και ο τρόπος με τον οποίον το βιώνουν σήμερα. Μελετήθηκε το στοιχείο της ρωσικότητάς τους, της «ρωσοφροσύνης» τους, και ο τρόπος με τον οποίο ζούνε ανάμεσα σε δύο πατρίδες, την Ελλάδα και τις πρώην σοβιετικές Δημοκρατίες προέλευσής τους, και κυρίως τη Ρωσία.
ΓΚΡΕΚΟΙ Η ΡΩΣΟΠΟΝΤΙΟΙBKS.0885298BKS.0885298ΛΕΤΣΙΟΥ ΣΤΥΛΙΑΝΗΛΕΤΣΙΟΥ ΣΤΥΛΙΑΝΗΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑΚατηγορία: ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ •ΛΕΤΣΙΟΥ ΣΤΥΛΙΑΝΗ στην κατηγορία ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ ISBN: 978-960-458-420-8 Συγγραφέας: ΛΕΤΣΙΟΥ ΣΤΥΛΙΑΝΗ Εκδοτικός οίκος: ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ Σελίδες: 400 Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούνιος 2013 Η παρούσα μελέτη υιοθετεί τη σκοπιά της κοινωνικής ανθρωπολογίας, μελετά τις συμπεριφορές, κοινωνικές δράσεις και αξιακές επιλογές μίας συγκεκριμένης ηλικιακής ομάδας «μεταναστών» από την πρώην Σοβιετική Ένωση, 16 έως 30 ετών, και αναφέρεται στο πεδίο του «κοινωνικού», δηλαδή των κοινωνικών δράσεων. Πρόκειται για μια έρευνα στην ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλονίκης, αλλά και σε ορισμένες μικρότερες πόλεις της Βόρειας Ελλάδας. Η μελέτη εστιάζει σε μια σειρά από ζητήματα που άπτονται της σχέσης των νεαρών συνομιλητών μου με την Ελλάδα, τη Ρωσία αλλά και την πρώην σοβιετική Δημοκρατία προέλευσής τους, όπως αυτή αποτυπώνεται στις καθημερινές τους πρακτικές, στη συνομιλία τους με άλλους ανθρώπους είτε πρόκειται για άλλους Ελληνοπόντιους από την πρώην Σοβιετική Ένωση είτε πρόκειται για ντόπιους Έλληνες κατοίκους, στην καθημερινότητά τους, στους τόπους εργασίας τους, στους τόπους εκπαίδευσης, στα μέρη όπου διασκεδάζουν και συνηθίζουν να συχνάζουν, στη μουσική που επιλέγουν να ακούσουν, στις ταινίες και στα τηλεοπτικά κανάλια που επιλέγουν να παρακολουθήσουν και σε πολλούς άλλους τομείς. Μέσα από προσωπικές συνεντεύξεις, ανοιχτές συζητήσεις καθώς επίσης και μέσα από τις μεθόδους της επιτόπιας και συμμετοχικής έρευνας έγινε μια προσπάθεια για να αποκαλυφθεί η σχέση των νεαρών Ελληνοποντίων μεταναστών με το παρελθόν τους και ο τρόπος με τον οποίον το βιώνουν σήμερα. Μελετήθηκε το στοιχείο της ρωσικότητάς τους, της «ρωσοφροσύνης» τους, και ο τρόπος με τον οποίο ζούνε ανάμεσα σε δύο πατρίδες, την Ελλάδα και τις πρώην σοβιετικές Δημοκρατίες προέλευσής τους, και κυρίως τη Ρωσία. ΓΚΡΕΚΟΙ Η ΡΩΣΟΠΟΝΤΙΟΙ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση