Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > FOOD AND BEVERAGE MANAGEMENT
 
 
 
   
 
food and beverage management photo
food and beverage management photo


FOOD AND BEVERAGE MANAGEMENT

BKS.0674035          
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΜΑΡΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαMANAGEMENT
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από20.14 €
μόνο18.13 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-390-154-7
Συγγραφέας: ΜΑΡΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
Εκδοτικός οίκος: INTERBOOKS
Σελίδες: 250
Διαστάσεις: 17x20
Ημερομηνία Έκδοσης: 2005

ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΕΛΕΓΧΟΣ-ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΟΝ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΤΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ

Κατά τις τελευταίες δεκαετίες τόσο στον τόπο μας όσο και στον κόσμο γενικότερα, η ανάπτυξη της Ξενοδοχειακής βιομηχανίας είναι αλματώδης. Αιτία του γεγονότος αυτού είναι η συνεχώς αυξανόμενη τουριστική κίνηση. Διάφορες μορφές Ξενοδοχειακών επιχειρήσεων έχουν δημιουργηθεί και δημιουργούνται, όπως ξενοδοχεία υψηλών κατηγοριών με μεγάλο αριθμό κλινών και ποικιλία προσφερόμενων αγαθών και υπηρεσιών, Μοτέλ και κάμπινγκ που εξυπηρετούν συνήθως, τους με αυτοκίνητα μετακινούμενους τουρίστες, ξενώνες, επιπλωμένα διαμερίσματα, δωμάτια κ.λπ.

Η αλματώδης και κατά κάποιο τρόπο αιφνίδια αύξηση της τουριστικής επιχειρηματικής δραστηριότητας στη χώρα μας επέβαλε στα αρμόδια κρατικά όργανα, εφ' όσον πρόκειται για επιχειρήσεις του δημόσιου τομέα και της ιδιωτικής πρωτοβουλίας, να επιδείξουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την όσο το δυνατόν αρτιότερη και επιστημονική οργάνωση και διοίκηση αυτών των τουριστικών μονάδων. Κατόρθωσαν να αναπτύξουν εκτός των άλλων: α) τη διαδικασία των εσωτερικών ελέγχων του ξενοδοχείου, β) την ανάλυση των οικονομικών στοιχείων της διαχείρισής τους και γ) την πολιτική τιμών τους μέσω της διαμόρφωσης των τιμών (Τιμολόγηση) των αγαθών και υπηρεσιών που πωλούν. Το έργο της υπηρεσίας αυτής, πιο συγκεκριμένα, εκτείνεται σε όλους τους κλάδους δραστηριότητας της Ξενοδοχειακής μονάδας με αντικείμενο τον έλεγχο αφ' ενός μεν των αναλισκόμενων, κατά οποιονδήποτε τρόπο, πρώτων υλών και γενικά όλα τα στοιχεία του ενεργητικού που καταναλώθηκαν για την παραγωγή των αγαθών ή υπηρεσιών, αφ' ετέρου δε επί των πραγματοποιημένων εσόδων από την πώλησή τους.

Γι' αυτό το λόγο προσπάθησα με το βιβλίο αυτό να δώσω στον αναγνώστη ό,τι μπορώ περισσότερο, με τη βοήθεια σχετικής βιβλιογραφίας, πάνω στο γνωστικό αντικείμενο των εσωτερικών ελέγχων, του κόστους και της τιμολόγησης στα Ξενοδοχεία και τους παρεμφερείς αυτοδύναμους κλάδους εκμετάλλευσης. Ελπίζω να το κατάφερα σε ικανοποιητικό βαθμό και κάθε υπόδειξη, παρατήρηση η χρήσιμη επισήμανση για τη βελτίωσή του, από συναδέλφους, σπουδαστές και άλλους γνώστες του αντικειμένου, θα ήταν πραγματικά ευπρόσδεκτη. Βλέπετε, τα λειτουργικά συστήματα στον τομέα αυτό και ιδιαίτερα η διαδικασία που εφαρμόζεται, εξελίσσονται ραγδαία παράλληλα με την εξέλιξη της τεχνολογίας.

ΜΑΡΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
FOOD AND BEVERAGE MANAGEMENT (BKS.0674035)
food and beverage management photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
20.14 € -10% = 18.13
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 960-390-154-7
Συγγραφέας: ΜΑΡΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
Εκδοτικός οίκος: INTERBOOKS
Σελίδες: 250
Διαστάσεις: 17x20
Ημερομηνία Έκδοσης: 2005

ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΕΛΕΓΧΟΣ-ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΟΝ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΤΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ

Κατά τις τελευταίες δεκαετίες τόσο στον τόπο μας όσο και στον κόσμο γενικότερα, η ανάπτυξη της Ξενοδοχειακής βιομηχανίας είναι αλματώδης. Αιτία του γεγονότος αυτού είναι η συνεχώς αυξανόμενη τουριστική κίνηση. Διάφορες μορφές Ξενοδοχειακών επιχειρήσεων έχουν δημιουργηθεί και δημιουργούνται, όπως ξενοδοχεία υψηλών κατηγοριών με μεγάλο αριθμό κλινών και ποικιλία προσφερόμενων αγαθών και υπηρεσιών, Μοτέλ και κάμπινγκ που εξυπηρετούν συνήθως, τους με αυτοκίνητα μετακινούμενους τουρίστες, ξενώνες, επιπλωμένα διαμερίσματα, δωμάτια κ.λπ.

Η αλματώδης και κατά κάποιο τρόπο αιφνίδια αύξηση της τουριστικής επιχειρηματικής δραστηριότητας στη χώρα μας επέβαλε στα αρμόδια κρατικά όργανα, εφ' όσον πρόκειται για επιχειρήσεις του δημόσιου τομέα και της ιδιωτικής πρωτοβουλίας, να επιδείξουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την όσο το δυνατόν αρτιότερη και επιστημονική οργάνωση και διοίκηση αυτών των τουριστικών μονάδων. Κατόρθωσαν να αναπτύξουν εκτός των άλλων: α) τη διαδικασία των εσωτερικών ελέγχων του ξενοδοχείου, β) την ανάλυση των οικονομικών στοιχείων της διαχείρισής τους και γ) την πολιτική τιμών τους μέσω της διαμόρφωσης των τιμών (Τιμολόγηση) των αγαθών και υπηρεσιών που πωλούν. Το έργο της υπηρεσίας αυτής, πιο συγκεκριμένα, εκτείνεται σε όλους τους κλάδους δραστηριότητας της Ξενοδοχειακής μονάδας με αντικείμενο τον έλεγχο αφ' ενός μεν των αναλισκόμενων, κατά οποιονδήποτε τρόπο, πρώτων υλών και γενικά όλα τα στοιχεία του ενεργητικού που καταναλώθηκαν για την παραγωγή των αγαθών ή υπηρεσιών, αφ' ετέρου δε επί των πραγματοποιημένων εσόδων από την πώλησή τους.

Γι' αυτό το λόγο προσπάθησα με το βιβλίο αυτό να δώσω στον αναγνώστη ό, τι μπορώ περισσότερο, με τη βοήθεια σχετικής βιβλιογραφίας, πάνω στο γνωστικό αντικείμενο των εσωτερικών ελέγχων, του κόστους και της τιμολόγησης στα Ξενοδοχεία και τους παρεμφερείς αυτοδύναμους κλάδους εκμετάλλευσης. Ελπίζω να το κατάφερα σε ικανοποιητικό βαθμό και κάθε υπόδειξη, παρατήρηση η χρήσιμη επισήμανση για τη βελτίωσή του, από συναδέλφους, σπουδαστές και άλλους γνώστες του αντικειμένου, θα ήταν πραγματικά ευπρόσδεκτη. Βλέπετε, τα λειτουργικά συστήματα στον τομέα αυτό και ιδιαίτερα η διαδικασία που εφαρμόζεται, εξελίσσονται ραγδαία παράλληλα με την εξέλιξη της τεχνολογίας.

ΜΑΡΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
FOOD AND BEVERAGE MANAGEMENT BKS.0674035 ΜΑΡΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΑΡΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
16.32 MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials