To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Μελέτες > ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΩΣ ΚΡΙΣΙΜΟΙ ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΧΩΡΩΝ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ
 
 
 
   
 
eyropaioi ekpaideytikoi os krisimoi apodektes tis ekpaideytikis politikis xoron tis eyropaikis enosis photo

eyropaioi ekpaideytikoi os krisimoi apodektes tis ekpaideytikis politikis xoron tis eyropaikis enosis photo


ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΩΣ ΚΡΙΣΙΜΟΙ ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΧΩΡΩΝ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ

BKS.0363307      
ΚατηγορίαΜΕΛΕΤΕΣ
ΚΑΡΡΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ στην κατηγορία ΜΕΛΕΤΕΣ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.22.70 €
μόνο20.43 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-08-0442-3
Συγγραφέας: ΚΑΡΡΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΣΙΔΕΡΗΣ Ι.
Σελίδες: 228
Διαστάσεις: 21x14
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2007

ΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥΣ

Η συγκριτική μελέτη του Κωνσταντίνου Καρρά διερευνά τις κοινωνικές αναπαραστάσεις Ευρωπαίων εκπαιδευτικών (Σουηδών, ’γγλων, Γερμανών, Κυπρίων και Ελλήνων) δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στο έργο και τον ρόλο τους σήμερα. Το έργο και ο ρόλος αυτός -όπως φαίνεται από την ανάλυση των δεδομένων της έρευ-νάς του- συνδέονται άμεσα με τη «νέα τάξη πραγμάτων», η οποία σχετίζεται με την παγκοσμιοποίηση και τις επιδράσεις της στον χώρο της εκπαίδευσης.

Οι εκπαιδευτικοί της έρευνας, ιδιαίτερα, τονίζουν ότι οι νέες συνθήκες που αντιμετωπίζει το εκπαιδευτικό επάγγελμα στη λεγόμενη «κοινωνία της γνώσης» και της παγκοσμιοποίησης απαιτούν από τον εκπαιδευτικό να παρέμβει και να εμπλακεί ουσιαστικά στο πλαίσιο της τάξης του και έξω από αυτήν. Αυτό είναι δυνατόν να γίνει με την ποιοτική και κοινωνική αναβάθμιση του επαγγέλματός τους ώστε να αναδειχθούν καλύτερα το έργο και ο ρόλος τους.

Από την παρούσα μελέτη αναδεικνύεται ακόμα και ο ρόλος του σύγχρονου σχολείου στο πλαίσιο του πολιτικού και κοινωνικοποιητικού του ρόλου μέσα σε ένα συγκριτικό πλαίσιο ανάλυσης και ερμηνείας. Παράλληλα, εμπλουτίζεται η ελληνική και ξενόγλωσση βιβλιογραφία στο υπό μελέτη θέμα και ανανεώνεται ο σύγχρονος διάλογος για την εκπαίδευση των εκπαιδευτικών στην Ελλάδα και την Ευρώπη καθώς και για τις πολιτικές που υλοποιούνται.

Τέλος, προβάλλονται ορισμένα επίκαιρα ερωτήματα για τον ρόλο και το έργο των εκπαιδευτικών, για τις πολιτικές που ασκούνται, για την ανα-γκαιότητα εκπαιδευτικών μεταρρυθμίσεων και αλλαγών, καθώς και για τα προβλήματα του επαγγέλματος του εκπαιδευτικού.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Last viewed
ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΩΣ ΚΡΙΣΙΜΟΙ ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΧΩΡΩΝ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ (BKS.0363307)
eyropaioi ekpaideytikoi os krisimoi apodektes tis ekpaideytikis politikis xoron tis eyropaikis enosis photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 22.70 € μόνο 20.43
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΜΕΛΕΤΕΣ
ΚΑΡΡΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ στην κατηγορία ΜΕΛΕΤΕΣ

ISBN: 978-960-08-0442-3
Συγγραφέας: ΚΑΡΡΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΣΙΔΕΡΗΣ Ι.
Σελίδες: 228
Διαστάσεις: 21x14
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2007

ΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥΣ

Η συγκριτική μελέτη του Κωνσταντίνου Καρρά διερευνά τις κοινωνικές αναπαραστάσεις Ευρωπαίων εκπαιδευτικών (Σουηδών, ’γγλων, Γερμανών, Κυπρίων και Ελλήνων) δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στο έργο και τον ρόλο τους σήμερα. Το έργο και ο ρόλος αυτός -όπως φαίνεται από την ανάλυση των δεδομένων της έρευ-νάς του- συνδέονται άμεσα με τη «νέα τάξη πραγμάτων», η οποία σχετίζεται με την παγκοσμιοποίηση και τις επιδράσεις της στον χώρο της εκπαίδευσης.

Οι εκπαιδευτικοί της έρευνας, ιδιαίτερα, τονίζουν ότι οι νέες συνθήκες που αντιμετωπίζει το εκπαιδευτικό επάγγελμα στη λεγόμενη «κοινωνία της γνώσης» και της παγκοσμιοποίησης απαιτούν από τον εκπαιδευτικό να παρέμβει και να εμπλακεί ουσιαστικά στο πλαίσιο της τάξης του και έξω από αυτήν. Αυτό είναι δυνατόν να γίνει με την ποιοτική και κοινωνική αναβάθμιση του επαγγέλματός τους ώστε να αναδειχθούν καλύτερα το έργο και ο ρόλος τους.

Από την παρούσα μελέτη αναδεικνύεται ακόμα και ο ρόλος του σύγχρονου σχολείου στο πλαίσιο του πολιτικού και κοινωνικοποιητικού του ρόλου μέσα σε ένα συγκριτικό πλαίσιο ανάλυσης και ερμηνείας. Παράλληλα, εμπλουτίζεται η ελληνική και ξενόγλωσση βιβλιογραφία στο υπό μελέτη θέμα και ανανεώνεται ο σύγχρονος διάλογος για την εκπαίδευση των εκπαιδευτικών στην Ελλάδα και την Ευρώπη καθώς και για τις πολιτικές που υλοποιούνται.

Τέλος, προβάλλονται ορισμένα επίκαιρα ερωτήματα για τον ρόλο και το έργο των εκπαιδευτικών, για τις πολιτικές που ασκούνται, για την ανα-γκαιότητα εκπαιδευτικών μεταρρυθμίσεων και αλλαγών, καθώς και για τα προβλήματα του επαγγέλματος του εκπαιδευτικού.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΩΣ ΚΡΙΣΙΜΟΙ ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΧΩΡΩΝ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ BKS.0363307 BKS.0363307 ΚΑΡΡΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΡΡΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΛΕΤΕΣ Κατηγορία: ΜΕΛΕΤΕΣ •ΚΑΡΡΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ στην κατηγορία ΜΕΛΕΤΕΣ ISBN: 978-960-08-0442-3 Συγγραφέας: ΚΑΡΡΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Εκδοτικός οίκος: ΣΙΔΕΡΗΣ Ι. Σελίδες: 228 Διαστάσεις: 21x14 Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2007 ΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥΣ Η συγκριτική μελέτη του Κωνσταντίνου Καρρά διερευνά τις κοινωνικές αναπαραστάσεις Ευρωπαίων εκπαιδευτικών (Σουηδών, ’γγλων, Γερμανών, Κυπρίων και Ελλήνων) δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στο έργο και τον ρόλο τους σήμερα. Το έργο και ο ρόλος αυτός -όπως φαίνεται από την ανάλυση των δεδομένων της έρευ-νάς του- συνδέονται άμεσα με τη «νέα τάξη πραγμάτων», η οποία σχετίζεται με την παγκοσμιοποίηση και τις επιδράσεις της στον χώρο της εκπαίδευσης. Οι εκπαιδευτικοί της έρευνας, ιδιαίτερα, τονίζουν ότι οι νέες συνθήκες που αντιμετωπίζει το εκπαιδευτικό επάγγελμα στη λεγόμενη «κοινωνία της γνώσης» και της παγκοσμιοποίησης απαιτούν από τον εκπαιδευτικό να παρέμβει και να εμπλακεί ουσιαστικά στο πλαίσιο της τάξης του και έξω από αυτήν. Αυτό είναι δυνατόν να γίνει με την ποιοτική και κοινωνική αναβάθμιση του επαγγέλματός τους ώστε να αναδειχθούν καλύτερα το έργο και ο ρόλος τους. Από την παρούσα μελέτη αναδεικνύεται ακόμα και ο ρόλος του σύγχρονου σχολείου στο πλαίσιο του πολιτικού και κοινωνικοποιητικού του ρόλου μέσα σε ένα συγκριτικό πλαίσιο ανάλυσης και ερμηνείας. Παράλληλα, εμπλουτίζεται η ελληνική και ξενόγλωσση βιβλιογραφία στο υπό μελέτη θέμα και ανανεώνεται ο σύγχρονος διάλογος για την εκπαίδευση των εκπαιδευτικών στην Ελλάδα και την Ευρώπη καθώς και για τις πολιτικές που υλοποιούνται. Τέλος, προβάλλονται ορισμένα επίκαιρα ερωτήματα για τον ρόλο και το έργο των εκπαιδευτικών, για τις πολιτικές που ασκούνται, για την ανα-γκαιότητα εκπαιδευτικών μεταρρυθμίσεων και αλλαγών, καθώς και για τα προβλήματα του επαγγέλματος του εκπαιδευτικού.
18.39
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή