Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ
 
 
 
   
 
etairiki taytotita kai etairiki eikona photo
etairiki taytotita kai etairiki eikona photo


ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ

BKS.0190071          
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΜΗΛΙΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαMANAGEMENT
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από23.09 €
μόνο20.78 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-351-657-0
Συγγραφέας: ΜΗΛΙΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Σελίδες: 242
Διαστάσεις: 21x14
Ημερομηνία Έκδοσης: 2006

Στο βιβλίο αυτό, που είναι το πρώτο που δημοσιεύεται στην ελληνική γλώσσα για την εταιρική ταυτότητα και εικόνα των επιχειρήσεων, αναδεικνύεται ο κεντρικός ρόλος τους στον καθορισμό και την επιλογή της επιχειρηματικής στρατηγικής.

Εξετάζονται λεπτομερώς στρατηγικές, μέσα, διαδικασίες και τακτικές, ενώ ταυτόχρονα παρέχονται πρακτικές οδηγίες για το σχεδιασμό, την εκπόνηση και την υλοποίηση προγραμμάτων που προάγουν τη διαφοροποίηση και την αναγνωρισιμότητα προϊόντων και υπηρεσιών. Γίνεται εμπεριστατωμένη αναφορά των πολιτικών, τεχνικών και μεθόδων, καθώς και των εργαλείων του μείγματος εταιρικής ταυτότητας (Corporate Identity Mix). Φωτίζονται όλες οι πτυχές της εταιρικής ταυτότητας, όπως η διαφοροποίηση από τον ανταγωνισμό, η δημιουργία σχέσης εμπιστοσύνης μεταξύ επιχείρησης και ομάδων της αγοράς, ο καθορισμός της επιχειρηματικής κατεύθυνσης, η ταύτιση των εργαζομένων με την τύχη της επιχείρησης (δημιουργία της "εμείς συνείδησης"), η αύξηση της αποδοτικότητας των εργαζομένων που έρχεται ως αποτέλεσμα της ταύτισης κ.ά.

Δοκιμασμένες συμπεριφορές, πρότυπα σκέψης και δράσης, καθώς και στρατηγικές αντιμετώπισης προβλημάτων παρουσιάζονται σε κατανοητή γλώσσα για τον καθένα, δίνοντας απαντήσεις σε πολλά σύγχρονα ερωτήματα προβολής της επιχείρησης που σχετίζονται, παράλληλα με τις καταναλωτικές, και με τις κοινωνικές και περιβαλλοντικές ευαισθησίες των καταναλωτών. Παράλληλα, εξετάζονται τα πεδία εφαρμογής της εταιρικής ταυτότητας (διαφήμιση, δημόσιες σχέσεις, προωθητικές ενέργειες, χορηγία) και παρατίθενται δύο μελέτες περίπτωσης (case studies) εταιρικών ταυτοτήτων (STARBUCKS CORPORATION και NIKE), μέσα από τις οποίες ο αναγνώστης εξοικειώνεται με τις σύγχρονες πρακτικές για το "χτίσιμο" της εταιρικής ταυτότητας. Απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων και ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων, σε φοιτητές οικονομικών σχολών και σε όσους ενδιαφέρονται για προβολή της προσωπικής τους εικόνας.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ (BKS.0190071)
etairiki taytotita kai etairiki eikona photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
23.09 € -10% = 20.78
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 960-351-657-0
Συγγραφέας: ΜΗΛΙΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Σελίδες: 242
Διαστάσεις: 21x14
Ημερομηνία Έκδοσης: 2006

Στο βιβλίο αυτό, που είναι το πρώτο που δημοσιεύεται στην ελληνική γλώσσα για την εταιρική ταυτότητα και εικόνα των επιχειρήσεων, αναδεικνύεται ο κεντρικός ρόλος τους στον καθορισμό και την επιλογή της επιχειρηματικής στρατηγικής.

Εξετάζονται λεπτομερώς στρατηγικές, μέσα, διαδικασίες και τακτικές, ενώ ταυτόχρονα παρέχονται πρακτικές οδηγίες για το σχεδιασμό, την εκπόνηση και την υλοποίηση προγραμμάτων που προάγουν τη διαφοροποίηση και την αναγνωρισιμότητα προϊόντων και υπηρεσιών. Γίνεται εμπεριστατωμένη αναφορά των πολιτικών, τεχνικών και μεθόδων, καθώς και των εργαλείων του μείγματος εταιρικής ταυτότητας (Corporate Identity Mix). Φωτίζονται όλες οι πτυχές της εταιρικής ταυτότητας, όπως η διαφοροποίηση από τον ανταγωνισμό, η δημιουργία σχέσης εμπιστοσύνης μεταξύ επιχείρησης και ομάδων της αγοράς, ο καθορισμός της επιχειρηματικής κατεύθυνσης, η ταύτιση των εργαζομένων με την τύχη της επιχείρησης (δημιουργία της "εμείς συνείδησης"), η αύξηση της αποδοτικότητας των εργαζομένων που έρχεται ως αποτέλεσμα της ταύτισης κ.ά.

Δοκιμασμένες συμπεριφορές, πρότυπα σκέψης και δράσης, καθώς και στρατηγικές αντιμετώπισης προβλημάτων παρουσιάζονται σε κατανοητή γλώσσα για τον καθένα, δίνοντας απαντήσεις σε πολλά σύγχρονα ερωτήματα προβολής της επιχείρησης που σχετίζονται, παράλληλα με τις καταναλωτικές, και με τις κοινωνικές και περιβαλλοντικές ευαισθησίες των καταναλωτών. Παράλληλα, εξετάζονται τα πεδία εφαρμογής της εταιρικής ταυτότητας (διαφήμιση, δημόσιες σχέσεις, προωθητικές ενέργειες, χορηγία) και παρατίθενται δύο μελέτες περίπτωσης (case studies) εταιρικών ταυτοτήτων (STARBUCKS CORPORATION και NIKE), μέσα από τις οποίες ο αναγνώστης εξοικειώνεται με τις σύγχρονες πρακτικές για το "χτίσιμο" της εταιρικής ταυτότητας. Απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων και ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων, σε φοιτητές οικονομικών σχολών και σε όσους ενδιαφέρονται για προβολή της προσωπικής τους εικόνας.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ BKS.0190071 ΜΗΛΙΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ ΜΗΛΙΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
18.7 MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials