ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΑ ΜΜΕ (BKS.0954726)
Wishlist
Share
|
ΠΤΛ 44.90 € μόνο 35.92 €
|
Περιγραφή |
Αξιολόγηση |
Σχετικά |
Κατηγορία:
ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ •
ΝΤΟΜΙΝΙΚ ΤΖΟΖΕΦ, ΓΟΥΙΜΕΡ ΡΟΓΚΕΡ στην κατηγορία ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ISBN: 978-960-546-260-4
Συγγραφέας: ΝΤΟΜΙΝΙΚ ΤΖΟΖΕΦ,
ΓΟΥΙΜΕΡ ΡΟΓΚΕΡ Εκδοτικός οίκος: ΠΕΔΙΟ Μετάφραση: ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΗΡΑΚΛΗΣ, ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ ΕΛΕΝΗ
Σελίδες: 488
Διαστάσεις: 21Χ28
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2014 ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Στο βιβλίο αυτό οι συγγραφείς Roger Wimmer και Joseph Dominick σάς εξηγούν με εύκολο και κατανοητό τρόπο τις μεθόδους και τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται για την εκπόνηση αποτελεσματικών ερευνών. Θα ανακαλύψετε τα διάφορα είδη ποσοτικής και ποιοτικής έρευνας και θα κατανοήσετε τα πλεονεκτήματα, τα μειονεκτήματα και τη μεθοδολογία τους. Θα διαπιστώσετε τη σημασία της δεοντολογίας στην έρευνα - και τους κινδύνους της απόκρυψης και της εξαπάτησης. Θα μάθετε πώς να εντοπίζετε τις πληροφορίες που αναζητάτε στα περιοδικά, στις επιθεωρήσεις, στη βιβλιογραφία και στο Διαδίκτυο - καθώς και πώς να αξιολογείτε την "αλήθεια" στα δεδομένα σας. Αναγνωρίζοντας ότι το υλικό που είναι διαθέσιμο στο Διαδίκτυο δεν σταματά να εμπλουτίζεται, οι συγγραφείς σημειώνουν πολλές χρήσιμες ιστοσελίδες που θα σας βοηθήσουν να γίνετε ένας αποτελεσματικός ερευνητής στα μέσα μαζικής επικοινωνίας.
Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο