Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
 
 
 
   
 
ereyna sta mme photo

ereyna sta mme photo


ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΑ ΜΜΕ

BKS.0954726          
ΚατηγορίαΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΝΤΟΜΙΝΙΚ ΤΖΟΖΕΦ, ΓΟΥΙΜΕΡ ΡΟΓΚΕΡ στην κατηγορία ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από44.90 €
μόνο33.67 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-546-260-4
Συγγραφέας: ΝΤΟΜΙΝΙΚ ΤΖΟΖΕΦ, ΓΟΥΙΜΕΡ ΡΟΓΚΕΡ
Εκδοτικός οίκος: ΠΕΔΙΟ
Μετάφραση: ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΗΡΑΚΛΗΣ, ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ ΕΛΕΝΗ
Σελίδες: 488
Διαστάσεις: 21Χ28
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2014

ΕΙΣΑΓΩΓΗ

Στο βιβλίο αυτό οι συγγραφείς Roger Wimmer και Joseph Dominick σάς εξηγούν με εύκολο και κατανοητό τρόπο τις μεθόδους και τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται για την εκπόνηση αποτελεσματικών ερευνών. Θα ανακαλύψετε τα διάφορα είδη ποσοτικής και ποιοτικής έρευνας και θα κατανοήσετε τα πλεονεκτήματα, τα μειονεκτήματα και τη μεθοδολογία τους. Θα διαπιστώσετε τη σημασία της δεοντολογίας στην έρευνα - και τους κινδύνους της απόκρυψης και της εξαπάτησης. Θα μάθετε πώς να εντοπίζετε τις πληροφορίες που αναζητάτε στα περιοδικά, στις επιθεωρήσεις, στη βιβλιογραφία και στο Διαδίκτυο - καθώς και πώς να αξιολογείτε την "αλήθεια" στα δεδομένα σας. Αναγνωρίζοντας ότι το υλικό που είναι διαθέσιμο στο Διαδίκτυο δεν σταματά να εμπλουτίζεται, οι συγγραφείς σημειώνουν πολλές χρήσιμες ιστοσελίδες που θα σας βοηθήσουν να γίνετε ένας αποτελεσματικός ερευνητής στα μέσα μαζικής επικοινωνίας.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Last viewed
ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΑ ΜΜΕ (BKS.0954726)
ereyna sta mme photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
44.90 € -25% = 33.67
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 978-960-546-260-4
Συγγραφέας: ΝΤΟΜΙΝΙΚ ΤΖΟΖΕΦ, ΓΟΥΙΜΕΡ ΡΟΓΚΕΡ
Εκδοτικός οίκος: ΠΕΔΙΟ
Μετάφραση: ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΗΡΑΚΛΗΣ, ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ ΕΛΕΝΗ
Σελίδες: 488
Διαστάσεις: 21Χ28
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2014

ΕΙΣΑΓΩΓΗ

Στο βιβλίο αυτό οι συγγραφείς Roger Wimmer και Joseph Dominick σάς εξηγούν με εύκολο και κατανοητό τρόπο τις μεθόδους και τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται για την εκπόνηση αποτελεσματικών ερευνών. Θα ανακαλύψετε τα διάφορα είδη ποσοτικής και ποιοτικής έρευνας και θα κατανοήσετε τα πλεονεκτήματα, τα μειονεκτήματα και τη μεθοδολογία τους. Θα διαπιστώσετε τη σημασία της δεοντολογίας στην έρευνα - και τους κινδύνους της απόκρυψης και της εξαπάτησης. Θα μάθετε πώς να εντοπίζετε τις πληροφορίες που αναζητάτε στα περιοδικά, στις επιθεωρήσεις, στη βιβλιογραφία και στο Διαδίκτυο - καθώς και πώς να αξιολογείτε την "αλήθεια" στα δεδομένα σας. Αναγνωρίζοντας ότι το υλικό που είναι διαθέσιμο στο Διαδίκτυο δεν σταματά να εμπλουτίζεται, οι συγγραφείς σημειώνουν πολλές χρήσιμες ιστοσελίδες που θα σας βοηθήσουν να γίνετε ένας αποτελεσματικός ερευνητής στα μέσα μαζικής επικοινωνίας.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΑ ΜΜΕ BKS.0954726 ΝΤΟΜΙΝΙΚ ΤΖΟΖΕΦ, ΓΟΥΙΜΕΡ ΡΟΓΚΕΡ ΝΤΟΜΙΝΙΚ ΤΖΟΖΕΦ, ΓΟΥΙΜΕΡ ΡΟΓΚΕΡ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
25.25 ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials