ISBN: 960-351-257-5 Συγγραφέας: ΠΕΤΡΑΚΗΣ ΜΙΧ. Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ Σελίδες: 528 Διαστάσεις: 17x24 Ημερομηνία Έκδοσης: 1999 Το μέλλον της ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΓΟΡΑΣ είναι σίγουρα θετικό και προβλέπεται ακόμα θετικότερο και αυτό λόγω κυρίως του γεγονότος της διεθνοποίησης των λειτουργιών το Μάρκετινγκ αλλά και της ενοποίησης μιας μεγάλης Ευρωπαϊκής αγοράς. Σήμερα δεν υπάρχει τίποτα το μυστήριο ή περίπλοκο όσον αφορά «ποιος αγοράζει» «γιατί αγοράζει το Χ και όχι το Ψ», «τι να προωθηθεί στην αγορά» «τι επένδυση να γίνει» κλπ. Είναι σήμερα περισσότερο από ποτέ κατανοητό ότι μια λαθεμένη απόφαση είτε από έλλειψη κρίσης είτε από έλλειψη γνώσης μπορεί να είναι καταστροφική. Αναντίρρητα οι επιχειρήσεις περισσότερο από ποτέ σήμερα εμπορεύονται σ ένα πολύπλοκο και ανταγωνιστικό κόσμο, έτσι ο επιχειρηματίας καθημερινά και περισσότερο αναζητά με μεθοδικό και επιστημονικό τρόπο την αντικειμενική συλλογή δεδομένων. Στο βιβλίο λοιπόν του καθηγητού Δρ. Μιχάλη Πετράκη ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ που μόλις εκδόθηκε από τις εκδόσεις Α. ΣΤΑΜΟΥΛΗ επιχειρείται μια τελείως νέα προσέγγιση της επιστήμης της έρευνας αγοράς. Στο βιβλίο καλύπτονται όλα όσα πρέπει να γνωρίζει ο επιχειρηματίας για να πάρει την πλέον εύστοχη επιχειρηματική απόφαση, όσο και ο φοιτητής που χρειάζεται ένα επιστημονικό βοήθημα είτε για την γενική γνώση της έρευνας Μάρκετινγκ είτε για την συγγραφή μιας πτυχιακής διατριβής.
|