Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ-ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ
 
 
 
   
 
ereyna marketingk theoria kai praxi photo

ereyna marketingk theoria kai praxi photo


ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ-ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ

BKS.0191568          
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΠΕΤΡΑΚΗΣ ΜΙΧ. στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από25.11 €
μόνο22.60 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-351-257-5
Συγγραφέας: ΠΕΤΡΑΚΗΣ ΜΙΧ.
Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Σελίδες: 528
Διαστάσεις: 17x24
Ημερομηνία Έκδοσης: 1999

Το μέλλον της ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΓΟΡΑΣ είναι σίγουρα θετικό και προβλέπεται ακόμα θετικότερο και αυτό λόγω κυρίως του γεγονότος της διεθνοποίησης των λειτουργιών το Μάρκετινγκ αλλά και της ενοποίησης μιας μεγάλης Ευρωπαϊκής αγοράς.

Σήμερα δεν υπάρχει τίποτα το μυστήριο ή περίπλοκο όσον αφορά «ποιος αγοράζει» «γιατί αγοράζει το Χ και όχι το Ψ», «τι να προωθηθεί στην αγορά» «τι επένδυση να γίνει» κλπ. Είναι σήμερα περισσότερο από ποτέ κατανοητό ότι μια λαθεμένη απόφαση είτε από έλλειψη κρίσης είτε από έλλειψη γνώσης μπορεί να είναι καταστροφική.

Αναντίρρητα οι επιχειρήσεις περισσότερο από ποτέ σήμερα εμπορεύονται σ’ ένα πολύπλοκο και ανταγωνιστικό κόσμο, έτσι ο επιχειρηματίας καθημερινά και περισσότερο αναζητά με μεθοδικό και επιστημονικό τρόπο την αντικειμενική συλλογή δεδομένων. Στο βιβλίο λοιπόν του καθηγητού Δρ. Μιχάλη Πετράκη ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ που μόλις εκδόθηκε από τις εκδόσεις Α. ΣΤΑΜΟΥΛΗ επιχειρείται μια τελείως νέα προσέγγιση της επιστήμης της έρευνας αγοράς.

Στο βιβλίο καλύπτονται όλα όσα πρέπει να γνωρίζει ο επιχειρηματίας για να πάρει την πλέον εύστοχη επιχειρηματική απόφαση, όσο και ο φοιτητής που χρειάζεται ένα επιστημονικό βοήθημα είτε για την γενική γνώση της έρευνας Μάρκετινγκ είτε για την συγγραφή μιας πτυχιακής διατριβής.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ-ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ (BKS.0191568)
ereyna marketingk theoria kai praxi photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
25.11 € -10% = 22.60
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 960-351-257-5
Συγγραφέας: ΠΕΤΡΑΚΗΣ ΜΙΧ.
Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Σελίδες: 528
Διαστάσεις: 17x24
Ημερομηνία Έκδοσης: 1999

Το μέλλον της ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΓΟΡΑΣ είναι σίγουρα θετικό και προβλέπεται ακόμα θετικότερο και αυτό λόγω κυρίως του γεγονότος της διεθνοποίησης των λειτουργιών το Μάρκετινγκ αλλά και της ενοποίησης μιας μεγάλης Ευρωπαϊκής αγοράς.

Σήμερα δεν υπάρχει τίποτα το μυστήριο ή περίπλοκο όσον αφορά «ποιος αγοράζει» «γιατί αγοράζει το Χ και όχι το Ψ», «τι να προωθηθεί στην αγορά» «τι επένδυση να γίνει» κλπ. Είναι σήμερα περισσότερο από ποτέ κατανοητό ότι μια λαθεμένη απόφαση είτε από έλλειψη κρίσης είτε από έλλειψη γνώσης μπορεί να είναι καταστροφική.

Αναντίρρητα οι επιχειρήσεις περισσότερο από ποτέ σήμερα εμπορεύονται σ’ ένα πολύπλοκο και ανταγωνιστικό κόσμο, έτσι ο επιχειρηματίας καθημερινά και περισσότερο αναζητά με μεθοδικό και επιστημονικό τρόπο την αντικειμενική συλλογή δεδομένων. Στο βιβλίο λοιπόν του καθηγητού Δρ. Μιχάλη Πετράκη ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ που μόλις εκδόθηκε από τις εκδόσεις Α. ΣΤΑΜΟΥΛΗ επιχειρείται μια τελείως νέα προσέγγιση της επιστήμης της έρευνας αγοράς.

Στο βιβλίο καλύπτονται όλα όσα πρέπει να γνωρίζει ο επιχειρηματίας για να πάρει την πλέον εύστοχη επιχειρηματική απόφαση, όσο και ο φοιτητής που χρειάζεται ένα επιστημονικό βοήθημα είτε για την γενική γνώση της έρευνας Μάρκετινγκ είτε για την συγγραφή μιας πτυχιακής διατριβής.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ-ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ BKS.0191568 ΠΕΤΡΑΚΗΣ ΜΙΧ. ΠΕΤΡΑΚΗΣ ΜΙΧ. MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
20.34 MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials