To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
 
 
 
   
 
ereyna agoras photo

ereyna agoras photo


ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ

BKS.0190133      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΣΙΩΜΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΜΑΥΡΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.55.26 €
μόνο49.73 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-351-739-9
Συγγραφέας: ΣΙΩΜΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΜΑΥΡΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Μετάφραση: 0
Σελίδες: 478
Διαστάσεις: 20Χ25
Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούνιος 2008

Η έρευνα αγοράς έχει ταυτιστεί στο μυαλό μας με ενοχλητικές ερωτήσεις, παρακολούθηση της καθημερινής μας συμπεριφοράς, μελέτη των αγοραστικών μας συνηθειών, πρόβλεψη των καταναλωτικών μας προθέσεων. Είναι όμως πράγματι έτσι;

Στο νέο τους βιβλίο που μόλις κυκλοφόρησε από τις Εκδόσεις Αθ. Σταμούλης, οι Γιώργος Σιώμκος, Καθηγητής Μάρκετινγκ στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και Δημήτρης Μαύρος, Διευθύνων Σύμβουλος της MRB Hellas A.E., παρουσιάζουν την έρευνα αγοράς στην πραγματική της διάσταση. Στόχος τους είναι να «αποενοχοποιήσουν» την έρευνα αγοράς από την ταμπέλα της ενόχλησης των ερωτώμενων και συγχρόνως να την ανυψώσουν στο βάθρο του «σημαντικού βοηθού» των στελεχών μάρκετινγκ τη στιγμή που πρέπει να αποφασίσουν για σημαντικά θέματα στρατηγικής μάρκετινγκ, όπως να επιλέξουν τον σωστό χρόνο που θα λανσάρουν ένα προϊόν στην αγορά, την αποδοτικότερη τοποθέτησή του, το καλύτερο δίκτυο διανομής του, τους τρόπους αύξησης του μεριδίου της επιχείρησης στην αγορά.

Στα επιμέρους κεφάλαια, περιγράφονται τα στάδια της έρευνας αγοράς και οι διαφορές μεταξύ ποιοτικής και ποσοτικής έρευνας. Αναλύονται η μεθοδολογία, τα χαρακτηριστικά, τα στάδια διενέργειας, τα μειονεκτήματα και πλεονεκτήματα της ποιοτικής έρευνας με έμφαση στις ομάδες εστίασης και στις σε βάθος συνεντεύξεις. Ξεχωριστά κεφάλαια αφιερώνονται στις προβολικές τεχνικές και τις τεχνικές παρατήρησης, ενώ ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει και η περιγραφή της μεθοδολογίας δύο πολύ γνωστών εργαλείων λήψης αποφάσεων μάρκετινγκ τα οποία ανέπτυξε η εταιρεία ερευνών MRB Hellas: το PIMS και το PRO.MI.SE.

Από ένα βιβλίο έρευνας αγοράς σαφώς και δεν θα μπορούσε να λείψει ο σχεδιασμός ερωτηματολογίου. Έτσι, στο Κεφάλαιο 7 οι συγγραφείς παρουσιάζουν αναλυτικά τα στάδια σχεδιασμού του, προσέχοντας τις τυχόν δυσκολίες στη σύνταξή του και προτείνοντας μεθόδους διανομής του. Η διαδικασία της δειγματοληψίας και η ευρεία ρητορική που έχει αναπτυχθεί γύρω από αυτή, αποτελεί αντικείμενο ξεχωριστής ενότητας, με την έμφαση να δίνεται στην ελληνική πραγματικότητα. Ακόμη, περιγράφεται η μεθοδολογία διεξαγωγής πολιτικής έρευνας γιατί, στην πραγματικότητα, έρευνα αγοράς και πολιτική έρευνα χρησιμοποιούν την ίδια στρατηγική για την προσέλκυση του καταναλωτή ή του ψηφοφόρου. Μόνο, που στη δεύτερη περίπτωση ο αναγνώστης πρέπει να μάθει πώς να «διαβάζει/μελετά» τα ερωτηματολόγια πολιτικών ερευνών. Έτσι, στο αντίστοιχο κεφάλαιο δίνονται στοιχεία της «δεύτερης ανάγνωσης» των ερωτηματολογίων πολιτικών δημοσκοπήσεων που βοηθούν στην αξιολόγηση του πόσο «κοντά» στα πραγματικά αποτελέσματα βρίσκονται κάποιες προεκλογικές έρευνες.

Το κάθε κεφάλαιο του βιβλίου δομήθηκε χρησιμοποιώντας θεωρητικό υπόβαθρο και πρακτικά παραδείγματα. Τα παραρτήματα περιέχουν παραδείγματα με πραγματικά στοιχεία - ερωτηματολόγια και ευρήματα ερευνών μάρκετινγκ και αγοράς, παρουσίαση και σχολιασμό των ευρημάτων, ερωτήσεις τηλεφωνικής κάλπης και exit poll από τις τελευταίες βουλευτικές εκλογές.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ (BKS.0190133)
ereyna agoras photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 55.26 € μόνο 49.73
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΣΙΩΜΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΜΑΥΡΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

ISBN: 978-960-351-739-9
Συγγραφέας: ΣΙΩΜΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΜΑΥΡΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Μετάφραση: 0
Σελίδες: 478
Διαστάσεις: 20Χ25
Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούνιος 2008

Η έρευνα αγοράς έχει ταυτιστεί στο μυαλό μας με ενοχλητικές ερωτήσεις, παρακολούθηση της καθημερινής μας συμπεριφοράς, μελέτη των αγοραστικών μας συνηθειών, πρόβλεψη των καταναλωτικών μας προθέσεων. Είναι όμως πράγματι έτσι;

Στο νέο τους βιβλίο που μόλις κυκλοφόρησε από τις Εκδόσεις Αθ. Σταμούλης, οι Γιώργος Σιώμκος, Καθηγητής Μάρκετινγκ στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και Δημήτρης Μαύρος, Διευθύνων Σύμβουλος της MRB Hellas A.E., παρουσιάζουν την έρευνα αγοράς στην πραγματική της διάσταση. Στόχος τους είναι να «αποενοχοποιήσουν» την έρευνα αγοράς από την ταμπέλα της ενόχλησης των ερωτώμενων και συγχρόνως να την ανυψώσουν στο βάθρο του «σημαντικού βοηθού» των στελεχών μάρκετινγκ τη στιγμή που πρέπει να αποφασίσουν για σημαντικά θέματα στρατηγικής μάρκετινγκ, όπως να επιλέξουν τον σωστό χρόνο που θα λανσάρουν ένα προϊόν στην αγορά, την αποδοτικότερη τοποθέτησή του, το καλύτερο δίκτυο διανομής του, τους τρόπους αύξησης του μεριδίου της επιχείρησης στην αγορά.

Στα επιμέρους κεφάλαια, περιγράφονται τα στάδια της έρευνας αγοράς και οι διαφορές μεταξύ ποιοτικής και ποσοτικής έρευνας. Αναλύονται η μεθοδολογία, τα χαρακτηριστικά, τα στάδια διενέργειας, τα μειονεκτήματα και πλεονεκτήματα της ποιοτικής έρευνας με έμφαση στις ομάδες εστίασης και στις σε βάθος συνεντεύξεις. Ξεχωριστά κεφάλαια αφιερώνονται στις προβολικές τεχνικές και τις τεχνικές παρατήρησης, ενώ ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει και η περιγραφή της μεθοδολογίας δύο πολύ γνωστών εργαλείων λήψης αποφάσεων μάρκετινγκ τα οποία ανέπτυξε η εταιρεία ερευνών MRB Hellas: το PIMS και το PRO.MI.SE.

Από ένα βιβλίο έρευνας αγοράς σαφώς και δεν θα μπορούσε να λείψει ο σχεδιασμός ερωτηματολογίου. Έτσι, στο Κεφάλαιο 7 οι συγγραφείς παρουσιάζουν αναλυτικά τα στάδια σχεδιασμού του, προσέχοντας τις τυχόν δυσκολίες στη σύνταξή του και προτείνοντας μεθόδους διανομής του. Η διαδικασία της δειγματοληψίας και η ευρεία ρητορική που έχει αναπτυχθεί γύρω από αυτή, αποτελεί αντικείμενο ξεχωριστής ενότητας, με την έμφαση να δίνεται στην ελληνική πραγματικότητα. Ακόμη, περιγράφεται η μεθοδολογία διεξαγωγής πολιτικής έρευνας γιατί, στην πραγματικότητα, έρευνα αγοράς και πολιτική έρευνα χρησιμοποιούν την ίδια στρατηγική για την προσέλκυση του καταναλωτή ή του ψηφοφόρου. Μόνο, που στη δεύτερη περίπτωση ο αναγνώστης πρέπει να μάθει πώς να «διαβάζει/μελετά» τα ερωτηματολόγια πολιτικών ερευνών. Έτσι, στο αντίστοιχο κεφάλαιο δίνονται στοιχεία της «δεύτερης ανάγνωσης» των ερωτηματολογίων πολιτικών δημοσκοπήσεων που βοηθούν στην αξιολόγηση του πόσο «κοντά» στα πραγματικά αποτελέσματα βρίσκονται κάποιες προεκλογικές έρευνες.

Το κάθε κεφάλαιο του βιβλίου δομήθηκε χρησιμοποιώντας θεωρητικό υπόβαθρο και πρακτικά παραδείγματα. Τα παραρτήματα περιέχουν παραδείγματα με πραγματικά στοιχεία - ερωτηματολόγια και ευρήματα ερευνών μάρκετινγκ και αγοράς, παρουσίαση και σχολιασμό των ευρημάτων, ερωτήσεις τηλεφωνικής κάλπης και exit poll από τις τελευταίες βουλευτικές εκλογές.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ BKS.0190133 BKS.0190133 ΣΙΩΜΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΜΑΥΡΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΙΩΜΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΜΑΥΡΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΣΙΩΜΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΜΑΥΡΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 978-960-351-739-9 Συγγραφέας: ΣΙΩΜΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΜΑΥΡΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ Μετάφραση: 0 Σελίδες: 478 Διαστάσεις: 20Χ25 Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούνιος 2008 Η έρευνα αγοράς έχει ταυτιστεί στο μυαλό μας με ενοχλητικές ερωτήσεις, παρακολούθηση της καθημερινής μας συμπεριφοράς, μελέτη των αγοραστικών μας συνηθειών, πρόβλεψη των καταναλωτικών μας προθέσεων. Είναι όμως πράγματι έτσι; Στο νέο τους βιβλίο που μόλις κυκλοφόρησε από τις Εκδόσεις Αθ. Σταμούλης, οι Γιώργος Σιώμκος, Καθηγητής Μάρκετινγκ στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και Δημήτρης Μαύρος, Διευθύνων Σύμβουλος της MRB Hellas A.E., παρουσιάζουν την έρευνα αγοράς στην πραγματική της διάσταση. Στόχος τους είναι να «αποενοχοποιήσουν» την έρευνα αγοράς από την ταμπέλα της ενόχλησης των ερωτώμενων και συγχρόνως να την ανυψώσουν στο βάθρο του «σημαντικού βοηθού» των στελεχών μάρκετινγκ τη στιγμή που πρέπει να αποφασίσουν για σημαντικά θέματα στρατηγικής μάρκετινγκ, όπως να επιλέξουν τον σωστό χρόνο που θα λανσάρουν ένα προϊόν στην αγορά, την αποδοτικότερη τοποθέτησή του, το καλύτερο δίκτυο διανομής του, τους τρόπους αύξησης του μεριδίου της επιχείρησης στην αγορά. Στα επιμέρους κεφάλαια, περιγράφονται τα στάδια της έρευνας αγοράς και οι διαφορές μεταξύ ποιοτικής και ποσοτικής έρευνας. Αναλύονται η μεθοδολογία, τα χαρακτηριστικά, τα στάδια διενέργειας, τα μειονεκτήματα και πλεονεκτήματα της ποιοτικής έρευνας με έμφαση στις ομάδες εστίασης και στις σε βάθος συνεντεύξεις. Ξεχωριστά κεφάλαια αφιερώνονται στις προβολικές τεχνικές και τις τεχνικές παρατήρησης, ενώ ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει και η περιγραφή της μεθοδολογίας δύο πολύ γνωστών εργαλείων λήψης αποφάσεων μάρκετινγκ τα οποία ανέπτυξε η εταιρεία ερευνών MRB Hellas: το PIMS και το PRO.MI.SE. Από ένα βιβλίο έρευνας αγοράς σαφώς και δεν θα μπορούσε να λείψει ο σχεδιασμός ερωτηματολογίου. Έτσι, στο Κεφάλαιο 7 οι συγγραφείς παρουσιάζουν αναλυτικά τα στάδια σχεδιασμού του, προσέχοντας τις τυχόν δυσκολίες στη σύνταξή του και προτείνοντας μεθόδους διανομής του. Η διαδικασία της δειγματοληψίας και η ευρεία ρητορική που έχει αναπτυχθεί γύρω από αυτή, αποτελεί αντικείμενο ξεχωριστής ενότητας, με την έμφαση να δίνεται στην ελληνική πραγματικότητα. Ακόμη, περιγράφεται η μεθοδολογία διεξαγωγής πολιτικής έρευνας γιατί, στην πραγματικότητα, έρευνα αγοράς και πολιτική έρευνα χρησιμοποιούν την ίδια στρατηγική για την προσέλκυση του καταναλωτή ή του ψηφοφόρου. Μόνο, που στη δεύτερη περίπτωση ο αναγνώστης πρέπει να μάθει πώς να «διαβάζει/μελετά» τα ερωτηματολόγια πολιτικών ερευνών. Έτσι, στο αντίστοιχο κεφάλαιο δίνονται στοιχεία της «δεύτερης ανάγνωσης» των ερωτηματολογίων πολιτικών δημοσκοπήσεων που βοηθούν στην αξιολόγηση του πόσο «κοντά» στα πραγματικά αποτελέσματα βρίσκονται κάποιες προεκλογικές έρευνες. Το κάθε κεφάλαιο του βιβλίου δομήθηκε χρησιμοποιώντας θεωρητικό υπόβαθρο και πρακτικά παραδείγματα. Τα παραρτήματα περιέχουν παραδείγματα με πραγματικά στοιχεία - ερωτηματολόγια και ευρήματα ερευνών μάρκετινγκ και αγοράς, παρουσίαση και σχολιασμό των ευρημάτων, ερωτήσεις τηλεφωνικής κάλπης και exit poll από τις τελευταίες βουλευτικές εκλογές.
44.76
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή