Ο ποιητής και κριτικός Παντελής Μπουκάλας συγκεντρώνει στον παρόντα τόμο μια μεγάλη εκλογή από τις βιβλιοκριτικές και τα άρθρά του για τη λογοτεχνία από τις αρχές του 1989 ως το 1995.
Συζητούνται κείμενα λογοτεχνών όπως οι Κάλβος, Ροiδης, Παπαδιαμάντης, Καβάφης, Βάρναλης, Ουράνης, Παλαμάς, Ελύτης, Εμπειρίκος, Σεφέρης, Ρίτσος, Πεντζίκης, Καρούζος, Αναγνωστάκης, Δημουλά, Κατσαρός, Χατζηαργύρης, Χάκκας, Σαχτούρης, Χαραλαμπίδης, Νόλλας αλλά και της νεότερης γενιάς, όπως οι Γαλανάκη, Βαγενάς, Βαρβέρης, Γκουρογιάννης, Τατσόπουλος, Θεοδωρόπουλος, Γκισομούλης, Δημητρίου κ.ά., σε μια προσπάθεια άμεσης μαχητικής κατάθεσης απόψεων για το λογοτεχνικό παρόν. Επίσης συζητούνται γλωσσικά θέματα καθώς και έργα κλασικών συγγραφέων της αρχαιότητας αλλά και σύγχρονων ξένων, όπως οι Μάρκες, Πάουντ, Τρακλ, Ουνκαρέττι, Φ. Κ. Ντικ, Ι. Κανταρέ κ.ά. Ο τόμος ανοίγει με τρία κείμενα περί κριτικής και κριτικών.
Ο ποιητής και κριτικός Παντελής Μπουκάλας συγκεντρώνει στον παρόντα τόμο μια μεγάλη εκλογή από τις βιβλιοκριτικές και τα άρθρά του για τη λογοτεχνία από τις αρχές του 1989 ως το 1995.
Συζητούνται κείμενα λογοτεχνών όπως οι Κάλβος, Ροiδης, Παπαδιαμάντης, Καβάφης, Βάρναλης, Ουράνης, Παλαμάς, Ελύτης, Εμπειρίκος, Σεφέρης, Ρίτσος, Πεντζίκης, Καρούζος, Αναγνωστάκης, Δημουλά, Κατσαρός, Χατζηαργύρης, Χάκκας, Σαχτούρης, Χαραλαμπίδης, Νόλλας αλλά και της νεότερης γενιάς, όπως οι Γαλανάκη, Βαγενάς, Βαρβέρης, Γκουρογιάννης, Τατσόπουλος, Θεοδωρόπουλος, Γκισομούλης, Δημητρίου κ.ά., σε μια προσπάθεια άμεσης μαχητικής κατάθεσης απόψεων για το λογοτεχνικό παρόν. Επίσης συζητούνται γλωσσικά θέματα καθώς και έργα κλασικών συγγραφέων της αρχαιότητας αλλά και σύγχρονων ξένων, όπως οι Μάρκες, Πάουντ, Τρακλ, Ουνκαρέττι, Φ. Κ. Ντικ, Ι. Κανταρέ κ.ά. Ο τόμος ανοίγει με τρία κείμενα περί κριτικής και κριτικών.
ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣBKS.0008224BKS.0008224ΜΠΟΥΚΑΛΑΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣΜΠΟΥΚΑΛΑΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣΔΟΚΙΜΙΑΚατηγορία: ΔΟΚΙΜΙΑ •ΜΠΟΥΚΑΛΑΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ στην κατηγορία ΔΟΚΙΜΙΑ ISBN: 960-325-170-4 Συγγραφέας: ΜΠΟΥΚΑΛΑΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ Εκδοτικός οίκος: ΑΓΡΑ Σελίδες: 480 Διαστάσεις: 21Χ14 Ημερομηνία Έκδοσης: 1996 ΣΤΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΑΙ ΞΕΝΗ ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ Ο ποιητής και κριτικός Παντελής Μπουκάλας συγκεντρώνει στον παρόντα τόμο μια μεγάλη εκλογή από τις βιβλιοκριτικές και τα άρθρά του για τη λογοτεχνία από τις αρχές του 1989 ως το 1995. Συζητούνται κείμενα λογοτεχνών όπως οι Κάλβος, Ροiδης, Παπαδιαμάντης, Καβάφης, Βάρναλης, Ουράνης, Παλαμάς, Ελύτης, Εμπειρίκος, Σεφέρης, Ρίτσος, Πεντζίκης, Καρούζος, Αναγνωστάκης, Δημουλά, Κατσαρός, Χατζηαργύρης, Χάκκας, Σαχτούρης, Χαραλαμπίδης, Νόλλας αλλά και της νεότερης γενιάς, όπως οι Γαλανάκη, Βαγενάς, Βαρβέρης, Γκουρογιάννης, Τατσόπουλος, Θεοδωρόπουλος, Γκισομούλης, Δημητρίου κ.ά., σε μια προσπάθεια άμεσης μαχητικής κατάθεσης απόψεων για το λογοτεχνικό παρόν. Επίσης συζητούνται γλωσσικά θέματα καθώς και έργα κλασικών συγγραφέων της αρχαιότητας αλλά και σύγχρονων ξένων, όπως οι Μάρκες, Πάουντ, Τρακλ, Ουνκαρέττι, Φ. Κ. Ντικ, Ι. Κανταρέ κ.ά. Ο τόμος ανοίγει με τρία κείμενα περί κριτικής και κριτικών. ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση