Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΕΜΠΕΙΡΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ
 
 
 
   
 
elliniki tileorasi empeiriki ereyna deytero meros photo

elliniki tileorasi empeiriki ereyna deytero meros photo


ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΕΜΠΕΙΡΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ

BKS.0074051          
ΚατηγορίαΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΔΟΥΛΚΕΡΗ ΤΕΣΣΑ στην κατηγορία ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από13.86 €
μόνο10.39 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-02-1317-8
Συγγραφέας: ΔΟΥΛΚΕΡΗ ΤΕΣΣΑ
Εκδοτικός οίκος: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Σελίδες: 167
Διαστάσεις: 14Χ21
Ημερομηνία Έκδοσης: 1999

Η έρευνα αυτή έχει σκοπό να δει τί "σκέφτεται" το κοινό, "πώς αντιδρούν" οι τηλεθεατές-τριες απέναντι σ' αυτό το "μαγικό" κουτί - την τηλεόραση. Ποιες είναι οι προτιμήσεις τους, η "συμπεριφορά" τους; Γιατί βλέπουν τηλεόραση; Τί τους ενδιαφέρει περισσότερο; Το βιβλίο αυτό αποτελεί προσπάθεια της κ. Τέσσας Δουλκέρη για να δώσει το "ερέθισμα" σε νέους - νέες ερευνητές -τριες για μελέτη των κοινωνικών θεμάτων ΜΜΕ στην Ελλάδα.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Last viewed
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΕΜΠΕΙΡΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ (BKS.0074051)
elliniki tileorasi empeiriki ereyna deytero meros photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
13.86 € -25% = 10.39
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 960-02-1317-8
Συγγραφέας: ΔΟΥΛΚΕΡΗ ΤΕΣΣΑ
Εκδοτικός οίκος: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Σελίδες: 167
Διαστάσεις: 14Χ21
Ημερομηνία Έκδοσης: 1999

Η έρευνα αυτή έχει σκοπό να δει τί "σκέφτεται" το κοινό, "πώς αντιδρούν" οι τηλεθεατές-τριες απέναντι σ' αυτό το "μαγικό" κουτί - την τηλεόραση. Ποιες είναι οι προτιμήσεις τους, η "συμπεριφορά" τους; Γιατί βλέπουν τηλεόραση; Τί τους ενδιαφέρει περισσότερο; Το βιβλίο αυτό αποτελεί προσπάθεια της κ. Τέσσας Δουλκέρη για να δώσει το "ερέθισμα" σε νέους - νέες ερευνητές -τριες για μελέτη των κοινωνικών θεμάτων ΜΜΕ στην Ελλάδα.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΕΜΠΕΙΡΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ BKS.0074051 ΔΟΥΛΚΕΡΗ ΤΕΣΣΑ ΔΟΥΛΚΕΡΗ ΤΕΣΣΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
7.79 ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials