Η ανταπόκριση του ατόμου στις απαιτήσεις του σύγχρονου επαγγελματικού γίγνεσθαι απαιτεί αφενός δια βίου επιμόρφωση και αφετέρου συνεργασία με άλλες ειδικότητες που εργάζονται στον ίδιο χώρο. Αυτή η διττή αναγκαιότητα εμφανίζεται ιδιαίτερα επιτακτική για τους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι καλούνται συνεχώς να παράγουν, αλλά και να μεταβιβάζουν νέα γνώση με πρωτοποριακές μεθόδους. Παράλληλα, η επιτυχία του έργου τους προσδιορίζεται σε σημαντικό βαθμό και από την ποιότητα της συνεργασίας τους με τους σχολικούς ψυχολόγους.
Με γνώμονα τις παραπάνω επισημάνσεις, το Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού του Πανεπιστημίου Αιγαίου ανέλαβε την πρωτοβουλία εκπόνησης μιας σειράς Σχολικής - Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας, η οποία αποσκοπεί στην κατά το δυνατόν τεκμηριωμένη ανάλυση των διαστάσεων εκείνων που καθορίζουν τη γόνιμη συνεργασία μεταξύ εκπαιδευτικού και σχολικού ψυχολόγου για την αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση των προβλημάτων των μαθητών, καθώς και την «καλύτερη»διεξαγωγή της μαθησιακής διαδικασίας.
Οι τόμοι Α' και Β' έχουν ως σημείο αναφοράς τους μαθητές, με βασικούς θεματολογικούς άξονες:
τη διαδικασία πρόσκτησης των βασικών ακαδημαϊκών γνώσεων
το ρόλο παραγόντων που δεν ανήκουν στη διδακτική πράξη, αλλά συμβάλλουν αποφασιστικά στη διαμόρφωση του μαθησιακού κλίματος και τη διεξαγωγή της εκπαιδευτικής διαδικασίας
την ανάπτυξη της δημιουργικότητας
τη διαπολιτισμική και την περιβαλλοντική εκπαίδευση.
Ο τόμος Γ' έχει ως σημείο αναφοράς τους εκπαιδευτικούς, με κεντρικούς άξονες:
το ρόλο των εκπαιδευτικών και του σχολικού ψυχολόγου στο σύγχρονο σχολείο
την κατάρτιση/μετεκπαίδευση/επιμόρφωση των εκπαιδευτικών.
Ευελπιστούμε πως οι εισηγήσεις που παρουσιάζονται δίνουν ένα μικρό έναυσμα προς πολλαπλούς προβληματισμούς και, ακόμη, προς πλουσιότερες κατευθύνσεις - προοπτικές, προκειμένου τα ερευνητικά δεδομένα να μην παραμένουν απλώς προς ανταλλαγή ανάμεσα σε ειδικούς, αλλά να διεισδύουν και στα κέντρα λήψης αποφάσεων.
Η ανταπόκριση του ατόμου στις απαιτήσεις του σύγχρονου επαγγελματικού γίγνεσθαι απαιτεί αφενός δια βίου επιμόρφωση και αφετέρου συνεργασία με άλλες ειδικότητες που εργάζονται στον ίδιο χώρο. Αυτή η διττή αναγκαιότητα εμφανίζεται ιδιαίτερα επιτακτική για τους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι καλούνται συνεχώς να παράγουν, αλλά και να μεταβιβάζουν νέα γνώση με πρωτοποριακές μεθόδους. Παράλληλα, η επιτυχία του έργου τους προσδιορίζεται σε σημαντικό βαθμό και από την ποιότητα της συνεργασίας τους με τους σχολικούς ψυχολόγους.
Με γνώμονα τις παραπάνω επισημάνσεις, το Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού του Πανεπιστημίου Αιγαίου ανέλαβε την πρωτοβουλία εκπόνησης μιας σειράς Σχολικής - Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας, η οποία αποσκοπεί στην κατά το δυνατόν τεκμηριωμένη ανάλυση των διαστάσεων εκείνων που καθορίζουν τη γόνιμη συνεργασία μεταξύ εκπαιδευτικού και σχολικού ψυχολόγου για την αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση των προβλημάτων των μαθητών, καθώς και την «καλύτερη»διεξαγωγή της μαθησιακής διαδικασίας.
Οι τόμοι Α' και Β' έχουν ως σημείο αναφοράς τους μαθητές, με βασικούς θεματολογικούς άξονες:
• τη διαδικασία πρόσκτησης των βασικών ακαδημαϊκών γνώσεων • το ρόλο παραγόντων που δεν ανήκουν στη διδακτική πράξη, αλλά συμβάλλουν αποφασιστικά στη διαμόρφωση του μαθησιακού κλίματος και τη διεξαγωγή της εκπαιδευτικής διαδικασίας • την ανάπτυξη της δημιουργικότητας • τη διαπολιτισμική και την περιβαλλοντική εκπαίδευση.
Ο τόμος Γ' έχει ως σημείο αναφοράς τους εκπαιδευτικούς, με κεντρικούς άξονες: • το ρόλο των εκπαιδευτικών και του σχολικού ψυχολόγου στο σύγχρονο σχολείο • την κατάρτιση/μετεκπαίδευση/επιμόρφωση των εκπαιδευτικών.
Ευελπιστούμε πως οι εισηγήσεις που παρουσιάζονται δίνουν ένα μικρό έναυσμα προς πολλαπλούς προβληματισμούς και, ακόμη, προς πλουσιότερες κατευθύνσεις - προοπτικές, προκειμένου τα ερευνητικά δεδομένα να μην παραμένουν απλώς προς ανταλλαγή ανάμεσα σε ειδικούς, αλλά να διεισδύουν και στα κέντρα λήψης αποφάσεων.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΟΜΟΣ ΒBKS.0369129BKS.0369129ΠΑΠΑΗΛΙΟΥ Φ. ΧΡΙΣΤΙΝΑ, ΞΑΝΘΑΚΟΥ ΓΙΩΤΑ, ΧΑΤΖΗΧΡΗΣΤΟΥ ΣΙΣΣΥΠΑΠΑΗΛΙΟΥ Φ. ΧΡΙΣΤΙΝΑ, ΞΑΝΘΑΚΟΥ ΓΙΩΤΑ, ΧΑΤΖΗΧΡΗΣΤΟΥ ΣΙΣΣΥΨΥΧΟΛΟΓΙΑΚατηγορία: ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ •ΠΑΠΑΗΛΙΟΥ Φ. ΧΡΙΣΤΙΝΑ, ΞΑΝΘΑΚΟΥ ΓΙΩΤΑ, ΧΑΤΖΗΧΡΗΣΤΟΥ ΣΙΣΣΥ στην κατηγορία ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ISBN: 960-6622-51-7 Συγγραφέας: ΠΑΠΑΗΛΙΟΥ Φ. ΧΡΙΣΤΙΝΑ, ΞΑΝΘΑΚΟΥ ΓΙΩΤΑ, ΧΑΤΖΗΧΡΗΣΤΟΥ ΣΙΣΣΥ Εκδοτικός οίκος: ΔΙΑΔΡΑΣΗ Σελίδες: 224 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: 2006 Η ανταπόκριση του ατόμου στις απαιτήσεις του σύγχρονου επαγγελματικού γίγνεσθαι απαιτεί αφενός δια βίου επιμόρφωση και αφετέρου συνεργασία με άλλες ειδικότητες που εργάζονται στον ίδιο χώρο. Αυτή η διττή αναγκαιότητα εμφανίζεται ιδιαίτερα επιτακτική για τους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι καλούνται συνεχώς να παράγουν, αλλά και να μεταβιβάζουν νέα γνώση με πρωτοποριακές μεθόδους. Παράλληλα, η επιτυχία του έργου τους προσδιορίζεται σε σημαντικό βαθμό και από την ποιότητα της συνεργασίας τους με τους σχολικούς ψυχολόγους. Με γνώμονα τις παραπάνω επισημάνσεις, το Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού του Πανεπιστημίου Αιγαίου ανέλαβε την πρωτοβουλία εκπόνησης μιας σειράς Σχολικής - Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας, η οποία αποσκοπεί στην κατά το δυνατόν τεκμηριωμένη ανάλυση των διαστάσεων εκείνων που καθορίζουν τη γόνιμη συνεργασία μεταξύ εκπαιδευτικού και σχολικού ψυχολόγου για την αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση των προβλημάτων των μαθητών, καθώς και την «καλύτερη»διεξαγωγή της μαθησιακής διαδικασίας. Οι τόμοι Α' και Β' έχουν ως σημείο αναφοράς τους μαθητές, με βασικούς θεματολογικούς άξονες: • τη διαδικασία πρόσκτησης των βασικών ακαδημαϊκών γνώσεων• το ρόλο παραγόντων που δεν ανήκουν στη διδακτική πράξη, αλλά συμβάλλουν αποφασιστικά στη διαμόρφωση του μαθησιακού κλίματος και τη διεξαγωγή της εκπαιδευτικής διαδικασίας• την ανάπτυξη της δημιουργικότητας• τη διαπολιτισμική και την περιβαλλοντική εκπαίδευση. Ο τόμος Γ' έχει ως σημείο αναφοράς τους εκπαιδευτικούς, με κεντρικούς άξονες: • το ρόλο των εκπαιδευτικών και του σχολικού ψυχολόγου στο σύγχρονο σχολείο• την κατάρτιση/μετεκπαίδευση/επιμόρφωση των εκπαιδευτικών. Ευελπιστούμε πως οι εισηγήσεις που παρουσιάζονται δίνουν ένα μικρό έναυσμα προς πολλαπλούς προβληματισμούς και, ακόμη, προς πλουσιότερες κατευθύνσεις - προοπτικές, προκειμένου τα ερευνητικά δεδομένα να μην παραμένουν απλώς προς ανταλλαγή ανάμεσα σε ειδικούς, αλλά να διεισδύουν και στα κέντρα λήψης αποφάσεων. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΟΜΟΣ Β
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση