Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΥ PROJECT ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ-ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ)
 
 
 
   
 
eisagogi tis methodoy project sti didaskalia ton oikonomikon epistimon biomatiki epikoinoniaki didaskalia photo

eisagogi tis methodoy project sti didaskalia ton oikonomikon epistimon biomatiki epikoinoniaki didaskalia photo


ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΥ PROJECT ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ-ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ)

BKS.0542142          
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΜΠΡΙΝΙΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από15.07 €
μόνο13.56 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-01-1119-7
Συγγραφέας: ΜΠΡΙΝΙΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Εκδοτικός οίκος: GUTENBERG
Σελίδες: 208
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Μάρτιος 2007

ΕΝΑΣ ΟΔΗΓΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ

Στο χώρο της εκπαίδευσης, με τον όρο βιωματική μάθηση αναφερόμαστε στην οργάνωση της μαθησιακής διαδικασίας με βάση το «Learning by doing / Μάθηση μέσω της εμπειρίας», που συνεπάγεται την ενεργό συμμετοχή των μαθητών σε δραστηριότητες όπως η έρευνα, η έρευνα πεδίου, η παρατήρηση, οι συνεντεύξεις, οι προσομοιώσεις, οι δημιουργικές συνθέσεις κλπ. Η θεωρία της βιωματικής μάθησης δίνει έμφαση στο σημαντικό ρόλο που παίζει η εμπειρία στη διαδικασία της μάθησης, καθώς και στους δεσμούς μεταξύ της σχολικής τάξης, της καθημερινής ζωής των μαθητών και της κοινωνικής πραγματικότητας.

Στο πλαίσιο αυτής της αντίληψης η βιωματική μάθηση «ακουμπά» στη διερευνητική μάθηση και τη μέθοδο επίλυσης προβλημάτων. Έτσι, η βιωματική-επικοινωνιακή μάθηση θεωρούμε ότι είναι ένα ταξίδι ανακάλυψης του νοήματος της ανθρώπινης ύπαρξης και της φύσης του κοινού καλού. Με αυτήν την έννοια πιστεύουμε ότι η βιωματική μάθηση δεν αφορά μόνο στα παιδιά και τους εφήβους αλλά και στους ενήλικες σε όλα τα στάδια της ανάπτυξής τους (διά βίου μάθηση).

Το παρόν βιβλίο αποτελεί έναν οδηγό εφαρμογής (manual) της μεθόδου Project. Υπογραμμίζεται όμως ότι η μέθοδος Project δεν προτείνεται ως πανάκεια για την αντιμετώπιση κάθε εκπαιδευτικού προβλήματος. Απαντά όμως πιο πειστικά σε ορισμένα προβλήματα που αντιμετωπίζει το εκπαιδευτικό σύστημα στις μέρες μας και μπορεί να καλλιεργήσει μια γενικότερη αντίληψη για την κατάκτηση της γνώσης και τη δημιουργικότητα.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΥ PROJECT ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ-ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ) (BKS.0542142)
eisagogi tis methodoy project sti didaskalia ton oikonomikon epistimon biomatiki epikoinoniaki didaskalia photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
15.07 € -10% = 13.56
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 960-01-1119-7
Συγγραφέας: ΜΠΡΙΝΙΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Εκδοτικός οίκος: GUTENBERG
Σελίδες: 208
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Μάρτιος 2007

ΕΝΑΣ ΟΔΗΓΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ

Στο χώρο της εκπαίδευσης, με τον όρο βιωματική μάθηση αναφερόμαστε στην οργάνωση της μαθησιακής διαδικασίας με βάση το «Learning by doing / Μάθηση μέσω της εμπειρίας», που συνεπάγεται την ενεργό συμμετοχή των μαθητών σε δραστηριότητες όπως η έρευνα, η έρευνα πεδίου, η παρατήρηση, οι συνεντεύξεις, οι προσομοιώσεις, οι δημιουργικές συνθέσεις κλπ. Η θεωρία της βιωματικής μάθησης δίνει έμφαση στο σημαντικό ρόλο που παίζει η εμπειρία στη διαδικασία της μάθησης, καθώς και στους δεσμούς μεταξύ της σχολικής τάξης, της καθημερινής ζωής των μαθητών και της κοινωνικής πραγματικότητας.

Στο πλαίσιο αυτής της αντίληψης η βιωματική μάθηση «ακουμπά» στη διερευνητική μάθηση και τη μέθοδο επίλυσης προβλημάτων. Έτσι, η βιωματική-επικοινωνιακή μάθηση θεωρούμε ότι είναι ένα ταξίδι ανακάλυψης του νοήματος της ανθρώπινης ύπαρξης και της φύσης του κοινού καλού. Με αυτήν την έννοια πιστεύουμε ότι η βιωματική μάθηση δεν αφορά μόνο στα παιδιά και τους εφήβους αλλά και στους ενήλικες σε όλα τα στάδια της ανάπτυξής τους (διά βίου μάθηση).

Το παρόν βιβλίο αποτελεί έναν οδηγό εφαρμογής (manual) της μεθόδου Project. Υπογραμμίζεται όμως ότι η μέθοδος Project δεν προτείνεται ως πανάκεια για την αντιμετώπιση κάθε εκπαιδευτικού προβλήματος. Απαντά όμως πιο πειστικά σε ορισμένα προβλήματα που αντιμετωπίζει το εκπαιδευτικό σύστημα στις μέρες μας και μπορεί να καλλιεργήσει μια γενικότερη αντίληψη για την κατάκτηση της γνώσης και τη δημιουργικότητα.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΥ PROJECT ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ-ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ) BKS.0542142 ΜΠΡΙΝΙΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΜΠΡΙΝΙΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
12.2 ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials