Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
 
 
 
   
 
eisagogi sto marketingk photo
eisagogi sto marketingk photo


ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

BKS.1028737          
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΒΑΘΗΣ ΑΓΓΕΛΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από15.28 €
μόνο12.22 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-375-135-9
Συγγραφέας: ΒΑΘΗΣ ΑΓΓΕΛΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ
Σειρά: ΒΙΒΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
Σελίδες: 216
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: 2000

Το βιβλίο αυτό επιδιώκει να δώσει εισαγωγικές γνώσεις στο Μάρκετινγκ και απευθύνεται τόσο σε αυτούς που επιθυμούν να έχουν μια γενική εικόνα του, όσο και σε εκείνους που θέλουν να έχουν ένα συνοπτικό βοήθημα και παρακολουθούν προγράμματα κατάρτισης ανέργων σε ΚΕΚ, ΙΕΚ κ.λπ.

Παρουσιάζονται οι βασικές έννοιες και κατευθύνσεις του Μάρκετινγκ, η χρήση του από τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και η θέση του στις μεγαλύτερες. Επίσης αναπτύσσονται τα μέσα που χρησιμοποιεί όπως, για παράδειγμα, η έρευνα μάρκετινγκ.

Ακόμα εξετάζονται και αναλύονται χρήσιμες έννοιες για την οικονομική ζωή, π.χ. η συμπεριφορά του καταναλωτή, η μικρομεσαία επιχείρηση, η αγορά, το προϊόν κ.λπ.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (BKS.1028737)
eisagogi sto marketingk photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
15.28 € -20% = 12.22
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 978-960-375-135-9
Συγγραφέας: ΒΑΘΗΣ ΑΓΓΕΛΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ
Σειρά: ΒΙΒΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
Σελίδες: 216
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: 2000

Το βιβλίο αυτό επιδιώκει να δώσει εισαγωγικές γνώσεις στο Μάρκετινγκ και απευθύνεται τόσο σε αυτούς που επιθυμούν να έχουν μια γενική εικόνα του, όσο και σε εκείνους που θέλουν να έχουν ένα συνοπτικό βοήθημα και παρακολουθούν προγράμματα κατάρτισης ανέργων σε ΚΕΚ, ΙΕΚ κ.λπ.

Παρουσιάζονται οι βασικές έννοιες και κατευθύνσεις του Μάρκετινγκ, η χρήση του από τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και η θέση του στις μεγαλύτερες. Επίσης αναπτύσσονται τα μέσα που χρησιμοποιεί όπως, για παράδειγμα, η έρευνα μάρκετινγκ.

Ακόμα εξετάζονται και αναλύονται χρήσιμες έννοιες για την οικονομική ζωή, π.χ. η συμπεριφορά του καταναλωτή, η μικρομεσαία επιχείρηση, η αγορά, το προϊόν κ.λπ.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ BKS.1028737 ΒΑΘΗΣ ΑΓΓΕΛΟΣ ΒΑΘΗΣ ΑΓΓΕΛΟΣ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
9.78 MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials