Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
 
 
 
   
 
eisagogi sto marketingk photo

eisagogi sto marketingk photo


ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

BKS.0191961          
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΜΑΛΛΙΑΡΗΣ ΠΕΤΡΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από62.90 €
μόνο56.61 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-351-918-8
Συγγραφέας: ΜΑΛΛΙΑΡΗΣ ΠΕΤΡΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Σελίδες: 840
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2012

Στο παρόν βιβλίο το μάρκετινγκ αντιμετωπίζεται ως μία επιστημονική, διαρκής, ολοκληρωμένη λειτουργία και η ανάλυσή της περιλαμβάνει την ιδεολογία, τη μεθοδολογία, τις πολιτικές, τις τεχνικές, την πρακτική και τα πεδία εφαρμογής της. Κατά την παρούσα τέταρτη έκδοση, αυτό που πρωτοεμφανίζεται είναι η πιο σημαντική συνιστώσα του σύγχρονου γίγνεσθαι, δηλαδή η δέσμη των θλιβερών συνεπειών της πολύπλευρης κρίσης που επιμένει. Εκτός από αυτή την προσθήκη, ανανεώθηκαν τα στατιστικά στοιχεία και εμπλουτίστηκε η ύλη με κυρίως δημοσιογραφικής φύσεως άρθρα, που συμπληρώνουν τη θεωρία και τελικά διευκολύνουν τον μαθησιακό και εκπαιδευτικό ρόλο του βιβλίου αυτού. Παράλληλα, προστέθηκαν νέες έννοιες και νέα θέματα που ενδιαφέρουν το ΜΚΤ.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (BKS.0191961)
eisagogi sto marketingk photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
62.90 € -10% = 56.61
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 978-960-351-918-8
Συγγραφέας: ΜΑΛΛΙΑΡΗΣ ΠΕΤΡΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Σελίδες: 840
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2012

Στο παρόν βιβλίο το μάρκετινγκ αντιμετωπίζεται ως μία επιστημονική, διαρκής, ολοκληρωμένη λειτουργία και η ανάλυσή της περιλαμβάνει την ιδεολογία, τη μεθοδολογία, τις πολιτικές, τις τεχνικές, την πρακτική και τα πεδία εφαρμογής της. Κατά την παρούσα τέταρτη έκδοση, αυτό που πρωτοεμφανίζεται είναι η πιο σημαντική συνιστώσα του σύγχρονου γίγνεσθαι, δηλαδή η δέσμη των θλιβερών συνεπειών της πολύπλευρης κρίσης που επιμένει. Εκτός από αυτή την προσθήκη, ανανεώθηκαν τα στατιστικά στοιχεία και εμπλουτίστηκε η ύλη με κυρίως δημοσιογραφικής φύσεως άρθρα, που συμπληρώνουν τη θεωρία και τελικά διευκολύνουν τον μαθησιακό και εκπαιδευτικό ρόλο του βιβλίου αυτού. Παράλληλα, προστέθηκαν νέες έννοιες και νέα θέματα που ενδιαφέρουν το ΜΚΤ.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ BKS.0191961 ΜΑΛΛΙΑΡΗΣ ΠΕΤΡΟΣ ΜΑΛΛΙΑΡΗΣ ΠΕΤΡΟΣ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
50.95 MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials