Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
 
 
 
   
 
eisagogi sto marketingk photo

eisagogi sto marketingk photo


ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

BKS.0110617          
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΜΠΛΥΘ ΤΖΙΜ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από27.63 €
μόνο23.21 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-209-550-4
Συγγραφέας: ΜΠΛΥΘ ΤΖΙΜ
Εκδοτικός οίκος: ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ
Σελίδες: 400
Ημερομηνία Έκδοσης: 2002

Αυτή η δεύτερη έκδοση του βιβλίου Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ έχει ενημερωθεί λαμβάνοντας υπόψη τις παρατηρήσεις των αναγνωστών. Η πρώτη έκδοση σημείωσε σημαντική επιτυχία ως ένα βιβλίο φιλικό προς το χρήστη που αποτελούσε μια σύντομη και εύστοχη εισαγωγή στον τομέα του μάρκετινγκ.

Το βιβλίο αυτό σκιαγραφεί τις τεχνικές, τις θεωρίες που τις στηρίζουν, και τις διαδικασίες λήψης αποφάσεων για θέματα τακτικής μάρκετινγκ. Εκτός από τις παραδοσιακές τεχνικές μάρκετινγκ, καλύπτονται και σύγχρονα θέματα όπως αυτά που έχουν σχέση με την προστασία του περιβάλλοντος, τη μεταμοντέρνα σκέψη, το μάρκετινγκ σχέσεων, και την ηθική.

Η νέα έκδοση περιλαμβάνει:

  • ακόμα μεγαλύτερο αριθμό περιπτώσεων προς μελέτη από ένα ευρύτερο φάσμα τομέων και διεθνών περιβαλλόντων, όπως: ο Ευρωπαϊκός Κλάδος Κινητής Τηλεφωνίας, ο Ανθρωπος του 21ου Αιώνα, η τοποθεσία Lastminute.com, ο κλάδος πώλησης βιβλίων, και πολλά άλλα!
  • ένα καινούργιο πακέτο ερωτήσεων που σχεδιάστηκε για να βοηθήσει το σπουδαστή να μάθει και τον διδάσκοντα να αξιολογήσει.
  • ευρύτερη κάλυψη της θεωρίας των επικοινωνιών, συμπεριλαμβανομένου και του μοντέλου ιεράρχησης των επιπτώσεων.
  • μεγαλύτερη κάλυψη του θέματος της διαχείρισης εμπορικής επωνυμίας (branding), που περιλαμβάνει τον ορισμό των μαρκών, την ανάπτυξη της μάρκας, τις μάρκες και τη σημειολογία, καθώς και θέματα στρατηγικής για την ονομασία μάρκας.
  • αυξημένη κάλυψη του εσωτερικού μάρκετινγκ και του μάρκετινγκ σχέσεων.

    Επίσης, το βιβλίο Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ διαθέτει πλήθος σχετικών και σύγχρονων παραδειγμάτων και άριστα παιδαγωγικά χαρακτηριστικά που το κάνουν ιδανικό για όσους μελετούν το μάρκετινγκ.


  • Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
    Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

    Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

    Last viewed
    ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (BKS.0110617)
    eisagogi sto marketingk photo
    Κατόπιν παραγγελίας
    Wishlist
    Share
    27.63 € -16% = 23.21
    Περιγραφή
    Αξιολόγηση
    Σχετικά
    ISBN: 960-209-550-4
    Συγγραφέας: ΜΠΛΥΘ ΤΖΙΜ
    Εκδοτικός οίκος: ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ
    Σελίδες: 400
    Ημερομηνία Έκδοσης: 2002

    Αυτή η δεύτερη έκδοση του βιβλίου Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ έχει ενημερωθεί λαμβάνοντας υπόψη τις παρατηρήσεις των αναγνωστών. Η πρώτη έκδοση σημείωσε σημαντική επιτυχία ως ένα βιβλίο φιλικό προς το χρήστη που αποτελούσε μια σύντομη και εύστοχη εισαγωγή στον τομέα του μάρκετινγκ.

    Το βιβλίο αυτό σκιαγραφεί τις τεχνικές, τις θεωρίες που τις στηρίζουν, και τις διαδικασίες λήψης αποφάσεων για θέματα τακτικής μάρκετινγκ. Εκτός από τις παραδοσιακές τεχνικές μάρκετινγκ, καλύπτονται και σύγχρονα θέματα όπως αυτά που έχουν σχέση με την προστασία του περιβάλλοντος, τη μεταμοντέρνα σκέψη, το μάρκετινγκ σχέσεων, και την ηθική.

    Η νέα έκδοση περιλαμβάνει:
    • ακόμα μεγαλύτερο αριθμό περιπτώσεων προς μελέτη από ένα ευρύτερο φάσμα τομέων και διεθνών περιβαλλόντων, όπως: ο Ευρωπαϊκός Κλάδος Κινητής Τηλεφωνίας, ο Ανθρωπος του 21ου Αιώνα, η τοποθεσία Lastminute.com, ο κλάδος πώλησης βιβλίων, και πολλά άλλα!
    • ένα καινούργιο πακέτο ερωτήσεων που σχεδιάστηκε για να βοηθήσει το σπουδαστή να μάθει και τον διδάσκοντα να αξιολογήσει.
    • ευρύτερη κάλυψη της θεωρίας των επικοινωνιών, συμπεριλαμβανομένου και του μοντέλου ιεράρχησης των επιπτώσεων.
    • μεγαλύτερη κάλυψη του θέματος της διαχείρισης εμπορικής επωνυμίας (branding), που περιλαμβάνει τον ορισμό των μαρκών, την ανάπτυξη της μάρκας, τις μάρκες και τη σημειολογία, καθώς και θέματα στρατηγικής για την ονομασία μάρκας.
    • αυξημένη κάλυψη του εσωτερικού μάρκετινγκ και του μάρκετινγκ σχέσεων.

    Επίσης, το βιβλίο Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ διαθέτει πλήθος σχετικών και σύγχρονων παραδειγμάτων και άριστα παιδαγωγικά χαρακτηριστικά που το κάνουν ιδανικό για όσους μελετούν το μάρκετινγκ.

    Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
    Βαθμολογία    
    email    
    Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
    Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
    ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ BKS.0110617 ΜΠΛΥΘ ΤΖΙΜ ΜΠΛΥΘ ΤΖΙΜ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
    19.5 MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ


    Υπολογιστές
    Ήχος - Εικόνα
    Τηλεπικοινωνίες
    Λευκές συσκευές
    Ηλεκτρικές συσκευές
    Εργαλεία
    Μουσικά όργανα
    Security
    Ηλεκτρονικά παιχνίδια
    Gadgets & Παιχνίδια
    Είδη γραφείου
    Βιβλία
    Ταινίες DVD - Blu Ray
        Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials