Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
 
 
 
   
 
eisagogi sto marketingk kai tin ereyna agoras photo

eisagogi sto marketingk kai tin ereyna agoras photo


ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ

BKS.0151489          
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΤΟΜΑΡΑΣ ΠΕΤΡΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από50.23 €
μόνο45.21 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-90674-0-9
Συγγραφέας: ΤΟΜΑΡΑΣ ΠΕΤΡΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΙΔΙΩΤΙΚΗ
Σελίδες: 531
Διαστάσεις: 28x21
Ημερομηνία Έκδοσης: Φεβρουάριος 2009

Η τρίτη έκδοση του βιβλίου έχει αναμορφωμένη και εκσυγχρονισμένη ύλη και σημαντική αναδιάρθρωση της δομής και της παρουσίασης του βιβλίου. Αναλύονται νέα θέματα όπως: μορφές και πεδία εφαρμογής του Μάρκετινγκ στο χώρο των υπηρεσιών Υγείας, τα συστήματα διαχείρισης πληροφοριών με τη σύγχρονη τεχνολογία, το σχεσιακό μάρκετινγκ, το Database Marketing και το CRM, παρακολουθώντας τις νέες τάσεις στην επιστήμη, στην αγορά και τις συνεχώς ανανεούμενες ανάγκες των φοιτητών και των περιγραμμάτων των μαθημάτων Μάρκετινγκ τα οποία χρησιμοποιούν το βιβλίο αυτό ως διδακτικό βοήθημα.

ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ (BKS.0151489)
eisagogi sto marketingk kai tin ereyna agoras photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
50.23 € -10% = 45.21
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 978-960-90674-0-9
Συγγραφέας: ΤΟΜΑΡΑΣ ΠΕΤΡΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΙΔΙΩΤΙΚΗ
Σελίδες: 531
Διαστάσεις: 28x21
Ημερομηνία Έκδοσης: Φεβρουάριος 2009

Η τρίτη έκδοση του βιβλίου έχει αναμορφωμένη και εκσυγχρονισμένη ύλη και σημαντική αναδιάρθρωση της δομής και της παρουσίασης του βιβλίου. Αναλύονται νέα θέματα όπως: μορφές και πεδία εφαρμογής του Μάρκετινγκ στο χώρο των υπηρεσιών Υγείας, τα συστήματα διαχείρισης πληροφοριών με τη σύγχρονη τεχνολογία, το σχεσιακό μάρκετινγκ, το Database Marketing και το CRM, παρακολουθώντας τις νέες τάσεις στην επιστήμη, στην αγορά και τις συνεχώς ανανεούμενες ανάγκες των φοιτητών και των περιγραμμάτων των μαθημάτων Μάρκετινγκ τα οποία χρησιμοποιούν το βιβλίο αυτό ως διδακτικό βοήθημα.

ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ BKS.0151489 ΤΟΜΑΡΑΣ ΠΕΤΡΟΣ ΤΟΜΑΡΑΣ ΠΕΤΡΟΣ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
40.69 MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials