BRANDING ΚΑΙ ΤΜΗΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΣΤΗ ΔΙΕΘΝΗ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ
Είναι απαραίτητη προϋπόθεση τα διοικητικά στελέχη των σύγχρονων ξενοδοχειακών - και όχι μόνο - μονάδων να κατανοήσουν τη σημερινή μορφή και δομή του διεθνούς ξενοδοχειακού μάρκετινγκ, τις κατευθυντήριες γραμμές που αυτό επιτάσσει, ώστε να είναι σε θέση να σχεδιάσουν ένα ομοιογενές και ποιοτικά αναβαθμισμένο ξενοδοχειακό προϊόν το οποίο θα ανταποκρίνεται στις σύγχρονες ανάγκες και διαθέσεις του επαγγελματία ταξιδιώτη ή τουρίστα.
Αποτελεί άμεση προτεραιότητα, τόσο τα στελέχη όσο και το υπόλοιπο προσωπικό, να αποκτήσουν το ανάλογο επίπεδο μόρφωσης και επαγγελματικής κατάρτισης, ώστε να είναι μετέπειτα ικανοί να εφαρμόσουν τις νέες πιο αποδοτικές μεθόδους και στρατηγικές μάρκετινγκ, διοίκησης και οργάνωσης.
Παράλληλα, σε αυτό το βιβλίο, κατέβαλα ιδιαίτερη προσπάθεια με σκοπό να παρουσιαστούν ορισμένες εναλλακτικές λύσεις άμβλυνσης, κατά κάποιο τρόπο, του φαινομένου της εποχικής διακύμανσης που παρατηρείται εδώ και αρκετά χρόνια στο τόπο μας, σε συνδυασμό με την μεγάλη εξάρτηση των Ελληνικών ξενοδοχειακών επιχειρήσεων από τις εξωτερικές (κυρίως Ευρωπαϊκές αγορές), στοιχείο, κατά τη γνώμη μου, καθοριστικής σημασίας για το φαινόμενο της εποχικότητας. Παρουσιάζοντας τις πλέον σύγχρονες στρατηγικές μάρκετινγκ, όπως στην ενότητα Τμήμα Ολιγοήμερων Διακοπών (Short Breaks Segment), στο Μέρος II, που εφαρμόζονται τα τελευταία χρόνια από μεγάλες πολυεθνικές αλυσίδες, για την καλύτερη εκμετάλλευση και των επιμέρους εσωτερικών αγορών, πιστεύω ότι παρέχω πλέον με αξιώσεις εκείνο το πλαίσιο που δύνανται να δραστηριοποιηθούν οι επαγγελματίες του ξενοδοχειακού τομέα, ώστε να επωφεληθούν από τα πλεονεκτήματα της εσωτερικής αγοράς, του Ελληνικού τουριστικού κοινού, που τόσο έχει παραγκωνιστεί τα τελευταία χρόνια, και να επιτύχουν περαιτέρω άνοδο της πληρότητας των δωματίων τους, ιδιαίτερα από Παρασκευή έως Κυριακή.
Το άμεσο αποτέλεσμα που παρέχει το τρίπτυχο της σχέσης: τουριστική ανάπτυξη - ξενοδοχειακή ανάπτυξη - ξενοδοχειακή παιδεία και κατάρτιση, αποτέλεσε το βασικό κίνητρο ώστε να επιχειρήσω μία άκρως αναλυτική, επιστημονικά τεκμηριωμένη βάσει διεθνών ερευνών και μεθοδική επισκόπηση της εξέλιξης τα τελευταία 15 χρόνια της διεθνούς ξενοδοχείας, των αναδυόμενων νέων παγκόσμιων αγορών καθώς και των τρόπων της συστηματικότερης εκμετάλλευσης τους, προς απώτερο όφελος τόσο του επαγγελματία ξενοδόχου όσο και του απαιτητικού σύγχρονου τουρίστα-καταναλωτή.
BRANDING ΚΑΙ ΤΜΗΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΣΤΗ ΔΙΕΘΝΗ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ
Είναι απαραίτητη προϋπόθεση τα διοικητικά στελέχη των σύγχρονων ξενοδοχειακών - και όχι μόνο - μονάδων να κατανοήσουν τη σημερινή μορφή και δομή του διεθνούς ξενοδοχειακού μάρκετινγκ, τις κατευθυντήριες γραμμές που αυτό επιτάσσει, ώστε να είναι σε θέση να σχεδιάσουν ένα ομοιογενές και ποιοτικά αναβαθμισμένο ξενοδοχειακό προϊόν το οποίο θα ανταποκρίνεται στις σύγχρονες ανάγκες και διαθέσεις του επαγγελματία ταξιδιώτη ή τουρίστα.
Αποτελεί άμεση προτεραιότητα, τόσο τα στελέχη όσο και το υπόλοιπο προσωπικό, να αποκτήσουν το ανάλογο επίπεδο μόρφωσης και επαγγελματικής κατάρτισης, ώστε να είναι μετέπειτα ικανοί να εφαρμόσουν τις νέες πιο αποδοτικές μεθόδους και στρατηγικές μάρκετινγκ, διοίκησης και οργάνωσης.
Παράλληλα, σε αυτό το βιβλίο, κατέβαλα ιδιαίτερη προσπάθεια με σκοπό να παρουσιαστούν ορισμένες εναλλακτικές λύσεις άμβλυνσης, κατά κάποιο τρόπο, του φαινομένου της εποχικής διακύμανσης που παρατηρείται εδώ και αρκετά χρόνια στο τόπο μας, σε συνδυασμό με την μεγάλη εξάρτηση των Ελληνικών ξενοδοχειακών επιχειρήσεων από τις εξωτερικές (κυρίως Ευρωπαϊκές αγορές), στοιχείο, κατά τη γνώμη μου, καθοριστικής σημασίας για το φαινόμενο της εποχικότητας. Παρουσιάζοντας τις πλέον σύγχρονες στρατηγικές μάρκετινγκ, όπως στην ενότητα Τμήμα Ολιγοήμερων Διακοπών (Short Breaks Segment), στο Μέρος II, που εφαρμόζονται τα τελευταία χρόνια από μεγάλες πολυεθνικές αλυσίδες, για την καλύτερη εκμετάλλευση και των επιμέρους εσωτερικών αγορών, πιστεύω ότι παρέχω πλέον με αξιώσεις εκείνο το πλαίσιο που δύνανται να δραστηριοποιηθούν οι επαγγελματίες του ξενοδοχειακού τομέα, ώστε να επωφεληθούν από τα πλεονεκτήματα της εσωτερικής αγοράς, του Ελληνικού τουριστικού κοινού, που τόσο έχει παραγκωνιστεί τα τελευταία χρόνια, και να επιτύχουν περαιτέρω άνοδο της πληρότητας των δωματίων τους, ιδιαίτερα από Παρασκευή έως Κυριακή.
Το άμεσο αποτέλεσμα που παρέχει το τρίπτυχο της σχέσης: τουριστική ανάπτυξη - ξενοδοχειακή ανάπτυξη - ξενοδοχειακή παιδεία και κατάρτιση, αποτέλεσε το βασικό κίνητρο ώστε να επιχειρήσω μία άκρως αναλυτική, επιστημονικά τεκμηριωμένη βάσει διεθνών ερευνών και μεθοδική επισκόπηση της εξέλιξης τα τελευταία 15 χρόνια της διεθνούς ξενοδοχείας, των αναδυόμενων νέων παγκόσμιων αγορών καθώς και των τρόπων της συστηματικότερης εκμετάλλευσης τους, προς απώτερο όφελος τόσο του επαγγελματία ξενοδόχου όσο και του απαιτητικού σύγχρονου τουρίστα-καταναλωτή.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚBKS.0674149BKS.0674149ΠΑΛΜΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣΠΑΛΜΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑΚατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΠΑΛΜΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 960-390-069-9 Συγγραφέας: ΠΑΛΜΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ Εκδοτικός οίκος: INTERBOOKS Σελίδες: 280 Ημερομηνία Έκδοσης: 1999 BRANDING ΚΑΙ ΤΜΗΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΣΤΗ ΔΙΕΘΝΗ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ Είναι απαραίτητη προϋπόθεση τα διοικητικά στελέχη των σύγχρονων ξενοδοχειακών - και όχι μόνο - μονάδων να κατανοήσουν τη σημερινή μορφή και δομή του διεθνούς ξενοδοχειακού μάρκετινγκ, τις κατευθυντήριες γραμμές που αυτό επιτάσσει, ώστε να είναι σε θέση να σχεδιάσουν ένα ομοιογενές και ποιοτικά αναβαθμισμένο ξενοδοχειακό προϊόν το οποίο θα ανταποκρίνεται στις σύγχρονες ανάγκες και διαθέσεις του επαγγελματία ταξιδιώτη ή τουρίστα. Αποτελεί άμεση προτεραιότητα, τόσο τα στελέχη όσο και το υπόλοιπο προσωπικό, να αποκτήσουν το ανάλογο επίπεδο μόρφωσης και επαγγελματικής κατάρτισης, ώστε να είναι μετέπειτα ικανοί να εφαρμόσουν τις νέες πιο αποδοτικές μεθόδους και στρατηγικές μάρκετινγκ, διοίκησης και οργάνωσης. Παράλληλα, σε αυτό το βιβλίο, κατέβαλα ιδιαίτερη προσπάθεια με σκοπό να παρουσιαστούν ορισμένες εναλλακτικές λύσεις άμβλυνσης, κατά κάποιο τρόπο, του φαινομένου της εποχικής διακύμανσης που παρατηρείται εδώ και αρκετά χρόνια στο τόπο μας, σε συνδυασμό με την μεγάλη εξάρτηση των Ελληνικών ξενοδοχειακών επιχειρήσεων από τις εξωτερικές (κυρίως Ευρωπαϊκές αγορές), στοιχείο, κατά τη γνώμη μου, καθοριστικής σημασίας για το φαινόμενο της εποχικότητας. Παρουσιάζοντας τις πλέον σύγχρονες στρατηγικές μάρκετινγκ, όπως στην ενότητα Τμήμα Ολιγοήμερων Διακοπών (Short Breaks Segment), στο Μέρος II, που εφαρμόζονται τα τελευταία χρόνια από μεγάλες πολυεθνικές αλυσίδες, για την καλύτερη εκμετάλλευση και των επιμέρους εσωτερικών αγορών, πιστεύω ότι παρέχω πλέον με αξιώσεις εκείνο το πλαίσιο που δύνανται να δραστηριοποιηθούν οι επαγγελματίες του ξενοδοχειακού τομέα, ώστε να επωφεληθούν από τα πλεονεκτήματα της εσωτερικής αγοράς, του Ελληνικού τουριστικού κοινού, που τόσο έχει παραγκωνιστεί τα τελευταία χρόνια, και να επιτύχουν περαιτέρω άνοδο της πληρότητας των δωματίων τους, ιδιαίτερα από Παρασκευή έως Κυριακή. Το άμεσο αποτέλεσμα που παρέχει το τρίπτυχο της σχέσης: τουριστική ανάπτυξη - ξενοδοχειακή ανάπτυξη - ξενοδοχειακή παιδεία και κατάρτιση, αποτέλεσε το βασικό κίνητρο ώστε να επιχειρήσω μία άκρως αναλυτική, επιστημονικά τεκμηριωμένη βάσει διεθνών ερευνών και μεθοδική επισκόπηση της εξέλιξης τα τελευταία 15 χρόνια της διεθνούς ξενοδοχείας, των αναδυόμενων νέων παγκόσμιων αγορών καθώς και των τρόπων της συστηματικότερης εκμετάλλευσης τους, προς απώτερο όφελος τόσο του επαγγελματία ξενοδόχου όσο και του απαιτητικού σύγχρονου τουρίστα-καταναλωτή. ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση