To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Ψυχολογία > ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ
 
 
 
   
 
eisagogi stin psyxopaidagogiki ereyna kai methodologia photo

eisagogi stin psyxopaidagogiki ereyna kai methodologia photo


ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ

BKS.0377194      
ΚατηγορίαΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
ΒΑΜΒΟΥΚΑΣ ΜΙΧΑΛΗΣ στην κατηγορία ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
ΥποκατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.26.00 €
μόνο23.40 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-333-145-7
Συγγραφέας: ΒΑΜΒΟΥΚΑΣ ΜΙΧΑΛΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΓΡΗΓΟΡΗ
Σελίδες: 419
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: 1

Για να περάσουν τα αποτελέσματα της ψυχοπαιδαγωγικής έρευνας στο σχολείο και να επιδράσουν αποτελεσματικά στη βελτίωση της εκπαίδευτικης πρακτικής, πρέπει να τα αφομοιώσουν οι εκπαιδευτικοί.
Ερευνητές και εκπαιδευτικοί πρέπει να συνεργάζονται, να επικοινωνούν μεταξύ τους, να μιλούν την ίδια γλώσσα. Για να επιτευχθεί αυτό, πρέπει να αρθούν τα εμπόδια που δυσχεραίνουν τη συνεργασία αυτή.
Αυτό μπορεί να γίνει με τη μύηση των εκπαιδευτικών στη γλώσσα της έρευνας.
Έτσι θα υπάρχει συνεχής και αμφίδρομη ροή πληροφοριών μεταξύ ερευνητών και εκπαιδευτικών.
Αν αυτό συμβεί, τοτε η εκπαίδευση θα ανακαινίζεται, η ψυχοπαιδαγωγική έρευνα θα αναπτύσσεται, η θεωριτική -φιλοσοφική προσέγγιση των εκπαιδευτικών πραγμάτων θα μειώνεται και η ιδέα πως η εκπαίδευση είναι ζήτημα έμφυτης κλίσης ή κλήσης ολοένα θα εξαλείφεται.
Κι ακόμη,η λατρεία των παιδαγωγικών ειδώλών θα σταματήσει, η πίστη σε αυθεντίες θα παύσει, τη θέση των προσωπικών γνωμών, ως αλάνθαστων αξιωμάτων, θα πάρει η διατύπωση των αντικειμένικων ευρημάτων της έρευνας και τον τύπο του εκπαιδευτικού που σκέφτεται, κρίνει,ερευνά, γνωρίζει και αγαπά.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

Last viewed
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ (BKS.0377194)
eisagogi stin psyxopaidagogiki ereyna kai methodologia photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 26.00 € μόνο 23.40
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
ΒΑΜΒΟΥΚΑΣ ΜΙΧΑΛΗΣ στην κατηγορία ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

ISBN: 960-333-145-7
Συγγραφέας: ΒΑΜΒΟΥΚΑΣ ΜΙΧΑΛΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΓΡΗΓΟΡΗ
Σελίδες: 419
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: 1

Για να περάσουν τα αποτελέσματα της ψυχοπαιδαγωγικής έρευνας στο σχολείο και να επιδράσουν αποτελεσματικά στη βελτίωση της εκπαίδευτικης πρακτικής, πρέπει να τα αφομοιώσουν οι εκπαιδευτικοί.
Ερευνητές και εκπαιδευτικοί πρέπει να συνεργάζονται, να επικοινωνούν μεταξύ τους, να μιλούν την ίδια γλώσσα. Για να επιτευχθεί αυτό, πρέπει να αρθούν τα εμπόδια που δυσχεραίνουν τη συνεργασία αυτή.
Αυτό μπορεί να γίνει με τη μύηση των εκπαιδευτικών στη γλώσσα της έρευνας.
Έτσι θα υπάρχει συνεχής και αμφίδρομη ροή πληροφοριών μεταξύ ερευνητών και εκπαιδευτικών.
Αν αυτό συμβεί, τοτε η εκπαίδευση θα ανακαινίζεται, η ψυχοπαιδαγωγική έρευνα θα αναπτύσσεται, η θεωριτική -φιλοσοφική προσέγγιση των εκπαιδευτικών πραγμάτων θα μειώνεται και η ιδέα πως η εκπαίδευση είναι ζήτημα έμφυτης κλίσης ή κλήσης ολοένα θα εξαλείφεται.
Κι ακόμη, η λατρεία των παιδαγωγικών ειδώλών θα σταματήσει, η πίστη σε αυθεντίες θα παύσει, τη θέση των προσωπικών γνωμών, ως αλάνθαστων αξιωμάτων, θα πάρει η διατύπωση των αντικειμένικων ευρημάτων της έρευνας και τον τύπο του εκπαιδευτικού που σκέφτεται, κρίνει, ερευνά, γνωρίζει και αγαπά.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ BKS.0377194 BKS.0377194 ΒΑΜΒΟΥΚΑΣ ΜΙΧΑΛΗΣ ΒΑΜΒΟΥΚΑΣ ΜΙΧΑΛΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ Κατηγορία: ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ •ΒΑΜΒΟΥΚΑΣ ΜΙΧΑΛΗΣ στην κατηγορία ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ISBN: 960-333-145-7 Συγγραφέας: ΒΑΜΒΟΥΚΑΣ ΜΙΧΑΛΗΣ Εκδοτικός οίκος: ΓΡΗΓΟΡΗ Σελίδες: 419 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: 1 Για να περάσουν τα αποτελέσματα της ψυχοπαιδαγωγικής έρευνας στο σχολείο και να επιδράσουν αποτελεσματικά στη βελτίωση της εκπαίδευτικης πρακτικής, πρέπει να τα αφομοιώσουν οι εκπαιδευτικοί. Ερευνητές και εκπαιδευτικοί πρέπει να συνεργάζονται, να επικοινωνούν μεταξύ τους, να μιλούν την ίδια γλώσσα. Για να επιτευχθεί αυτό, πρέπει να αρθούν τα εμπόδια που δυσχεραίνουν τη συνεργασία αυτή. Αυτό μπορεί να γίνει με τη μύηση των εκπαιδευτικών στη γλώσσα της έρευνας. Έτσι θα υπάρχει συνεχής και αμφίδρομη ροή πληροφοριών μεταξύ ερευνητών και εκπαιδευτικών. Αν αυτό συμβεί, τοτε η εκπαίδευση θα ανακαινίζεται, η ψυχοπαιδαγωγική έρευνα θα αναπτύσσεται, η θεωριτική -φιλοσοφική προσέγγιση των εκπαιδευτικών πραγμάτων θα μειώνεται και η ιδέα πως η εκπαίδευση είναι ζήτημα έμφυτης κλίσης ή κλήσης ολοένα θα εξαλείφεται. Κι ακόμη, η λατρεία των παιδαγωγικών ειδώλών θα σταματήσει, η πίστη σε αυθεντίες θα παύσει, τη θέση των προσωπικών γνωμών, ως αλάνθαστων αξιωμάτων, θα πάρει η διατύπωση των αντικειμένικων ευρημάτων της έρευνας και τον τύπο του εκπαιδευτικού που σκέφτεται, κρίνει, ερευνά, γνωρίζει και αγαπά.
21.06
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή