Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ
 
 
 
   
 
egxeiridio stratigikis photo

egxeiridio stratigikis photo


ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ

BKS.0517037          
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΧΙΝΤΛ ΤΙΜ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαMANAGEMENT
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από15.07 €
μόνο13.56 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-87808-3-7
Συγγραφέας: ΧΙΝΤΛ ΤΙΜ
Εκδοτικός οίκος: ΚΕΡΚΥΡΑ
Σειρά: THE ECONOMIST
Μετάφραση: ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΘΕΟΦΑΝΗΣ
Σελίδες: 291
Διαστάσεις: 9Χ19,5
Ημερομηνία Έκδοσης: 2003

ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΟ Α ΩΣ ΤΟ Ζ

Κανένα άλλο αντικείμενο δεν έχει κυριαρχήσει σε τόσο μεγάλο βαθμό στις σκέψεις των σημερινών managers, συμβούλων επιχειρήσεων και θεωρητικών του management όσο η επιχειρηματική στρατηγική. Χωρίς μια ξεκάθαρη και βιώσιμη στρατηγική καμία επιχείρηση δεν είναι σε θέση να προχωρήσει σε μια πορεία ανάπτυξης.

Η επιχειρηματική στρατηγική επηρεάζει κάθε στοιχείο λειτουργίας μιας επιχείρησης: από το τι πουλάει, σε ποιον το προωθεί και πώς το προωθεί, ώς το πώς έχει οργανώσει τα οικονομικά της ζητήματα και τα στελέχη που απασχολεί.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ (BKS.0517037)
egxeiridio stratigikis photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
15.07 € -10% = 13.56
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 960-87808-3-7
Συγγραφέας: ΧΙΝΤΛ ΤΙΜ
Εκδοτικός οίκος: ΚΕΡΚΥΡΑ
Σειρά: THE ECONOMIST
Μετάφραση: ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΘΕΟΦΑΝΗΣ
Σελίδες: 291
Διαστάσεις: 9Χ19, 5
Ημερομηνία Έκδοσης: 2003

ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΟ Α ΩΣ ΤΟ Ζ

Κανένα άλλο αντικείμενο δεν έχει κυριαρχήσει σε τόσο μεγάλο βαθμό στις σκέψεις των σημερινών managers, συμβούλων επιχειρήσεων και θεωρητικών του management όσο η επιχειρηματική στρατηγική. Χωρίς μια ξεκάθαρη και βιώσιμη στρατηγική καμία επιχείρηση δεν είναι σε θέση να προχωρήσει σε μια πορεία ανάπτυξης.

Η επιχειρηματική στρατηγική επηρεάζει κάθε στοιχείο λειτουργίας μιας επιχείρησης: από το τι πουλάει, σε ποιον το προωθεί και πώς το προωθεί, ώς το πώς έχει οργανώσει τα οικονομικά της ζητήματα και τα στελέχη που απασχολεί.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ BKS.0517037 ΧΙΝΤΛ ΤΙΜ ΧΙΝΤΛ ΤΙΜ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
12.2 MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials