Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΥ PROJECT ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ
 
 
 
   
 
efarmogi tis methodoy project se ellinika nipiagogeia photo
efarmogi tis methodoy project se ellinika nipiagogeia photo


ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΥ PROJECT ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ

BKS.0487141          
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΝΤΟΛΙΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΣΗ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ-ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από34.16 €
μόνο30.74 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-402-235-0
Συγγραφέας: ΝΤΟΛΙΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΣΗ
Εκδοτικός οίκος: ΤΥΠΩΘΗΤΩ
Σελίδες: 404
Διαστάσεις: 15,5Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: 2005

Η μέθοδος project, η βιωματική προσέγγιση της μάθησης, αποτελεί μια νέα μέθοδο διδασκαλίας για τα ελληνικά δεδομένα. Στο βιβλίο αυτό, που αποτελείται από δύο μέρη, ένα θεωρητικό και ένα πρακτικό, επιχειρείται μια πρώτη διερεύνηση για το πώς εφαρμόζεται σε ελληνικά νηπιαγωγεία.

Στο θεωρητικό μέρος αρχικά γίνεται μια σύνοψη των όσων πρόκειται να ακολουθήσουν και στη συνέχεια περιγράφονται δύο έρευνες, από δύο προπτυχιακές φοιτήτριες του Τμήματος Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, με την καθοδήγηση της συγγραφέα, σχετικές με τον τρόπο ενασχόλησης με τα σχέδια εκπαιδευτικής δράσης (projects) σε ελληνικά νηπιαγωγεία και τις πιθανές διαφοροποιήσεις στη μέθοδο εργασίας των νηπιαγωγών, ως αποτέλεσμα των ποικίλων παραγόντων (είδος σχολείου, νομαρχία, αριθμός παιδιών της τάξης, σπουδές και μετεκπαίδευση της νηπιαγωγού).

Στο πρακτικό μέρος αρχικά παρουσιάζονται δύο σχέδια εργασίας που πραγματοποιήθηκαν από μεταπτυχιακές φοιτήτριες του Τμήματος Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Ακολουθεί μια παρουσίαση από τη σύμβουλο της 35ης Περιφέρειας Σχολικού Συμβούλου Π.Α. για το πώς ξεκίνησε και αναπτύχθηκε η εφαρμογή της μεθόδου project στην περιφέρειά της. Έπειτα παρουσιάζονται οκτώ σχέδια εργασίας που πραγματοποιήθηκαν από νηπιαγωγούς της συγκεκριμένης περιφέρειας.

Στόχος του βιβλίου είναι να αποκτήσει ο αναγνώστης μια πιο σφαιρική εικόνα για την εφαρμογή της μεθόδου project στη χώρα μας και να αντλήσει ιδέες για πιθανή υλοποίηση σχεδίων εργασίας στην τάξη του, γι' αυτό και πιστεύουμε ότι θα αποτελέσει χρήσιμο εγχειρίδιο για μελλοντικούς, αλλά και εν ενεργεία, νηπιαγωγούς, σχολικούς συμβούλους, ερευνητές που ενδιαφέρονται για την προσχολική αγωγή και κυρίως για τη συγκεκριμένη μέθοδο, καθώς και γονείς.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΥ PROJECT ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ (BKS.0487141)
efarmogi tis methodoy project se ellinika nipiagogeia photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
34.16 € -10% = 30.74
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 960-402-235-0
Συγγραφέας: ΝΤΟΛΙΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΣΗ
Εκδοτικός οίκος: ΤΥΠΩΘΗΤΩ
Σελίδες: 404
Διαστάσεις: 15, 5Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: 2005

Η μέθοδος project, η βιωματική προσέγγιση της μάθησης, αποτελεί μια νέα μέθοδο διδασκαλίας για τα ελληνικά δεδομένα. Στο βιβλίο αυτό, που αποτελείται από δύο μέρη, ένα θεωρητικό και ένα πρακτικό, επιχειρείται μια πρώτη διερεύνηση για το πώς εφαρμόζεται σε ελληνικά νηπιαγωγεία.

Στο θεωρητικό μέρος αρχικά γίνεται μια σύνοψη των όσων πρόκειται να ακολουθήσουν και στη συνέχεια περιγράφονται δύο έρευνες, από δύο προπτυχιακές φοιτήτριες του Τμήματος Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, με την καθοδήγηση της συγγραφέα, σχετικές με τον τρόπο ενασχόλησης με τα σχέδια εκπαιδευτικής δράσης (projects) σε ελληνικά νηπιαγωγεία και τις πιθανές διαφοροποιήσεις στη μέθοδο εργασίας των νηπιαγωγών, ως αποτέλεσμα των ποικίλων παραγόντων (είδος σχολείου, νομαρχία, αριθμός παιδιών της τάξης, σπουδές και μετεκπαίδευση της νηπιαγωγού).

Στο πρακτικό μέρος αρχικά παρουσιάζονται δύο σχέδια εργασίας που πραγματοποιήθηκαν από μεταπτυχιακές φοιτήτριες του Τμήματος Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Ακολουθεί μια παρουσίαση από τη σύμβουλο της 35ης Περιφέρειας Σχολικού Συμβούλου Π.Α. για το πώς ξεκίνησε και αναπτύχθηκε η εφαρμογή της μεθόδου project στην περιφέρειά της. Έπειτα παρουσιάζονται οκτώ σχέδια εργασίας που πραγματοποιήθηκαν από νηπιαγωγούς της συγκεκριμένης περιφέρειας.

Στόχος του βιβλίου είναι να αποκτήσει ο αναγνώστης μια πιο σφαιρική εικόνα για την εφαρμογή της μεθόδου project στη χώρα μας και να αντλήσει ιδέες για πιθανή υλοποίηση σχεδίων εργασίας στην τάξη του, γι' αυτό και πιστεύουμε ότι θα αποτελέσει χρήσιμο εγχειρίδιο για μελλοντικούς, αλλά και εν ενεργεία, νηπιαγωγούς, σχολικούς συμβούλους, ερευνητές που ενδιαφέρονται για την προσχολική αγωγή και κυρίως για τη συγκεκριμένη μέθοδο, καθώς και γονείς.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΥ PROJECT ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ BKS.0487141 ΝΤΟΛΙΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΣΗ ΝΤΟΛΙΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
27.67 ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials