Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΜΕΘΟΔΩΝ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
 
 
 
   
 
efarmogi methodon analysis stin ereyna agoras photo

efarmogi methodon analysis stin ereyna agoras photo


ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΜΕΘΟΔΩΝ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ

BKS.0191909          
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΣΙΩΜΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΒΑΣΙΛΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από60.28 €
μόνο54.25 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-351-593-0
Συγγραφέας: ΣΙΩΜΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΒΑΣΙΛΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Σελίδες: 568
Διαστάσεις: 20x26
Ημερομηνία Έκδοσης: 2005

Το βιβλίο παρουσιάζει με απλότητα τις κύριες μεθόδους και τις τεχνικές ανάλυσης στοιχείων έρευνας αγοράς με έμφαση αφενός στην πρακτική εφαρμογή των βασικότερων μεθόδων και εργαλείων ανάλυσης και αφετέρου στην ερμηνεία των αποτελεσμάτων της ανάλυσης. Ο τρόπος εφαρμογής των τεχνικών ανάλυσης παρουσιάζεται με τη χρήση του SPSS, του πιο διαδεδομένου και εύχρηστου στατιστικού πακέτου που χρησιμοποιείται στην έρευνα αγοράς.

Η παρουσίαση της κάθε μεθόδου ανάλυσης αρχίζει με την καταγραφή του ερευνητικού προβλήματος και την τεκμηρίωση της καταλληλότητας χρήσης της και συνεχίζει με τη βήμα-βήμα πρακτική της εφαρμογή με τη βοήθεια του SPSS, ενώ ολοκληρώνεται με την ερμηνεία των αποτελεσμάτων που προκύπτουν από την ανάλυση.

Στο βιβλίο περιλαμβάνεται η έννοια των ερευνητικών υποθέσεων και παρέχονται οδηγίες για την επιλογή του κατάλληλου στατιστικού τεστ με δεδομένο κάποιο συγκεκριμένο ερευνητικό πρόβλημα. Εξηγείται επίσης η διαδικασία προετοιμασίας των στοιχείων για ανάλυση με το στατιστικό πακέτο SPSS και παρουσιάζονται εφαρμογές περιγραφικής στατιστικής και γραφημάτων. Παρουσιάζονται οι βασικότερες παραμετρικές μέθοδοι ποσοτικής ανάλυσης που χρησιμοποιούνται στην έρευνα αγοράς, όπως Ανάλυση Συσχέτισης, t-test, Ανάλυση Διακύμανσης, Ανάλυση Παραγόντων, Ανάλυση Ομάδων και Ανάλυση Διάκρισης και Ανάλυση Παλινδρόμησης. Τέλος, οι συγγραφείς εξετάζουν την Ανάλυση Conjoint που χρησιμοποιείται ευρύτατα στην έρευνα αγοράς, την εφαρμογή της πολυδιάστατης κλιμακοποίησης (MDS) και της Ανάλυσης Correspondence, καθώς και διάφορες μεθόδους μη παραμετρικής ανάλυσης με τις εφαρμογές τους.

Σε κάθε κεφάλαιο, εκτός από την πλούσια βιβλιογραφία που περιλαμβάνει καθιερωμένα βιβλία του χώρου και "κλασικά" άρθρα από επιστημονικά περιοδικά, παρουσιάζονται πολλά παραδείγματα, τα οποία αποτελούν ταυτόχρονα και "υποδείγματα" της διαδικασίας διερεύνησης παρόμοιων προβλημάτων στην έρευνα αγοράς. Παράλληλα, υπάρχουν 20 ερωτήσεις τύπου "Σωστό ή Λάθος;", των οποίων οι απαντήσεις δίδονται στο Παράρτημα του βιβλίου. Περιλαμβάνονται επίσης ασκήσεις καθώς και Mini Projects για την εκπόνηση των οποίων απαραίτητα είναι τα στοιχεία που περιλαμβάνονται στο CD-ROM που συνοδεύει το βιβλίο και στόχο έχουν να φέρουν τον αναγνώστη αντιμέτωπο με πιο περίπλοκες αλλά και ρεαλιστικές μελέτες έρευνας αγοράς. Ορισμένα από τα αρχεία του CD-ROM προέρχονται από πραγματικές έρευνες, ενώ η ανάλυσή τους αποτελεί προσομοίωση των πραγματικών συνθηκών έρευνας αγοράς.

Το βιβλίο αποτελεί ένα εύχρηστο εργαλείο για άμεση και αποτελεσματική επίλυση προβλημάτων έρευνας αγοράς και απευθύνεται τόσο στα στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών όσο και στους φοιτητές.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΜΕΘΟΔΩΝ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ (BKS.0191909)
efarmogi methodon analysis stin ereyna agoras photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
60.28 € -10% = 54.25
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 960-351-593-0
Συγγραφέας: ΣΙΩΜΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΒΑΣΙΛΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Σελίδες: 568
Διαστάσεις: 20x26
Ημερομηνία Έκδοσης: 2005

Το βιβλίο παρουσιάζει με απλότητα τις κύριες μεθόδους και τις τεχνικές ανάλυσης στοιχείων έρευνας αγοράς με έμφαση αφενός στην πρακτική εφαρμογή των βασικότερων μεθόδων και εργαλείων ανάλυσης και αφετέρου στην ερμηνεία των αποτελεσμάτων της ανάλυσης. Ο τρόπος εφαρμογής των τεχνικών ανάλυσης παρουσιάζεται με τη χρήση του SPSS, του πιο διαδεδομένου και εύχρηστου στατιστικού πακέτου που χρησιμοποιείται στην έρευνα αγοράς.

Η παρουσίαση της κάθε μεθόδου ανάλυσης αρχίζει με την καταγραφή του ερευνητικού προβλήματος και την τεκμηρίωση της καταλληλότητας χρήσης της και συνεχίζει με τη βήμα-βήμα πρακτική της εφαρμογή με τη βοήθεια του SPSS, ενώ ολοκληρώνεται με την ερμηνεία των αποτελεσμάτων που προκύπτουν από την ανάλυση.

Στο βιβλίο περιλαμβάνεται η έννοια των ερευνητικών υποθέσεων και παρέχονται οδηγίες για την επιλογή του κατάλληλου στατιστικού τεστ με δεδομένο κάποιο συγκεκριμένο ερευνητικό πρόβλημα. Εξηγείται επίσης η διαδικασία προετοιμασίας των στοιχείων για ανάλυση με το στατιστικό πακέτο SPSS και παρουσιάζονται εφαρμογές περιγραφικής στατιστικής και γραφημάτων. Παρουσιάζονται οι βασικότερες παραμετρικές μέθοδοι ποσοτικής ανάλυσης που χρησιμοποιούνται στην έρευνα αγοράς, όπως Ανάλυση Συσχέτισης, t-test, Ανάλυση Διακύμανσης, Ανάλυση Παραγόντων, Ανάλυση Ομάδων και Ανάλυση Διάκρισης και Ανάλυση Παλινδρόμησης. Τέλος, οι συγγραφείς εξετάζουν την Ανάλυση Conjoint που χρησιμοποιείται ευρύτατα στην έρευνα αγοράς, την εφαρμογή της πολυδιάστατης κλιμακοποίησης (MDS) και της Ανάλυσης Correspondence, καθώς και διάφορες μεθόδους μη παραμετρικής ανάλυσης με τις εφαρμογές τους.

Σε κάθε κεφάλαιο, εκτός από την πλούσια βιβλιογραφία που περιλαμβάνει καθιερωμένα βιβλία του χώρου και "κλασικά" άρθρα από επιστημονικά περιοδικά, παρουσιάζονται πολλά παραδείγματα, τα οποία αποτελούν ταυτόχρονα και "υποδείγματα" της διαδικασίας διερεύνησης παρόμοιων προβλημάτων στην έρευνα αγοράς. Παράλληλα, υπάρχουν 20 ερωτήσεις τύπου "Σωστό ή Λάθος;", των οποίων οι απαντήσεις δίδονται στο Παράρτημα του βιβλίου. Περιλαμβάνονται επίσης ασκήσεις καθώς και Mini Projects για την εκπόνηση των οποίων απαραίτητα είναι τα στοιχεία που περιλαμβάνονται στο CD-ROM που συνοδεύει το βιβλίο και στόχο έχουν να φέρουν τον αναγνώστη αντιμέτωπο με πιο περίπλοκες αλλά και ρεαλιστικές μελέτες έρευνας αγοράς. Ορισμένα από τα αρχεία του CD-ROM προέρχονται από πραγματικές έρευνες, ενώ η ανάλυσή τους αποτελεί προσομοίωση των πραγματικών συνθηκών έρευνας αγοράς.

Το βιβλίο αποτελεί ένα εύχρηστο εργαλείο για άμεση και αποτελεσματική επίλυση προβλημάτων έρευνας αγοράς και απευθύνεται τόσο στα στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών όσο και στους φοιτητές.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΜΕΘΟΔΩΝ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ BKS.0191909 ΣΙΩΜΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΒΑΣΙΛΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΣΙΩΜΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΒΑΣΙΛΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
48.83 MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials