To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > ΔΟΝ ΖΟΥΑΝ Η ΠΑΥΛΩΦ
 
 
 
   
 
don zoyan i paylof photo

don zoyan i paylof photo


ΔΟΝ ΖΟΥΑΝ Η ΠΑΥΛΩΦ

BKS.0050022      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΜΠΟΝΑΝΖ Κ.-ΤΟΜΑ ΣΑΝΤΑΛ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.12.32 €
μόνο11.09 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-85281-4-3
Συγγραφέας: ΜΠΟΝΑΝΖ Κ.-ΤΟΜΑ ΣΑΝΤΑΛ
Εκδοτικός οίκος: ΕΚΚΡΕΜΕΣ
Μετάφραση: ΡΟΜΠΟΤΗ ΠΗΝΕΛΟΠΗ
Σελίδες: 214
Ημερομηνία Έκδοσης: 1995

ΕΝΑ ΔΟΚΙΜΙΟ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το βιβλίο "Δον Ζουάν ή Παυλώφ", κατ' αρχήν εκφράζει τη βαθύτατη άρνηση της άποψης ότι η διαφήμιση μπορεί να αναχθεί σε μία θεωρία, σαν να ήταν ποτέ δυνατόν η αστείρευτης έμπνευσης διαφήμιση να είναι αποτέλεσμα μιας εξίσωσης. Εκφράζει όμως και την πεποίθηση ότι η διαφήμιση είναι επικοινωνία και ότι υπάρχουν κανόνες καλής επικοινωνίας. Αυτοί οι κανόνες διατυπώθηκαν με παραδειγματικό τρόπο από την ομάδα του Πωλ Βατζλάβικ και την ομάδα του Πάολο Αλτο.

Κάθε μήνυμα εμπερικλείει ένα περιεχόμενο· ταυτόχρονα όμως τροποποιεί τη σχέση που συνδέει τα πρόσωπα που επικοινωνούν. Το περιεχόμενο είναι απαραίτητο, αλλά αν δεν λάβουμε υπόψη τη σχέση, το μήνυμα δεν υφίσταται: το δίδαγμα τούτο είναι ζωτικό για τη διαφήμιση. Αυτό το βιβλίο, το οποίο θεωρείται βασικό έργο αναφοράς, προτάσσει τη στρατηγική εφευρετικότητα, η οποία, εφόσον τεκμηριώνεται επάνω στην έρευνα των διαφορών, επιτρέπει στους διαφημιστές να είναι δημιουργικοί πριν ακόμα ξεκινήσουν να δημιουργούν, και ως εκ τούτου να αντικαταστήσουν το δόγμα των εξαρτημένων αντανακλαστικών με την περιπέτεια της γοητείας.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
ΔΟΝ ΖΟΥΑΝ Η ΠΑΥΛΩΦ (BKS.0050022)
don zoyan i paylof photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 12.32 € μόνο 11.09
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΜΠΟΝΑΝΖ Κ.-ΤΟΜΑ ΣΑΝΤΑΛ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

ISBN: 960-85281-4-3
Συγγραφέας: ΜΠΟΝΑΝΖ Κ.-ΤΟΜΑ ΣΑΝΤΑΛ
Εκδοτικός οίκος: ΕΚΚΡΕΜΕΣ
Μετάφραση: ΡΟΜΠΟΤΗ ΠΗΝΕΛΟΠΗ
Σελίδες: 214
Ημερομηνία Έκδοσης: 1995

ΕΝΑ ΔΟΚΙΜΙΟ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το βιβλίο "Δον Ζουάν ή Παυλώφ", κατ' αρχήν εκφράζει τη βαθύτατη άρνηση της άποψης ότι η διαφήμιση μπορεί να αναχθεί σε μία θεωρία, σαν να ήταν ποτέ δυνατόν η αστείρευτης έμπνευσης διαφήμιση να είναι αποτέλεσμα μιας εξίσωσης. Εκφράζει όμως και την πεποίθηση ότι η διαφήμιση είναι επικοινωνία και ότι υπάρχουν κανόνες καλής επικοινωνίας. Αυτοί οι κανόνες διατυπώθηκαν με παραδειγματικό τρόπο από την ομάδα του Πωλ Βατζλάβικ και την ομάδα του Πάολο Αλτο.

Κάθε μήνυμα εμπερικλείει ένα περιεχόμενο· ταυτόχρονα όμως τροποποιεί τη σχέση που συνδέει τα πρόσωπα που επικοινωνούν. Το περιεχόμενο είναι απαραίτητο, αλλά αν δεν λάβουμε υπόψη τη σχέση, το μήνυμα δεν υφίσταται: το δίδαγμα τούτο είναι ζωτικό για τη διαφήμιση. Αυτό το βιβλίο, το οποίο θεωρείται βασικό έργο αναφοράς, προτάσσει τη στρατηγική εφευρετικότητα, η οποία, εφόσον τεκμηριώνεται επάνω στην έρευνα των διαφορών, επιτρέπει στους διαφημιστές να είναι δημιουργικοί πριν ακόμα ξεκινήσουν να δημιουργούν, και ως εκ τούτου να αντικαταστήσουν το δόγμα των εξαρτημένων αντανακλαστικών με την περιπέτεια της γοητείας.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΔΟΝ ΖΟΥΑΝ Η ΠΑΥΛΩΦ BKS.0050022 BKS.0050022 ΜΠΟΝΑΝΖ Κ.-ΤΟΜΑ ΣΑΝΤΑΛ ΜΠΟΝΑΝΖ Κ.-ΤΟΜΑ ΣΑΝΤΑΛ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΜΠΟΝΑΝΖ Κ.-ΤΟΜΑ ΣΑΝΤΑΛ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 960-85281-4-3 Συγγραφέας: ΜΠΟΝΑΝΖ Κ.-ΤΟΜΑ ΣΑΝΤΑΛ Εκδοτικός οίκος: ΕΚΚΡΕΜΕΣ Μετάφραση: ΡΟΜΠΟΤΗ ΠΗΝΕΛΟΠΗ Σελίδες: 214 Ημερομηνία Έκδοσης: 1995 ΕΝΑ ΔΟΚΙΜΙΟ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Το βιβλίο "Δον Ζουάν ή Παυλώφ", κατ' αρχήν εκφράζει τη βαθύτατη άρνηση της άποψης ότι η διαφήμιση μπορεί να αναχθεί σε μία θεωρία, σαν να ήταν ποτέ δυνατόν η αστείρευτης έμπνευσης διαφήμιση να είναι αποτέλεσμα μιας εξίσωσης. Εκφράζει όμως και την πεποίθηση ότι η διαφήμιση είναι επικοινωνία και ότι υπάρχουν κανόνες καλής επικοινωνίας. Αυτοί οι κανόνες διατυπώθηκαν με παραδειγματικό τρόπο από την ομάδα του Πωλ Βατζλάβικ και την ομάδα του Πάολο Αλτο. Κάθε μήνυμα εμπερικλείει ένα περιεχόμενο· ταυτόχρονα όμως τροποποιεί τη σχέση που συνδέει τα πρόσωπα που επικοινωνούν. Το περιεχόμενο είναι απαραίτητο, αλλά αν δεν λάβουμε υπόψη τη σχέση, το μήνυμα δεν υφίσταται: το δίδαγμα τούτο είναι ζωτικό για τη διαφήμιση. Αυτό το βιβλίο, το οποίο θεωρείται βασικό έργο αναφοράς, προτάσσει τη στρατηγική εφευρετικότητα, η οποία, εφόσον τεκμηριώνεται επάνω στην έρευνα των διαφορών, επιτρέπει στους διαφημιστές να είναι δημιουργικοί πριν ακόμα ξεκινήσουν να δημιουργούν, και ως εκ τούτου να αντικαταστήσουν το δόγμα των εξαρτημένων αντανακλαστικών με την περιπέτεια της γοητείας.
9.98
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή