Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
 
 
 
   
 
dioikisi episitistikon epixeiriseon photo

dioikisi episitistikon epixeiriseon photo


ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

BKS.0674180          
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΤΖΩΡΑΚΟΛΕΥΘΕΡΑΚΗΣ ΖΑΧΑΡΙΑΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από20.14 €
μόνο18.13 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-390-042-7
Συγγραφέας: ΤΖΩΡΑΚΟΛΕΥΘΕΡΑΚΗΣ ΖΑΧΑΡΙΑΣ
Εκδοτικός οίκος: INTERBOOKS
Σελίδες: 312
Ημερομηνία Έκδοσης: 1999

FOOD AND BEVERAGE MANAGEMENT

Σκοπός του μαθήματος είναι να βοηθήσει τους σπουδαστές να αποκτήσουν τις απαραίτητες γνώσεις και να αναπτύξουν ορισμένες βασικές τεχνικές δεξιότητες στο σχεδιασμό, την οργάνωση, την υλοποίηση και τον έλεγχο της παραγωγικής διαδικασίας και επίσης, να αποκτήσουν τις απαραίτητες δεξιότητες που θα τους καταστήσουν ικανούς να εργάζονται σε ομάδες και να κατανοούν τις αρχές της εφαρμοσμένης διοίκησης.

Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύονται οι δραστηριότητες του επισιτιστικού κλάδου και οι παράμετροι που επηρεάζουν τις λειτουργίες της διοίκησης επισιτιστικών επιχειρήσεων.

Το δεύτερο κεφάλαιο οριοθετεί το τμήμα μαζικής παραγωγής φαγητών μέσα στον επισιτιστικό κύκλο για να ακολουθήσουν:

  • Αρχές σχεδιασμού χώρων και εγκαταστάσεων μαζικής παραγωγής φαγητών (κεφάλαιο 3).
  • Προσδιορισμός και επιλογή εξοπλισμού (κεφάλαιο 4).
  • Διοίκηση ανθρώπινων πόρων στη μαζική παραγωγή (κεφάλαιο 5).
  • Ανάλυση των συστημάτων παραγωγής φαγητών (κεφάλαιο 6).
  • Σύνθεση εδεσματολογίου (κεφάλαιο 7).
  • Προγραμματισμός μαζικής παραγωγής φαγητών (κεφάλαιο 8).
  • Ειδικά θέματα κοστολόγησης τροφίμων (κεφάλαιο 9).
  • Υγιεινή και ασφάλεια στη μαζική παραγωγή (κεφάλαιο 10).
  • Διοίκηση ολικής ποιότητας στις επισιτιστικές επιχειρήσεις (κεφάλαιο 11).
  • Στο κεφάλαιο 12 γίνεται μια προσπάθεια παρουσίασης των τάσεων και εξελίξεων στη διατροφή, τα τελευταία χρόνια, όπως έχουν καταδειχτεί μέσα από έρευνες και έχουν δημοσιευθεί στον τοπικό και εθνικό τύπο.

    Η ανάλυση του κόστους, η τιμολόγηση και ο έλεγχος, όπως και οι προμήθειες - εμπορευματογνωσία είναι, επίσης, σημαντικές λειτουργίες της διοίκησης μαζικής παραγωγής, όμως, δεν αναλύονται στο παρόν βιβλίο, δεδομένου ότι υπάρχουν εξειδικευμένα βιβλία πάνω σ' αυτά τα θέματα.


  • Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
    Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

    Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

    Last viewed
    ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (BKS.0674180)
    dioikisi episitistikon epixeiriseon photo
    Κατόπιν παραγγελίας
    Wishlist
    Share
    20.14 € -10% = 18.13
    Περιγραφή
    Αξιολόγηση
    Σχετικά
    ISBN: 960-390-042-7
    Συγγραφέας: ΤΖΩΡΑΚΟΛΕΥΘΕΡΑΚΗΣ ΖΑΧΑΡΙΑΣ
    Εκδοτικός οίκος: INTERBOOKS
    Σελίδες: 312
    Ημερομηνία Έκδοσης: 1999

    FOOD AND BEVERAGE MANAGEMENT

    Σκοπός του μαθήματος είναι να βοηθήσει τους σπουδαστές να αποκτήσουν τις απαραίτητες γνώσεις και να αναπτύξουν ορισμένες βασικές τεχνικές δεξιότητες στο σχεδιασμό, την οργάνωση, την υλοποίηση και τον έλεγχο της παραγωγικής διαδικασίας και επίσης, να αποκτήσουν τις απαραίτητες δεξιότητες που θα τους καταστήσουν ικανούς να εργάζονται σε ομάδες και να κατανοούν τις αρχές της εφαρμοσμένης διοίκησης.

    Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύονται οι δραστηριότητες του επισιτιστικού κλάδου και οι παράμετροι που επηρεάζουν τις λειτουργίες της διοίκησης επισιτιστικών επιχειρήσεων.

    Το δεύτερο κεφάλαιο οριοθετεί το τμήμα μαζικής παραγωγής φαγητών μέσα στον επισιτιστικό κύκλο για να ακολουθήσουν:
    • Αρχές σχεδιασμού χώρων και εγκαταστάσεων μαζικής παραγωγής φαγητών (κεφάλαιο 3).
    • Προσδιορισμός και επιλογή εξοπλισμού (κεφάλαιο 4).
    • Διοίκηση ανθρώπινων πόρων στη μαζική παραγωγή (κεφάλαιο 5).
    • Ανάλυση των συστημάτων παραγωγής φαγητών (κεφάλαιο 6).
    • Σύνθεση εδεσματολογίου (κεφάλαιο 7).
    • Προγραμματισμός μαζικής παραγωγής φαγητών (κεφάλαιο 8).
    • Ειδικά θέματα κοστολόγησης τροφίμων (κεφάλαιο 9).
    • Υγιεινή και ασφάλεια στη μαζική παραγωγή (κεφάλαιο 10).
    • Διοίκηση ολικής ποιότητας στις επισιτιστικές επιχειρήσεις (κεφάλαιο 11).
    • Στο κεφάλαιο 12 γίνεται μια προσπάθεια παρουσίασης των τάσεων και εξελίξεων στη διατροφή, τα τελευταία χρόνια, όπως έχουν καταδειχτεί μέσα από έρευνες και έχουν δημοσιευθεί στον τοπικό και εθνικό τύπο.

    Η ανάλυση του κόστους, η τιμολόγηση και ο έλεγχος, όπως και οι προμήθειες - εμπορευματογνωσία είναι, επίσης, σημαντικές λειτουργίες της διοίκησης μαζικής παραγωγής, όμως, δεν αναλύονται στο παρόν βιβλίο, δεδομένου ότι υπάρχουν εξειδικευμένα βιβλία πάνω σ' αυτά τα θέματα.

    Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
    Βαθμολογία    
    email    
    Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
    Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
    ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ BKS.0674180 ΤΖΩΡΑΚΟΛΕΥΘΕΡΑΚΗΣ ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΤΖΩΡΑΚΟΛΕΥΘΕΡΑΚΗΣ ΖΑΧΑΡΙΑΣ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
    16.32 MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ


    Υπολογιστές
    Ήχος - Εικόνα
    Τηλεπικοινωνίες
    Λευκές συσκευές
    Ηλεκτρικές συσκευές
    Εργαλεία
    Μουσικά όργανα
    Security
    Ηλεκτρονικά παιχνίδια
    Gadgets & Παιχνίδια
    Είδη γραφείου
    Βιβλία
    Ταινίες DVD - Blu Ray
        Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials